YSTÄVÄPALVELU

ihmettelen vaan

Maailmassa on kyllä kaikenmaailman treffipalveluita mutta onko vielä yhtään sivustoa jonka kautta pystyisi etsimään ystäviä???
Jos tällainen palvelu olisi,kuinka moni olisi kiinnostunut käyttämään ystävähakua?
Suomessakin on niin paljon yksinäisiä sieluja joiden on todella vaikeaa löytää kavereita joten luulisi, että tällaiselle palvelulle olisi kysyntää. Vaan onko näitä palveluita, no ei.

18

8774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty2

      Ainakin Cityn deitissä on ilmoitukset luokiteltu niin, että sieltä on mahdollisuus etsiä pelkkää ystävää. Olisi kyllä hyvä jos olisi olemassa pelkkä ystäväpalvelukin. Kaipaisin sitä jo senkin takia, että City on suunnattu ihan erilaisille ihmisille kuin mä...

      • on ollut...

        Minulla on ollut ilmotus City.fi sivulla. Vaikka hain vain ystävää sain vastauksia vain seksinnälkäisiltä tai kimppakivaan mukaan haluavilta.


    • Ystävät tervetulleita

      En tiedä onko varsinaista ystäväpalvelua, itse olen tuon alla olevan linkin kautta muutaman ystävän hankkinut. Minulla on ollut silloin tällöin ilmoitus johon olen maininnut olevani hetero ja millaisiin menoihin etsin ystäviä sekä olen maininnut ei sex. Tällä hetkellä on ihan mukavasti ystäviä eri menoihin, aina näin ei ole ollut.

      http://www.mtv3tekstikanava.fi/tekstikanava/automated/830t.htm

      • löytyy

        Myös ilmaisia vaihtoehtoja löytyy. Täällä Suomi24:ssä on ystävän etsijöitä ainakin Kirjeystävät-palstoilla, Yksinäisyys-palstalla ja tällä Ystävyys-palstalla. Asiallinen kirjeenvaihtopalsta on myös täällä: http://koti.mbnet.fi/~raijae/


      • ystävä_tre
        löytyy kirjoitti:

        Myös ilmaisia vaihtoehtoja löytyy. Täällä Suomi24:ssä on ystävän etsijöitä ainakin Kirjeystävät-palstoilla, Yksinäisyys-palstalla ja tällä Ystävyys-palstalla. Asiallinen kirjeenvaihtopalsta on myös täällä: http://koti.mbnet.fi/~raijae/

        Kyllähän niitä ystäviä voi löytää myös kirjekaveri-sivustojen kautta. Toinen asiallinen kirjeenvaihto sivu löytyy: http://www.fancenter.org/kirjekaverit/

        Ilmoituksia voi lukea kuka tahansa mutta ilmoituksen lisääminen vaatii rekisteröinnin. Löydä uusia ystäviä ylläolevan sivun kautta!


      • Anonyymi
        löytyy kirjoitti:

        Myös ilmaisia vaihtoehtoja löytyy. Täällä Suomi24:ssä on ystävän etsijöitä ainakin Kirjeystävät-palstoilla, Yksinäisyys-palstalla ja tällä Ystävyys-palstalla. Asiallinen kirjeenvaihtopalsta on myös täällä: http://koti.mbnet.fi/~raijae/

        Höpöhommaa. Ei sieltä mitään löydy. Jos jollekin kirjoitat, et vastausta koskaan saa.


    • ....

      http://www.kavereita.net/ en oo testannut, mutta ihan kavereiden etsimiseen näyttäis olevan :) joskus vaan laitoin googleen "uusia kavereita" tai jotain sellasta niin tollasen pisti...

    • ystäväpalvelu
    • Markku6310

      Olen eronnut mies ja liityin match.com juttuun, mutta kaikki erotiikannälkäiset lähettää viestejä. Itse lähtisin liikkeelle tutustumis ja ystävyys periaatteella. Eli pikkuhiljaa. Olen kuitenkin kokenut kovia 20 avioliittovuoden päättyessä ja toipunut ja päässyt jokseenkin jaloilleen omin avuin. Kukapa muu voisi itseään tuntea ja tietää kuin oma itsensä. Mutta heti on rahastamisen meininki. Ei varmaan taida olla sellaista saittia, jossa voisi tutustua ja vaihtaa omia tuntojaan ilman välikäsiä.
      Samaa kysyy varmaan moni muu ja ystävyydestä kaikki alkaa. Luottamus ja välinpito. Toisen tunteminen.
      Yksinhuoltaja-isä lounais-suomesta.

    • hakuhaukka

      Niinpä; menet suunnilleen minne tahansa etsimään seuraa ilman tolkuttomia, kalliita maksusitoumuksia. Herrajjumala, emmehän me mitään LEGOja olla. Missä ovat asialliset kahvilat tms paikat, joissa voi Ihan Oikeasti jutella vieressä olevan ihmisen kanssa ilman änkyröintiä? Asiallinen Yhteisöllisyys on jotain, mikä on kadonnut.
      Pienet piirit, "samat naamat", juoppojen hölötys ja riitely. Siinä sitten toiveikkaasti etsit mukavaa juttuseuraa kun korvat soivat! Olen 51v mies, hyvässä kunnossa, toimelias, vapaa ...

    • Ihmiset pinnallisia

      Todellista ystävyys harhaa. Kokeiltu on monta treffipalvelua, maksullista tai ilmaista, vaan eipä tärppää. Rahastuksen maksu heti tuntuu vahvasti,
      Ihmiset pinnallisia ja useimmat etsivät vain seksiseuraa tai olkapäätä, johon voisi nojata ja vuodattaa, kun vaimo ei ymmärrä.

      Kiitos vaan minulle ainakin riitti.

    • Anonyymi

      Olen 82 v ja kohta 83 v. Olen urheilullinen ja liikuntaa harrastava. Haluaisin ystävystyä
      saman henkisen naisen kanssa. Etsin matkaseuraa ja kylpylä risteilyihin. Nimimerkkini on Carens

    • Anonyymi

      Kaverihaku sivusto on kavereiden hakuun tehty sivusto.

      • Anonyymi

        Eipä sekään sivusto ole mistään kotoisin, naisena kun laitat ilmoituksen niin vastauksia et saa kuin seksin vonkaajilta. Kokemusta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sekään sivusto ole mistään kotoisin, naisena kun laitat ilmoituksen niin vastauksia et saa kuin seksin vonkaajilta. Kokemusta on.

        Niin olen hakenut koulu kaverini numero tiedostoista ei tulosta netistä jospa joku tuntee ? Liisa suorassa ¡? Muuti pulkkaan Tuomo Leinon kanssa vuosi 81.joku tarkaa en muista .t.ystävä .koulukaveri entinen nummellainen


    • Anonyymi

      Tuollainen ystäväpalvelu tarvittaisiin ehdottomasti, kun on paljon sosiaalisesti eristäytyneitä neurologisen diagnoosin saanutta ihmistä. Ihan sydäntä särkee, kun ainoa sosiaalinen kontakti on sossu tai ikääntyneet vanhemmat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      368
      3491
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2499
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      126
      1775
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1127
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      49
      1117
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      161
      1085
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1053
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      904
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      836
    Aihe