Näillä lauseilla nainen kehräämään?

Onk näi?

http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=8534510

”Olen niin onnellinen, että päädyimme yhteen”'

C'mon! Niin kliseistä mössöä, etten voisi koskaan tosissani heittää tällaista. Ilmeisesti kuitenkin toimii? Onnellinen toki olen parisuhteessa, mutta ei nyt pidä liian siirappinen olla...

”Olen unelmoinut siitä, miten saan sinut nauttimaan”

Huh huh. Jep jep. Unelmoidahan aina saa.

187

87057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei itse...

      ole tunteellinen. Naiset kaipaavat huomiota ja hellyyttä. Jos sinä et kykene sitä antamaan (ja siis tunteiden tasolla), aina löytyy joku, joka kykenee.

      • ..varmaankin mies..

        ..sillä kyllä noissa jutuissa oli perää..
        Olihan muutama noista jutuista vähän siirappisen kuulonen mutta sillon kun joku josta välittää sanoo näin niin en voi sanoa että se sillon kuulostas siirappiselta (:


      • Nimetön

        Voi mennä joskus hyvänä huulena mutta tuomonen siirappi on kyllä naisen ajatusmaailman aliarvioimista.Voi kyllä tehota aivan yksioikoisimpiin "blondeihin" mut jos hakee muutakin kuin vain höyläpenkkiä niin kyllä totuus ja luonollisuus on valttia. steal.


      • nainen 40v

        luin sen artikkelin ja kyllähän siitä oli iso osa totta :)ja myös esim. mun rakkalla olis oppimisen varaa parissa kohdassa. Aivan erityisen kiva olis kuulla se että edes yrittää ymmärtää, sekin olis jo paljon se yritys :)Mut kukapa meistä olis täydellinen, enhän minäkään mene mukaan fudismatsiin


      • Itse olen nainen mutta nauran päin naamaa jos joku alkaisi tollaista sönkkäämään mulle. Hei haloo kaikki ei ole romanttisia luonteeltaan, itseeni tehoo enemmän se että mies tarttuu talikkoon ja tulee auttamaan paskan luonnissa.


      • hande

        tuskin on naista yhtään mitkä eivät kaipaa hellyyttä,ja rakauden aitoutta.

        Rakastelusta eteenkin


      • brago
        nainen 40v kirjoitti:

        luin sen artikkelin ja kyllähän siitä oli iso osa totta :)ja myös esim. mun rakkalla olis oppimisen varaa parissa kohdassa. Aivan erityisen kiva olis kuulla se että edes yrittää ymmärtää, sekin olis jo paljon se yritys :)Mut kukapa meistä olis täydellinen, enhän minäkään mene mukaan fudismatsiin

        Sinä saatat tehdä tuossa asiassa juurikin oikein. Oletko ajatellut, että miehesi saattaa arvostaa suuresti sitä hetkeä, kun saa "omaa aikaa" futiksen parissa? :)


      • suski1984 kirjoitti:

        Itse olen nainen mutta nauran päin naamaa jos joku alkaisi tollaista sönkkäämään mulle. Hei haloo kaikki ei ole romanttisia luonteeltaan, itseeni tehoo enemmän se että mies tarttuu talikkoon ja tulee auttamaan paskan luonnissa.

        just joo. Paskasta nousee kaunein kukkanen..! Tai jalo puu, esim. hevoskastanja.


      • vai kornius

        Ne, jotka nauravat, jättävät varmasti mielellään kornit naiset korneille miehille.


      • Suvereeni
        Nimetön kirjoitti:

        Voi mennä joskus hyvänä huulena mutta tuomonen siirappi on kyllä naisen ajatusmaailman aliarvioimista.Voi kyllä tehota aivan yksioikoisimpiin "blondeihin" mut jos hakee muutakin kuin vain höyläpenkkiä niin kyllä totuus ja luonollisuus on valttia. steal.

        Eipä minusta ainakaan nuo kaksi esimerkkiä mitenkään siirappisia olleet jos niitä todella tarkoittaa. Jos ne sanoo pelkästään mielistelyn vuoksi niin tällöin luonnollisesti ovat.

        Jos toinen ihminen toisesta välittää niin luonnollisesti hän haluaa tämän nauttivan. Onko siinä mielestäsi jotain omituista? Liian siirappista olisi lupaus hakea tähdet taivaalta ja ja ratsastaa hevosella rakastelemaan pienelle aukiolle keskelle ruusupeltoa.


      • että...
        Nimetön kirjoitti:

        Voi mennä joskus hyvänä huulena mutta tuomonen siirappi on kyllä naisen ajatusmaailman aliarvioimista.Voi kyllä tehota aivan yksioikoisimpiin "blondeihin" mut jos hakee muutakin kuin vain höyläpenkkiä niin kyllä totuus ja luonollisuus on valttia. steal.

        Oikeanlaisella äänenesävyllä ilmaistuna ja tarkoittaen sanottua nuo kuulostavat kovinkin hyviltä... Mutta empä tiedä kuin yhden miehen, joka tuollaisia fraaseja osaa käyttää, ja uskokaa tai älkää tekeekö kipeetä, kun en häntä voi saada. Huoh... mikseivät kaikki miehet voisi olla sydämmellisiä ja viihteellisiä. Arki maistuisi niin paljon paremmalta.


      • hölömöukko
        Suvereeni kirjoitti:

        Eipä minusta ainakaan nuo kaksi esimerkkiä mitenkään siirappisia olleet jos niitä todella tarkoittaa. Jos ne sanoo pelkästään mielistelyn vuoksi niin tällöin luonnollisesti ovat.

        Jos toinen ihminen toisesta välittää niin luonnollisesti hän haluaa tämän nauttivan. Onko siinä mielestäsi jotain omituista? Liian siirappista olisi lupaus hakea tähdet taivaalta ja ja ratsastaa hevosella rakastelemaan pienelle aukiolle keskelle ruusupeltoa.

        naiselle puhuu tollaisia jostain luettuja tai kuultuja kliseitä niin eikö se ole vain valheellista imartelua? Tiedän kyllä että jotkut naiset pitää siitä,mutta silloin täytyy olla pimbo ja elää muutenkin valheessa.Luulen että kun pitää suhdetta kunnossa ja muistaa että toinen ihminen ei ole itsestäänselvyys niin osaa näyttää tunteensa ja toisen arvostamisen aidosti.


    • Nimetön

      joo o..kyl toi homma jo vähä siirapiks todellaki menee..siis kyllähä ny naista pitää kunnioittaa ja hellii, mut noi lauseet..menee kyl vähä överiks :)

      • Huh huh

        No huh huh mitä tekstiä.

        Nainen tarvitsee aina kehuja aina! AINA! italiaksi sempre.
        Näillä minäkin olen saanut naisia, monia.
        Nainen on aina nainen ja mies on aina mies, se pitää muistaa!!! muista!!!


      • koski..
        Huh huh kirjoitti:

        No huh huh mitä tekstiä.

        Nainen tarvitsee aina kehuja aina! AINA! italiaksi sempre.
        Näillä minäkin olen saanut naisia, monia.
        Nainen on aina nainen ja mies on aina mies, se pitää muistaa!!! muista!!!

        parisuhdetta eikä mitään yhdenillan panojuttuja.


      • Jasmiina
        Huh huh kirjoitti:

        No huh huh mitä tekstiä.

        Nainen tarvitsee aina kehuja aina! AINA! italiaksi sempre.
        Näillä minäkin olen saanut naisia, monia.
        Nainen on aina nainen ja mies on aina mies, se pitää muistaa!!! muista!!!

        Nyt on sellainen mies äänessä, joka ymmärtää naisen sielun maisemaa. Sinähän varmaan valloitat naisen kuin naisen!


      • epäilevä_ukko
        Huh huh kirjoitti:

        No huh huh mitä tekstiä.

        Nainen tarvitsee aina kehuja aina! AINA! italiaksi sempre.
        Näillä minäkin olen saanut naisia, monia.
        Nainen on aina nainen ja mies on aina mies, se pitää muistaa!!! muista!!!

        voi olla et sun pokas on ollu kaikki miehiä ku muijia miehinä pidät senkin saastainen huuhaa playeri joka tosiasiassa on 13vee neitsyt loimaalta...


      • jopeboy
        Huh huh kirjoitti:

        No huh huh mitä tekstiä.

        Nainen tarvitsee aina kehuja aina! AINA! italiaksi sempre.
        Näillä minäkin olen saanut naisia, monia.
        Nainen on aina nainen ja mies on aina mies, se pitää muistaa!!! muista!!!

        nainen on kaiken keskipiste ja kaikki pyörii naisten ympäril :D mut kuitenkin huomioo ottaen, vaikka naiset tarvitseekin aina kehuja, nii pitää myös muistaa meirän miesten kanta...ihmisiä mekin ollaa ja meilläkin on tunteet..myös me miehet tarvitsemme rakkautta ja hellää huolenpitoa, oli se sitte tv:n ääres lätkämatsii katsoessa tai töistä kotiin tullessa ;)


      • höpinää.......
        Huh huh kirjoitti:

        No huh huh mitä tekstiä.

        Nainen tarvitsee aina kehuja aina! AINA! italiaksi sempre.
        Näillä minäkin olen saanut naisia, monia.
        Nainen on aina nainen ja mies on aina mies, se pitää muistaa!!! muista!!!

        Jätkät ei valloita ketään naista.
        Se on jätkät sillä tavalla ,että nainen päättää aina siitä, kenen jätkän valloittaa.Naiset ainoastaan näyttelee jätkälle ja vikisee ,että ootpa mahtava jannu ,mä ooon ihan lääpällään . Jätkiä viedään kuin läskiämpäriä 1-0.


      • ......
        höpinää....... kirjoitti:

        Jätkät ei valloita ketään naista.
        Se on jätkät sillä tavalla ,että nainen päättää aina siitä, kenen jätkän valloittaa.Naiset ainoastaan näyttelee jätkälle ja vikisee ,että ootpa mahtava jannu ,mä ooon ihan lääpällään . Jätkiä viedään kuin läskiämpäriä 1-0.

        ........


      • sinä nuori mies
        jopeboy kirjoitti:

        nainen on kaiken keskipiste ja kaikki pyörii naisten ympäril :D mut kuitenkin huomioo ottaen, vaikka naiset tarvitseekin aina kehuja, nii pitää myös muistaa meirän miesten kanta...ihmisiä mekin ollaa ja meilläkin on tunteet..myös me miehet tarvitsemme rakkautta ja hellää huolenpitoa, oli se sitte tv:n ääres lätkämatsii katsoessa tai töistä kotiin tullessa ;)

        Hämmästyin ikääsi, kun luin sun kommentteja ja näkee, että sussa olis tosimiehen mallia monelle vanhalle parralle!


      • jopeboy
        sinä nuori mies kirjoitti:

        Hämmästyin ikääsi, kun luin sun kommentteja ja näkee, että sussa olis tosimiehen mallia monelle vanhalle parralle!

        Ensinnäkin kiitoksia tuosta viestistä..Onhan se ihan mukava saada myös välillä positiivistakin palautetta.. Mutta ei se ikä katso sitä kuinka, "kypsynyt" on keskusteluista päätellen :) Mie ilmaisen miun mielipiteeni omalla tavallani ja on se hienoa huomata että täältä saa positiivisiakin vastaanottoja :)


    • -Safire-

      Tohtorin kirjoituksissa piilee mielestäni totuuden siemen. Ainakin itse sain kuvan, että kirjoituksen taustalla on se, että parisuhde, jossa ollaan avoimia, kerrotaan toiselle omista tunteista ja ajatuksista, kunnioitetaan toista ja ollaan kiinnostuneita toisen voinnista/kuulumisista ja jossa on kaksi seksielämäänsä tyytyväistä ihmistä, toimii.

      Olen valmis allekirjoittamaan sen täydellisesti. Tietenkin tämän täytyy olla vastavuoroista, eli myös miestä tulee huomioida, kunnioittaa, kuunnella ja pitää hyvänä yhtälailla.

      Se, tarvitaanko tähän kaikkeen siirappisia lausahduksia tai jostain "näin hurmaat naisen"-oppaasta repäistyjä lineja, on aivan eri juttu. Tunteitaan ja ajatuksiaan voi jokainen ilmaista itselle sopivalla tavalla ja niillä sanoilla, jotka suuhun sopii. Tärkeintä on, että ilmaisee ja viesti menee perille. :)

      Sellaista miestä odotellessa...

      • muksis

        olen kanssasi samaa mieltä... vaikka saankin repiä miehestäni päivän kuulumiset tongeilla, osaa hän kuitenkin tavallansa kertoa että on onnellinen. eikä ne lauseet todellakaan ole mitään umpikliseiden viidakosta poimittuja. minun sydän hypähtää aina ilosta kun mies sanoo iltaisin että "tässä on hyvä"


      • 40vee

        Olen samaa mieltä tohtorin kanssa. puhuminen on parisuhteen avain sanoja. Ei voi olettaa että kumppani tietää tunteesi jos et niitä voi pukea sanoiksi. niin ja mainittava se kumppanin arvostus vaikka kumppanisi ei olisi maailman parhain ihminen mutta jos voit häntä arvostaa sellaisena kuin hän on silloin olet tukevalla pohjalla liitossasi ja sille voi ennustaa pitkää ikää :)


        minulle myös sellainen :)


      • varjelkoon
        40vee kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tohtorin kanssa. puhuminen on parisuhteen avain sanoja. Ei voi olettaa että kumppani tietää tunteesi jos et niitä voi pukea sanoiksi. niin ja mainittava se kumppanin arvostus vaikka kumppanisi ei olisi maailman parhain ihminen mutta jos voit häntä arvostaa sellaisena kuin hän on silloin olet tukevalla pohjalla liitossasi ja sille voi ennustaa pitkää ikää :)


        minulle myös sellainen :)

        Lyhyet lauseet suoraan sydämestä. Niitä tarvitaan, muuta ei.


