Kaunis nainen ja "ruma" mies

Sivusta_Seuraaja__

Ystäväpiirissäni on eräs nainen, joka jatkuvasti näyttää etsiytyvän selkeästi itseään huonomman näkösien ihmisten seuraan. Tämä nainen on itse näyttävä. On naiseksi pitkä ja vartalo sopiva. Pukeutuu hyvännäköisiin vaatteisiin. En tarkota mitään katumuotia, vaan ihan oikeita nahkatakkeja ja monta sataa euroa maksavia merkki käsilaukkuja yms. On kasvoiltaan ja pituudeltaan kuin malli.
Siksi onkin kiinnostavaa katsella, miten hän liikkuu aina ihmisten kanssa, jotka ei näytä piittavaan ulkonäöstään tai pukeutumisestaan. En halua sanoa ketään ihmistä rumaksi, mutta nämä ihmiset on oikeasti poikkeuksetta jotenkin muista erottuvia. Ryhti kumarassa, istuvat suu auki, hampaat on ulkona tai muuta vastaavaa. Maiskuttavat syödessään, puhuvat epäselvästi jne.
Ei se mitään jos kavereina olis kaikenlaisia ihmisiä, mutta pistää silmään miksi kaikki ovat selkästi häntä itseään vaatimattomampia. Eihän asia mulle kuulu mitenkään, ja kiva jos hän on onnellinen, mutta pakosti tulee mieleen onko kyseessä joku oman itsetunnon pönkittäminen.

347

96957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdwg

Monet kauniit tekevät tuota! Se todellakin pönkittää heidän itsetuntoaan. He saavat kaipaamansa huomiota ja ihailua ja loistavat omalla läsnäolollaan.
      Voi olla ehkä jopa hyväksikäyttöä.

• ja varsinkin hyväksikäyttö

Olipa taas oikein toooodella turha aloitus tooodella turhasta asiasta.

Ryhti kumarassa?
        Harvalla on tosi hyvä ryhti.

Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?

Hampaat on ulkona
        - Edelleen, tarkottaa niin mitä?

Jos tarkoitttaa että on ulkonevat hampaat, niin minkäs voit. Paitsi voi mennä tietysti oikaisuttamaan.

Maiskuttavat syödessään?
        Puhuvat epäselvästi?..

Justjust.
        Aika epäselvästi puhuu esim. tää meidän formulakuskikin.. noin esimerkiksi.
        So?

Mikä h.. homma aloittajalla lienee tarkkailla ja mitä kanttia arvostella varsinkin.

"Eihän asia mulle kuulu mitenkään, ja kiva jos hän on onnellinen, mutta pakosti tulee mieleen onko kyseessä joku oman itsetunnon pönkittäminen."

Juuri näin.
        Eipä kuulu asia piirunkaan vertaa.
        Että eiköhän kandeis hommata elämä?

Hyväksikäytöstä tekisin kyllä lisäkyssärin.

• hhha

Uskomattomia juttuja täältä lukeekin! Eiköhän näillä henkilöillä vaan yksinkertaisesti synkkaa niin mahdottoman hyvin eikä siinä mistään ulkonäöstä ole kyse!!

• Sivusta_Seuraaja__
        ja varsinkin hyväksikäyttö kirjoitti:

Ryhti kumarassa?

Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?

Hampaat on ulkona

Jos tarkoitttaa että on ulkonevat hampaat, niin minkäs voit. Paitsi voi mennä tietysti oikaisuttamaan.

Maiskuttavat syödessään?
        Puhuvat epäselvästi?..

Justjust.
        So?

Mikä h.. homma aloittajalla lienee tarkkailla ja mitä kanttia arvostella varsinkin.

"Eihän asia mulle kuulu mitenkään, ja kiva jos hän on onnellinen, mutta pakosti tulee mieleen onko kyseessä joku oman itsetunnon pönkittäminen."

Juuri näin.

Noniin, osasin odottaakin tuon tapaista kommenttia!
        Ryhdillä en tarkoita tosi hyvää ryhtiä, vaan että nämä ihmiset istuvat ihan oikeasti kasassa ja kävellessäänkin hartiat selkeästi kumarassa. Ja joo, ihan oikeasti istuvat suu raollaan, eikä normaalisti huulet yhdessä. Puhe on todellakin niin epäselvää ja hiljaista, että pitää pistää energiansa peliin jotta ymmärtää mitä he puhuvat ja istua kiinni heissä. Molemmat poikaystävät mitä ollu on suorastaan rumia ja mitättömän näköisiä. Myös naiskaverit on olemukseltaan enemmän tai vähemmän poikkeavia. Ja kyllä, musta tuntuu että hän saa osakseen heiltä tietynlaista ihailua. Ainakin mies tekee mukisematta kaiken mitä nainen vai käskee pyytää. Aivan kuin nainen olisi prinsessa jota miehen tulee palvella.
        Ehkä mulla ei sitten ole sitä omaa elämää liikkaa, kun täytyy tänne kirjoitella teidän harmiksi ; )

• tytön ruma kaveri?
        Sivusta_Seuraaja__ kirjoitti:

Ryhdillä en tarkoita tosi hyvää ryhtiä, vaan että nämä ihmiset istuvat ihan oikeasti kasassa ja kävellessäänkin hartiat selkeästi kumarassa. Ja joo, ihan oikeasti istuvat suu raollaan, eikä normaalisti huulet yhdessä. Puhe on todellakin niin epäselvää ja hiljaista, että pitää pistää energiansa peliin jotta ymmärtää mitä he puhuvat ja istua kiinni heissä. Molemmat poikaystävät mitä ollu on suorastaan rumia ja mitättömän näköisiä. Myös naiskaverit on olemukseltaan enemmän tai vähemmän poikkeavia. Ja kyllä, musta tuntuu että hän saa osakseen heiltä tietynlaista ihailua. Ainakin mies tekee mukisematta kaiken mitä nainen vai käskee pyytää. Aivan kuin nainen olisi prinsessa jota miehen tulee palvella.
        Ehkä mulla ei sitten ole sitä omaa elämää liikkaa, kun täytyy tänne kirjoitella teidän harmiksi ; )

???

• kyllä mä vähän veikkaan

" Se todellakin pönkittää heidän itsetuntoaan."

veikkaanpa että se itsetunnon pönkitys menee aivan toiseen suuntaan :D

• tietenkään, kyseessä on...
        tytön ruma kaveri? kirjoitti:

???

vain kateellinen sivustakatsoja, joka pitää itseään niin paljon parempana tälle naiselle...

Omasta mielstään varmaan ei ollenkaan niin ruma...

• Sivusta_Seuraaja__
        tietenkään, kyseessä on... kirjoitti:

vain kateellinen sivustakatsoja, joka pitää itseään niin paljon parempana tälle naiselle...

Omasta mielstään varmaan ei ollenkaan niin ruma...

Mitäköhän tekemistä mun ulkonäöllä on tän keskustelun kanssa? Mielestäni minulla on kauniit kasvot ja kohtalainen vartalo, mutta myös fyysistä vikaa. Ittelläni ainakin kaikentyylisiä ja näköisiä kavereita, eikä vain itteeni vaatimattomampi tai viallisempia.

• oikeesti käsittänyt

Ryhti kumarassa?

Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?

Hampaat on ulkona

Maiskuttavat syödessään?
        Puhuvat epäselvästi?..

Justjust.
        So?

Juuri näin.

Että ei se ulkonäkö ratkaise aina kaikkea! (itse pidän kyllä lähinnä normaaleista naisista enkä mistään malleista)!

• jopa taas

Ryhti kumarassa?

Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?

Hampaat on ulkona

Maiskuttavat syödessään?
        Puhuvat epäselvästi?..

Justjust.
        So?

Juuri näin.

Olipa todella hienosti kirjoitettu, sinulla on aikuisen ihmisen aivot ja puhut asiaa. Mitä väliä onko kaunis tai ruma!! kauneus on katsojan silmissä ja se mikä on yhdelle ruma on toiselle kaunis ja päinvastoin. Ei pitäs arvostella ulkonäkö on vain fasaadi, ja ns. "rumat" ihmiset ovat kyllä aivan varppiin oikeita kaunokaisia sielultaan ja sydämeltään..Niin ja miten se vanha sananlasku menee: Rumat ne vaatteilla koreilee..! että silleen

• glöfgö

kirjoittamassa omaa "Main Kampf" kirjaasi koska tunnut järjestelevän ihmisiä omiin kasteihinsa ja vertaat heitä yli-ihmisiin joita katsot itsesi edustavan.

• JEE

Ryhti kumarassa?

Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?

Hampaat on ulkona

Maiskuttavat syödessään?
        Puhuvat epäselvästi?..

Justjust.
        So?

Juuri näin.

Taidat itse olla ruma kun asiasta noin pillaannuit :D itse kyllä tajusin alkuperäisen viestin hyvin, esim. mitä tarkoitetaan ulkonevilla hampailla jne.
        Oon joskus miettinyt itsekin miks jollain hyvännäköisellä naisella/miehellä on itseään huomattavasti rumempi puoliso vaikka kysyntää riittää..

• NaistenMies5000

olisit itse tykästynyt tähään naiseen ja sinua vituttaa suunnattomasti kun hän ei ole kiinnostunut sinusta, joka vaikutat sitten olevan komeampi tai jotain kuin nämä muut hörökorvaiset ja huonoryhtiset kaverit. Ei se ulkonäkö, vaan se luonne. Itse luulen että komeisiin miehiin pätee se sama mikä kauniisiin naisiin. Ovat täynnä itseään jne jne.

• kelpaa tyhmät pallinaamat

Mitäköhän tekemistä mun ulkonäöllä on tän keskustelun kanssa? Mielestäni minulla on kauniit kasvot ja kohtalainen vartalo, mutta myös fyysistä vikaa. Ittelläni ainakin kaikentyylisiä ja näköisiä kavereita, eikä vain itteeni vaatimattomampi tai viallisempia.

Miten komeat ja sosialiset miehet sortuu niin mitättömän näköisiin naisiin, etten ikinä katsoisi niihin kahta kertaa.

Siihen täytyy olla jokin syvällinen selitys.

• Positiivistä Ajattelua tarv...

Ryhti kumarassa?

Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?

Hampaat on ulkona

Maiskuttavat syödessään?
        Puhuvat epäselvästi?..

Justjust.
        So?

Juuri näin.

Ajatteleppa nyt edes VÄHÄN vai taitaa olla liikaa pyydetty . Kuten kerroit että et YMMÄRTÄNYT . Aivan selvää asiaa . Tottahan , päivän selvä asia , haluaahan se rupikonnakin Prsessan tai Prinssin kyljessä kiehnata ! Ja silloin myös syntyy aikamoinen KYYKYTYS tilanne, vai ?
        Saattaapa olla ulkonäön perusteella saatu, se vähemmän näköinen, olla uskollinen perässä hiihtäjä JOO JOO tyyppi VAI ?
        Että se siitä HYVÄKSI KÄYTÖSTÄ.
        Itse tuntoa. Itse tuntoa !
        T . Ihan tavallinen !

