Mitä nimeä käytettiin 90-luvun alkupuolen ryppysukista/kreppisukista? siis ns. polvisukista, jotka rypytettiin nilkkaan?
Ysärisukat?
7
1965
Vastaukset
- ...
Eikös ne ollut jenkkisukat, jos oikein muistan.
- aerobic-sukka
ja mä tahtoisin semmoiset ILMAN sitä sukkaosaa-siis pelekät varret! Villaisina...kuka tekee..tekeekö kukaan...en tartte teriä-
- ilman teriä
aerobic-sukka kirjoitti:
ja mä tahtoisin semmoiset ILMAN sitä sukkaosaa-siis pelekät varret! Villaisina...kuka tekee..tekeekö kukaan...en tartte teriä-
Hei! Pelkät "sukanvarret" ilman teriä ovat säärystimet!
- näin...
aerobic-sukka kirjoitti:
Just sokkarilla katoin noita säärystimiä, että taasko niitä myydään. Äkkiähän ne tekee itsekin.
- säärystimiä
näin... kirjoitti:
Just sokkarilla katoin noita säärystimiä, että taasko niitä myydään. Äkkiähän ne tekee itsekin.
on ollut. Vaan eikös alunperin flashdance 80-luvulla tuonut ne muotiin. Ysärisukkina en pahemmin niitä ole pitänyt. Hyvät tarvitessa. ;)
säärystimiä kirjoitti:
on ollut. Vaan eikös alunperin flashdance 80-luvulla tuonut ne muotiin. Ysärisukkina en pahemmin niitä ole pitänyt. Hyvät tarvitessa. ;)
Oiskohan kellään näitten jenkkisukkien neuleohjetta?
- Anonyymi
Ne oli jenkkisukat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911