      • Susityttö -78
        40vee kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tohtorin kanssa. puhuminen on parisuhteen avain sanoja. Ei voi olettaa että kumppani tietää tunteesi jos et niitä voi pukea sanoiksi. niin ja mainittava se kumppanin arvostus vaikka kumppanisi ei olisi maailman parhain ihminen mutta jos voit häntä arvostaa sellaisena kuin hän on silloin olet tukevalla pohjalla liitossasi ja sille voi ennustaa pitkää ikää :)


        minulle myös sellainen :)

        Mun onnekseni 8 vuotta sitten kävelin sylikkäin mulle maailman mahtavimman miehen kanssa. Teennäinen siirappi ei muhun uppoo, mut meillä arvostetaan, puhutaan, rakastetaan ja NÄYTETÄÄN tunteet. Siinähän oli ton jutunkin ydin. Jos miehenä olet ton oivaltanut, niin joku saa susta unelma miehen...

        Elämä ei kohtele silkkihansikkain, mutta jos kumppanin kanssa on kunnon puhe yhteys ja rakkaus, niin kaikesta selviää yhdessä. :)


      • KaurisNainen44
        40vee kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tohtorin kanssa. puhuminen on parisuhteen avain sanoja. Ei voi olettaa että kumppani tietää tunteesi jos et niitä voi pukea sanoiksi. niin ja mainittava se kumppanin arvostus vaikka kumppanisi ei olisi maailman parhain ihminen mutta jos voit häntä arvostaa sellaisena kuin hän on silloin olet tukevalla pohjalla liitossasi ja sille voi ennustaa pitkää ikää :)


        minulle myös sellainen :)

        kypsiä ajatuksia. Kyllä sinulle vielä "kypsä" ja samoin ajatteleva nainen löytyy.


    • jopeboy

      onha tuollasta kuultu ja luettu ennenki..mut hei c'moon...eihä tollai tehä nykyää ku elokuvis..esim joku legenda romeo ja julia..siis kyllähä mäåkin nyt kaikenlaist sanon naisel ja tarkoitan sitä mut,..hei ei tämmösii...niinku joku jo sanoki..siirappii...

      • mm.

        lähetinkin tämän heti miehelleni, ettei totuus unohdu...


      • Aikuinen nainen*

        ei ole mitään siirappimaista!
        Kyllä tutkimus pitää paikkansa:)
        Ei tarvitse kuitenkaan runokirjaa ulkoa opetella, kyllä ihan omin sanoin joka mies jotain kaunista sanaa saa aikaiseksi, jos haluja on.
        Käytöstavat kunniaan, eikä vain kiinni kuin sika limppuun...
        Yleiselläkin tasolla, ei vain keskinäisissä suhteissa, miesten kohtelias käytös, jopa pieni flirtti, minkä italialaiset ja ranskalaiset miehet taitavat... saa hyvälle mielelle (eikös se hyvänolonkeskus liene aivoissa).
        Naisen pitää tuntea olevansa palvotuin, halutuin, ainutkertainen...ainut, kuin kuningatar ;)
        Mielikuvitusta miehet!!!
        Toimii hyvin myös iskuyrityksissä!
        Niinhän Casanovakin aikoinaan...
        Ja kyllä Suomestakin ihania herrasmiehiä löytyy!
        Tietenkin naiset vastavuoroisesti tekevät sitten kaikkensa, että mies saa ansaitsemansa nautinnon ;))


      • prinsessa62

        Kävinpä itsekin lukaisemassa nuo maagiset lauseet... En vain ymmärrä missä se siirappi oli. Siis olivathan lauseet vähän tönkköjä, kirjakielelle kirjoitettuja ja yksinkertaistettuja, mutta perusajatus oli täyttä asiaa!
        Miten miehille voi olla niin vaikea ymmärtää, että nainen haluaa kuulla sanoja... vaikka siitä, että on edelleen miehen mielestä haluttava. Miten se vanha vitsi siitä, että kerron kyllä kun lakkaan rakastamasta, elää yhä??
        Tuohon listaan oli minusta kerätty juuri ne tärkeimmät asiat joista itsekin haluaisin mieheltä kuulla. Kannattaisi lukea se artikkeli uudelleen ja miettiä, mitä se sinun elämässäsi voisi tarkoittaa, eikä vain lytätä se "siirappina". Tai jos toi on siirappia, niin sitten naisen elämässä pitää olla myös siirappia.
        Itse en ole mikään romantikko ja arvostan tekoja paljon enemmän kuin sanoja; silti olen tätä mieltä. :)


      • jopeboy
        Aikuinen nainen* kirjoitti:

        ei ole mitään siirappimaista!
        Kyllä tutkimus pitää paikkansa:)
        Ei tarvitse kuitenkaan runokirjaa ulkoa opetella, kyllä ihan omin sanoin joka mies jotain kaunista sanaa saa aikaiseksi, jos haluja on.
        Käytöstavat kunniaan, eikä vain kiinni kuin sika limppuun...
        Yleiselläkin tasolla, ei vain keskinäisissä suhteissa, miesten kohtelias käytös, jopa pieni flirtti, minkä italialaiset ja ranskalaiset miehet taitavat... saa hyvälle mielelle (eikös se hyvänolonkeskus liene aivoissa).
        Naisen pitää tuntea olevansa palvotuin, halutuin, ainutkertainen...ainut, kuin kuningatar ;)
        Mielikuvitusta miehet!!!
        Toimii hyvin myös iskuyrityksissä!
        Niinhän Casanovakin aikoinaan...
        Ja kyllä Suomestakin ihania herrasmiehiä löytyy!
        Tietenkin naiset vastavuoroisesti tekevät sitten kaikkensa, että mies saa ansaitsemansa nautinnon ;))

            no sii joo..eihä iha siirappii ookkaa ja tokiha meirä mieste on käytettävä sitä meidän mielikuvitusta, vaikka tosin likaista semmoista ;) mut iha lähinnä tol siirapil sitä et no lauseet on jo kuollu sukupuuttoon et, nykyää niit ei pahemmi käytetä, ainakaa itse en ole kuullut, asian saa korjata ja mielipiteitä tänneppäin :D


      • jopeboy
        prinsessa62 kirjoitti:

        Kävinpä itsekin lukaisemassa nuo maagiset lauseet... En vain ymmärrä missä se siirappi oli. Siis olivathan lauseet vähän tönkköjä, kirjakielelle kirjoitettuja ja yksinkertaistettuja, mutta perusajatus oli täyttä asiaa!
        Miten miehille voi olla niin vaikea ymmärtää, että nainen haluaa kuulla sanoja... vaikka siitä, että on edelleen miehen mielestä haluttava. Miten se vanha vitsi siitä, että kerron kyllä kun lakkaan rakastamasta, elää yhä??
        Tuohon listaan oli minusta kerätty juuri ne tärkeimmät asiat joista itsekin haluaisin mieheltä kuulla. Kannattaisi lukea se artikkeli uudelleen ja miettiä, mitä se sinun elämässäsi voisi tarkoittaa, eikä vain lytätä se "siirappina". Tai jos toi on siirappia, niin sitten naisen elämässä pitää olla myös siirappia.
        Itse en ole mikään romantikko ja arvostan tekoja paljon enemmän kuin sanoja; silti olen tätä mieltä. :)

        kyllä kyllä..olenha mieki syvällä sisimmässäni romantikko, mut mie teen romanttiset asiat eleil..esim..kun mie ja miu tyttöystävä alettii seurustella, nii ennen sitä vein hänet kauniille näköalapaikalle josta näky koko kaupunki :) juteltiin maisemasta vähän aikaa, kunne mie yhtäkkiä polvistuin hänen eteen ja oti korvakorun kätee ( kun ei ollut varaa mihinkään hienoon sormuksee, mut ajatus tärkein..vai?) ja kysyin hänelt tuleeko hän miun tyttöystäväkseni, ja näin myöhemmin hän on sanonut miul et se oli kuullemma romanttisinta mitä hänelle on ikinä tapahtunut :)Ja kyllähä mie olen aina puhelun loputtua sanonut rakastavani häntä ja tarkoitan sitä, mut nuo lauseet ovat kyllä pikkuise yliampuvia..mut juu..jokainen on romanttinen omalla tavallaan :D


    • Näin on

      Heidän ÄÖ ei tunnetusti päätä huimaa, kunhan näyttelet lapsellista ja osaat olla hauska niin pääset kauas. Minun tapainen sivistynyt mies ei halua tehdä itsestä pelleä joten pysyttelen sinkkuna kunnes löydän sen yhden miljoonasta naisesta joka on vähän aikuisempi!

      • -Safire-

        Jos mielestäsi toisesta välittäminen, keskinäinen kunnioitus, toisen kuunteleminen, tyydyttäminen ja huomiointi on lapsellista, niin en ymmärrä millä perusteella kutsut itseäsi sivistyneeksi. Sydämen sivistystä ei yliopistoissakaan opeteta.

        Varmaan parempi tosiaan, että pysyttelet sinkkuna.


      • Aikuinen nainen*

        voit yllättyä ja osata jopa nauttia itsekkin;)
        Ei hyvänolotunteella, ÄÖ:llä, hauskuudella, sivistyksellä, pellellä ole tässä asiassa mitään tekemistä keskenään!!!
        Hmm... tai ehkäpä... ÄÖ:llä ja sinkulla... lapsellisella sinkulla..


      • Tyhmä akka

        Voiskohan sivistynyt mies kertoa mulle mikä on ÄÖ?


      • Hahahaaa
        Tyhmä akka kirjoitti:

        Voiskohan sivistynyt mies kertoa mulle mikä on ÄÖ?

        Ite kans meinasin revetä ku joku menee pätemään jollain ÄÖ:llä jos Älykkyys osamäärää tarkoitti.:D Mikä lyhennetään ÄO, EI ÄÖ..:P


      • kouluja käymätön

        luuseri. tai sit insinööri. Mitä sit on sivistys jos ei sitä, että osaa käyttää oikeita sanoja tarpeen tullen. MInusta se on osaamista jos tietää kenelle mitä sanoa, jotta tekee jonkun päivän hetkeksi paremman. Itsellä on pyrkimys saada joka ikinen päivä ainakin yks ihminen nauramaan, ainakin hyvälle tuulelle. joskus tilanne komiikalla joskus lämpimillä sanoilla. Jos jokainen yrittäis saada jokapäivä jonkun paremalle tuulelle, suomessa olis kaikki keskimäärin paremalla tuulella, joten ei tarvitsisi tänne kenenkään tulla purkaa pahaa oloaan


      • jopeboy

        ihanko oikeasti olet tätä mieltä? kyllä mää ny sanon et kannattais vähä tarkemmi miettii mitä naisista sanotaa..se että naisten ÄÖ on suomeksi sanottuna paska, on valetta aivan täyttä paskaa. Naiset ovat viisaita, ja voisin jopa väittää että jopa meitä miehiä viisaampia. Ja jos oikeesti olet tota mieltä..niin sanonpaha vaa että helvetin pitkään saat odottaa kunnes tapaat tämän sinun "viisaan aikuismaisen naisen". hmm mutta ehkäpä tässä on juuri se syy miksi olet edellee sinkku. mutta sanonpahan vielä vaa että varaudu..odotus tulee olemaa helvetin pitkä, tuolla menol.


      • korkeasti koulutettuun naiseen

        ei kaltaisellasi olisi mitään mahdollisuuksia. Et ymmärrä edes älykkyysosamääristä tuon taivaallista. Eihän ÄO ole sukupuoleen sidottu. Olet itse elävä esimerkki uskomustasi vastaan.

        Toivon kuitenkin sinullekin kaikkea hyvää ja sitä, että löydät jostain tasoisesi naisen ja tulet täten onnelliseksi.


    • Taidan silti pidättäytyä "anna pillua, huora"-tyyppisissä jutuissa.

      • Kasvatus kun on mitä on .. ...

        Abuzzi hyvä laitappas heittomerkkien väliin pistämäsi texti seuraavaan äitienpäivä korttiin .
        Saa äiti ylpeillä fiksusta ja hyvin kasvattamastaan pojasta.
        Saat varmasti kaltaistasi seuraa "isku repliikilläsi" jonka suon sinulle täysin.


      • sarkasmia, olettaisin
        Kasvatus kun on mitä on .. ... kirjoitti:

        Abuzzi hyvä laitappas heittomerkkien väliin pistämäsi texti seuraavaan äitienpäivä korttiin .
        Saa äiti ylpeillä fiksusta ja hyvin kasvattamastaan pojasta.
        Saat varmasti kaltaistasi seuraa "isku repliikilläsi" jonka suon sinulle täysin.

        Äiti saattas nostaa pojan housut vielä ylemmäs.


      • Joka kerta :)

        Melkein kuin laittaisi rahaa pankkiin ;))


    • Aikuinen nainen

      Mielestäni on todella surullista, että miesten mielestä rakkaan naisen kuunteleminen, huomiointi ja myös omien arkisten asioiden jakaminen hänen kanssaan on "siirappista" ja "naisen älyn aliarvioimista". Mikä menee pieleen, kun tunneälyä ei tahdo enää löytyä mistään miehestä? Kuvitellaan, että miehen mitta on sovinistinen käytös, ikistondis ja tunnekylmyys. Pah! Aito Mies on rakastava, huolehtiva, vastuullinen ja kommunikointikykyinen, joka - kyllä - tyydyttää naisensa tarpeet myös erotiikan saralla.

