Mitenkä te otatte ton avoimen F-duurin en tahdo millään saada soimaan sitä hyvin varsinkin alin e ei tahdo soida. Oisko jotain ranteen asennossa yms. Barrena kyl saan mut joissakin biiseis se on liian hidas ottaa. Mitenkä te soitatte äffän?
Kiitos jo etukäteen
F-duuri
7
4942
Vastaukset
- vaihtoehtoja:
- barre-ote
- 6-kielen F otetaan peukalolla
- soitetaan vain 3, 4, tai 5 ylintä kieltä
- soitetaan vain sisäkielet (2-5) - jormas.
tai voihan se olla että skitta on sen verran rimpula ettei se vaan onnistu siksi, onnistuuko sama ote muista mestoista?
- kyselyyn sopiva
ohje on kärsivällisyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.
Uskokaa nyt että teistä ei tule vuodessa eikä kahdessa mitään virtuooseja. Guitarherot ym on kivoja leluja mutta oikea kitaran soitto vaatii niin paljon tietotaitoa että ei sitä muutamassa kuukaudessa opita, jos aikoo oppia muutakin kun sotw:n intron. Suurin osa noista kysellyistä ongelmista korjautuu ainoastaan ajan kanssa itsestään. lets play again...again..again..and then again..........- oikeassa
F duuri on tosi hankala. Olen rämpytellyt 4 vuotta ja vielä takkuaa. Moni muu sointu menee kuin vettä vaan. Hm on sama juttu ja muutkin nelisormi otteet. Harjoitusta ja harjoitusta.
- Kelol
Itekkin alottelin soittamisen muutama viikko sitten, ja harjoittelu takaa tuloksia, itekkin soitan 2h päivässä, kun nykyään ei vaan löydy tekemistä. Mutta kannattaa aina muistaa että soitto ei mielestäni saa olla tylsää esim. soitat yhtä biisiä joka päivä. Itsekkin harjoittelen kahdeksaa helpohkoa biisiä. Ja täytyy mainita, että vaikka en kuuntele varsinaisesti mitään, Frendien tunnusmusiikki "I'll be there for you" on mukava soittaa. Eli siis etsit jotain helppoa ja itsellesi mieluista musiikkia. F-duuri on mulla soinu henkilökohtaisesti yllättävänkin hyvin, mutta D-Duuri ei omituisesti aluksi soinut kunnolla. PS.
En ole mikään ekspertti mutta ajattelin kertoa mitä mieltä olen.
- Kitaristi1411
sillein että nimetön D -kielen 3. nauhalle (F), keskisorm G -kielen 2. nauhalle ja etusormi H -kielen 1. nauhalle ja soitan kaikki muut kielet paitsi matalan E:n.
- sammutettava
tai otettava f mukaan niin saat oikean soinnun.
Joko:
E A D G H E
X 3 3 2 1 X
tai:
E A D G H E
X 3 3 2 1 1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553703- 312104
- 392001
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171701Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401502Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 781414
- 1361141
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221093