• jose79

Itse olen ilmeisesti tähän hyvännäköisten naisten kastiin kuuluva. Olen kuitenkin myös menestynyt, koulutettu ja fiksu ja olen huomannut, että hyvännäköisillä miehillä on usein perustavanlaatuisia ongelmia, mitkä hankaloittavat tai tekevät mahdottomaksi tasapainoisen parisuhteen.

Itsekään en ole ruusutarhojen kasvatti vaan kovia elämän varrella kokenut, mutta miehille traumoista ylipääseminen on ilmeisesti naisia hankalampaa koska kaikki hyvännäköiset, kovahkoja kokeneet miehet ovat olleet täysin egovikaisia, itsetunnottomia ja hukassa olevia tapauksia. Voi olla, että minulla on vain käynyt huono säkä ja toki uskon, että tämä voi olla täysin yksilökohtaistakin, mutta tällainen kokemus minulla on.

Siksi siis en enää itsekään etsi sitä komeinta ja parhaimman näköistä huoliteltua kundia kun silmä kartoittaa ravintolan tilanteen, vaan isken silmäni siihen normaalin tai hiukan erikoisen näköiseen tyyppiin, jolla näyttää olevan hauskaa ja rehellinen pilke silmässä.

• komea mies
        kelpaa tyhmät pallinaamat kirjoitti:

Miten komeat ja sosialiset miehet sortuu niin mitättömän näköisiin naisiin, etten ikinä katsoisi niihin kahta kertaa.

Kauniit ja viksut naiset ovat pelottavan vaikeita lähestyä...

• en halua olla täydellinen

Pisti silmään sana viallinen,kuis se määritellään?
        Eiköhän jokainen valitse ystävänsä itse.Olisiko niin et ne "vialliset " olisivat luotettavampia

• rumemman miehet
        jose79 kirjoitti:

Itse olen ilmeisesti tähän hyvännäköisten naisten kastiin kuuluva. Olen kuitenkin myös menestynyt, koulutettu ja fiksu ja olen huomannut, että hyvännäköisillä miehillä on usein perustavanlaatuisia ongelmia, mitkä hankaloittavat tai tekevät mahdottomaksi tasapainoisen parisuhteen.

Itsekään en ole ruusutarhojen kasvatti vaan kovia elämän varrella kokenut, mutta miehille traumoista ylipääseminen on ilmeisesti naisia hankalampaa koska kaikki hyvännäköiset, kovahkoja kokeneet miehet ovat olleet täysin egovikaisia, itsetunnottomia ja hukassa olevia tapauksia. Voi olla, että minulla on vain käynyt huono säkä ja toki uskon, että tämä voi olla täysin yksilökohtaistakin, mutta tällainen kokemus minulla on.

Siksi siis en enää itsekään etsi sitä komeinta ja parhaimman näköistä huoliteltua kundia kun silmä kartoittaa ravintolan tilanteen, vaan isken silmäni siihen normaalin tai hiukan erikoisen näköiseen tyyppiin, jolla näyttää olevan hauskaa ja rehellinen pilke silmässä.

Rumemmat miehet ovat parempia sängyssä, tilastollisesti tutkittu , komeemmat vaan toivoo että nainen tekisi kaikki mutta rumemmat miehet tekevät lähes kaiken sängyissä. Siksi Rumempi saa kauniimman naisen .

• ja.
        komea mies kirjoitti:

Jos on hermoheikkoa mustasukkaista tyyppiä, niin ei tarvi niin pahasti olla huolissaan, että koko ajan olisi muut miehet vonkaamassa. :P Mutta juu, kyllähän se "sisäinen kauneuskin" monesti on suuri tekijä. :)

• MIES-

Aivan sama on toisten päin, miksi komea mies ottaa itselleen ns. itsestään huoltapitämättömän ja mitäänsanomattoman näköisen naisen. Tämä on kyllä nähty monta kertaa. Sitten on suhteessa pettämistä jne. Luulen, että asia on useammin näin päin!!

• nyt käsittää
        JEE kirjoitti:

Taidat itse olla ruma kun asiasta noin pillaannuit :D itse kyllä tajusin alkuperäisen viestin hyvin, esim. mitä tarkoitetaan ulkonevilla hampailla jne.
        Oon joskus miettinyt itsekin miks jollain hyvännäköisellä naisella/miehellä on itseään huomattavasti rumempi puoliso vaikka kysyntää riittää..

Jos hän rakastuu juuri tähän ihmiseen, hän ei näe sitä, onko ihminen ruma, tms. Ei ole kyse mistään markkinatalouden kysynnän ja tarjonnan laista - hyvänen aika sentään!

Et näe ihmisten sisimpään etkä muuhun kuin näihin ulkoisiin asioihin. Niin kauan kun et näe, saat ihmetellä tätä suurta arvoitusta, kunnes omat, syvempiä tuntemuksia näkevät silmäsi avautuvat.

Ihan kiinnostavaa, jos itse määrittelet itsellesi jonkun kategorian. Sitten valitset ystäväsi ja miehesi siihen samaan kategoriaan sopivaksi - ja siis pelkästään ulkoisien avujen mukaan. Niin, ettei vaan kukaan ihmettelisi, miksi olet itseäsi rumemman tai kauniimman kanssa tekemisissä? Tuskin näin toimit, vaan lähinnä sen mukaan, kenen kanssa on hyvä olla tai kenen kanssa on jotain yhteistä tekemistä, juttelemista jne.

Oliko nyt niin huolella selitetty yksinkertainen asia, että sinäkin sen ymmärrät? (ja samalla se aloittaja ja kaikki muutkin, joille tämä on kovin ylivoimainen asia ymmärtää).

• juibbi
        Positiivistä Ajattelua tarv... kirjoitti:

Ajatteleppa nyt edes VÄHÄN vai taitaa olla liikaa pyydetty . Kuten kerroit että et YMMÄRTÄNYT . Aivan selvää asiaa . Tottahan , päivän selvä asia , haluaahan se rupikonnakin Prsessan tai Prinssin kyljessä kiehnata ! Ja silloin myös syntyy aikamoinen KYYKYTYS tilanne, vai ?
        Saattaapa olla ulkonäön perusteella saatu, se vähemmän näköinen, olla uskollinen perässä hiihtäjä JOO JOO tyyppi VAI ?
        T . Ihan tavallinen !

mitäs ne YHDYS SANAT on:D siis niinkuin OMA KOTI TALO, tai vaikka KESÄ MÖKKI, nii ja yks tuli vielä mieleen, eli AUTONRENGAS :)

• humppaloora
        jose79 kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi tästä asiasta.Komea,siis oikein komea mies kannattaa kiertää kaukaa,ei siitä seuraa kuin harmia,vaikka itsekin olet kaunis.Mies ei viihdy kauan yhden naisen luona,jos sille on ulkonäkö tärkeä,se vaan käyttää kaikki energiansa sen ulkokuoren ylläpitoon ja aina menossa,mitä virkaa semmoisella on,joka katsoo kaikkien hameiden perään silti,vaikka sillä olisi nainen vierellä,sillä näin ne tekevät,komeat miehet!
        Parasta valita luonnonläheinen,ns.tavallinen,jos haluaa,että siitä on mieheksi.Mallejahan riittää...

• triiwjof

Ryhti kumarassa?

Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?

Hampaat on ulkona

Maiskuttavat syödessään?
        Puhuvat epäselvästi?..

Justjust.
        So?

Juuri näin.

sulla taitaa olla semmone ruma mies kui noi kimpaannut siäl:D:D

• kille4333

päältä kaunis.. sisäinen kauneus ja ulkonäkö ei tod kävele käsikädessä nyky yhteyskunnassa..

miettii näit vitun syömishäriöisiä yms muita pellejä mitä ns kauneus ihanteet suoltaa median yms muun puolelta..

• Täynnä
        NaistenMies5000 kirjoitti:

olisit itse tykästynyt tähään naiseen ja sinua vituttaa suunnattomasti kun hän ei ole kiinnostunut sinusta, joka vaikutat sitten olevan komeampi tai jotain kuin nämä muut hörökorvaiset ja huonoryhtiset kaverit. Ei se ulkonäkö, vaan se luonne. Itse luulen että komeisiin miehiin pätee se sama mikä kauniisiin naisiin. Ovat täynnä itseään jne jne.

Itteäs.

• vastasit

Kysymykseesi.

• kokenut kommentti
        jose79 kirjoitti:

... aivan upea kommentti.

Enkeleitä onko heitä? taidat olla.

• Mitri

Uskon, että siksi koska vaatimattoman näköiset naiset ovat yleensä mukavampia kuin itseensä täynnä olevat "kauniit" säärenheiluttajat. Ei niin kaunis on myös luotettavampi kumppani..luulisin.

• kaunotarr
        komea mies kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Miehet vain kuvittelevat noin. Olen todella hyvän näköinen ja sen vuoksi kukaan mies ei ole koskaan uskaltanut lähestyä minua, MUTTA SE ON HEMMETIN TYLSÄÄ. Juttelisin mieluusti ihan tavallisenkin pulliaisen kanssa, mutta ympärilläni on aina tyhjä kehä, koska kukaan ei uskalla tulla tekemään tuttavuutta ainakaan selvin päin, ei rumat eikä komeat. Minun on aina itse tehtävä aloite, jos meinaan saada ikinä minkäänlaista miesseuraa.

• jouskarinainen-66
        Mitri kirjoitti:

Uskon, että siksi koska vaatimattoman näköiset naiset ovat yleensä mukavampia kuin itseensä täynnä olevat "kauniit" säärenheiluttajat. Ei niin kaunis on myös luotettavampi kumppani..luulisin.

Ei pidä paikkaansa, kaikenlainen yleistäminen on tyhmää...