      • on nyt muotia

        Tosiäijä ei kuule pehmoile. Tosiäijä on äijä vaikka sitten yksinään!


      • .........
        on nyt muotia kirjoitti:

        Tosiäijä ei kuule pehmoile. Tosiäijä on äijä vaikka sitten yksinään!

        Kunpa olisikin, mutta kun tosiasia on että Suomen (ja Ruotsin) miehet ovat yhä säälittävämpiä miehiä koko maailman kartalla.

        Ei missään muualla kaikki homojen, feministien ynm oikeudet ja ihannointi ole näin pitkällä.

        Ja loppujen lopuksi (aikuisilla miehillä)tuo musamaailma tyylinen puberteetti äijäily jota meillä harrastetaan on yhtä paljon koomista lapsellista kuin oikeasti Miehistä. Oikeasti miehisiä tyyppejähän (aikuisista miehistä) ovat nämä Sopranos ja kummisetä tyyliset äijät.


      • Tyty50+
        ......... kirjoitti:

        Kunpa olisikin, mutta kun tosiasia on että Suomen (ja Ruotsin) miehet ovat yhä säälittävämpiä miehiä koko maailman kartalla.

        Ei missään muualla kaikki homojen, feministien ynm oikeudet ja ihannointi ole näin pitkällä.

        Ja loppujen lopuksi (aikuisilla miehillä)tuo musamaailma tyylinen puberteetti äijäily jota meillä harrastetaan on yhtä paljon koomista lapsellista kuin oikeasti Miehistä. Oikeasti miehisiä tyyppejähän (aikuisista miehistä) ovat nämä Sopranos ja kummisetä tyyliset äijät.

        Siitähän nyt oli kyse. Kyllä äijät, aikuiset miehet, jopa tosimiehetkin osaavat olla myös helliä ja tunteellisia silloin, kun itsetunto on kohdallaan.
        Silloin, kun haluavat myös naisensa tietävän, kuinka ihastuttava ja haluttava hän on. :)
        Ei siinä ole mitään lapsellista, eihän!?
        Miksei voi jämäkkä ja miehinen mies muka olla tarvittaessa hellä ja huomaavainen??
        Jotta viesti menee perille, siten kuin on tarkoitettu, on hyvä käyttää tehokeinojakin; eleitä, ilmeitä, äänenpainoja sekä tietysti määrätynlaista kieltä. Rakkauden ja hellyyden kieltä :))
        Meille on annettu monenlaisia tunteita, miksi emme myös käyttäisi niitä ...

        Ehkä voi puhua paremminkin homojen ja lesbojen hyväksynnästä, kuin ihannoinnista ja mielestäni he osaavat olla tunteikkaampiakin, kuin heterot.
        Feministeistä saa kyllä aivan toisen käsityksen.
        Miehet ovat alkaneet pehmoilla liikaa poliittisellakin tasolla, mutta sehän on taas jo ihan toinen juttu!!


      • ...............
        Tyty50+ kirjoitti:

        Siitähän nyt oli kyse. Kyllä äijät, aikuiset miehet, jopa tosimiehetkin osaavat olla myös helliä ja tunteellisia silloin, kun itsetunto on kohdallaan.
        Silloin, kun haluavat myös naisensa tietävän, kuinka ihastuttava ja haluttava hän on. :)
        Ei siinä ole mitään lapsellista, eihän!?
        Miksei voi jämäkkä ja miehinen mies muka olla tarvittaessa hellä ja huomaavainen??
        Jotta viesti menee perille, siten kuin on tarkoitettu, on hyvä käyttää tehokeinojakin; eleitä, ilmeitä, äänenpainoja sekä tietysti määrätynlaista kieltä. Rakkauden ja hellyyden kieltä :))
        Meille on annettu monenlaisia tunteita, miksi emme myös käyttäisi niitä ...

        Ehkä voi puhua paremminkin homojen ja lesbojen hyväksynnästä, kuin ihannoinnista ja mielestäni he osaavat olla tunteikkaampiakin, kuin heterot.
        Feministeistä saa kyllä aivan toisen käsityksen.
        Miehet ovat alkaneet pehmoilla liikaa poliittisellakin tasolla, mutta sehän on taas jo ihan toinen juttu!!

        Niin kyllä noita homoja nimenomaan ihaillaan täällä tohvelien maassa yhä enemmän... Juuri olin kirjastossa ja uuden seuran etukannessa oli kukapa muu kuin jari sillanpää, toisessa lehdessä oli Marco B, illalla tulee taas BigBrother jonka luultavasti taas voittaa hintti yleisön äänillä, pian alkaa idols jossa tumma homo on kaikkien ihailema juontaja -jopa kolleegansa nikulan, valtion päämieheksikin on äänestetty... Noin x-tempore lueteltuna...

        Samalla naisten aloittamat erot ovat räjähtäneet käsiin, samoin yhden ihmisten talouksien määrä, ilotyttöjäkään silti meillä ei ole kaduilla ja kuppiloissa muiden länsimaiden tapaan jne jne jne

        Suomen mies on koomisessa, henkisesti kuohitussa tilassa ja tilanne pahenee vaan koko ajan.


      • : DDD
        ............... kirjoitti:

        Niin kyllä noita homoja nimenomaan ihaillaan täällä tohvelien maassa yhä enemmän... Juuri olin kirjastossa ja uuden seuran etukannessa oli kukapa muu kuin jari sillanpää, toisessa lehdessä oli Marco B, illalla tulee taas BigBrother jonka luultavasti taas voittaa hintti yleisön äänillä, pian alkaa idols jossa tumma homo on kaikkien ihailema juontaja -jopa kolleegansa nikulan, valtion päämieheksikin on äänestetty... Noin x-tempore lueteltuna...

        Samalla naisten aloittamat erot ovat räjähtäneet käsiin, samoin yhden ihmisten talouksien määrä, ilotyttöjäkään silti meillä ei ole kaduilla ja kuppiloissa muiden länsimaiden tapaan jne jne jne

        Suomen mies on koomisessa, henkisesti kuohitussa tilassa ja tilanne pahenee vaan koko ajan.

        No on suomalaisella miehellä asiat kyllä niin vallan surkeasti kun ei ilotyttöjä ole kaduilla eikä kuppiloissa !


      • dayum

        että kun miehen tulee osata käsitellä(?) naisen tunneälyä, niin naistenkin tulisi olla valmiita antamaan jotain vastinetta miehelle. Ettei vaan luiskahtaisi siihen tilanteeseen missä nainen vaatii mieheltä, mutta mies ei saa vaatia naiselta mitään. Tällöinhän parisuhde olisikin palvelusuhde.


      • setamaassa
        : DDD kirjoitti:

        No on suomalaisella miehellä asiat kyllä niin vallan surkeasti kun ei ilotyttöjä ole kaduilla eikä kuppiloissa !

        Pysähdytääs hetkeksi kuitenkin ja mietitään oikeesti hetki... Miksi minä, sinä ja muut selkeästi pidetään tätä naurettavana ajatuksenakin - vaikka ihan oikeesti kaikkialla muualla länsimaissa (paitsi Ruotsissa) ne ilotytöt ovat siellä kaduilla, kuppiloissa, punaisten lyhtyjen alueella ja lehtien escort palveluissa...ja noista muista länsimaalisista taas tuntuu huvittavalta ajatukseltakin että maan päämiehenä ja armeijan ylipäällikkönä olisi silti setan uranuurtaja,vanha l''' feministi..

        Miten muuten meillä voi homouden ynm lesbouden, seksuaalisen vapauden ja yksilön vapauden ihannoiminen olla maailman rajuimmalla tasolla, mutta silti meillä onkin yhtäkkiä maailman vanhin luonnollinen ammatti ja seksuaalisuuden muoto kielletty kaduilta ja kuppiloista? Miten tää logiikkaa tässä yksilön ja sex vapaudessa nyt oikein menee?


      • välttääkseen sitten
        dayum kirjoitti:

        että kun miehen tulee osata käsitellä(?) naisen tunneälyä, niin naistenkin tulisi olla valmiita antamaan jotain vastinetta miehelle. Ettei vaan luiskahtaisi siihen tilanteeseen missä nainen vaatii mieheltä, mutta mies ei saa vaatia naiselta mitään. Tällöinhän parisuhde olisikin palvelusuhde.

        miehet ottavat varman päälle ja vaativat naiselta haluamansa antamatta mitään takaisin.


      • jopeboy
        on nyt muotia kirjoitti:

        Tosiäijä ei kuule pehmoile. Tosiäijä on äijä vaikka sitten yksinään!

        et ku on tarpeeks kova äijä ja syö rautaa paskantaa kettinkejä, mut ku on tarpeeks kiero äijä, nii paskantaa ruuvei :D


    • muut maksumiehiä

      Nämä avauksen jutut ovat kliseisiä naisten valheita

      19.06.2008
      >
      > http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1546831
      >
      >
      > Tutkimukset todistavat sen, mitä on pitkään epäilty.
      >
      > The Daily Mail uutisoi kahdesta tuoreesta tutkimuksesta,
      > joiden mukaan itserakas ja -keskeinen, epäluotettava ja
      > jopa tunnekylmä mies pärjää naismarkkinoilla symppistä
      > paremmin. Asiasta kertoi Suomessa ensimmäisenä
      > Uusisuomi.fi.
      >
      > New Mexicon yliopiston tutkijan Peter Jonasonin mukaan
      > asiaa havainnollistaa mainiosti James Bond: tämä on
      > suhteissaan epäluotettava ja haluaa kokeilla uusia asioita
      > sekä suhteita.
      >
      > Jonason tutki yliopistossaan 200 opiskelijan
      > persoonallisuutta, mieltymyksiä sekä seksikumppanien
      > määrää. Tulokset tukevat väitettä, että
      > "pahoilla pojilla" on keskimäärin vilkkaampaa
      > sukupuolisuhderintamalla.
      >
      > Artikkelin mukaan myös toisessa amerikkalaistutkimuksessa
      > saatiin vastaavia tuloksia. Siinä tarkasteltiin peräti 35
      > 000 ihmistä 57 eri maasta.
      >
      > Molemmat tutkimukset väittävät, että naiset
      > yhdistävät nämä negatiiviset piirteet -
      > itsekeskeisyyden, tunnekylmyyden sekä epäluotettavuuden -
      > maskuliinisuuteen ja ovat siksi kiinnostuneita pahoista
      > pojista.
      >
      > Evoluutiopsykologiaan perehtynyt Gayle Brewer Lancashiren
      > yliopistosta lohduttaa kilttejä miehiä: hänen mukaansa
      > naiset yleensä haluavat lasettua aloilleen ja perustaa
      > perheen luotettavan ja kunnollisen miehen kanssa
      > pelehdittyään aikansa pahisten kanssa.

      ...JA koulivat näistä tohveleista itselleen jonkunsortin viihdyttäjän ja maksumiehen itselleen...sekä hyvin usein kyllästyvät heihin koska eivät sisimmissään pätkääkään kunnioita tällaisia miehiä (kuten tutkimuksetkin osoittaa) ja taas on yksi erolukema lisää Suomen jo valmiiksi ME tason erotilastoissa ....

      • sama naisvihaaja

        joka on joka aloituksessa. Mutta tuo juttuhan meni niin, että noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa. Sitä paitsi tuossa tutkimuksessa miehet itse saivat valehdella kuinka monta kertaa olivat naista saaneet. Onko yllättävää että psykopaatit valehtelevat eniten?


      • tosiasioissa?
        sama naisvihaaja kirjoitti:

        joka on joka aloituksessa. Mutta tuo juttuhan meni niin, että noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa. Sitä paitsi tuossa tutkimuksessa miehet itse saivat valehdella kuinka monta kertaa olivat naista saaneet. Onko yllättävää että psykopaatit valehtelevat eniten?

        Purjehtija rakastaa ja kunnioittaa merta. Siksi hän pyrkii opettelemaan tulemaan sen kanssa toimeen tilanteessa kuin tilanteessa, pystyäkseen uljaana ja itse nauttien kyntämään sitä kelillä kuin kelillä.


      • se on inhorealisti
        sama naisvihaaja kirjoitti:

        joka on joka aloituksessa. Mutta tuo juttuhan meni niin, että noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa. Sitä paitsi tuossa tutkimuksessa miehet itse saivat valehdella kuinka monta kertaa olivat naista saaneet. Onko yllättävää että psykopaatit valehtelevat eniten?

        Kertoisitko mitä "naisvihaa" tuossa edellisessä oli?

        Kuten itse toteat: "noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa."

        Tahtoo siis sanoa että oikeasti ne epäluotettavat sikailijat kiinnostavat, mutta vähäksi aikaa pitää vakiintua sen luotettavan tapauksen kanssa - juurikin siksi että saa sen maksumiehen jälkikasvulleen.

        Siitä voi sitten taas siirtyä käyttämään niitä pahiksia "pelkkinä panoina"...


      • Kootkotkot
        sama naisvihaaja kirjoitti:

        joka on joka aloituksessa. Mutta tuo juttuhan meni niin, että noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa. Sitä paitsi tuossa tutkimuksessa miehet itse saivat valehdella kuinka monta kertaa olivat naista saaneet. Onko yllättävää että psykopaatit valehtelevat eniten?

