ja mitä biisejä soitti?
tästä parasta Tiëstoa
http://www.veoh.com/videos/v297574E5zscCAN
Tiësto Helsingissä?????????
11
860
Vastaukset
- koko tiesto
koko tiesto on täydellinen esimerkki joukkopsykologiasta kun lauma huumeilla aivonsa tuhonneita pintaliitäjiä huutaa yhteen ääneen tiesto-mantraa kuin se olisi joku jumala vaikka ainut asia mitä äijä tekee on painaa nappia ja kone vääntää kaikki biisit valmiiksi!
- nuppu-85
ja tekee ize saman, kun se kerran on niin helppoo!!
Paina nappia ja kone vääntää kaikki biisit valmiixi!
Pistä linkki sit tänne tuotoxistas! - suomi-friikit taas vauhdissa?
"...painaa nappia ja kone vääntää..."
Kai tiesit, että moni metallibändikin tekee rummut ja osan taustoistaan "koneilla" ja vielä päätteeksi käsittelee kappaleensa erinnäisillä ohjelmilla miksauksen yhteydessä? Tätä jauhamista jostain v*tun ihmeen "konemusiikista" ja soittotaidoista ei varmasti kuule missään muualla enää kuin Suomessa. - klubbaaja
suomi-friikit taas vauhdissa? kirjoitti:
Kai tiesit, että moni metallibändikin tekee rummut ja osan taustoistaan "koneilla" ja vielä päätteeksi käsittelee kappaleensa erinnäisillä ohjelmilla miksauksen yhteydessä? Tätä jauhamista jostain v*tun ihmeen "konemusiikista" ja soittotaidoista ei varmasti kuule missään muualla enää kuin Suomessa.Elektronisen musiikin tuottaminen vaatii ihan uhtä paljon osaamista kuin vaikka rock-musiikin tekeminen. Itse asiassa konemusiikkituottajilta vaaditaan kaksi kertaa laajempaa osaamista kuin rokkareilta, koska konemuusikot joutuvat tekemään kappaleistaan vielä studiotyövaiheetkin itse (miksaus,masterointi,editointi..). Ja lisäksi vielä pitää tehdä osa markkinoinnistakin itse. Rokkarithan jättävät leikin kesken studioäänitysten jälkeen ja levy-yhtiön studiohenkilökunta joutuu tekemään kaiken muun koska rokkarien osaaminen ei muuhun riitä. Konemusan tekijöiden pitää siis tehdä yli kaksi kertaa enemmän musiikkituotannon- ja markkinoinnin työvaiheita kuin rock-muusikoiden.
- ei vaadi kuin rutiinia
klubbaaja kirjoitti:
Elektronisen musiikin tuottaminen vaatii ihan uhtä paljon osaamista kuin vaikka rock-musiikin tekeminen. Itse asiassa konemusiikkituottajilta vaaditaan kaksi kertaa laajempaa osaamista kuin rokkareilta, koska konemuusikot joutuvat tekemään kappaleistaan vielä studiotyövaiheetkin itse (miksaus,masterointi,editointi..). Ja lisäksi vielä pitää tehdä osa markkinoinnistakin itse. Rokkarithan jättävät leikin kesken studioäänitysten jälkeen ja levy-yhtiön studiohenkilökunta joutuu tekemään kaiken muun koska rokkarien osaaminen ei muuhun riitä. Konemusan tekijöiden pitää siis tehdä yli kaksi kertaa enemmän musiikkituotannon- ja markkinoinnin työvaiheita kuin rock-muusikoiden.
onhan se noinkin, mutta tiesto kyllä tekee rahaa tismalleen samalla kaavalla kuin ennenkin, äijän tyyli ei ole muuttunut pätkääkään. rutiinitrancea niinsanotusti, jonka teko ei pahemmin luovuutta vaadi. no saahan se takapuolet heilumaan ja millään muulla ei väliä ole bilekanojen keskuudessa. olen kuitenkin sitä mieltä, että hyvän konemusiikin pitää olla myös kuunneltavaa olohuoneessa. dj tiesto ei sellaista ole.