• on etunsa

tässäkin asiassa on kaksi puolta. Kerron jutun: Hjallis ja Lehtinen olivat elinkaaren lopussa Pietarin portilla pyrkimässä sisään. Katselivat siellä olevia ihmisiä ja eläimiä. Erityisesti kananpoikia oli todella paljon. Kysyivät sitten Pietarilta miksi noita kananpoikia on noin paljon.Pietari sanoi että ne on erityisesssä suojeluksessa.Jos niiden päälle polkee niin rangaistus on iänkaikkinen ja kova.
        Pojat siirtyivät portista sisään ja aikaa kului. Sitten Lehtisellä kävi vahinko ja hän polki kananpojan päälle ja välittömästi tuli rangaistus. oikein ruma nainen kytkettiin Lehtiseen kiinni. Aikaa kului ja seuraavaksi tuli Hjalliksen vuoro. Häneen kytkettiin oikein kaunis nainen. Silloin Hjallis sanoi ettei hän ole polkenut kananpojan päälle. Siihen nainen sanoi: Minä poljin

• iso....
        en halua olla täydellinen kirjoitti:

Pisti silmään sana viallinen,kuis se määritellään?
        Eiköhän jokainen valitse ystävänsä itse.Olisiko niin et ne "vialliset " olisivat luotettavampia

Vialiset eli rumat miehet ovat lähes aina tosi isokyrpäisiä ja tottahan naiset tietää mikä on tosi nannaa.

• kaunis nainen

Sä et voi olla tosissasi,mä en ainakaan jouda tutkimaan noin hiton vähäpätöisiä asioita,tekis mieli kirota oikein kunnolla.

• en haluisi ola täydellinen
        iso.... kirjoitti:

Vialiset eli rumat miehet ovat lähes aina tosi isokyrpäisiä ja tottahan naiset tietää mikä on tosi nannaa.

jaa kyl siihen muutakin kuuluu kuin iso=) tiedät sen varmaan itsekkin

• Tanjaan
        kaunotarr kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Miehet vain kuvittelevat noin. Olen todella hyvän näköinen ja sen vuoksi kukaan mies ei ole koskaan uskaltanut lähestyä minua, MUTTA SE ON HEMMETIN TYLSÄÄ. Juttelisin mieluusti ihan tavallisenkin pulliaisen kanssa, mutta ympärilläni on aina tyhjä kehä, koska kukaan ei uskalla tulla tekemään tuttavuutta ainakaan selvin päin, ei rumat eikä komeat. Minun on aina itse tehtävä aloite, jos meinaan saada ikinä minkäänlaista miesseuraa.

eihän sen uusi ole minkään näköinen

pituus ei korvaa näköä

• veistä vitsejä
        on etunsa kirjoitti:

tässäkin asiassa on kaksi puolta. Kerron jutun: Hjallis ja Lehtinen olivat elinkaaren lopussa Pietarin portilla pyrkimässä sisään. Katselivat siellä olevia ihmisiä ja eläimiä. Erityisesti kananpoikia oli todella paljon. Kysyivät sitten Pietarilta miksi noita kananpoikia on noin paljon.Pietari sanoi että ne on erityisesssä suojeluksessa.Jos niiden päälle polkee niin rangaistus on iänkaikkinen ja kova.
        Pojat siirtyivät portista sisään ja aikaa kului. Sitten Lehtisellä kävi vahinko ja hän polki kananpojan päälle ja välittömästi tuli rangaistus. oikein ruma nainen kytkettiin Lehtiseen kiinni. Aikaa kului ja seuraavaksi tuli Hjalliksen vuoro. Häneen kytkettiin oikein kaunis nainen. Silloin Hjallis sanoi ettei hän ole polkenut kananpojan päälle. Siihen nainen sanoi: Minä poljin

Hjallis naitettiin ihan iltapäivälehdissä - se on hiukan eri tapaus - sitähän julkisesti rummutettiin, että se on niin ihana ja flirttaileva ja huomioon ottava.

Sen puoleen - sen uusi on ruma kuin saapas - en katsoisi sellaista naista kahta kertaa, joten vertus ei ihan osunut, mutta ymmärsin, mitä ajat takaa.

• karseen näköiset noidat
        jouskarinainen-66 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, kaikenlainen yleistäminen on tyhmää...

Miten jotkut todella etovan näköiset naiset onnistuu saamaan miehen, sellaiset todellisen korppikotkan näköiset, etenkin jos luonnekin on sen mukainen.

• Naainen
        humppaloora kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi tästä asiasta.Komea,siis oikein komea mies kannattaa kiertää kaukaa,ei siitä seuraa kuin harmia,vaikka itsekin olet kaunis.Mies ei viihdy kauan yhden naisen luona,jos sille on ulkonäkö tärkeä,se vaan käyttää kaikki energiansa sen ulkokuoren ylläpitoon ja aina menossa,mitä virkaa semmoisella on,joka katsoo kaikkien hameiden perään silti,vaikka sillä olisi nainen vierellä,sillä näin ne tekevät,komeat miehet!
        Parasta valita luonnonläheinen,ns.tavallinen,jos haluaa,että siitä on mieheksi.Mallejahan riittää...

Tässä ollaan aivan oikeassa, että komeat miehet kannattaa kiertää kaukaa. Olen jo vuosia käyttänyt tälläistä periaatetta; Jos mies on erittäin komea, luonne on aivan kuraa, mutta sitten, jos mies ei ole näitä "kansikuvapojuja" mies on sinut itsensä kanssa ja luonne on aivan ihana, ja huumorintajuakin löytyy, jopa erittäin paljon.
        Joten, montaa kertaa en todellakaan ole pettynyt miehiin, ja juuri tämän periaatteen takia : )

• suoraselkäinen tyyppi

nii semmonenhan tuli väkisin mieleen et kuinkas ruma,kippuraselkä,höröhammas,lörppöhuuli piipittäjä kun tosiaan sanoit et sun kaverin kaikki kaverit on noihin gatekorioihin kuuluvia tapauksia???
        harmittaako ku kukaan ei sua kehu tai mielistele sua???
        (:
        tuli vaa mielee

• kaunotarta vilkaissut mies
        humppaloora kirjoitti:

Freudia kehiin niin saadaan viel jokainen kaunis ihminen luonnehdittua luonnevikaseks. Minäkin joskus vilkaisen ohikulkevaa naista. Ulkonäöltäni olen kylläkin ihan tavallisen näköinen, en mikään miesmallin perikuva. Se että katsoo muitakin naisia kuin sitä omassa kainalossa säteilevää kaunotarta on ominaista kaikille miehille. Ei se tarkoita välttämättä uskottomuutta. Enkä jaksa uskoa että kaikki komeat miehet olis neuroottisia ulkonäkönsä eteen, kuten ei ole kaikki kauniit naisetkaan. Se miten täynnä komplekseja kukin on, ja miten he niistä selviävät ei ole sidottu ulkonäköön vaan luonteeseen. Eiköhän muuten tämäkin keskustelu ketjun aihe lähtenyt ihan vaan jonkun johonkin kauniiseen naiseen ihastuneen miehen pettymyksesta. Pettymystä on maailmassa paljon. Sukupuoleen katsomatta.

• menonainen
        iso.... kirjoitti:

Nyt on todella mukavaa vastata tähän vähän hetulaa.Nannat tai nunnat; mut kooooooolla ei ooooo väliiiiii välttämättä.Ellei sitten ajattele seksiä sporttisuorituksena. SINÄ taidat ajatella niin. Tappi vaan reikään. Mutta ehkä se hyvännäköinen nainen oikeesti on kiinnostunu erilaisista ihmisistä ja arvostaa PERSOONALLISUUTTA. Miksi tarkkailet häntä, etkä mene keskustelemaan. Hän itse vastaa sinulle tai sitten ei.

• tosi_on_tääkin
        Positiivistä Ajattelua tarv... kirjoitti:

T . Ihan tavallinen !

Itsetunto on yhdyssana.

• SLai

Ryhti kumarassa?

Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?

Hampaat on ulkona

Maiskuttavat syödessään?
        Puhuvat epäselvästi?..

Justjust.
        So?

Juuri näin.

ei vittu näitä saatanan kitisijöitä riittää.. jos joku nyt on kirjottanu tämmösen jutun tänne ja se ei miellytä nii pakkoko sitä on sitte lukea? arvasin heti ku luin ton jutun että varmaa ensmäine kommentti heti tohon on jtn valitusta... voi HUOH! voisi varmaan vastata siihen kysymykseen tai olla sitte hiljaa..

niinku tääki
        "Istuvat suu auki
        - Tarkottaa niin mitä?"

no oisko vaikka sitä että istuu suu auki, voiko oikeesti olla tyhmempiääääää?!

tai entä tää
        "Hampaat on ulkona
        - Edelleen, tarkottaa niin mitä?"

jos ei tuommosta ymmärrä niin kannattaa mennä johonki lukemisen ymmärtämis kurssille... ei luoja

• södlgjsölk
        glöfgö kirjoitti:

kirjoittamassa omaa "Main Kampf" kirjaasi koska tunnut järjestelevän ihmisiä omiin kasteihinsa ja vertaat heitä yli-ihmisiin joita katsot itsesi edustavan.

Mein kampf.

• Voi ei!
        Mitri kirjoitti:

Olen kuulemma kaunis, mut tosiaan harvat miehet uskaltaa ottaa kontaktia. Kauneus ei todellakaan tarkoita ettei voisi olla luotettava!

• Kaikenlaista..
        JEE kirjoitti:

Itekin oon tuota samaa miettiny. Ja jännä juttu, että mua on sanottu kauniiksi, vaikka itte aattelen olevani semmonen tavallinen. Mulle on naurettu päin naamaa, kun kiinnostuin miehestäni.
        Se loukkasi silloin.
        Mielestäni hän on tosi hyvän näköinen ja niin mielettömän hyvää seuraa etten kyllä haluaisi puolisokseni ketään muuta!

Niin se vaan on, ettei makuasioista voi näissäkään asioissa kiistellä...tai voi mutta hyödyttääkö se, koska jokaisella on se oma makunsa kuitenkin.
        :)

• joku?:?
        menonainen kirjoitti:

Nyt on todella mukavaa vastata tähän vähän hetulaa.Nannat tai nunnat; mut kooooooolla ei ooooo väliiiiii välttämättä.Ellei sitten ajattele seksiä sporttisuorituksena. SINÄ taidat ajatella niin. Tappi vaan reikään. Mutta ehkä se hyvännäköinen nainen oikeesti on kiinnostunu erilaisista ihmisistä ja arvostaa PERSOONALLISUUTTA. Miksi tarkkailet häntä, etkä mene keskustelemaan. Hän itse vastaa sinulle tai sitten ei.

heh..juu näin...

• SITÄ ENEMMÄN
        rumemman miehet kirjoitti:

Rumemmat miehet ovat parempia sängyssä, tilastollisesti tutkittu , komeemmat vaan toivoo että nainen tekisi kaikki mutta rumemmat miehet tekevät lähes kaiken sängyissä. Siksi Rumempi saa kauniimman naisen .

SE VIHAA KAUNIITA NAISIA JA KÄYTTÄÄ NIITÄ HYVÄKSEEN!!!!!