        35 000 eri ihmistä 57 maassa - ja yksi Suomen feministi kumoaa asian tyypillisesti tosta vaan ;)

        Päälle kun ynnää sen "yli miljoonan ihmisen gallupin", että yhtäkkiä suomen avioliitoista päättyy 50% ja avoliitoista 90% ja juuri nainen on se jättäjä lähes 3/4 tapauksista meillä - yhdistettynä siihen tosiasiaan, että aivan samaa tahtia on Suomen miehistä tullut yhä metroseksuaalisimpia, suvaitsevaisempia, tasa-arvoisempia, niin ei tarvitse olla nero tajutakseen tuon (erittäin laajan) tutkimuksen todeksi ;)

        Tiedätkö muuten että jo 1000 ihmisen tutkimuksessa alkaa virhemarginaali olla alle 3%...


      • blablablaa...
        sama naisvihaaja kirjoitti:

        joka on joka aloituksessa. Mutta tuo juttuhan meni niin, että noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa. Sitä paitsi tuossa tutkimuksessa miehet itse saivat valehdella kuinka monta kertaa olivat naista saaneet. Onko yllättävää että psykopaatit valehtelevat eniten?

        Oon itse kans päivitellyt samaa asiaa, siis että kaikki naiset rakastuu renttuihin. Miten meidän kunnon miesten käy? :( Eilen kuulin Suomipopilta ekaa kertaa ihan loistavan asiallisen biisin: Juliet Jonesin Sydän - Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.
        Tuntuu vaan että ne on naiset jotka on vaan ihan tunteettomia ja kylmiä, mitä enemmän naiset on saanu arvostusta ja oikeuksia, sitä enemmän tuntuu että parisuhteet menee huonommin ja kaikkee.. Naisissako vika?? Mikä neuvoksi..:/


      • välimallikeskiverto
        sama naisvihaaja kirjoitti:

        joka on joka aloituksessa. Mutta tuo juttuhan meni niin, että noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa. Sitä paitsi tuossa tutkimuksessa miehet itse saivat valehdella kuinka monta kertaa olivat naista saaneet. Onko yllättävää että psykopaatit valehtelevat eniten?

        tulipa mieleeni joitakin vuosia vanha tutkimus ihmisten pariutumistavoista.
        Lopputulos oli suurinpiirtein näin; nainen etsii kiltin, turvallisen ja hyvätuloisen kumppanin.
        Lapset taas ja muu seksuaalinen elämä hoidetaan sitten pahojen poikien kanssa, jotka omaavat ison egon ja hyvän fyysisen olemuksen.
        Näin hoidetaan turvallinen pesä ja hyvät geenit jälkikasvulle.

        ettäs näin se luonnonvalinta toimii.


      • blablablaa...
        välimallikeskiverto kirjoitti:

        tulipa mieleeni joitakin vuosia vanha tutkimus ihmisten pariutumistavoista.
        Lopputulos oli suurinpiirtein näin; nainen etsii kiltin, turvallisen ja hyvätuloisen kumppanin.
        Lapset taas ja muu seksuaalinen elämä hoidetaan sitten pahojen poikien kanssa, jotka omaavat ison egon ja hyvän fyysisen olemuksen.
        Näin hoidetaan turvallinen pesä ja hyvät geenit jälkikasvulle.

        ettäs näin se luonnonvalinta toimii.

        Ihan haitarista kaikki tollaiset jutut, menis kaikki ihmiset itseensä ja miettisivät mitä tekevät, kaikkien moraali on ihan PE****STÄ. Pitäis olla jotenki kristinuskoinen tää maakin, pitäis varmaan Suomen lipusta ottaa ristikuvio pois ja laittaa kaksi epämääräistä sinistä ja valkoista aluetta. Jotka oikeesti on semmoisia että tekis tollee, että miestään vaan käytetään hyväkseen ja pannaan muita niin semmoiset vaan kirjoittaa sitä. Jos kaikilla on sama mielipide asiasta niin saa semmoisen kuvan että kaikki on vaan aviorikkojia ja huoria.


      • ...............
        blablablaa... kirjoitti:

        Oon itse kans päivitellyt samaa asiaa, siis että kaikki naiset rakastuu renttuihin. Miten meidän kunnon miesten käy? :( Eilen kuulin Suomipopilta ekaa kertaa ihan loistavan asiallisen biisin: Juliet Jonesin Sydän - Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.
        Tuntuu vaan että ne on naiset jotka on vaan ihan tunteettomia ja kylmiä, mitä enemmän naiset on saanu arvostusta ja oikeuksia, sitä enemmän tuntuu että parisuhteet menee huonommin ja kaikkee.. Naisissako vika?? Mikä neuvoksi..:/

        No kun kerran kysyit, niin vastataan sitten saata...

        lue kirjat: mies vailla tasa-arvoa ja naisten seksuaalien valta sekä ala äijäksi, käytä ilotyttöjä, pornoa ynm ja ala purkamaan oikeutettua vitutustasi vaikkapa netin keskustelupalstoile armoa tuntematta -tuo yhdistelmä tuntuu toimivan. Äläkä vaan missään nimessä alistu tähän femakoiden kiihtyvään touhuun, vaan paremminkin itsesi lisäksi yllytä mukaan muutama muukin "rebel"...;)


      • blablablaa...
        ............... kirjoitti:

        No kun kerran kysyit, niin vastataan sitten saata...

        lue kirjat: mies vailla tasa-arvoa ja naisten seksuaalien valta sekä ala äijäksi, käytä ilotyttöjä, pornoa ynm ja ala purkamaan oikeutettua vitutustasi vaikkapa netin keskustelupalstoile armoa tuntematta -tuo yhdistelmä tuntuu toimivan. Äläkä vaan missään nimessä alistu tähän femakoiden kiihtyvään touhuun, vaan paremminkin itsesi lisäksi yllytä mukaan muutama muukin "rebel"...;)

        Mitä enemmän ihmisillä on valtaa, sitä enemmän päin P:tä kaikki parisuhteet menee.. Hattua nostan semmoiselle ihmiselle joka voi aidosti tunnustaa olevansa rehellinen ja uskollinen, taitaa olla AIKA harvassa semmoiset nykyään, missä lie vika, kaikilta puuttuu moraali.:(


      • Jussi__777
        sama naisvihaaja kirjoitti:

        joka on joka aloituksessa. Mutta tuo juttuhan meni niin, että noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa. Sitä paitsi tuossa tutkimuksessa miehet itse saivat valehdella kuinka monta kertaa olivat naista saaneet. Onko yllättävää että psykopaatit valehtelevat eniten?

        No sen mukaan mitä olen seurannut, psykopaatit saavat eniten. Reilusti enemmän. Siis irtoseksiä.


        Ja ota huomioon, psykopaatit valehtelevatkin eniten, elikkä suoltavat siirappia tarkoittamatta mitään.

        Jonkun meikäläisen on aika vaikea suoltaa siirappia 5 (tai edes 500) min tuntemisen jälkeen muuten kuin leikillään, psyko pystyy siihen ilmeen värähtämättä.

        Lukasin opetusmielessä Reginaa. Testi ihanteellinen mies. Ruksailin. Vaikka meikää pidetään herkkänä tyyppinä, sain aika heikot arvosanat. En todellakaan kiikuta sydämen muotoisia auton renkaita naisille koska ne ovat romanttisia.

        Siis kyllähän puhua pitää. Vaan jotensakin tuntuu vaan hiukan naisen älyn aliarvioimiselta käyttää muutamaa kliselausetta joilla saa aina.


        Vaan, mikähän scifi pokkari oli, muukalaiset pyydystivät ihmisiä jollain eksoplanetalla. Puhaltivat torveen ja nitistivät maalaisen kun tuli ansaan. Nauratti kunnes vähän ajan päästä samaa tapahtumaa kuvattiin maan asukkaiden kannalta.

        Torvesta kuului "Apua, auttakaa." Naisen äänellä.

        Nauratti vielä enemmän.

        Silloin kävin pohtimaan onko psykoilla jokin naistorvi joka saa aikaan saman reaktion.


        Luullakseni on. Ota huomioon että ainakin minun tuntemani psykot ovat erittäin älykkäitä miehiä. Jos he ovat löytäneet kutsuhuudon ja kykenevät hyödyntämään sitä ilman estoja, peli on selvä.

        Aivan kuten sinä ryntäät muukalaisten torven kutsumana ansaan.


        .


      • -.-.-
        blablablaa... kirjoitti:

        Ihan haitarista kaikki tollaiset jutut, menis kaikki ihmiset itseensä ja miettisivät mitä tekevät, kaikkien moraali on ihan PE****STÄ. Pitäis olla jotenki kristinuskoinen tää maakin, pitäis varmaan Suomen lipusta ottaa ristikuvio pois ja laittaa kaksi epämääräistä sinistä ja valkoista aluetta. Jotka oikeesti on semmoisia että tekis tollee, että miestään vaan käytetään hyväkseen ja pannaan muita niin semmoiset vaan kirjoittaa sitä. Jos kaikilla on sama mielipide asiasta niin saa semmoisen kuvan että kaikki on vaan aviorikkojia ja huoria.

        koko kansan moraalin vartija paiskomaan kiviä.
        Onneksi kaikki eivät elämänarvojaan lue yhden kirjan sivuilta, jotkut jopa ajattelevat itse.
        Vai pitäiskö palata aikoihin ennen `85 kun kouluissa opetettiin uskontoa ja siveysoppia?
        Tai mennään vielä ajassa taaksepäin, ja kielletään kirkosta eroaminen, sekä vääräuskoisille 180 asteen käännös rajalla.

        Kyllä me vielä saadaan kirkko irti valtiosta pojat ja tytöt!

        Asiasta kukkaruukkuun.
        Jokainen kai haluaisi lapselleen terveen tulevaisuuden, eli valinta huonoryhtisen, likinäköisen, kiltin nörtin ja sen viriilin pahiksen välillä saattaneepi tulla ihan alitajuisesti.

        Täten julistan! kaikki pankoon kaikkia kaikkialla kaikin tunnetuin ja tuntemattomin tavoin! Eikä se meistä huoria tee!


      • jopeboy
        sama naisvihaaja kirjoitti:

        joka on joka aloituksessa. Mutta tuo juttuhan meni niin, että noita miehiä käytettiin pelkkinä panoina ja suhteisiin naiset päätyivät kilttien miesten kanssa. Sitä paitsi tuossa tutkimuksessa miehet itse saivat valehdella kuinka monta kertaa olivat naista saaneet. Onko yllättävää että psykopaatit valehtelevat eniten?

        nii et miehii käytettii pelkkinä panoina ja naiset pääty kilttien miesten kanssa suhteisii..hmm..mutta eikös nykyää tämä ns. sikailu tarkoita sitä et mies menee missä menee ja panee kaikkee mikä liikkuu?


      • kokija
        ............... kirjoitti:

        No kun kerran kysyit, niin vastataan sitten saata...

        lue kirjat: mies vailla tasa-arvoa ja naisten seksuaalien valta sekä ala äijäksi, käytä ilotyttöjä, pornoa ynm ja ala purkamaan oikeutettua vitutustasi vaikkapa netin keskustelupalstoile armoa tuntematta -tuo yhdistelmä tuntuu toimivan. Äläkä vaan missään nimessä alistu tähän femakoiden kiihtyvään touhuun, vaan paremminkin itsesi lisäksi yllytä mukaan muutama muukin "rebel"...;)

        Olet useaan kertaan eri palstoilla mainostanut kirjaa Mies vailla tasa-arvoa ja naisten seksuaalinen ylivalta. Hämäräksi minulle on jäänyt mikä noissa kirjoissa on sellaista joka saa miehen tuollaisen turhautuneisuuden, raivon valtaan??

        Tuolla asenteella ei kumppania löydä: ei seksiin, ei avioon, ei ystäväksi! Viha synnyttää vihaa, ei muuta miestä tasa-arvoisemmaksi, eikä tuo mitään hyvää kummankaan sukupuolen elämään.


      • ...............
        kokija kirjoitti:

        Olet useaan kertaan eri palstoilla mainostanut kirjaa Mies vailla tasa-arvoa ja naisten seksuaalinen ylivalta. Hämäräksi minulle on jäänyt mikä noissa kirjoissa on sellaista joka saa miehen tuollaisen turhautuneisuuden, raivon valtaan??

        Tuolla asenteella ei kumppania löydä: ei seksiin, ei avioon, ei ystäväksi! Viha synnyttää vihaa, ei muuta miestä tasa-arvoisemmaksi, eikä tuo mitään hyvää kummankaan sukupuolen elämään.

        Mitä mieltä olet muuten naisilla tarkoitetuista bestseller kirjoista kuten "kiukku on voimaa", entä näistä saman suuntasista naisten lehtien kirjoitteluista ja neuvoista ;)

        Mitä mieltä olet siitä että juuri oli laaja tutkimus jossa todettiin että suomen naiset ovat erittäin kiukkusia ja IL vielä julkaisti tuon tutkimuksen sekä pisti gallupkyselyn kansalle asiasta, johon n. 10 000 ihmistä vastasi ja lähes 90% oli samaa mieltä?

        Entä siitä että naisten agression mudoista juuri teeskentely, valehteleminen ynm ovat keskeisimpiä ...jos miettii vaikka tätä aloitusta ja tuota 35 000 ihmisen tutkimusta , tai omaa viestiäsi ja tuota mitä ylempänä mainitsin ;)


      • ..........
        kokija kirjoitti:

        Olet useaan kertaan eri palstoilla mainostanut kirjaa Mies vailla tasa-arvoa ja naisten seksuaalinen ylivalta. Hämäräksi minulle on jäänyt mikä noissa kirjoissa on sellaista joka saa miehen tuollaisen turhautuneisuuden, raivon valtaan??

        Tuolla asenteella ei kumppania löydä: ei seksiin, ei avioon, ei ystäväksi! Viha synnyttää vihaa, ei muuta miestä tasa-arvoisemmaksi, eikä tuo mitään hyvää kummankaan sukupuolen elämään.

