Hyväluontoinen

Ihannenainen on tietysti kaunis ja hyväluontoinen. Sellainen, joka rakastaa minua ja minä häntä. Ei ole liian kaukana aatteellisesti, muttei ihan samaa mieltä, että keskustelua syntyisi. Samanlainen ihminen kuin minä, tai sitten täysin erilainen, molemmissa tapauksissa on etunsa. Eikä motkota ryyppäämisestä.

Siis kaunis (siis yhtä kaunis kuin minä komea, kaunis minun silmissäni), hyväluontoinen, rakastunut ja rakastettu, ei motkota ryyppäämisestä.

Tästä keskusteltiin kaveripiirissä ja kaikki olivat samaa mieltä. Ainoa ongelma on, ettei sellaista naista ole olemassakaan : )

12

1154

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sano justiina..

lopeta se ryyppääminen hetsillään tai tulee kaulimesta ottaan.

• Just just

Tietysti, mitä muuta olisit keksinyt kuin rakastaa sinua teet mitä tahansa. Mutta jos ihannenainen tekee mitä tahansa entä sitten? Mitä toiselta odotat jos et itsekään ole muuta ku ryyppäät höhlä, hölmöläinen!
      Ajattele itsesi kohdalle se ihannenainen ja yritä sitten olla itse ihmisiksi. Ei sellasta miestä ole olemassakaan!

• tässä ratkaisu

Etsi sellainen nainen, joka ryyppää yhtä paljon. Alkoholistinainen ei varmasti motkota ryyppäämisestä.

• <<<<

JA SELLAINEN NAINEN JOKA SITTEN ODOTTAISI MIESTÄÄN KUN TÄMÄ TULISI RAUMALTA.HUITTISISTA.HARJAVALLASTA.KOKEMÄELTÄ.PORISTA JA TAMPEREELTA

• Tuo ryyppääminen oli varmaankin väärä sana, olisi pitänyt sanoa juominen. Ette kukaan kiinnittäneet mitään huomiota mihinkään muuhun asiaan kuin tuohon ryyppäämiseen ja sen sallimiseen.

Naiset kun tuppaavat motkottamaan aivan asiallisestakin ryyppäämisestä, siis juomisesta.

Tuossa oli kolme pahanluontoista ja yksi hyvänluontoinen noissa viesteissä. Huumoria silti kaikissa.

Kyllä alkoholistivaimotkin motkottavat juomisesta silloin kun ovat itse selvinä ja ylpeitä siitä, ja asiasta, jos toinen on aivan tönkkönä tai aina humalassa tai krapulassa niin ettei miehestä ole koskaan mitään iloa.

• ........
        Olli.S kirjoitti:

Tuo ryyppääminen oli varmaankin väärä sana, olisi pitänyt sanoa juominen. Ette kukaan kiinnittäneet mitään huomiota mihinkään muuhun asiaan kuin tuohon ryyppäämiseen ja sen sallimiseen.

Naiset kun tuppaavat motkottamaan aivan asiallisestakin ryyppäämisestä, siis juomisesta.

Tuossa oli kolme pahanluontoista ja yksi hyvänluontoinen noissa viesteissä. Huumoria silti kaikissa.

Kyllä alkoholistivaimotkin motkottavat juomisesta silloin kun ovat itse selvinä ja ylpeitä siitä, ja asiasta, jos toinen on aivan tönkkönä tai aina humalassa tai krapulassa niin ettei miehestä ole koskaan mitään iloa.

nainen joka ei jaksa aikuista ihmistä valvoa. Jokainen tekee mitä haluaa ja jos muo ei enää kiinnosta toisen tekemiset niin häivyn. Olen sitä mieltä että jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee siihen rajoituksia itselleen. Minun tehtäväni tässä elämässä ei ole vahtia tai antaa ohjeita aikuiselle ihmiselle oli se sitten mies tai nainen.

• ..............
        ........ kirjoitti:

nainen joka ei jaksa aikuista ihmistä valvoa. Jokainen tekee mitä haluaa ja jos muo ei enää kiinnosta toisen tekemiset niin häivyn. Olen sitä mieltä että jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee siihen rajoituksia itselleen. Minun tehtäväni tässä elämässä ei ole vahtia tai antaa ohjeita aikuiselle ihmiselle oli se sitten mies tai nainen.

unohdin vielä mainita. Ryypätä saa jos siihen on varaa! Laskuihin ja elämiseen täytyy jäädä olla riittävästi rahaa. Lähden aika nopeesti jos joku alkaa vielä siipeillä ryyppäämisen lisäksi.

• kahteen kertaan:
        Olli.S kirjoitti:

Tuo ryyppääminen oli varmaankin väärä sana, olisi pitänyt sanoa juominen. Ette kukaan kiinnittäneet mitään huomiota mihinkään muuhun asiaan kuin tuohon ryyppäämiseen ja sen sallimiseen.

"ei motkota ryyppäämisestä". Kai siitä tulee sellainen mielikuva, että se on se tärkein ominaisuus.

"Eikä motkota ryyppäämisestä.

Siis kaunis (siis yhtä kaunis kuin minä komea, kaunis minun silmissäni), hyväluontoinen, rakastunut ja rakastettu, ei motkota ryyppäämisestä."

• Meriläinen
        Olli.S kirjoitti:

Herätit paljon mielenkiintoani. Myös se juomisen salliminen, näin raitistuneen alkoholistin silmiin osui ja upposi.
        Olen tavallinen duunari, mutta eri kiinnostunut lukemaan kaikkea filosofiaan ja psykologiaan liittyvää kirjallisuutta. Ihminen on mielenkiintoinen olento. Miksi? Kuka? Missä?
        Meri ja luonto on minulle ehdottoman välttämättömiä henkiselle hyvinvoinnille. Päihteistä yleensä vielä sen verran etten tarvitse tai halua niitä enää elämääni. pohjan kautta käyneenä tiedän helvetin jonne ne voi viedä. Rakkaudella

• kahteen kertaan: kirjoitti:

"ei motkota ryyppäämisestä". Kai siitä tulee sellainen mielikuva, että se on se tärkein ominaisuus.

"Eikä motkota ryyppäämisestä.

Siis kaunis (siis yhtä kaunis kuin minä komea, kaunis minun silmissäni), hyväluontoinen, rakastunut ja rakastettu, ei motkota ryyppäämisestä."

Oli siinä se hyväluontoisuuskin ja muut ominaisuudet kaksi kertaa.

• ........ kirjoitti:

Juuri noin, olen samaa mieltä.

• Meriläinen kirjoitti:

Herätit paljon mielenkiintoani. Myös se juomisen salliminen, näin raitistuneen alkoholistin silmiin osui ja upposi.
        Olen tavallinen duunari, mutta eri kiinnostunut lukemaan kaikkea filosofiaan ja psykologiaan liittyvää kirjallisuutta. Ihminen on mielenkiintoinen olento. Miksi? Kuka? Missä?
        Meri ja luonto on minulle ehdottoman välttämättömiä henkiselle hyvinvoinnille. Päihteistä yleensä vielä sen verran etten tarvitse tai halua niitä enää elämääni. pohjan kautta käyneenä tiedän helvetin jonne ne voi viedä. Rakkaudella

Taisi keskustelu jo tyrehtyä tästä viestistä. Kiva oli vaihtaa mielipiteitä.

Ihmisestä on kotisivuillani yhtä sun toista psykoterapian kirjassa ja filosofian kirjoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      132
      1234
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1061
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      788
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      618
    5. 50
      589
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      503
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      493
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      487
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      477
    Aihe