• mieheni on

pitkä ja komea..ja hänen ex-suhteensa ovat olleet tod. lyhyitä ja ns. rumia hiirulaisia..lisäksi ne ex-suhteet ovat olleet myös aivan tajuttoman hirveitä rääkyjiä/päällekävijöitä..ei voi tajuta miten ihmeessä mies on ikinä sellaista kohtelua sietänyt?Kuinka kukaan mies antaa naisen hakata itseään??

• joka väittää ettei koolla o...
        joku?:? kirjoitti:

heh..juu näin...

puhuu puppua...on toki väliä,sekä myös sillä että osaa naisen oikein huomioida.

Jos mies ei itse osaa..häntä voi siihen opettaa;)

• voivat olla

lukemattomat!

Ehkä vain kohtalon siipi vie häntä sattumalta huonot ulkoiset geenit saaneiden ihmisten luo, tai heillä on jotain yhdistävää elämänlankaa sisäisesti.

Come on, ei kaikki asiat elämässä liitykään ulkonäköön...

• ? ? ?

Tuli vaan mieleen että onko ne miehet oikeesti tollasia vaan onko tämä hieman aloittajan värittynyt kuva heistä ...jospa hän itse ei ole ihan sinut terveiden sukupuoliroolien kanssa -juurihan oli mm tutkimus että mahdollisimmat naiselliset naiset ja maskuliiniset miehet saava terveimmät lapset, liitot kestävät pisimpään jne...

Eli ihmetyttää tuo kauneus pointti jo avauksessa -kai avaaka käsittää että naisia mitataan kauneudella, kauneudenhoidolla, kauneuskilpailulla ja miehestä taas otetaan mittaa eri foorumeilla ja tavoilla?

Josp avaaja onkin vain feministien ynm luomien sairaitten metroseksuali ihanteiden aivopesemä... Ja nämä miehet ovatkin oikeasti ns ÄIJJIÄ joilla on kova menekki juuri terveiden kaunottarien seassa? Näitä jääkiekkoilijoita, palomiehiä ynm hiukan kirveellä veistetyn oloisia..

Mahtaako aloittaja olla juuri sellainen feministinen miesvihaaja, neitimies tai puolihomo joka luule että Marco B tai Jari Sillanpää ovat enemmän terveiden naisten mieleen kuin vaikkapa Jere Karalahti tai Jone Nikula?

• eksyjä...

varmaan järkevimpiä kommentteja tämä tääl... vähän ootte ihmiset ulkonäkö keskeisiä...

• valitsevat.........

Kumppaninsa muidenkin kriteerien mukaan kuin pelkästään ulkonäön.

• Joopa.

Noin niinkuin perusstereotypioiden mukaan miehille ulkonäkö on tärkeää ja naisille pankkitilin ("sisäinen"="tärkeä" ominaisuus) sisältö.

Jos ne "rumat miehet" ovat jotain rikkaita venäläisiä oligarkkeja tai vast.?

• ..............................

ei saa parempaa. Ei se että näyttää nätiltä, tarkoita että on fiksu (ns. tunneälykäs). Häneltä kenties puuttuu sosiaaliset taidot täysin, tai on pirun ilkeä?

• JOOO::::::

Aivan tuossa on ihan saakelin vinha perä tiedän henkilö kohtasesti muutaman tuommosen immeis paran tai sitten se on pirun ujo avautumaan ja hankkimaan tasoistaan seuraa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• jaskdlk

Ilmeisesti tämä tuttavanainen on siis missityyppinen ja oikeasti kaunis. Lisäksi hänellä on merkkivaatteet. Tämä kaikki tekee hänestä näyttävän ilmestyksen. Mutta mitäs jos hän pitäisikin vain ihan tavallisia tusinavaatteita, joita saa joka kaupasta. Kuitenkin siis muodikkaita. Olisiko hän silloin yhtä näyttävä? Tai jos se aito merkkilaukku puuttuisi häneltä? Tai ne aidot nahkatakit? Ja kuinka moni meistä tunnistaa aidon merkkilaukun tai oikeaa nahkaa olevan takin...

Muuten tuo ryhti on kyllä huono aika monella. Hampaat voi oikaista pepsodent-hymyksi, mutta aika monella on varmaan epätäydellinen purukalusto. Ei ole niinkuin malleilla, näyttelijöillä ja muilla. Pukeutumisestaan voi piitata muutenkin kuin pitämällä merkkivaatteita. Jotenkin korostit tosi paljon tuota vaatepuolta.

Kuinka moni on itse asiassa todella kaunis? Jos unohdetaan kaikki vaatteet, suu auki istumiset, epäselvästi puhumiset ja keskitytään pelkästään kasvojen piirteisiin ja kroppaan, pituuteen. Millä todennäköisyydellä siis missityyppisellä olisi muita kuin niitä vaatimattoman näköisiä kavereita?! Tai muuten kaunis kaveri, mutta pirun lyhyt missiksi tai malliksi. Varmaan aika paljon olisi niitä "rumia" kavereita.

• Sivusta_Seuraaja__

Jotenkin musta tuntuu, ettei mua ymmärretä nyt ollenkaan.

No ei hän ihan suoraan ole missi-tyyppiä, mutta hänellä on todella kauniit kasvot, pituutta ja ok-vartalo. Merkkivaatteilla en tarkoita mitään levistä tai adidasta, vaan semmosia mitä käytetään enemmänkin ulkomailla. Esim. prada ja vastaavat. Tyyliin että on se monen sadan (tai tonnin) aito olkalaukku pradalta tms. Enhän minä niitä tunnistakaan, mutta ihan itse on kertonut mitä merkkiä ja paljonko maksanut.

Enkä tarkota mitään pepsoden hymyä, vaan et hampaat tulee oikeesti ulos. Siis et kaikki hänen kaverit erottuu jotenkin tuommosilla pienillä ulkosilla jutuilla. Tai ovat huomattavan ylipainoisia jne. Enkä tarkoita mitättömällä mitään tavanomaista suomalaista harmautta, vaan että nämä ihmiset ihan oikeasti poikkeavat normeista, eivätkä edukseen. Ei siis mitään pientä epätäydellisyyttä, vaan että selvästi poikkeaa. Ja nämä kaverit omaavat lähes kaikki huonon itsetunnon, mikä näkyy siinä olemuksessa.
        Puhuvat epäselvästi/hiljaa, olemuksessa ei mitään ryhtiä jne.

Joskus tulee mieleen, et hän taitaa valkata ystävänsä ulkonäkön mukaan, mutta niin että ihmiset näyttää mahdollisimman rujoilta/olemattomilta hänen lähellään.

• Miss Drinkwater

No ei hän ihan suoraan ole missi-tyyppiä, mutta hänellä on todella kauniit kasvot, pituutta ja ok-vartalo. Merkkivaatteilla en tarkoita mitään levistä tai adidasta, vaan semmosia mitä käytetään enemmänkin ulkomailla. Esim. prada ja vastaavat. Tyyliin että on se monen sadan (tai tonnin) aito olkalaukku pradalta tms. Enhän minä niitä tunnistakaan, mutta ihan itse on kertonut mitä merkkiä ja paljonko maksanut.

Enkä tarkota mitään pepsoden hymyä, vaan et hampaat tulee oikeesti ulos. Siis et kaikki hänen kaverit erottuu jotenkin tuommosilla pienillä ulkosilla jutuilla. Tai ovat huomattavan ylipainoisia jne. Enkä tarkoita mitättömällä mitään tavanomaista suomalaista harmautta, vaan että nämä ihmiset ihan oikeasti poikkeavat normeista, eivätkä edukseen. Ei siis mitään pientä epätäydellisyyttä, vaan että selvästi poikkeaa. Ja nämä kaverit omaavat lähes kaikki huonon itsetunnon, mikä näkyy siinä olemuksessa.

Joskus tulee mieleen, et hän taitaa valkata ystävänsä ulkonäkön mukaan, mutta niin että ihmiset näyttää mahdollisimman rujoilta/olemattomilta hänen lähellään.

KAIKKI hänen kaverinsa ovat selvästi poikkeavia normeista. Sinä olet hänen kaverinsa (kuten aloitusviestissä kirjoitit).

=> Sinä olet selvästi poikkeava.

• hyvännäköinen nainen

Mä olen hyvännäköinen ja pukeudun siististi. Mulla on paljon kavereita, jotka on ns. homssuisia tai kulahtaneen näköisiä. Ne on mukavia ihmisiä, ja meillä on yhdessä hauskaa. Ihmisen ulkonäkö muuttuu aika yhdentekeväksi sen jälkeen, kun ollaan tutustuttu.

Aiempi miesystävä oli semmonen voimakkaasti ylipainoinen rasvatukka ja aivan ihana tyyppi. Nykyinen mies on ulkonäöltään ihan tavis. Mulla muunkin näköisiä kavereita kuin noita ns. "outolintuja".

By the way, aika moni kohtaamani ns. hyvännäköinen on jotenkin ylimielinen, pinnallinen ja kolho. EI tietenkään kaikki! Pliis, toivon, että niskaani ei tuo yhden lauseen takia sada "no-sun-mielestä-ilmeisesti-kaikki-hyvännäköset-on-kamalia-paitsi-sä-ite-kun-oot-niin täydellinen" -v***lua.

• Mä vaan

Se aika useasti menee näin juuri. Itselläni on kaltaisiasi tuttuja sekä miehissä että naisissa ja jopa mun oma poikani on maimitsemasi henkilön kaltainen....tai oli nuorempana nyt sen aika on jo onneksi ohi,,,,sanon onneksi, koska hänen oma itsetuntonsa on kohentunut eikä sitä enään tarvitse pönkittää muiden ihmisten kautta.

Siis komeilla/kauniillakin ihmisillä saattaa olla todella huono itsetunto ja kun he hakeutuvat itseään vaatimattomampien ihmisten seuraan niin HE itse tulevat aina nähdyksi. Siis jos menevät vaikka yhdessä johonkin ulos niin tämä ihminen on aina sitten siinä porukassa se kaunein/komein. Mainitsemallasi naisella siis voi olla ihan hieno luonne kaikinpuolin mutta äärettömän huono itsetunto.

Mun poikani on sellainen komea poika(ei pelkästään minun mielestäni) ollut pienestä saakka sellainen pitkäripsinen hurmuri,ja koulussa aina kaikki tytöt oli kimpussa...siitä huolimatta hänellä oli huono itsetunto (isästään johtuen)

Hänellä oli kouluaikaan aika nuorempia kavereita jotta hän itse voi "loistaa" taidoillaan mitä nuoremmat eivät vielä taitaneet(ja oman ikäiset olivat jo taitavampia kuin hän), ja kun tuli vanhemmaksi niin sitten tuli kuvioon nämä vaatimattoman näköiset ja ehkä jonkun vammankin omaavat ihmiset. Hän oli heille hyvä ystävä, piti siis todella huolta ystävistään ja oli pidetty kaikkien heidän taholta eikä koskaan ole ollut mitenkään ylimielinen tms, mutta nämä hänen ystävät pönkittivät hänen itsetuntoaan ja hän sai aina olla porukan fiksuin ja komein.
        Kaipa se tuntui hänestä hyvältä eikä hänen ystäviensä seurassa tarvinnut kokea alemmuutta omasta itsestään.