        Mihin ihmeeseen katosi tämä ihan iisi vastaus, (ilman kiroiluja tai nimittelyjä ynm) verrattuna suomi24 yleiseen keskustelujen linjaan ;) Hämmästyttää, kummastuttaa..;)

        Eli sanatarkasti tämä viesti(oli vielä työpöydällä muistissa):

        Mitä mieltä olet muuten naisilla tarkoitetuista bestseller kirjoista kuten "kiukku on voimaa", entä näistä saman suuntasista naisten lehtien kirjoitteluista ja neuvoista ;)

        Mitä mieltä olet siitä että juuri oli laaja tutkimus jossa todettiin että suomen naiset ovat erittäin kiukkusia ja IL vielä julkaisti tuon tutkimuksen sekä pisti gallupkyselyn kansalle asiasta, johon n. 10 000 ihmistä vastasi ja lähes 90% oli samaa mieltä?

        Entä siitä että naisten agression mudoista juuri teeskentely, valehteleminen ynm ovat keskeisimpiä ...jos miettii vaikka tätä aloitusta ja tuota 35 000 ihmisen tutkimusta , tai omaa viestiäsi ja tuota mitä ylempänä mainitsin ;)


    • nainen-51

      ...ja vain mitä todella tarkoitat!

      • miesvain43

        Puhuit vähän,mutta sanoit ja kerroit paljon. Suora puhe selkein. Mitään siihen en lisää! Peli raakaa,mutta rehellistä sen olla pitää:))


      • ...........,,,,
        miesvain43 kirjoitti:

        Puhuit vähän,mutta sanoit ja kerroit paljon. Suora puhe selkein. Mitään siihen en lisää! Peli raakaa,mutta rehellistä sen olla pitää:))

        Suoraa ja rehellistä.Olen ymmärtänyt, että naiset ja vain naiset hekevat elättäjää lapsilleen. Ei yhteisille lapsillemme vaan lapsilleen. No täytyy todeta rehellisesti ja suoraan: naiset käyttäyvät nykyisin niin kuin miehet ovat aina käyttäytyneet: vaimo ja lapset kotona, pitävät huolta perheestä, miehestä ja miehellä on rakastajatar, jota huomioidaan, hellitellään.

        Voisihan mieskin elättää lapsensa ja laittaa äitsykän kiertoon vai kuinka? Miksi nainen ei saisi nauttia naiseudestaan, elämästään siinä kuin mieskin? Nainen ei äitiydestään pääse vaikka kuinka tasa-arvoisia olisimme ja kuten itsekkin totesit suurin osa naisista huolehtii jälkikasvusta, kodista ja työstä. Senhän pitäisi olla juuri niin kuin pitääkin: mies on vapaa tekemään niin kuin haluaa!!


      • miesvain43
        ...........,,,, kirjoitti:

        Suoraa ja rehellistä.Olen ymmärtänyt, että naiset ja vain naiset hekevat elättäjää lapsilleen. Ei yhteisille lapsillemme vaan lapsilleen. No täytyy todeta rehellisesti ja suoraan: naiset käyttäyvät nykyisin niin kuin miehet ovat aina käyttäytyneet: vaimo ja lapset kotona, pitävät huolta perheestä, miehestä ja miehellä on rakastajatar, jota huomioidaan, hellitellään.

        Voisihan mieskin elättää lapsensa ja laittaa äitsykän kiertoon vai kuinka? Miksi nainen ei saisi nauttia naiseudestaan, elämästään siinä kuin mieskin? Nainen ei äitiydestään pääse vaikka kuinka tasa-arvoisia olisimme ja kuten itsekkin totesit suurin osa naisista huolehtii jälkikasvusta, kodista ja työstä. Senhän pitäisi olla juuri niin kuin pitääkin: mies on vapaa tekemään niin kuin haluaa!!

        Mies on aina mies,senverran vanhanaikainen olen. Toki maailma muuttuu,ja käyttäytymiset,mutta Naiselleni, tulevalle kaiken annan:))


      • tällätavoin
        ...........,,,, kirjoitti:

        Suoraa ja rehellistä.Olen ymmärtänyt, että naiset ja vain naiset hekevat elättäjää lapsilleen. Ei yhteisille lapsillemme vaan lapsilleen. No täytyy todeta rehellisesti ja suoraan: naiset käyttäyvät nykyisin niin kuin miehet ovat aina käyttäytyneet: vaimo ja lapset kotona, pitävät huolta perheestä, miehestä ja miehellä on rakastajatar, jota huomioidaan, hellitellään.

        Voisihan mieskin elättää lapsensa ja laittaa äitsykän kiertoon vai kuinka? Miksi nainen ei saisi nauttia naiseudestaan, elämästään siinä kuin mieskin? Nainen ei äitiydestään pääse vaikka kuinka tasa-arvoisia olisimme ja kuten itsekkin totesit suurin osa naisista huolehtii jälkikasvusta, kodista ja työstä. Senhän pitäisi olla juuri niin kuin pitääkin: mies on vapaa tekemään niin kuin haluaa!!

        kun en 21v liiton jälkeen kelvannut,niin laitoin pahan kiertoon!Nyt oon 2 tytön yh-isä


      • blablablaa...
        tällätavoin kirjoitti:

        kun en 21v liiton jälkeen kelvannut,niin laitoin pahan kiertoon!Nyt oon 2 tytön yh-isä

        Oon ite kans pohtinu samaa että olisko toi ainoo vaihtoehto ku tulee petetyksi eikä kukaan tunnu välittävän.:( Mutta sillähän sitä vaan satuttaa enemmän muita ja myös viattomia ja syyntakeettomia ihmisiä, ei ainakaan mun moraalilla laiteta pahaa kiertoon.


    • puhutut sanat

      on osoittautunut pelkäksi huuhaaksi. Siitä ei siis tosiaan ole tehty tutkimuksia, tai on mutta tuo sitkeä huhu, jonka mukaan naiset puhuisivat yli puolet enemmän kuin miehet on täysin perätön. Siitä oli joku aika sitten uutinen, en enää muista mistä se huhu sai alkunsa.

      • dayum

        Meinaan kun mitä mietin tuntemiani naisia ja tuntemiani miehiä, niin kyllä naiset ovat paljon puheliaampia kuin miehet. En tiedä olisiko keskimääräinen suhteellinen ero noin suuri kuin mitä tuossa artikkelissa väitetään, mutta epäilen tuossa kuitenkin olevan vinha perä.


      • siitä aloituksen
        dayum kirjoitti:

        Meinaan kun mitä mietin tuntemiani naisia ja tuntemiani miehiä, niin kyllä naiset ovat paljon puheliaampia kuin miehet. En tiedä olisiko keskimääräinen suhteellinen ero noin suuri kuin mitä tuossa artikkelissa väitetään, mutta epäilen tuossa kuitenkin olevan vinha perä.

        Kaiken lisäksi tohtori.fi on lainannut pieleen tätä huhua

        "For more than a decade, researchers have asserted that women speak much more than men do, with one neuropsychiatrist reporting in a book ("The Female Brain") that women use 20,000 words per day compared to only 7,000 for men.

        The author of the book, Louann Brizendine of the University of California, San Francisco, said she later found out those numbers were based on an “unreliable” study."

        Linkki tähän löytyy ylemmästä aloituksesta.


    • Maksan velkasi

      100% varma konsti,tehoaa jopa varattuihin.

      • -Safire-

        Mielenkiintoista.

        Melko halpoihin naisiin olet sitten tainnut törmätä, oletko ylpeä itsestäsi?

        Mietin, että miten suhtautuisin, jos minulle tultaisiin sanomaan noin. Tulin siihen tulokseen, että ensin varmaan pyytäisin toistamaan, sillä en uskoisi kuulleeni oikein (ja vaikka uskoisinkin, saattaisin yrittää antaa mahdollisuuden vaikuttaa vähemmän idiootilta). Jos kuulisin edelleen vastauksena jotain yhtä typerää, nauraisin ääneen!

        En ikimaailmassa voisi uskoa, että joku oikeasti lähtee tuohon mukaan tai ottaa jonkun kumppanikseen lainojaan makselemaan. Ihmiset pistävät itseään joskus todella halvalla. Puolin ja toisin.

        Voi tätä elämää...


      • rahalla luulet saavasi rakkautta. He hee. Huono vitsi.


      • Aikuinen nainen*

        maksaa... tai luvata maksaa!!!Ruusukin riittäää :)
        Ei raha korvaa kaikkea ja ei kaikille raha ole se ainoa onnea tuova.. onnen ja täyttymyksen tuoja ;)
        Rikkaampi olisit... myös henkisesti, jos osaisit olla huomioiva, hellä, kokeilunhaluinen( se kai oletkin)mutta ennenkaikkea ROMANTTINEN ja kauniita sanoja muutama,tehoaa vapaisiinkin ...
        rahasta puhuminen kyllä latistaisi tunnelman...niin,no ammattilaisilla ei tietenkään...


      • naikkonen21

        rahalla ei voi ostaa rakkautta!!!!! vain hölmöt naiset siihen hörähtää. itse en rikkaista miehistä pidä päin vastoin. niilä on pissi noussu päähän


    • ssdassassa

      "Varaa kalenteristasi 14. päivä, vien sinut reissuus." "Laitan sinulle kylvyn valmiiksi."

      Palotttelee sinne amammeeseen :O

      • nyt aivan.

        Viimeksi, kun tulin kotiin ylipitkän työpäivän jälkeen, kuuma kylpy odotti. Mies tunki kyllä itsekin mukaan. ;)


    • belladonna8

      KErtokaa joku miten mies saadaan ""Kehräämään""
      yksi tavoitteena hmmm mietin vain aloitetta mutta tässä maailmassa kun tuntuu siltä että naisen pitää tehdä aloite ? pitääkö paikkaansa.?

      vastatkaa joku ...--

    • ex-puhuva mies

      Hyvää tarkoittava mutta pelkät sanat ilman tekoja on aika hölmöä. Jos ei löydy katetta sanoilleen niin hiljaisena on paras.
      Kun nyt muutenkin täällä etsitään "puhuvaa miestä" nin ei siitä minulle ainakaan ole ollut etua että olen sanonut tunteeni ääneen vaimolleni. Sain arvostelua ja väheksyntää palautteena, joten olen varovainen lausumaan mitään tunteistani ääneen naisille. Ei ole naisten yksin oikeus puhua tunteistaan...KAIKKI MIEHET OSAAVAT PUHUA TUNTEISTAAN NIIN HALUTESSAAN MUTTA EIVÄT PUHU EHKÄ SINULLE.

      • naiset, ei kaikki miehet

        Mikä siinä on niin vaikea tajuta? Jos sanotaan, että 64% naisista toivoo jotain, niin silloin 36% ei toivo sitä.


      • tähän kohtaan viisaus
        naiset, ei kaikki miehet kirjoitti:

        Mikä siinä on niin vaikea tajuta? Jos sanotaan, että 64% naisista toivoo jotain, niin silloin 36% ei toivo sitä.

        Jonka warren Murphy niminen nero on sanonut, ja pitänee paikkansa.

        *Tiesittekö että yli 90% noista prosentti väitteistä on puhasta potaskaa*.


    • mieheni puhuu useinkin

      minulle tuollaisia. Tosin en tiedä saako tuo vielä minua kehräämään, siihen tarvitaan hieman toisenlaisia lauseita ;) Meidän mielestämme tuo on aivan normaalia parisuhteessa ja vastavuoroista.

    • Pläts

      Haluaisiks maata retkottaa meidän sukuhaudas mun vieres sit kun se aika tulee?

      • ei.

        Haluutsä meidän?


    • Onko näin?

      "Yli kaksi kolmasosaa miehistä sanoi fantasioivansa oman partnerinsa tyydyttämisestä, kun taas reilusti yli puolet naisista fantasioi omasta nautinnostaan.

      Tohtori Eileen Zubrigganin mukaan naiset keskittyvät omaan nautintoonsa, koska tosielämässä miehen nautinto on aina etusijalla. Avain naisen fantasiaan on antaa hänen tietää, että hänen toiveensa on sinun käskysi."

      Taitaa nykyaikana tuo naisten nauttiminen mennä etusijalle koska eihän mies tarvitse kuin sen perusseksin ja sillä hyvä, eikö niin?

      VÄÄRIN.

      • dayum

        Jos tuota juttua ajattelee, vaikka otanta ei olekaan tuon laajempi, niin tuon perusteella miehet ovat seksiasioissa epäitsekkäämpiä kuin naiset.

        Olisi kiva saada tutkittua tietoa siitä, että millainen osa naisista ajattelee miehille riittävän sen että "kuhan se nyt vaan saa naista niin sillä siisti". Tai vaikkei ajattelisikaan juuri noin, niin ei ainakaan tee mitään muuttaakseen asioita, eli opettele tyydyttämään miestä.

        Ei se kakun ulkonäkö tai maku, vaan molemmat yhdessä.


    • Ninn@

      Ei kyllä muhun toimis ikinä. Vähän tuntuis kokoajan siltä että toinen pissii silmään. Liian lipevää. Paremmin toimii suorat teot.

      Ja toikin... "Laskin sulle kylvyn" joojoojust. Mun mies meni itte kylpyyn ja pyysi mua käymään kylppärissä ja veti vaatteet päällä syliinsä. Toimi paljon paremmin.

      Varmaan siltä kysyisinkin että yksinkö sinne kylpyyn pitää mennä. Paljon kivempaa olla ahtaassa ammeessa jumissa oman kullan kanssa ;)

      ”Olen unelmoinut siitä, miten saan sinut nauttimaan” toi on kyllä naisen suusta... tai homon. Aidolta suomi-mieheltä vois ennemmin tulla et "Laukeetsä oikeesti koskaa... tarviiks viel kaua räpeltää?" Suomi-miehet ei tasan kerro muijalleen "unelmoineensa" yhtään mistään. Ne ei unelmoi ne tekee tai ajattelee tekevänsä.

