olen yrittänyt löytää halpaa kampaajaa.. helsingistä helppojen kulkuyhteyksien varrelta ei semmoista oikein meinaa löytyä. minun lompakkoni paksuudella ei oikein ole varaa käydä leikkauttamassa hiuksia ja maksaa siitä yli 30euroa. mikä siinä niin paljon maksaa? kyllähän niiden kampaajienkin ptää itsensä elättää, tiedän, mutta silti. osaako kukaan neuvoa mihin suuntaisin jos haluan halpaa mutta laadukasta saksityötä?? joskus olen maksanut liikoja, mutta silti en ole sitä mieleistä kampausta saanut vaikka kuinka yritän selittää mitä haluan.. hiukseni kasvavat sen verran nopeasti että ihan tuo kerran vuoteen ei riitä. useammin taas ei haluaisi elää pelkällä vedellä ja leivällä. lyhyenä haluaisi haluaisin nämä hiukseni pitää, mutta aina on kampaus ylikasvanut ja hankala laittaa... neuvokaa joku edes kohtuullisen hintainen kampaaja meikäläiselle. kiitos.
Kampaamo???
5
818
Vastaukset
- ninni
Helsingistä löytyy Pepe Åhberg:n (tai jotain...) yksityinen kampaamokoulu. Suht edullista (kokemus puhuu) laatu riippuu hiukan tekijästä. Pasilassa on myös koulu. Joten jos halpaa haluat, suosittelen kouluja.
Kampaajat joutuvat maksamaan jokaisesta tekemästään työstä 20% alvia. Voit siis laskea paljonko 30€:sta todellakin käteen jää. Ja jokainen puteli ja pullo maksaa (puhumattakaan työvälineistä... edes saksia ei alle 50€:n saa... ja niitä kuluu ihan kiitettävästi). Ja vielä kun ajattelee kuinka fyysisesti rankaa työ on (seisoo koko päivän, rahaa ei tule kuin tekemistä töistä, kahvipausseja ei ole) mielestäni hinnat ovat kohtuullisia kuin ajattelee koko työtä.- Nousku*
juu, oon ollu pepellä mallina koulutuksissa.. kyllähän sitä vois kokeilla.
ja kyllä tiedä että kampaajan työ ei oo mitään mukaavaa saksien heilutusta vaan.. siinä on syy miksi en itse kampaajaksi ruennut aikoinaan.
- kampaaja
Haluaisin oikaista että kampaajat maksavat 22% alv:a !! Lisäksi maksamme kasapäin erilaisia vakuutusmaksuja ja muita veroja.Kampaamon koko ja sijaintikin vaikuttaa,maksammehan usein vuokraa tiloista.Kampaamoiden hintoija voikin verrata auton ostoon;ostatko ladan vai mersun?Toivon että löydät kampaamon missä saat rahalle vastinetta!
- kampissa
Ullan salonki kampissa on hyvä. Maksaa alle 20 euroa naisten hiustenleikkaus. Eikä oo mikään harjoittelijamesta, vaan ihan on ammattilaisia. Pienet tilat ja nopea tahti, niin siinä saa tulosta päivälle silti.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mitä Ullan salongin perustajalle Ullalle kuuluu nykyään?
Tekeekö töitä vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767