Se on kai yksi tapa selvitä elämästä.

Mukavaa syksyn jatkoa kaikille lukijoille...niillekin joiden itsetunto ei millään meinaa riittää asiallisiin kommentteihin täällä koska juttu on ehkä jotenkin kolahtanut omaan nilkkaan:))

• yks meistä

Herranen aika NAINEN lopeta jo..!! kuulostaa kateudelta, hommaa ittelles samanlainen mies ja pistä päälles merkkikuteet ja pakkelia naamaas, osta vielki isompi ja kalliimpi laukku hilluun olkapäilles ja muista RYHTI, se pitää olla suora ja suu kiinni ettei hampaas näy..

• halvata..

Parhaat ystävät ovat juuri tuollaisia..
        Kertoo ainoastaan sen, että naisella on sydän paikallaan, eikä luokittele ihmisiä pelkän kuoren perusteella..

• Nimetön

Luulen että kuvailemasi henkilö on täysin tyhjäpää, ei voi olla vertaistensa seurassa ettei oma tyhmyys ja tietämättömyys pääse toisten tietoon...toisaalta on pahasti sanottu että hän hakeutuu "mitäättömyyksien" seuraan, ei sellaisia ihmisiä olekaan jotka olisivat mitäättömyyksiä, kaikissa meissä on puutteemme...hakeehan keski-ikäinen mieskin sitä laihaa blondia pönkittämään omaa kaljuuntuvaa egoaan, nainen saa olla vaikka kuinka tyhmä kunhan mies saa esitellä kavereilleen tätä hempukkaa....olen sata varma ettei tällainen suhde kestä, koska jos ei ole muuta kuin tyhjä kuori naisessa niin ei se kauan jaksa miestä kiinnostaa, paitsi jos mieskin on yhtä tollo. eiköhän meidän kaikkien olisi tarvis kattoa peiliin ennen kuin aletaan puhumaan toisten ulkonäöstä....ja vittuako se sinulle kuuluu kenen kanssa mainitsemasi henkilö kaveraa, pidä sinä vaan turpasi kiinni ja hanki todellakin oma elämä, ei toisten asiat sinulle kuulu...ja kuulu....ja jos ajattelet ja olet huolestunut mukasmas niin pidä mölyt mahassasi....

• ei parempaakaan tekemistä

Tämmönen teoria siitä sun ihailemastas naisesta. Jos se jutustelee ihan noin vaan "ruokapuheina" siitä mitä ne vaatteet ja laukut maksaa ja kuinka niitä käytetään ulkomailla. Ilmeisesti pariisit ja milanot ja muut on kysymyksessä, kun ulkomaat erikseen mainitaan. Lieneekö hän pinnallinen ja tuo oman loistonsa esiin sillä "piirillään". Tai kenties oletkohan sinä itse hiukan pinnalllinen kun pidät niitä vaatteita niin arvossa ja olet sitä mieltä että niihin pukeutuva nainen ei saisi seurustella tavisten kanssa. Ja sitten vielä se että hän hankkii sen "piirinsä" niihin sun normeihin sopimattomista niin jos ei se ole oman itsensä esiin tuomista niin niillä mörrimöykyillä voi olla kyl luonne kohillaan. Niin vaikee päätellä kummosia Notre Damen kellonsoittajia ne miehet sitten on kun ei oo noita valokuvia. Nääs kun en tiedä noita normeja että mistä he sitten niin poikkeavat. Jos vaikka listaisit ne. Tietäsin poikkeanko niistä ja kumpaan suuntaan. Ootko muuten itse millasella itsetunnolla varustettu? Olen sitä tossa yrittäny rivienvälistä lukea. Itselläni iski joskus kriisi kun piti mahtua samaan yksiöön egoni kanssa.

• pedakooki.

että kun hän valitsee tosi vaatimattoman miehen niin ne miehet palvovat häntä kun hän on niin kaunis. tekevät mitä tahansa hänen eteensä.ja
        hän tietysti nauttii siitä.
        puhutko nyt kavereista/ystävistä vai suhteista?

ehkäpä hän itse ei pysty suhteisiin jotka ovat tasa-arvoisia? kuullostaa huonolta itsetunnolta.

• NB.

Mitä jos se nainen on duunissa seuralaispalvelussa? Miehet maksaa siitä, että nainen esiintyy heidän seuralaisenaan/kumppaninaan. Miehethän kaikki ne kalliit vaatteet sun muut sille ostaa.

• erias

Se, että huolehtii omasta ulkonäöstään, ei tarkoita suoraan sitä, että kiinnostuu vain ihmisistä, jotka ovat yhtä tarkkoja ulkonäöstään...

En ymmärrä mitä merkitystä laukun merkillä on siihen kenestä voi kiinnostua :D

• Sivusta_Seuraaja__

En tarkoittanut asiaa kyl ihan noin! Pointti oli se, miksi kaunis ja tyylikäs ihminen liikkuu lähes poikkeuksetta aina tyyppien kanssa mitkä ovat selvästi häntä huonomman näkösiä ja omaa jotain ns. näkyviä pikkuvikoja. Siis jos olis vaan joku, mutta kun kaikki kaverit omaa jotain erityisjuttuja.. Myös itse en ole täydellinen ja omaan pienen fyysisen "vian" tai poikkeaman. Kun itse ainakin tutustun kaikenlaisiin ihmisiin riippumatta siitä minkä näkösiä ne on. On kauniita ja vähemmän kauniita, on terveitä ja tasapainosia ja sitten niitä jotka ei niin tasapainosia. Mutta miksi yksi ihminen ottaa kavereikseen vaan niitä, jotka jotenki poikkeavat ulkonäöllisesti, eikä siis omaksi edukseen. Eikä kyse ole mistään pienestä raosta hampaiden välissä tms. Kiva että maailmassa on muutakin kuin pinnallisuutta, mutta eräänlaista valikoivuutta ja toisenlaista pinnallisuutta edustaa myös se, että etsiydytään vain fyysisiä vikoja omaavien seuraan.

• Sivusta_Seuraaja__

En tarkoittanut asiaa kyl ihan noin! Pointti oli se, miksi kaunis ja tyylikäs ihminen liikkuu lähes poikkeuksetta aina tyyppien kanssa mitkä ovat selvästi häntä huonomman näkösiä ja omaa jotain ns. näkyviä pikkuvikoja. Siis jos olis vaan joku, mutta kun kaikki kaverit omaa jotain erityisjuttuja.. Myös itse en ole täydellinen ja omaan pienen fyysisen "vian" tai poikkeaman. Kun itse ainakin tutustun kaikenlaisiin ihmisiin riippumatta siitä minkä näkösiä ne on. On kauniita ja vähemmän kauniita, on terveitä ja tasapainosia ja sitten niitä jotka ei niin tasapainosia. Mutta miksi yksi ihminen ottaa kavereikseen vaan niitä, jotka jotenki poikkeavat ulkonäöllisesti, eikä siis omaksi edukseen. Eikä kyse ole mistään pienestä raosta hampaiden välissä tms. Kiva että maailmassa on muutakin kuin pinnallisuutta, mutta eräänlaista valikoivuutta ja toisenlaista pinnallisuutta edustaa myös se, että etsiydytään vain fyysisiä vikoja omaavien seuraan.

Ja siis yksi hänen tutuistaan on hänelle aika avoimesti kateellinen. Miksi ihmeessä liikkua aina huonon itsetunnon omaavien kanssa jos saa vielä kateutta osakseen? Pakosti tuntuu, että toinen kaunis naiskaveri olis jollain tapaa uhka ja nyt saa noilta muilta ihailua ja kunnioitusta osakseen.
        Kuten että onhan se varmaan kiva, jos tullaan aina iskemään omaa itseä eikä kaveria. Itse en ole kateellinen ja ollaan tekemisissä muutenkin harvoin.

• hoivavietti

Ja siis yksi hänen tutuistaan on hänelle aika avoimesti kateellinen. Miksi ihmeessä liikkua aina huonon itsetunnon omaavien kanssa jos saa vielä kateutta osakseen? Pakosti tuntuu, että toinen kaunis naiskaveri olis jollain tapaa uhka ja nyt saa noilta muilta ihailua ja kunnioitusta osakseen.
        Kuten että onhan se varmaan kiva, jos tullaan aina iskemään omaa itseä eikä kaveria. Itse en ole kateellinen ja ollaan tekemisissä muutenkin harvoin.

Mä ehkä vähän säälin niitä ihmisiä. Jotenkin ajattelen, et jos ne jää yksin eikä saa muita kavereita. Haluan olla niiden kaveri. Yleensä mulle on myös selvinnyt, että niissä on oikeasti ihan mukavia ja ymmärtäväisiä ihmisiä. Eivät ehkä aina avaudu niin nopeasti aluksi, mutta kun niin vähän avittaa keskustelun alkuun niin huomee miten paljon ajattelijoita näissä porukoissa liikkuu. Tulee sellainen lämmin, mukava ja kotoisa olo. Mut niin, suurin syy lienee tää hoivavietti.

• hoivavietillä
        hoivavietti kirjoitti:

Mä ehkä vähän säälin niitä ihmisiä. Jotenkin ajattelen, et jos ne jää yksin eikä saa muita kavereita. Haluan olla niiden kaveri. Yleensä mulle on myös selvinnyt, että niissä on oikeasti ihan mukavia ja ymmärtäväisiä ihmisiä. Eivät ehkä aina avaudu niin nopeasti aluksi, mutta kun niin vähän avittaa keskustelun alkuun niin huomee miten paljon ajattelijoita näissä porukoissa liikkuu. Tulee sellainen lämmin, mukava ja kotoisa olo. Mut niin, suurin syy lienee tää hoivavietti.

Jotenkin kuulostaa aliarvioimiselle.

• tiedän

nainen valitsee siksi ruman miehen jos sillä on isompi mulkku kuin komialla nainen haluu isoa munaa ja ruma mies ei kelpaa toisille saa pitää hyvänänsä

• ghkjiltyiltyuk

Sori, mutta se vaan on valitettavasti niin, että ns. komea mies mutta normimulkkuinen ajaa ulkonäkönsä avulla ns. ruman mutta isomulkkuisen edelle. Uskoisin, että suurin osa naisistakin voi vahvistaa tämän.

Alkuperäiselle ketjun aloittajalle: tää havaitsemasi "epäkohta" kertoo vain ehkä siitä, että kyllä sillä sisäisellä kauneudella on sittenkin merkitystä. Halusimmepa sitä tai emme.