    • miesvain43

      Mielestäni Naisia pitää kunnioittaa, ja kohdella kuten muitakin, eli hyvin ja kohteliaasti. Avata ovi, ja antaa heidän mennä ensin. Auttaa lastenvaunujen kanssa julkisissa kulkuneuvoissa. Pitää hellästi hyvänä,tiskata ja osallistua siivoamiseen, ruoanlaittoon jne. Itse olen eronnut,ja teen kotityöt ym. itse. Poikani, nuorin muutti pois kotoa. Joten yksin ja yksinäinen olen. Mutta elämä jatkuu:)) Ja mottona: carpe diem, tartu hetkeen. Ja nauti päivä kerrallaan,niin minä teen:))

      • vaiheessa?

        Tuo kaikki palvonta on silkkaa seksistä maksamista. Ja mitä sulle jäi käteen? Oma k*ll*!


      • miesvain43
        vaiheessa? kirjoitti:

        Tuo kaikki palvonta on silkkaa seksistä maksamista. Ja mitä sulle jäi käteen? Oma k*ll*!

        Kertomani on entisajan ajattelua. Missä hyvät käytöstavat nykyään on? Ennen osattiin pukeutua, ja käytäytyä.Miten tänä päivänä?


    • arrrrr

      Tuo menee silleen osapuilleen, että tyhmät ja yksinkertaiset miehet ei osaa tuollasia leperrellä ja ne vaan on, näitä miehiä on helppo myös lkierojen naisten pettää. Nokkela ja älykäs mies taas on tilannekohtaisesti sitoutunut, se on mielin kielin kun se johonkin motiiviinsa pyrkii ja lopettaa sen, jos se ei toimi.

      • Aikuinen nainen*

        noin mustavalkoisesti voi ajatella...
        Miehet, jotka helposti leimataan yksinkertaisiksi saattavat olla vain hiljaisia, ujoja, mutta eivät todellakaan tyhmiä!!
        On myös helliä ja älykkäitä miehiä, myöskin helliä, älykkäitä ja samalla ujohkoja miehiä...myöskin kieroja miehiä..
        eikä kaikki naiset, vaikka ovat rohkeitakin ja jotka haluavat itselleen kiltin miehen, ole kieroja!!
        Ja voi kilttikin nainen hairahtua...joskus...
        Tilannekohtaisesti sitoutunut mies voi olla myös erittäin hellä ja luritella naisen korvaan ...jotain "Tabermannia" ;))


    • blondeistablondein72hki

      sinkku että hah hah hah hah sulle;D

    • Harm

      jossakin vaiheessa ihmissuhdetta ja tietyissä ihmissuhteissa moiset lausahdukset tulevat kyseeseen.

      Muutenhan ne kuulostavat aika lipeviltä ja epätoivoisilta.

      Ehkä niistä irtoaa yhteistä huumoria kuitenkin naisen kanssa?

    • naisena tätä mieltä

      En todellakaan voisi kuvitella että oma ukkoni alkaisi päästelemään suustaan moisia ällötyksiä (mittaisin varmaan kuumeen =)...), tulisi itselle tosi tukala olo.

      Kuulun niihin naisiin jotka arvostavat miestä tekojen perusteella, en (minun korvissani) mielistelyn määrään mukaan.

      • Tyty50+

        jos on jo kolkyt vuotta "murahdellut" ja sitten yht´äkkiä alkaisi leperrellä, voisi tulla mieleen, että onko huono omatunto...
        Mutta jos elämä on käynyt liian arkiseksi, ja sängyt siirretty eri seinustoille ;) kyllä kaikkea uutta ja piristävää kannattaa toki kokeilla :)
        Monastihan, pitkässä parisuhteessa me naiset juuri tyrmäämme miesten yritykset osoittaa niitä helliäkin tunteita, sanomalla:" Mitä se aikuinen mies nyt höpäjää, menehän siitä..."
        Toisaalta sitten ihastellaan rakastuneita saippuasarjoissa.
        Mutta ei ainakaan uusissa tai vasta alkavissa suhteissa hellyyden merkitystä kannata väheksyä ;)


    • on paras

      kun sanoo:Jumala on sua niin paljon rakastanut, että antoi ainoon Poikansa, että sä Häneen uskomalla saisit iankaikkisen elämän.

      Ja nyt Jumala tahtoo ett sä alat osoittaa vastarakkautta, Hänen Poikaansa, Jeesukseen Kristukseen!

      KTS. www.todistajat.net

      • TODELLA hyvä

        siis tuo www.todistajat.net


    • Mintski89

      Vai että noilla lauseilla pitäisi saada nainen kehräämään.Naisena voin sanoa, että ei ainakaan minua saanut kehräämään.Olishan se toki kiva kuulla tuommonen "Olen niin onnellinen, että päädyimme yhteen" sellaiselta ihmiseltä joka myös tarkoittaa sitä,eikä lähde tuon sanottuaan pois.

    • Leijuva Keiju

      Höpönpöpön....naisen lämmittämiseen saati sitten kuumentamiseen ei mitään sanoja tarvita.

      Varmat otteet, joista nainen todella tuntee, että on HALUTTU, johtavat takuuvarmaan lopputulokseen. Sanat ovat turhaa pölinää.

      Kansainvälinen, kaikkien ymmärtämä kehon kieli on se toimivin naisen lämmityksessä. Siinä se.

    • jollakin on aika isot luulot itsestään xD varmasti saapi 99% pakit ku treffit

    • minulla ainakaan

      Ensinnäkin, en halua, että olen jokin kohde, joka viritetään tunnelmaan. Pidän spontaanista ja suunnittelemattomasta toiminnasta ilman kummempia koukeroita.

      En halua mitään keskustelua, läheisyyttä tai sanallista huomiota, jos mieleni tekee seksiä.

      En myöskään halua seksin jälkeistä hellyyttä, vaan vetäydyn mieluummin, käännän kylkeä ja nukahdan.

      Nuo tilastolliset tutkimukset kertovat keskivertoyksilöstä, jota ei ole olemassakaan.

      Itse en kaipaa mitään valtavaa verbaalisen kommunikoinnin tuhotulvaa, kun joudun muutenkin kirjoittamaan ja puhumaan paljon päivittäin. Ennemmin sitä kaipaa hiljaisuutta ja omaa rauhaa.

      En halua kuulla mitään sitoutumislauseita seksin keskellä, vaan harrastaa seksiä. Edellisessä suhteessani minua juuri ahdisti se, että miehelle täytyi koko ajan olla sanallisesti todistamassa se, että hän on rakas. Itse en sellaisia jatkuvia todisteluja kaipaa, eikä onneksi nykyinen kumppanikaan.

      Ymmärryksestä olen samaa mieltä. Se on kuitenkin mielestäni yleisinhimillinen piirre, että ihminen haluaa tulla kohdelluksi kunnioittavasti ja haluaa tulla ymmärretyksi.

      Me emme käytä tuota kliseistä "kuinka päiväsi meni" vaan kysymme miten jokin tietty juttu on mennyt, jos tietää että toisella on ollut jonain päivänä jotain todella tärkeää ja erityistä. Itse en ainakaan missään tapauksessa halua selostaa päivääni yksityiskohtaisesti, vaan jätän mieluummin työt työpaikalle. Kotona haluan rentoutua, jos mahdollista.

      Mitä tulee esileikin pituuteen, niin ei sitä todellakaan aina halua mitään pitkän kaavan juttuja, vaan perus sisään-ulos-rynkytystä.

      Melko kliseistä huttua eikä huomioi yksilöiden välisiä eroja.

    • yhtä viisas

      totta tosiaan

      • turha valittaminen

        Useimmat suomalaiset miehet ovat vaan niin nynnyjä, etteivät kertakaikkiaan uskalla olla romanttisia. Flirttailusta puhumattakaan.

        Valittavat vaan että nainen on tyhmä, tai hellyyden osoitukset turhia!


    • melkein...

      Minäki eillen sain naista...melkein.
      Housut oli jo kintuissa...nainen vaan puuttui :(

    • Hattara85

      Ei tainnut ketjun aloittaja ymmärtää että lauseet ovat suuntaa antavia. Esimerkki useimmiten pistää asian paremmin perille. Jos joku kirjakielellä tuolla tavoin alkaisi iskemään, tulisihan siinä hölmö olo. Itse pidän parhaimpina miehen omia muunnelmia kyseisistä ihanista lauseista. Esimerkkinä voisin antaa mitä poikaystäväni sanoi minulle pari päivää sitten:
      "Kun ensi kerralla nähdään, halaan sua niin pitkään että ei enää päästä irti toisistamme!"

    • Tuolla toisella lauseella "Olen unelmoinut siitä kuinka saan sinut nauttimaan" saisi korkeintaan turpaansa minulta.

    • toisillenne

      Kauniita asioita.. Mies ystäväni löydettiin kuolleena eilen.. Viimeinen viesti minkä hän minulle kirjoitti oli "Olet pieni pörröpää, anteeksi rakas, hyvää yötä.." Koskaan ei voi sanoa liikaa kauniita sanoja ja jokainen päivä voi olla viimeinen..

      • osanottoni

        Toivon, että löydät vielä ihmisen, jolle sanoa kauniita sanoja.


    • pokaaja_1234

      nää toimi aina:
      - jos kauneus olisi hiekkaa olisit sahara...=)
      - mennääks meille syömään pitsaa ja panee..=)
      - jos kauneus olisi majoneesia olisit kerroshampurilaine..=)
      - miten olisi; sinä, minä ja vappunaamarit?...
      - on toi sun kaveriki ihan nätti tyttö mut harmivaan että joku on laskenu stigalla sen hampaitten välistä.. siispä valitsen sinut..=)
      - kaada juomat muijan päälle ensiks ja tokaise; meillä päin on tapana riisua märät vaatteet..=)
      - kaunis paita mut se olis kyllä vielä kauniimpi mun huoneen lattialla rypyssä..=)

      • Harrili

        Kyllä olen huomannut että ravintolassa toimii suora kysymys.Saako sitä pillua,vai ei.


    • äiskä86

      Itsepä olisin kovin tyytyväinen kuullessani joskus kohdat 2. 3. ja 6. HArvoin on aikaa olla yhdessä kunnolla ja pieni hempeily on suloista mutta moni muu noista mitä oli listattu menee tuohon hollywood tuotanto puolelle joita ei tarvi IRL kuulla. Huomattavasti mukavampaa on kulla ihan vaan että oot sä hyvä akka tjn :)

    • Ihollinenmies

      ...sinun ihosi kanssa niin kauan kuin elämä kantaa. Tahtoisin mieleesikin asumaan.
      (Ehkä siirappia mutta saattaisi menetellä, en ole kokeillut).

      • luomu-neito

        aika kamalaa kuultavaa. ei todellakaan kannata kokeilla.


      • naurattaa vaan

        Täytyy olla aito ei runoilla liikaa ettei mene överiksi.


    • isoiskä vaan

      typerää,
      muuta ei voi sanoa, elä nyt ensin parisuhteessa 43v ja puhu sitten

      • justiin...

        Sitä suuremmalla syyllä vaimolles hellyyttä,että on jaksanut katsella sinua 43vuotta!


    • janpower

      nii ku ois nainen kelle kehrätä!

    • Jurmasen Kake

      HALUAN Sinut, se riittää, toimii aina.

    • mitä haluavat

      Vähän rupesi huvittamaan nämä naisten kommentit täällä. Itse mielestäni kuulun tähän teidän mielestänne harvinaiseen miesryhmään jotka osaavat jakaa tunteitaan ja olla kiinnostunut naisten mielipiteistä jne. Kuitenkaan itselläni ei ole ikinä ollut seurustelusuhdetta vaikka olen jo 25v (en ole todellakaan ruma tjsp eli siitä ei johdu). Ongelma on siinä että naiset eivät todellakaan tiedä mitä haluavat. Täällä naiset kertovat haluavansa tunteellista miestä mutta mikä on todellisuus? Itse olen seurannut kaveripiiriä jo kauan ja olen huomannut, että juuri ne "pahat" pojat joita ei kiinnosta pätkän vertaa naisten mielipiteet saati tunteet, ovat jatkuvasti viennin alla. Tietenkään heidän suhteensa eivät kestä kauaa koska he vaihtavat viennin seurauksena nopeasti seuraavaan. Sitten naiset valittavat, että miksi kaikki miehet ovat sikoja tai tyhmiä tunneasioissa. Oman seurannan tuloksena tämä johtuu hyvin pitkälti siitä, että naiset haluavat itselleen juuri näitä "pahoja" poikia. Älkää siis yllättykö kun he loppupeleissä sellaisiksi paljastuvat. Sitä saa mitä tilaa. Ehkä hieman off topic :)

      • tarina on tosi

        Naiset ovat niin pirun helposti saatavissa. Muutama kaunis sana ja ovat ihan tosissaan ja menossa sänkyyn.

        Naisia on niin helppo huijata ja lausua kauniita korulauseita ja uskovat heti kaiken. Tyhmyyttäkö?

        Miksi suomalainen nainen on näin helposti lähdössä mukaan? Tyhmyyttäkö ja yksinkertaisuuttako?

        Lähtevät mukaan ja saavat taudit. Useita esimerkkejä ja sitten itkevät perään, että tulipa nyt Hivi esimerkiksi. Sen jälkeen alkaa kauhe itku ja hampaiden kiristely ja miehen syyttely.

