Olen 20-vuotias mies ja olen viimeisen vuoden aikana käyttänyt säännöllisesti meikkivoidetta. Syy tähän on se, että minulla on ollut vaikea/keskivaikea akne 15-vuotiaasta saakka. Vaikka ei olisikaan iho "pahassa" kunnossa, niin kasvoissa monin paikoin ihonalaisia ns. punaisia läiskiä, joiden parantuminen kestää kauan.
Vuosi sitten hyväksyin sen tosiasian että vaikka tekisin kaiken mahollisen aknen hoitoon, niin silti naamani voi näyttää petolinnun perseeltä. Niinpä käytän meikkiä noiden punaisten kohtien ja finnien peittämiseen.
Tätä en tietystikään kavereille ole ikinä kertonut, homoksi varmaan leimaisivat. Suomessa yleensäkin miesten kosmetiikka tuntuu olevan monille arka aihe.
Mitä mieltä olette? Mikä on teidän suhtautumisenne miesten kevyeen ulkonäön parantamiseen meikkien avulla? Tunnetteko itse miehiä jotka käyttävät meikkiä? Discuss.
Miesten meikkaus
mita_mielta
3
326
Vastaukset
- hyvä..
Siis minusta voi ihan hyvin meikata rumat finnit piiloon, ja muutenkin voi meikata, kunhan ei ala muistuttaa naista :)
- kavereita
jotka meikkaavat myös. Ok asia kunhan pysyy aisoissa. Sun kohdalla on ihan ymmärrettävää meikkaus. Kukapa ei haluaisi hyvältä näyttää. Varsinkin jos ihossa on joitain virheitä.
Joten ole huoleti ja meikkaa vaan. Sinun naamasihan se on. Hyväksyyköön se muut tai ei.
- Kosmetologi58
Ilman muuta voi meikata patit piiloon; niin mies kuin nainenkin.
Meikki myös suojaa pöpöiltä, eikä ihoa tule "räplättyä" sen(kään) takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475875
- 495361
- 513746
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003441- 313146
- 592894
- 592766
- 552413
- 381864