• ..............

Ootko koskaan kuullut et ei se koko,vaan se taito.

• väinölä

moni kaunis nainen ei välttämättä tiedä että olisi kaunis vaikka katsos peiliinkin , koska hän on sen nähnyt koko ikänsä , mut siis kaunis ja kaunis se on katsojan silmissä , mut miehissä ei aina tää kauneus ja pukeutuminen ratkaise siellä voi silti olla kultaa sisällä , eli eritäin mukava ja ystävällinen naisille , siinä se pointti,

• tiesän

Tämänlaltaisella naisella on itseään" huonompaa" seuraa heikon minäkuvan vuoksi

• rumamiesnais

Narsisti valitsee itseään rumemman puolison että oma loistavuus korostuu.

Hassua että sanotaan aina että ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta kuitenkin se merkkaa ehkä eniten.

• ei aina tarvitse

vetää tuota korttia esiin! Itse olin nuorena kaunis nainen. Tuleva mieheni oli jo vanhempi ja ei niin muodiaks yms. MUTTA, mies on tunteiltaan YLIVETO, antaa läheisyyttä, rakkautta, välittää ja huolehtii minusta, kodistamme yms.

Miksi olisin ottanut jokun pintaliitäjän merkkivaatteissa, kun ihmistä ei todennäköisesti olisi kiinnostanut muu kuin oma ulkonäkö ja omat asiat?

• tdp

Tuota nyt ei usko kukaan. Kauniit naiset ei varmasti erehdy oleemaan rumien miesten kans. Johan sen huomaa täälä suomi24 chatissakin että jos sulla oot ruma nii kukaan kaunis nainen ei juttele sun kans. Vaikka eihän sillä kuvalla pitäs olla vaikutusta.

• Minulla on se periaate,ettei kukaan ole ruma,sillä meistä kaikista löytyy jtn kaunista.Tämä erittäin "kaunis nainen" hakee sen vuoksi muka tätä rumempaa sakkia vierelleen,koska luulee paremmin tuovan ja ns.helposti kauneutensa esiin.On ällöä leikkiä kenenkään ihmisen tunteilla.Itsekin olen ihan mukiinmenevä,mutta ei ole tarvinnut ikinä leikkiä hakemalla muka rumaa miestä.Miksi moista hakisikaan,koska et löydä rumaa miestä.Aina heistä löytyy joku ihana söpöys tms.Pöljää hyväksikäyttöä,mutta mie voi myös aavistaa tämän ja lopulta se kaunis nainen huomaakin,että kumpi veti enemmän toista.Raha ei ratkaise minun mieihanteessani yhtikäs mitään.Naisena oikein hävettää,että on tuollaisia naisia,joilla on vain oma itseys tärkein asia.Mutta todella ihanaa on,kun voi toisen kasvoilta ns.etsiä sen ihanan söpöyden,joka saattaa olla piilossa.Äkkikauniissa ei ole mitään etsimistä,ja enemmin kyllästyy kuin kiinnostuu.Kun löytää sen miehen söpöyden,joka omaa sydäntä sävähdyttää,niin se on pohja jo isolle rakkaudelle.Näin ollen elämä on antoisampaa,eikä RUMIA IHMISIÄ olekaan.Ei voi erotella eri "kasteihin",sillä joka ihminen on kaunis.Minä olen tätä mieltä,enkä peru näkökantaani.Ja sinä kaunis nainen,ajattele nenän varttasi pitemälle,niin mitä tulee lopulta vastaan.Löydät siihen itse vain vastauksen,ja vastaus on sinulle aika kirvelevä totuus!!!!!

• yksinkertaisuus

Voi VEE jo sulla on ongelma...laita aivos kuntoon tai vaihda valtiota typerä ihminen

• John Rambo

Komea mies on niin täynnä itseään, ettei hän edes huomaa kaunista naistaan. Odottelee vain oman egonsa pönkitystä. Sen sijaan ruma mies tietää, ettei hänessä ole mitään erityistä, joten hän luonnollisesti on viehtynyt kauneuteen.
      Sama tietenkin pätee toisinpäin.

• mielipide------------------...

Että hyvännäköiset miehet ovat itseään täynnä!

• kaunis nainen

Olen kaiketi kaunis nainen, koska sellaiseksi miehet ovat sanoneet. Olen seurustellut komeiden miesten kanssa, mutta todennut, ettei kannata. Moni komea mies on tosiaan aivan itseään täynnä. Komea mies on monen naisen mielestä kiinnostava. Valitettavasti kuitenkin usein on niin, että komea mies on kukasta kukkaan hyppelehtivää tyyppiä. Aina on saatava parempi nainen ja sehän on helppoa kun naiset ottavat kontaktia. En jaksa katsella sellaista tyyppiä koska arvostan luottamuksellista parisuhdetta ja uskollisuutta.

• niinpäs

jospas kyseinen nainen haluaa palvontaa, sitähän ihan varmaan saa ihan tavalliselta pulliaiselta, tuskinpa ns. komeet ja itsetään huoltapitävät miehet arvostaa korkealle ihmistä pelkän ulkonäön perusteella, vaan odottavat että, siellä korvienkin välissä on muuta niiden muotikuteiden lisäksi, näin ajattelisin.

• sentään

Kylläpä täytyy olla sun mielestä tyhmiä sellaiset naiset,naurattaaaaa itse taidat olla korvien välistä vajaavainen.

• hakee

teitä

• toisistaan

se mikä sinusta näyttää rumalta voi jostakin toisesta näyttää kauniilta/komealta. ehkä sinä et huomaa niissä ihmisissä jotakin tiettyä piirrettä mitä ystäväsi huomaa, esimerkiksi silmät,hiukset,vartalo,luonne, ihmisiä on niin helppo tuomita ulkonäön perusteella, nykyään valitettavasti ollaan niin ulkonäkökeskeisiä ettei enään huomata sitä sisintä.

• tavaramerkit

Tää nyt vähän sivuaa aihetta vain nimeksi: Tuo käsilaukkuasia pisti silmääni, auts. Jostain syystä meidän suku on päätellyt että tarvitsen kalliita, rumia säkkejä (esim. DKNY, TH, RL yms.) kaappeihini pölyyttymään. Ei niitä kehtaa poiskaan antaa kun ovat lahjoja. Oikeasti olallani roikkuu mustat kangaslaukut, alkuperämaa "made in china" tai keinonahkalaukut joita saa marketeista. Vaatteissa ei merkit ratkaise vaan mukava, nyppyämätön, hiostamaton ja kuosissaan pysyvä laatu. Niitä modistelen sitten itselleni sopiviksi jollain pienillä yksityiskohdilla. En käytä meikkejä kuin satunnaisesti ja pyrin silloinkin katsomaan ettei kyseisiä tuotteita ole eläinkokein testailtu. En on mikään outolintu tai omituinen tallaaja. On kivaa olla tavis. Tämä tavis ei tavoittele kummoisia, kohan olen ja elän.

• ruma mies...

Ehkä tuo nainen ei ole niin pinnallinen mitä ulkonäön perusteella saattaisi aluksi luulla.

• llfa

Tuota:))

• ole kauniita

amatsooneja ne on, koripalloilijaksi sopivia.

• ylivertaisia.

Sen tietää jokainen nainen joka on tarpeeksi kokeillut.

• choppers_hellsinki

ihmettelinkin miksi mulla niin suuri kysyntä

• varakas

Kauniit naiset ottaa rikkaita miehiä näöllä ei väliä.

• yleistämistä
        varakas kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, älä yleistä!

• varmaan siitä,

että olette osittain eläimenkaltaisia ja Teille käy reikä kuin reikä. Eikös sanotakin, että naama on kuin petolinnun perse!

Kyllä miehellä pitää olla muutakin kuin se kapine jälkojen välissä. Ei sillä munan heiluttamisella pitkään pärjää vaan täytyy yläkerrankin olla kunnossa!

• nauru----------------------
        varakas kirjoitti:

Taas jonkun kakaran kirjoitus VARMAAN!

• OLEN
        varakas kirjoitti:

rikas nainen,enkä tarvitse miestä rahoittamaan elämääni.TARVITSEN miestä ihan muihin asioihin.Nyky päivänä naiset voisivat pikkuhiljaa alkaa hommaamaan rahansa itse,eikä elämään miehensä siivellä.Arvostuskin on ihan toista,kun on omat rahat,ei tarvitse mennä kyykkyyn...........

• hlhsa

Kyllä siitä on luultavasti kysymys.
      Tätähän esiintyy myos kaverin siis tyttö/tyttö , poika/poika suhteissa.

Valitaan mahdollisimman itsestään poikkeava kaveri.

Tietysti toinen vaihto ehto on ett kaveri on laskenut housut alas ensi tapaamiseella.

• Helli-mummu

Taitaa olla lähinnä itsetunto-ongelma.. Vaikka ite oon kasvanu Pelle Miljoonan, Eppu Normaalin ja Popedan varjossa, onko niitteen keulakuvat hyvän näköisiä miehiä? mun mielestä niissä on särmää..

• äijämeininkiä,

Ei ole kaverit mitään marjan poimioita, vaan kunnon MIEHIÄ. Ei välttämättä mitään kauniita uroita, mutta kuitenkin menevät aina kirkkaasti ohi näistä homppeli/kukkakeppi/lässyttäjistä, joita media tunkee ulos joka tuutista!!

• tmo

et kysy asiaa suoraa,jos se kerran noin paljon häiritsee? On kyl ihme ongelmii,et tääl sit pitää piipittää ihan ku meistä joku tietäis vastauksen tohon. Mene ja kysy suoraan,kerran häiritsee sun elämääs noin helkkarin paljon !!

• pintaliitäjät perseestä

itse en jaksa/viitsi hakeuta ystävieni seuraan, jotka kulkevat luisvuttonin tai vst. laukkujen yms. kanssa kaupungilla. Rahaa on millä mällätä, mutta ei jaksa kuunnella pinnallista pupatusta.

Siksipä itse ainakin viihdyn ihmisten kanssa, joilla on jotain järkevää puhuttavaa...

• rumamies

jahtaavat toisia kauniita miehiä tai nättejä poikia..tai sitten ovat henkisesti enemmän naisia kuin hän itse.. vaihtoehto tämäkin..

• suustani!

juuri näin..."missä mun veska" -tyyppejä, joita ihan oikeasti kiinnostaa vain toiset veskapojat... ;)

• että, Te
        suustani! kirjoitti:

juuri näin..."missä mun veska" -tyyppejä, joita ihan oikeasti kiinnostaa vain toiset veskapojat... ;)

olette niitä veskamalleja. On se hyvä, että itse oivalsitte millaisia olette.