        Nainen on aina 50%lla mukana niin kuin mieskin, joten turha miestä on kaikesta syyttää. Menköön nyt jo tasa-arvoa haluava nainen itseensä ja ei tule lähteä joka miehen kelkkaan mukaan!


      • luomu-neito

        voipi olla että sulla vois olla homopiireissä enempi kysyntää . ei millään pahalla, mutta 25v ja ei yhtään suhdetta naiseen?! -mun mielestä todella outoa, mutta kuten sanoin se on vain mun mielipide


      • luomu-neito
        tarina on tosi kirjoitti:

        Naiset ovat niin pirun helposti saatavissa. Muutama kaunis sana ja ovat ihan tosissaan ja menossa sänkyyn.

        Naisia on niin helppo huijata ja lausua kauniita korulauseita ja uskovat heti kaiken. Tyhmyyttäkö?

        Miksi suomalainen nainen on näin helposti lähdössä mukaan? Tyhmyyttäkö ja yksinkertaisuuttako?

        Lähtevät mukaan ja saavat taudit. Useita esimerkkejä ja sitten itkevät perään, että tulipa nyt Hivi esimerkiksi. Sen jälkeen alkaa kauhe itku ja hampaiden kiristely ja miehen syyttely.

        Nainen on aina 50%lla mukana niin kuin mieskin, joten turha miestä on kaikesta syyttää. Menköön nyt jo tasa-arvoa haluava nainen itseensä ja ei tule lähteä joka miehen kelkkaan mukaan!

        missä teitä tampioita oikein kasvaa?


      • yksikertaiset
        luomu-neito kirjoitti:

        missä teitä tampioita oikein kasvaa?

        porkkana naiset ovat maalta ja tolloja!

        Siinä sinulle luomua sinne jonekin lannan ja lehmänpaskan hajuun!


      • ovat
        luomu-neito kirjoitti:

        voipi olla että sulla vois olla homopiireissä enempi kysyntää . ei millään pahalla, mutta 25v ja ei yhtään suhdetta naiseen?! -mun mielestä todella outoa, mutta kuten sanoin se on vain mun mielipide

        yleensä lehmänlantalaisia ja en saa sinusta selvää oletko mies vai nainen?

        Yleensä luomulaiset jos olet nainen ovat hyvin miehekkäitä ja lehmän lannalle haisevia!

        Mielestäni seksi on ihan eri asia kuin sinun esittelyt omista haaroistasi ja niiden tarpeista1


      • sampri
        luomu-neito kirjoitti:

        voipi olla että sulla vois olla homopiireissä enempi kysyntää . ei millään pahalla, mutta 25v ja ei yhtään suhdetta naiseen?! -mun mielestä todella outoa, mutta kuten sanoin se on vain mun mielipide

        En sanonut että ei olisi ollut sudetta naiseen, sanoin että ei ole ollut varsinaista seurustelusuhdetta. Se on hieman eri asia.


      • Ol Playa

        Itse olen kuten sinäkin. Hyvin on naisten kanssa menny. Yleensä strategiani on ollut se, että kaveeraan tyttöjen kanssa, mutta en anna kaveruutta liikaa jos ei seurustelua heru.

        Se, mitä nykyisen kanssa tein, oli, että vastoin kaikkea luontoani, esitin koppavaa koomikkoa, vähättelin naisen juttuja mutta tein sen hyväntahtoisen vitsikkäästi. Olin ärsyttävän kutkuttava niin sanoakseni ja vähän pahis. Sitten kun pääsi vähän tuttavuutta enemmän tekemään niin en enää jaksanut esittää vaan olin oma kiltti itseni ja se tehosi. Eli kovisesityksellä pääsee alkuun, mutta kyllä ne naiset lopulta haluaa susta sen kiltin nallen, joka ottaa turvalliseen kainaloonsa. Mielikuva koviksesta säilyy vielä pitkään ja aina välillä voi munaansa jatkaa pienellä kukkoilulla. Tosi mieheys kyllä silti tulee esiin keskustelutaidoissa ja naisen huomioonottamisessa, kuten tämä tutkimuskin esittää asian.


    • luomu-neito

      Minä en mitään imeliä höpöttelyjä kaipaa. Kunnon karikkaa vaan haaroväliin ja mies nuoleen tavaraa niin tyytyväisyys on taattua parisuhteessa. Tuppisuu ei passaa olla mutta mitkään lässytykset eivät isolle äijälle sovi eikä mun korvaan

      • ---Mika---

        Hyi helvetti mikä nti jos tämä ei oo provo!
        Turha romantiikka tungetaan haaroväliin ja "nuollaan tavaraa"?


      • jopeboy

        voi helevetti.. kyllä sul on sit helppo suhde :D

        vähä niinku näin:

        -huomenta kulta..
        -lässytykset siksee nyt naidaa!!

        -hei kulta, kylläpä oli raskas työpäiv..
        -joo joo..ketä kiinnostaa pistä vaa se halko ny sisää!!!

        -kulta mitäs tänää syötäisii...
        -ei kiinnosta!! ny naidaa!!

        ..eli vähä niinku tähä tapaa? :D


      • jopeboy kirjoitti:

        voi helevetti.. kyllä sul on sit helppo suhde :D

        vähä niinku näin:

        -huomenta kulta..
        -lässytykset siksee nyt naidaa!!

        -hei kulta, kylläpä oli raskas työpäiv..
        -joo joo..ketä kiinnostaa pistä vaa se halko ny sisää!!!

        -kulta mitäs tänää syötäisii...
        -ei kiinnosta!! ny naidaa!!

        ..eli vähä niinku tähä tapaa? :D

        bändin statisti. Bändiä pystyssä pitävä näkymätön tolppa.


      • luomu-neito
        jopeboy kirjoitti:

        voi helevetti.. kyllä sul on sit helppo suhde :D

        vähä niinku näin:

        -huomenta kulta..
        -lässytykset siksee nyt naidaa!!

        -hei kulta, kylläpä oli raskas työpäiv..
        -joo joo..ketä kiinnostaa pistä vaa se halko ny sisää!!!

        -kulta mitäs tänää syötäisii...
        -ei kiinnosta!! ny naidaa!!

        ..eli vähä niinku tähä tapaa? :D

        niin en sanonut että normaali päivittäinen keskustelu olisi imelää. imelät hellanlettas plaa plaa kullittelut muut lässytykset on ihan eri juttu ja niitä en kaipaa


    • mies lämpenis

      kyllä taas huomaa, että naiset ovat huomionkipeitä...
      Mitkä lauseet tepsii miehiin???

      • näillähän mies

        Olen akateemisesti koulutettu, minulla on uusi auto, omistan omakotitalon ja haluan sinut
        sinne armaakseni ja matkoille mukaan.
        Minä maksan matkasi, kunhan vain olet seuranani,
        Rakasss!!!


    • niin vanhaan kuin nuoreen

      "Nyt en muista olikohan tililläni miljoona vai kaksi".

    • ei ehkä tavis sittenkään..

      näkee tyylittömiä ihmisiä liikaa, punkeroita jne.
      Saattaa olla tukassa vanha malli meikitön tyylitön.Tos kuvassa joka keksutelua johdattaa on lihava mies ja selluliitisäärinen nainen näkee muhkurat ja ne häiritsee.Tommosia pareja on paljon.Tietysti ulkonäkö ei oo kaikki,
      mut miehet pelkää edelleen liian kauniita naisia.

    • beibei89

      jos joku retkahtaa noin helposti niin eihän miehillä oo mitään tavoteltavaa...kaikki tulee suoraan eteen tarjottuna. Itse ainaki pidän kohteliaista lähestymistavoista, herrasmiehet kunniaan eikä mitkään niljakkeet, jotka ajattelee vain yhtä asiaa.

      • Varattu

        Käsittääkseni nuo lauseet ja muut ohjeet ovat tarkoitettu parisuhteessa elävien "piristykseksi", eipä siinä enää tarvitse retkahtaa. Ja mielestäni vakituisessa suhteessa saa jo ilmoittaa suoraan halunsa.


    • ...omaksesi!

      Joo, on kliseistä, mutta ei varmaan olekaan tarkotus käyttää sanasta sanaan noin, vaan muokata ne omaan suuhun sopiviksi. Esim. "olen unelmoinut, miten saisin sinut nauttimaan": oma mies soitti kerran töistä että "mä oon tässä vähä suunnitellu millä tänään saisin sut huutaan ääneen..." Osu ja uppos!! ;o)

    • Kehräävä rukki

      Hanki villaa, rukki ja nainen niin kyllä kehräys siitä alkaa...

    • Olen äijä

      Ja tiedän sen. Olen sitä mieltä,että jos tyyppi on hyvä, on aivan sama onko se lesbo tai homo, musta tai keltainen, pakolainen tai ei. En halua liittoutua kenenkään kanssa siksi että tarvitsisin apuvoimia ketään vastaan. En pelkää ketään ihmistä,enkä itseni puolesta oikein mitään. Ainoa asia joka saa minut tekemään pahaa toiselle,on rakkaus. Sille ei voi mitään.
      Puolustan pentujani. Joskus vedän pääni täyteen koska tämä maailma ei oikein vastaa odotuksiani.Haluan rakastaa niin kovin että se koskee.
      En vihaa ketään.

    • ms_jane

      Miks sun aikasemmat parisuhteet ei oo toiminu. Jos tää oo sun mielestä kliseistä mössöä ja ihan pehmo juttuja niin et oo vielä ymmärtäny miten naisen kanssa pitää toimia. Ottakaa hyvät miehet noista ihmeessä mallia, saatatte ehkä jopa yllättyä kun annatte kerrankin naiselle huomiota, ettekä tuijota omaan napaan :) ps. Ei moita lauseita noin sanasta sanaan tarvi sanoa, se kuuulostais ehkä kamalalta.

      • -59

        on hyvä elää... Jospa joskus löytäisin miehen, jolla on itsetunto kunnossa ja hän pystyisi sanomaan kaikki noi ylevät ajatukset silmiin katsoen, hymyillen... Kokeile Mies!


    • Pääotsikon kirjoittaja ei o...

      Mielenkiintoista, että "Näillä lauseilla nainen kehräämään?" kirjoittaja on osannut kirjoittaa, sillä lukutaitoa hänellä tuskin on. Otsikoita hän on hyvin lukenut muttei ollenkaan sitä mitä niiden alla seisoo. Ainakin kommenteista päätellen. "Huh huh unelmoidahhan aina saa" tuo ainakin osoittaa jonkinlaista ihmetystä, miksi kommentti on niin kriittinen ja mitä Onk näi? haluaa kommentillaan tuoda julkiseksi.

      Mikä idea tuossa on se ei liity oikeastaan mitenkään otsikkoon jota kommentoit. Se on vaan yksinkertainen heitto vähän kuin sanoisi no moi moi kadulla jollekkin joka heittää sanoo sinulle hei ja kävelisi koppavana ohi. Osoittaa jonkinlaista törkeyttä ja ymmärtämättömyyttä toisia ihmisiä kohtaan. Selvästi ylimielinen tämän otsikon kirjoittaja. Ihan kuin myös haluaisi nauraa sille, että jokun unelmoi.

      Ja parisuhteessakin vielä, kannattaisi silloin varsinkin osoittaa vain myötämieltä myös toisille jotka elävät suhteessa. Toki pyydän anteeksi, että toin suoraan esille sen mitä tekstistäsi jäi hampaankoloon, mutta mitä sitä kiertelemään.

      Eikö parisuhteille ja niiden käytännöille ole enää mitään yksityisyyttä ja arvostustusta. Kukin sanoo mitä sanoo, kunhan sanoo varmasti sen mitä toisesta ajattelee.

      Ei ole väliä sanooko sen nyt siirappisesti vai ei. Rakkaus on sokeria toisinaan. Se on elämää. Joka ei ole oikeasti rakastanut ei tätä tule tajuamaan.

      Suhde ei ole mitään ilman rakkautta se takuulla kaatuu.

    • mitä ajattelet: Tutustu ensin itseesi. Soitellaan..!" (Jos soitellaan).

    • Tunttari

      Kysy haluaako nainen puoliyhteyttä?

      Epäilyttääkö, että nainen ei tiedä mitä on puoliyhteys?

      Simpauttaja sanoo, että nainen kyllä tietää, että kyseessä on suku..., jos hän sitä haluaa.

      • mies ei heti tajua

        Nainen kysyy haluaako yhteyttä?
        Mies, mitääh, yhteyttä? Niin etkö tajua sukupuoli yhteyttä,?? Mies en mä ujo ja kalu pienikin..Ei haittaa,,,ja ottaa miehen kalusta kiinni ja vie lähimpää hotelliin tekee panot sen kalun päällä, ja sanoi,,mä testasin ja hyvältä se tuntuu, ja mies jäi kun nalli kalliolle siihen..voi raukkaa..näin voidaa käyttää toisen tietämättömyyttä hyväkseen!!!


    • Peter nnn

      Ropsi perseesen vain ja menoksi, ei siinä muuta tarvita.

      • aina voit tehdä niin itselles

        Ropsi sinä vaan perseelles itselles ja vaan vauhtia menoksi!!!


    • Peter Pan76

      Naisten kaatamiseen ovat:
      "Olen Rikas."
      "Olen sikarikas!"
      "Minä tarjoan"
      "Tarvitsetko jotain? Minä tarjoan"
      "Minä tarjoan. Tarvitsetkö jotain, kulta?"
      "Minulle raha ei merkitse oikein mitään. Ihan hyvin voisin vaikka helliä sinua kaikella omaisuudellani.."
      "Olen muusikko/rikas/rikas muusikko/Rikas runoilija/Seuraavassa BB:ssä/Näyttelijä/rikas näyttelijä/lääkäri/lähdössä thaimaahan yksin, enkä tiedä mitä tekisin toiselle lentolipulle.."

