hmmm...no en mä tiiä voiks näitä kaikkia kutsua tyyleiksi, enemmänkin liittyvät musiikkiin tms. mut kyllähän näihin kai tietynlainen pukeuminenkin liittyy:
mod, hippi, skinhead, uusromantiikka, brittipop, swinger, rasvis, psykobilly, teknohörhö =), wannabe-japani-teini-look, aktivisti (on se ihan oikea tyyli, palestiinalaishuivi kaulaan ja vihreä maihari niskaan ja menoks.. :)), kasaripelle, glamrock, diskohile, metalli, ...ja ruotsissahan on tämä ihan oma raggaren-alakulttuuri, jossa myös ihan oma pukeutumistyyli.
0Äänestä
pisti silmään.
''wannabe-japani-teini-look''?? miksi wannabe? no mutta nuitenkin, tuohon sisältyy esim visual kei, oshare kei, egl, gothic lolita, sweet lolita, miljoona muuta lolitaa, decora, dark decora..
0Äänestä
lollero6
peacock-mod (siisti kerroksittain leikattu tukka ja kallis italialainen puku), hard mod (melkein kuin skinhead, mutta käyttää gangsterihattua ja hiukset aavistuksen verran pidemmät), traditional skinhead, punk, uusnatsi, white power skinhead, homoskini, hippi (ei rastafari), rastafari, rudeboy, greaser, biker, teddy boy, psykobilly, gothabilly, death'n'roll
0Äänestä
Scene_
Tulee myöhäs, mut mul se on anyway.
No mun tyylii enimäksee kertoo emo-, ja gootti-tyyli.
0Äänestä
AnonyymiOGsL
Lähiötyyli gettotyyli hipsteri Hippi rock punk Emot taivis nörtti Maassa teini xd Ite oo kunnon lähiötyyli :D happoo
0Äänestä
ninni94
Suomessa on ihan sikana nuita gootti tyyppejä.. ihan pelottavan näköisiä kun tulevat vastaan :D
Vastaukset 8
Vanhimmat
gootti, hoppari, flapper (1920-luvulla), fiftari,
hmmm...no en mä tiiä voiks näitä kaikkia kutsua tyyleiksi, enemmänkin liittyvät musiikkiin tms. mut kyllähän näihin kai tietynlainen pukeuminenkin liittyy:
mod, hippi, skinhead, uusromantiikka, brittipop, swinger, rasvis, psykobilly, teknohörhö =), wannabe-japani-teini-look, aktivisti (on se ihan oikea tyyli, palestiinalaishuivi kaulaan ja vihreä maihari niskaan ja menoks.. :)), kasaripelle, glamrock, diskohile, metalli, ...ja ruotsissahan on tämä ihan oma raggaren-alakulttuuri, jossa myös ihan oma pukeutumistyyli.
''wannabe-japani-teini-look''??
miksi wannabe?
no mutta nuitenkin, tuohon sisältyy esim visual kei, oshare kei, egl, gothic lolita, sweet lolita, miljoona muuta lolitaa, decora, dark decora..
peacock-mod (siisti kerroksittain leikattu tukka ja kallis italialainen puku), hard mod (melkein kuin skinhead, mutta käyttää gangsterihattua ja hiukset aavistuksen verran pidemmät), traditional skinhead, punk, uusnatsi, white power skinhead, homoskini, hippi (ei rastafari), rastafari, rudeboy, greaser, biker, teddy boy, psykobilly, gothabilly, death'n'roll
Tulee myöhäs, mut mul se on anyway.
No mun tyylii enimäksee kertoo emo-, ja gootti-tyyli.
Lähiötyyli gettotyyli hipsteri Hippi rock punk Emot taivis nörtti Maassa teini xd
Ite oo kunnon lähiötyyli :D happoo
Suomessa on ihan sikana nuita gootti tyyppejä.. ihan pelottavan näköisiä kun tulevat vastaan :D
moi