Kirjoituksistanne näkyy katkeruus ja onneton elämänne!

Muistakaa laittaa vielä meikit ja bööna kuntoon kun lahdette raitille!

• mieltä

Asiahan voi olla niin, että komeat, rikkaat hyvin menestyvät ja fiksut miehet joko ovat varattuja tai sitten ovat kiinnostuneet miehistä.

Itse olen kaunis, naisellinen nainen ja kiinnostunut naisista ja on niin pirun vaikee löytää samantasoista seuraa Suomesta, siis naisista. Joten vaihtoehdoksi jää joko olla ei-niin kauniiden ja fiksujen naisten kanssa tai sitten yksin. Miehiä minulla on ystävinä ulkonäöstä riippumatta. Yksikin (lähes paras ystäväni) mies on niin pirun mukava ja älykäs symmpis ystävä, mutta ei kuitenkaan minkään näköinen, mutta hän on minun ystäväni, joten ulkonäöstä viis.

Ja mitä tulee merkkilaukkuihin, niin niitä ei kyllä tunnista onko feikki vai aito. Ja jos nainen mainostaa niitä aidoksi, niin silloin kyllä kyse on itsetunnon pönkittämisestä. Eihän fiksu ja kaunis ihminen ala mainostamaan, että kuinka kallis laukku hänellä on. Monesti ei-merkkituotteet voivat olla paljon paremman ja muodikkaamman näköisiä, tyylitajua kun ei saa edes rahalla.

• olenhan nainen
        että, Te kirjoitti:

olette niitä veskamalleja. On se hyvä, että itse oivalsitte millaisia olette.

Kirjoituksistanne näkyy katkeruus ja onneton elämänne!

Muistakaa laittaa vielä meikit ja bööna kuntoon kun lahdette raitille!

ja naiseksi syntynyt! V*****U, mikä urpo olet! Ja aina laitan tukkani hyvin, veskan kainaloon ja korkkarit jalkaan kun lähden "baanalle" ja reikääkin annan miehelleni, joka ON ÄIJÄ, isolla Ä:llä! Ei ole mikään hintti marjan poimia, kuten siis sinä?

• löytyy
        mieltä kirjoitti:

Asiahan voi olla niin, että komeat, rikkaat hyvin menestyvät ja fiksut miehet joko ovat varattuja tai sitten ovat kiinnostuneet miehistä.

Itse olen kaunis, naisellinen nainen ja kiinnostunut naisista ja on niin pirun vaikee löytää samantasoista seuraa Suomesta, siis naisista. Joten vaihtoehdoksi jää joko olla ei-niin kauniiden ja fiksujen naisten kanssa tai sitten yksin. Miehiä minulla on ystävinä ulkonäöstä riippumatta. Yksikin (lähes paras ystäväni) mies on niin pirun mukava ja älykäs symmpis ystävä, mutta ei kuitenkaan minkään näköinen, mutta hän on minun ystäväni, joten ulkonäöstä viis.

Ja mitä tulee merkkilaukkuihin, niin niitä ei kyllä tunnista onko feikki vai aito. Ja jos nainen mainostaa niitä aidoksi, niin silloin kyllä kyse on itsetunnon pönkittämisestä. Eihän fiksu ja kaunis ihminen ala mainostamaan, että kuinka kallis laukku hänellä on. Monesti ei-merkkituotteet voivat olla paljon paremman ja muodikkaamman näköisiä, tyylitajua kun ei saa edes rahalla.

muitakin, minä olen sensuelli kaunis nainen. len tyylikäs ja älykäs. Olen kiinnostunut sekä naisista että miehistä.

Mistäköhän minä löytäisin sopivan miehen tai naisen?

• voi jösses

sulla omaa elämää, kun noin tarkkaan kerkeet seuraamaan sen "kauniin" naisen elämää...Taidat olla katkera ja kateellinen! Ja ihastuminen/Rakkaus ei oo ulkonäöstä kiinni..millonkahan ihmiset sen ymmärtää?? (sitä saammekin ootella) Musta ne ihmiset on pahimpia ja pinnallisempia, jotka koko ajan ajattelee vaan toisen ulkonäköä ja jotka valitsee puolison ainoastaan ulkonäön perusteella. Minusta komeus/kauneus on vaan mukava lisä siihen mitä ihminen todellisuudessa on. :) Minusta kaikki ihmiset voi olla kauniita näytti ne sit miltä vaan! Sen toisen joka siinä lähellä on täytyy vaan osata avata korvat ja kuunnella...eiks jeh? :)

• päiväunelmointia

sulla. Tosi naivia luulla, etteikö ulkonäöllä olis merkitystä ihmissuhteissa - on nyt ja tulee aina olemaan. Jos toisen ulkonäkö ei miellytä, niin eipä ole juuri mahdollisuuksia suhteen syntymiselle, vaikka olis kuinka paljon sitä määrittelemätöntä "sisäistä kauneutta". Ikävä kyllä tämä vaan on faktaa.

• valinnat

Ensin tulee valinnassa ottaa huomioon rahavarat, vasta sitten omaisuus ja viimeisenä ulkonäkö. Katsokaa ympärillenne! Naiset valitsevat rahan ja omaisuuden perusteella kumppanin kun vähän viisastuvat!
      Toinen selkeä seikka kumppanien valinnoissa on oman itsetunnon kohottaminen eli kontrasti ympäristöön. Ruman kumppanin vierellä on helppo säteillä ja olla nk. "kaunis".
      Mikä sitten on kaunis? Maalattu vai maalaamaton? Sisäinen kauneus vain naisen nahka tai sen hetkinen vielä rupsahtamaton vartalo.
      Vanahakansa sanoi ennen, että naista valittaessa on ensin katsottava miltä hänen äitinsä näyttää. sillä äidistä näkee naisen lopputuloksen.

• se menee?

Mielestäni miestä valitessa kannattaa tarkkailla jokohan se napanuora olisi irronnut. Onko äiti ja suku aina ensisijalla ja kumppani kaikkeen riitaan ja toraan yksin syyllinen. Sanotaan, että nainen on ongelmallinen, voi, voi - kyllä mies se vasta voi olla vaikea ja ongelmallinen!

• Vikaako?

Ehkäpä ko. nainen haluaa partnerikseen miehen, eikä hänelle tässä tilanteessa ole ulkonäkö ensimmäinen kriteeri. Monet ns. kauniit ja tyylikkäät miehet tuntuvat usein olevan jatkuvan muiden ihmisten ihailun tarpeessa. Itsetunto on vissiin niin ja näin. Oma "napa" on kaiken ajattelun lähtökohta jne. Jokainen tekee omat valintansa. Jos suhde on onnellinen ja molemmat tyytyväisiä kaikki on mielestäni hyvin. Itse ainakin karttaisin miehiä, jotka ovat tai luulevat olevansa hyvännäköisä - naismaiset miehet ovat tosi "ällöjä".

• ovat niitä,

poikien perässä juoksijoita, ei niitä naiset kiinnosta.

• tämä liittyy
        ovat niitä, kirjoitti:

poikien perässä juoksijoita, ei niitä naiset kiinnosta.

aiheeseen? Millainen itse olet? Itsetuntoko heikko?

Kyllä mies on se millainen tahansa ymmärtää reiän päälle . Ole sitten kyseessä mikä reikä tahansa!

Nykyään ei tosiaan erota onko nuoriso naisia vai miehiä.

Meikkaavat kuin naiset, lakkaavt kynsiään, koruja joka puolella kehoa.

Luulen, että suurin osa miehistä ja naistakin on biseksuaaleja eli osaavta nauttia kummastakin puolesta. Mielestäni etu kun osaa vapautua ainaisista myyteistä seksin suhteen!

Tiedän paljon bi ja ukkomiehiä, jotka ovat perheellisiä ja ovat miestenkin kanssa!

• onko sinulla traumoja
        tämä liittyy kirjoitti:

aiheeseen? Millainen itse olet? Itsetuntoko heikko?

Kyllä mies on se millainen tahansa ymmärtää reiän päälle . Ole sitten kyseessä mikä reikä tahansa!

Nykyään ei tosiaan erota onko nuoriso naisia vai miehiä.

Meikkaavat kuin naiset, lakkaavt kynsiään, koruja joka puolella kehoa.

Luulen, että suurin osa miehistä ja naistakin on biseksuaaleja eli osaavta nauttia kummastakin puolesta. Mielestäni etu kun osaa vapautua ainaisista myyteistä seksin suhteen!

Tiedän paljon bi ja ukkomiehiä, jotka ovat perheellisiä ja ovat miestenkin kanssa!

lapsuuden traumat aiheuttavat ihmisessä tuollaista pelkoa ja vihamielisyyttä.. Hyh-hyh-kakkajuttuja-hyi-

Jos ei siedä hintti/lepakko/bi/transuja, niin sittenkö on heikko itsetunto, NIINKÖ?!

• reissulasse
        onko sinulla traumoja kirjoitti:

lapsuuden traumat aiheuttavat ihmisessä tuollaista pelkoa ja vihamielisyyttä.. Hyh-hyh-kakkajuttuja-hyi-

Jos ei siedä hintti/lepakko/bi/transuja, niin sittenkö on heikko itsetunto, NIINKÖ?!

olla itse Ruma mies ja sinulla on trauma siitä..ja siksi levittelet täällä hölynpölyä että hyvännäköiset miehet eivät ymmärrä naisten päälle

• Oletko joku ihan
        reissulasse kirjoitti:

olla itse Ruma mies ja sinulla on trauma siitä..ja siksi levittelet täällä hölynpölyä että hyvännäköiset miehet eivät ymmärrä naisten päälle

idiootti-paska-urpo vai? Joku tanan hinttikö olet?

• heittää mullakin

Hän katsoo miehen sisimpään,ja luotettavuuteen eikä pidä häntä minään näyttelykappaleena. eikä hän missään tapauksessa ole tyhmempi kun sinä.

• karhunpoika............

Itsekkin luin pääaiheen ja tulin miettineeksi sitä että miksi v*******a nykypäivänä pitää olla niin pinnallinen. en minäkään ole ihan mikään niin komea kuin joku miesmalli, mutta en itse ole pinnallinen. Eli en valitse kavereitani enkä harrasta muitakaan suhteita ulkonäön perusteella. Eli jos ystäväsi on kenen/minkälaisen henkilön kanssa ylipäätään niin hyväksy se sellaisenaan.....

• turvallinen,

huoltakantavampi,luotettavampi kuin "riikinkukkotyyppi".

• werew

Ainahan se on ollut ihmettelyn aiheena, takana on yleensä miehen omaisuus jota nainen kauneudellaan yrittää päästä hallitsemaan. Näinhän se menee että rikkaat yleensä avioituvat keskenään. Muka Rakkautta höpö,höpö naiset hakevat vain elämänturvaa.Eli tehkää miehet avioehtoja niin ette jää nollille jos nainen löytää pulleamman rahapussin.