      Helppoja naikkosten lämmittäjiä ovat myös lausahdukset joilla ylistetään heidän ulkonäköään. Esimerkiksi pyöreälle naiselle kannattaa käyttää lausahduksia, joissa kerrotaan, että

      "Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kiinni"
      "Just noi' ho'! Bitch ho' susson sitä jotain ho' bitch ho' ho' ho' bitch ho'"
      "Mennäänkö syömään? Minä tarjoan"
      "Olen rikas"
      "Olen sikarikas. Sinussa minulle tärkeintä on kokonaisuus"
      "Olen rikas.. haluan välillä saada tuollaista läskiä horoa.. ihan siis vain kokeeksi.."

      Hoikille naisille käytetään varsin usein seuraavanlaisia sloganeita:

      "Näytätpäs hyvältä"
      "Olen rikas".

      Tässä joitakin mukavia, joita käyttämällä saatte aina.

      Ja oli miten oli; se, että sanoo olevansa rikas palomiespoliisirunoilija, jonka päivät täyttyvät kuitenkin elämäntapatyöskentelystä, joka on siis kirjoittaminen ja kehitysvammaisten lasten parissa työskentely.. taideharrastusten ohella.. vetoaa aina naisiin..

      Kannattaa kokeilla.

      • dasgsre

        siis oikeesti sä etit varmaan noita barbi naisii nimittäin mä en ainakaan menis noihin... mua ei todellakaan kiinnosta tyypin rahatilanne... eiköhän nykyaikana siinä missä mies ni nainenkin maksa omansa.


      • varmasti horoa noilla

        lauseilla saa. Ja sä taidat olla todellinen asintuntija horojen käsittelyssä.


      • ne tunnistetaan
        varmasti horoa noilla kirjoitti:

        lauseilla saa. Ja sä taidat olla todellinen asintuntija horojen käsittelyssä.

        Olet yksi niistä monista mieshoroista..joilla kullimunat ei pysy piilossa, jakelemassa kaikenmaailman ihmisille, monille naisille...!!
        minkähälaisen kuvan sinustakin saa, mieshoro mikä mieshoro!!!


    • mie66

      Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:
      “Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran. Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!”

      Nainen menee kauppaan.

      Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

      Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

      Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. “Vau” nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

      Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. “Tämä vaikuttaa todella hyvältä” nainen ajattelee “Melkein tekisi mieli jäädä tänne”, mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

      Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

      Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee “Olet 6. kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa.”

      Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta.

      Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä.

      Toisessa kerroksessa on tarjolla kauniita vaimoja jotka pitävät seksistä.

      Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6

      • ja sinnehän vasta tunku on,...

        ja monet naiset ostaa seksiä ulkomaanmatkoillaan ja aina tulee tapahtumaan...Ei nää vanhat kääkkä miehet tajua mitään. Mitä nainen ulkomaan matkoillaan 'ostaa' maksullisen miehen muun shoppailun ym vapaan ajan ohessa..Ja niin pitääkin... Senkin vanha ajan ääliö, joka ei tajua mitää mitä tapahtuu maan ulkopuolella...Siellä miehet myy seksiä reteesti ja monet naiset 'ostaneet' sitä iloa oli sitt naimisissa tai ei....Näin vaan tapahtuu ja jatkuu entistä enemmän...Maailma on... Ja 5 kerroksessa oli hyvännäköisiä miehiä, jotka tykkäs seksistä. Ja naiset halusi sen kun muut miehet halus perhettä ja lapsia...Miehillä vastaavasti ei ollut ollenkaan kuin perhettä haluavia naisia, ja miehet jäi nuolemaan näppejään näin se vaan nykyaikana on...m66..Totuus on näin!!!!


    • TÖRKEÄTÄ TAAS!

      Mies mumisee, nainen puhuu..On taas niin heino artikkeli että oksat pois! Naista pitäisi palvoa ja miehen påitäisi tajuta olevansa se tyhmä palvelija!??
      Ehkä asia onkin niin että mies puhuu 25%:ssa sen mihin nainen tarvitsee 100%??!

    • NNNainennn

      Lähöt sais tuollaisen p..n jauhaja, minut kyllä hurmataan mieluummin eleillä kuin äklösiirappisilla lauseilla... nauru kai tommosesta skeidasta repeis ;)

    • on nii helppoja

      no kunhan vaan jaksaa pokalla ilmeellä jauhaa tarpeeks paskaa niin varmaan irtoo, monesti kamujen kanssa meinaa pokka pettää ku heitetään niin karskia juttua ja mammat uskoo kaiken. varatut on helppoimpia.

      • Heli10

        "no kunhan vaan jaksaa pokalla ilmeellä jauhaa tarpeeks paskaa niin varmaan irtoo, monesti kamujen kanssa meinaa pokka pettää ku heitetään niin karskia juttua ja mammat uskoo kaiken. varatut on helppoimpia."
        Ja miehet eivät sitten ole helppoja?! On muuten aika ikävää jos et kelpaa omana itsenäsi vaan joudut heittämään valhetta. Olisiko aika miettiä mitä vikaa sinussa on ja tehdä asialle jotakin?


      • aina irronnut
        Heli10 kirjoitti:

        "no kunhan vaan jaksaa pokalla ilmeellä jauhaa tarpeeks paskaa niin varmaan irtoo, monesti kamujen kanssa meinaa pokka pettää ku heitetään niin karskia juttua ja mammat uskoo kaiken. varatut on helppoimpia."
        Ja miehet eivät sitten ole helppoja?! On muuten aika ikävää jos et kelpaa omana itsenäsi vaan joudut heittämään valhetta. Olisiko aika miettiä mitä vikaa sinussa on ja tehdä asialle jotakin?

        Miehiä ne vasta on helppoja ujoimmat miehet ym...Ei kun vähän tarvi sanoo sitä ja tätä ja haluaa sitä ja 'rivosti' nii mies kun mies lankeaa.. Monesti monet naiset kokeillu kaikenlaista, 'mieheniskutilanteissa' ja aina on herunnut, ujot miehet erityisesti kun osaa sitä 'pelinaisen' taitoa oveluutta, näppäryyttä kaikkensa ett saa miehiä 'kaataa'.. Ja satoja kaatoja monet naiset onnistuttu kokemaan, ja mies pienessä maistissakin ym... Mut kun osaa ja taitaa ja omaa mielikuvitusta käyttää...osataaan ja 'kaadetaan'...ja maailma on kova!!!!


    • fun
    • Jihuuu

      Mielestäni nuo jutut olivat hyvin pieniä arkisia asioita, jotka eivät toiselta osapuolelta järin suuresti vaadi. Eli laiska on toinen, olipa sitten mies tai nainen, jos ei toista tuolla tavoin huomioi.

      Noita ohjeita jos noudattaa, niin varmasti pysyy toinen tyytyväisenä. Jos taas asenne on kuin sinulle, en yhtään ihmettele jos naisesi lähtee joskus lätkimään..

    • Suvereeni

      "Yllättävää kyllä, naiset ovat miehiä itsekkäämpiä seksuaalisissa fantasioissaan. Väite perustuu Kalifornian yliopistossa teetettyyn tutkimukseen, johon osallistui 85 miestä ja 77 naista iältään 21- 45-vuotta. Yli kaksi kolmasosaa miehistä sanoi fantasioivansa oman partnerinsa tyydyttämisestä, kun taas reilusti yli puolet naisista fantasioi omasta nautinnostaan.

      Tohtori Eileen Zubrigganin mukaan naiset keskittyvät omaan nautintoonsa, koska tosielämässä miehen nautinto on aina etusijalla. Avain naisen fantasiaan on antaa hänen tietää, että hänen toiveensa on sinun käskysi."

      Yllätys yllätys naisen tulkinta, että miehen nautinto on aina etusijalla. Järjellä ajateltunahan tuo naisen itsekkyys sängyssä johtuu siitä, että miestä on perinteisesti pidetty sinä tyydyttävämpänä osapuolena. Tämä johtuu siitä, että naisella on enemmän tarjontaa, joten miehen täytyy parhaansa mukaan tyydyttää nainen jotta nainen pysyisi nimenomaan hänen rinnallaan. Lisäksi naisen hitaampi lämpeäminen todennäköisesti vaikuttaa asiaan myös paljon. Ihme tulkintoja näillä femakoilla.

    • naisteltaan

      - kuinka hän on kuin pikku poika
      - kuinka kaljuus pukee häntä
      - kuinka vahva hän onkaan
      - miten rohkea
      - miten älykäs, lähetulkoon nero
      - miten ahkera ja menestynyt hän on
      - hän ei ole kuin muut
      - hän on epätavallisen intohimoinen sängyssä
      - hän on ainutlaatuinen ja tulisilmäinen
      piste

    • Totuus miehiestä...

      Totuus kuitenkin on se, että kyllä me kaikki naiset pidämme siitä, että mies ei ole mikään pers'aukinen. Näköäkin pitää olla.

      Ne kanssasisaret jotka ovat erimieltä, ovat joko läskejä tai rumia.

    • taina

      ei ole

    • Ol Playa

      Näin meillä Suomessa! Kun tieteellinen tutkimus ojentaa auttavan kätensä parisuhteissa törmäileville ihmisille, niin se haukutaan oitis! Way to go, veljet! Eikös nykyään olekaan enää muotia olla tiedeuskovainen?

      Ei se ole ihme, että naiset on onnettomia, kun Suomen juntti pitää noita täysin arkisia ja normaaleja, minusta lähes hohdottomia sanoja SIIRAPPINA :D.

      Tuo artikkeli pelkistää paljon asioita. Ei kai kukaan usko, että pelkillä noilla sanoilla, jos ovat tyhjiä, naista tyytyväisenä pidetä, vaan homman on oltava aitoa ainakin suurelta osin.

      Minä ainakin olen huomannut, että kyllä nuo toimivat eikä nuo ole ollenkaan pahoja tai siirappisia letkautuksia vaan pikemminkin sellaista pientä kipinää arjen keskellä ja sitten on vielä erikseen silloin tällöin joskus vielä siirappia, mansikoita kakun päälle.

      Kannattaa myös huomata, että nuo on tehty eri kulttuurissa. Suomessa letkautus "Olen unelmoinut siitä, miten saan sinut nauttimaan" kuuluisi varmaan tähän tapaan, että "Voi vitsi kun mä tykkään pitää sua hyvänä niin, että säkin tykkäät".

      Tuossa just toissapäivänä siipan kanssa vaihdettiin puolin ja toisin tuota "olen niin onnellinen, että löysin sut" -mössöä. :)


      Mutta jos joku tuon perusteella pitää naisia yksinkertaisena, niin eipä me miehetkään yleensä mitenkään vaikeasti lämmiteltäviä ole.. Vähän kun lantio keinahtelee ja kannut heiluu ja hymy vilkkuu niin johan lämpee ja mies onnellisena kehrää :D

      • aina saannut

        Niin nainen on myyty, kun mies keinuu tanssii lantio keinahtelee, kookas etumus tiukois farkuis (ei haitaksi) katsella, hyvinhoidettu kroppa rintakarvoineen grr, ihan kuin 'hyvinhoidetun rakastajan vartalollaan viestittää naisille, ota minut, olen kuumalanteinen, gasellisilmät loistaen hymy huulillaan...moni nainen 'lankeaa' ja haluaa itse tämän miehen..vaik sitt 'yhdenillanjutuksi' jne...ja onneksi näitä miehiä on!!!


      • Jee jee beibi :))
        aina saannut kirjoitti:

        Niin nainen on myyty, kun mies keinuu tanssii lantio keinahtelee, kookas etumus tiukois farkuis (ei haitaksi) katsella, hyvinhoidettu kroppa rintakarvoineen grr, ihan kuin 'hyvinhoidetun rakastajan vartalollaan viestittää naisille, ota minut, olen kuumalanteinen, gasellisilmät loistaen hymy huulillaan...moni nainen 'lankeaa' ja haluaa itse tämän miehen..vaik sitt 'yhdenillanjutuksi' jne...ja onneksi näitä miehiä on!!!

        Nähdään Flamingossa oi unelmieni kaunotar ;)


    • Oma kultamussukkasi ;))

      Nainen kehrää kun saa huomiota ja omaa tyttöystävää ole piristänyt mm. seuraavalla setillä: Moi kulta, mä pissasin sun tenaleidyihin jotta sulla olisi yksi huoli vähemmän ja ehtisit paremmin shoppailla mun luottokortilla ;))

    • 50 % alennukselllaaaa ;))

      Kyllä meitin rouva rupes heti kehrää ja lähti sohoppailemaan :))

      • Mulle pari semmosta :))

        Ja kaverille kans....


      • Opastan teitä hieman.
        Mulle pari semmosta :)) kirjoitti:

        Ja kaverille kans....

        Tamponi on varmuusväline joka työnnetään peppuun jos on kova kakkahätä, lapsille ostetaan vaippoja ja aikuisille tamponeja.


    • petkus

      se menee näin. ai ku sul on tiukka pesä..otetaanko uusix..

    • veraticas

      juu ei kyllä toimi..Paras minkä mä oon kuullu niin on:"Mitä sä käytät vai vedäks sä mitää?".Vaikkei sekää toiminut:)

    • jeanne

      Ehdottomasti asiaa.
      Kun on suhteessa kaipaa juuri noita asioita.
      Kannattaa oikeasti miettiä näitä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3972
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      191
      2840
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1726
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1684
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1468
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1347
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1273
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      93
      1264
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1206
    10. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      65
      1204
    Aihe