- nuppu-85
ei vaadi kuin rutiinia kirjoitti:
onhan se noinkin, mutta tiesto kyllä tekee rahaa tismalleen samalla kaavalla kuin ennenkin, äijän tyyli ei ole muuttunut pätkääkään. rutiinitrancea niinsanotusti, jonka teko ei pahemmin luovuutta vaadi. no saahan se takapuolet heilumaan ja millään muulla ei väliä ole bilekanojen keskuudessa. olen kuitenkin sitä mieltä, että hyvän konemusiikin pitää olla myös kuunneltavaa olohuoneessa. dj tiesto ei sellaista ole.
Hyvä vaan ku ei vaiha tyyliään. Mua ärsyttää ku jotkut bändit ym. artistit "kehittyy" ja sit niitten toinen levy on ihan erilainen ku eka.
Muutenki ois hyvä et ihmiset ei muuttuis. Ärsyttää ku frendeistä on tullu jotain fuckin tätejä, tekee kakaroita ja leikkii kotia.
Eikä ne enää hengaa ulkona vetämässä pussikaljaa.
Mut mä en muutu. Pysyn tälläsenaä pissixenä. Oon ihan samanlainen nyt ku 16-kesäsenä.
Ja mitä tohon olkkariin tulee, ni kyl mä kuuntelen Tiestoo olkkarissa ja keittiössä aina sillon ku siivoon ja tiskaan. - ÖuStickStickStick
suomi-friikit taas vauhdissa? kirjoitti:
Kai tiesit, että moni metallibändikin tekee rummut ja osan taustoistaan "koneilla" ja vielä päätteeksi käsittelee kappaleensa erinnäisillä ohjelmilla miksauksen yhteydessä? Tätä jauhamista jostain v*tun ihmeen "konemusiikista" ja soittotaidoista ei varmasti kuule missään muualla enää kuin Suomessa."Kai tiesit, että moni metallibändikin tekee rummut ja osan taustoistaan "koneilla" ja vielä päätteeksi käsittelee kappaleensa erinnäisillä ohjelmilla miksauksen yhteydessä?"
Mene sinä vaan leikkimään sillä pleikkarin kitarapelillä metallimusaa.
"Tätä jauhamista jostain v*tun ihmeen "konemusiikista" ja soittotaidoista ei varmasti kuule missään muualla enää kuin Suomessa."
Metalli on vaan kouluammuskelijoiden lempparia.
- siellä oli
Missä maan alla sä olet ollut, josset moista tiennyt? Foorumeilla asiasta oli jauhettu jo puoli vuotta aikaisemmin. Mainoksia tuli myös radiosta / TV:stä.
- koira
täytyy aika vajaa olla jos ei erota konemusiikkia ja perinteistä musiikkia toisistaan.Konemusiikissa,noissahan mitä tiestö sekä liuta muita ammattilaisia ja harrastelijoita on,tekee biitit ja sointukuvion itse.Sillä ei ole soitetun musiikin kanssa mitään tekemistä koska ei noissa yhdessäkään Dj:iden kappaleissa ole melodiaa! komppi, muutama ostinato effectit,se on disko musiikkia,ei siellä kukaan huumassa mitään hienompaa halua kuunnella.Kyllä tiesto hommansa hyvin osaa,mutta klassisuuden ja itse perusmusiikin kannalta se edustaa porukan häntäpäätä.Ennenku alkaa sanoa tiestöä legendaksi pitäisi ottaa asioista VÄHÄN enemmän selkoa
- pohjakosketus
http://www.veoh.com/collection/DJ-Tiesto-Music-Videos#watch=v16483853QzhXejXc
Saas nähdä jos tähän suuntaan menee- hyvä biisi
muutaman vuoden takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029