• kasa1973

Asia on vaan näin että raha ratkaisee.Suomi24 treffeilläkin jos nainen sattuu olemaan hieman paremman näköinen niin miehen kriteereissä lukee että pitää olla hyvin koulutettu=varakas. Tai hakee "älykästä" seuraa eli koulutettu=varakas.Yh äideille ja pullukoille kelpaa sitten se duunarikin.Kaikille naisille ei yksinkertaisesti riitä niitä "älykkäitä" miehiä joten ne tyytyvät päivystämään treffisivuilla eläkepäiviin asti.Arvasitte ihan oikein duunari on tämän tekstin kirjoittanut.Sen arvaamiseen ei älyä liiemmin vaadita. Hyvää syksyn jatkoa niin älykkäille ja duunarimiehille kuten myös kaikille naisille

• reissulasse

tulee joka nurkan takaa

• Kyvykäs

Taitaa olla "kyvykäs" mies!!! hahaha

• pimpou

Siitähän oli joku aika sitten ihan tutkimus tehty että kauniin naisen ja ruman miehen liitto kestää. Mies on niin onnellinen kauniista naisestaan, kohtelee sitä hyvin ja tekee kaikkensa että suhde kestää. Komea mies tietää saavansa uudenkin kauniin naisen ja eroaa helpommin. Itselleni on ainakin miehessä yksi tärkein ominaisuus luotettavuus ja toiveena loppuelämän kestävä parisuhde. Mieluummin otan tavallisen toopen jonka kanssa on hyvä olla kuin adoniksen joka särkee sydämen.

• rumamieskin osaa

pettää. Kun selkäsi käännät niin luulenpa, että katseet harhailevat jo seuraavaa "riistaa tai panokohdetta". Miehen vietti on kuitenkin aina vain se kertapano. Olipa aviossa tai ei.

Mielestäni olet sinisilmäinen jos luulet, ettei miehesi sinua petä!

Tässä vastauksessasi näkee naisen yksinkertaisuuden ja nainen uskoo kaiken! Herää jo todellisuuteen!

• nainen on

vain päältä kaunis. Sisäinen kauneus puuttuu.

Yleensä ns. kauniit naiset ovat "tyhmän oloisia"
      kanamaisia kotkottajia!Lähtevät helposti miehen kuin miehen mukaan!Vertaa nyt BB-talossa muutama sellainen blondi löytyy!

Vaihtavat miestä kuin mustalainen hevosta! Usea kaunis nainen elää miesten siivellä, ravintoloissa ja jopa käyttävät miehiä taloudellisesti hyväkseen!

Mitä taas tulee rumaan mieheen niin ilmeisesti naista kiehtoo hänen eläimellisyys/ulkoinen kuori.

Mies voi olla komeakin ns. rumana. Mutta eri asia on kuitenkin "sikailevat" suomalaiset paskamahat, jotka luulevat itsestään liikoja, ovat epäsiistejä, haisevat hielle ja luulevat olevansa maailman napa! Nämä Tallinnan matkaajat, jotka käyvät siellä maksamassa itsensä kipeiksi. Kyllä säälittää tuo "maailman vanhin ammatti". Miten nainen alentuu siihen itse? Omaa tyhmyyttä!

Tällaiset miehet ovat yleensä oksettavia ja etovia. Suomalainen mies on yleensä epäsiisti ja sottainen kun vertaa kansainvälisesti muun maailman kulttuurin miehiin!

• kaunis sisältä

on niitäkin, siis KAUNIITA LUONTEENTAALTAAN JA ULKOISESTI!!!!!!

• ainakin

itse ajattelemassa sitä vaihtoehtoa,että noin mallikkaan naisen luokse olisi tulossa samanmoisia "uroita" ja näitä naisia jotka joutuvat tälläytymään tuntikausia saadakseen itsensä edes vähän kiinnostavaksi.Minä ainakin kokemuksesta pistän hiemam kyseenalaiseksi näitten Kopepitten koppeloitten ja pissiksien ja omaa itseään pullistelevien tyyppien seuranpito- ja keskustelutaidon.Jospa tätä naista kiinnostaa jutella aidosti oman itsensä kanssa sinut olevien tyyppien kanssa,eikä minkään ego-ongelmaisen kansanryhmän kanssa.Osoittaa sitä että kertomasi nainen on oikeasti aito ja pitää aidoista asioista,eikä vaan pelkästä näyttämisestä.

• aloittajan kirjoitus

sekä täällä olevat kommentit ovat surullista luettavaa. Kirjoitukset viestivät ihmisten pinnallisuudesta ja jopa rasistisuudesta. Siitä että ulkonäöllä on suuri merkitys ja ihmisiä arvioidaan hyvin paljon vain ulkonäön perusteella. Kuinka ylpeitä me voidaan tuollaisella ajattelutyylillä olla itsestämme?

Monet tulevat kommentoimaan kirjoitustani, että täällä kirjoittelee joku ruma ja kateellinen ihminen. Yllätys, yllätys! Olen kaunis, mutta minulla on suuri sydän! Sydämellä näkee monesti paljon paremmin kuin pelkästään silmillä. Kannattaa kokeilla.

• nainen .....

Jaa-a millä perustelet väitteen, että olet todella kaunis. Ymmärrän jos sanotaan nätti, mutta kaunis-sanaa ei riitä edes että on miss suomi tai muuten vaan mallityyppinen. Ei läheskään kaikki mallit kauniita ole! Monet heistä on kuin kivestä veistettyjä etiooppia-diettiä pitäneitä naikkosia. Hyvännäköinenkin voipi olla, mutta tosiaan on melko itserakasta väittää olevansa kaunis. Itse sanoisin itsestä että olen nätti jaa miksi koska niin moni sen on sanonut ja ilman ihmeitä roppeita tai meikkauksia. Ja vaikka itse sanonkin lapseni kaikki kolme tyttöä ovat kauniita! Jaa... miksi? Heillä on komee isä (sopisi 007:n rooliin) ja nätti äiti niin ja luulen että vanhenen nätisti. Ei ryppyjä kovin helpolla tule kiitos ihotyypin! Ulkonäkö ei kuitenkaan merkkaa mitään vaan ihmisen luonne/oikeustaju/kiinostuksen kohteet yms

• kalat75

...se ole jokaisen oma asia missä porukoisa liikkuu??

• Reetu

Tänäpäivänä ihmiset ovat näinkin pintapuolisia etei pystytä näkemään muuta kun ulkoisia tekijöitä.Kumpi sitten on parempi, kaunis ihminen ja oikein pirullinen luonne tai luonteeltaan erittäin miellyttävä toiset ihmiset huomioon ottava ei kaunis.
      Onhan ulkomuoto se johon ensimmäiseksi kiinnitetään huomiota.Kyllä on parempi vaihtoehto kun ihminen on tasapainoinen ja tulee itsensä kanssa toimeen.Kyllä luonteella on paljon suurempi merkitys kun eletään yhdessä kymmeniä vuosia.

• nainenkin repsahtaa

kun sitä riittävän usea käyttää hyväksi ja pettää.

Kauniista naisistakin tulee rumia ja kolkon näköisiä kun ne on koluttu useaan kertaa.

Näkyyhän se kuluneisuus useissakin julkisuuden henkilöissä. Elämä kuluttaa ja jos vaihdetaan kumppania toistuvasti kertoohan se jo ihmisestäkin jotain!

• käy komeille

miehille. Nekin repsahtaa, kun naiset ovat käyttäneet niitä moneen kertaan. :)

• x-kaunotar-x

Kaikki eivät pidä yhtä kauniista kuin itse ovat vaan haluavat rinnalleen enemmän, tai vähemmän renttumaisen miehen. Ihmiset vain kiinnittävät huomiota siihen, "miksi kaunis nainen haluaa ruman miehen". Makuasioistahan on vain kysymys.

Nimim. Kuulun itsekin tuohon kastiin

• itsetunto

Ei riitä kuin "varmoihin" nakkeihin. Siinä se homman juju on. Ts on epävarma saako kuitenkaan sitä paremman näköistä, saatika pitää sen. Näin se menee..

• x-kaunotar-x
        itsetunto kirjoitti:

Ei riitä kuin "varmoihin" nakkeihin. Siinä se homman juju on. Ts on epävarma saako kuitenkaan sitä paremman näköistä, saatika pitää sen. Näin se menee..

Itse olen hyvin kehuttu ulkonäöstäni, niin miesten puolesta kuin naistenkin, ja olen hullaantunut mieheen, joka on usean silmään tällainen ns. "ruma mies". Se mitä näen hänessä, on hänen luonteensa ja olen kieltämättä viehättynyt juuri tähän "rumaan", muista poikkeavaan ulkonäköön, mutta tällä ei ole mitään tekemistä itsetuntoni kanssa. :) Rumakin voi olla haluttava, ja mielestäni itsetunto on tässäkin avainsana. Kuitenkaan perussuomalainen ruma, kaljamahainen ja käytöstavat unohtanut mies ei sytytä.

• tavallisen näköiset

miehet ole uskollisempia kuin ne komeat naistenjahtaajat.. juurihan tästä oli iso juttu esillä. Liekkö nainen saanut tarpeekseen näistä naistenjahtaajista...

• joskus teininä

Jep, oon itse ollut samanlainen joskus teininä. Tai no kyllä muutama niistä rumista hemmoista oli ihan oikeasti kavereita.
      Mulla on ollu aika huono itsetunto ja on tavallaan vieläkin vaikka saankin kehuja kauneudesta.
      Se oli jotenkin "coolia" kun sai olla se bileiden tähti ja miehiä pyöri ympärillä niin että sai valkkailla kermat päältä. Hienoa aikaa se on ollut vaikka en ehkä enää sellaiseen nuortuisi vaikken siis mikään vanha vielä olekaan :D

• Kaikki naiset ovat kauniita..... jalkojen välistä

• miehet sitten

ovat komeita?

• ksghsdkghsidk

Sä oot tyhmä ja idiootti.

• nyt keksin

ehkä ne miehet on rikkaita. :) kerroit että käyttää merkkivaatteita nii luultavasti rikkaiden miesten perään

• ajattelin vaan

jollakin maksaa ne satojen eurojen varusteet...vai mitä?

• Siitä..

Että ulkonäkö ei ratkase. Komeat ja laittautuvat miehet usein ylimielisiä

• lapinnoita48

panettelua. Kauneus on katsojan silmässä..

• katsojan..

silmässä..
      Jospa nainen arvostaakin enemmän sitä sisäistä kauneutta, ja mitä itse tunnen omasta mielestäni hyvännäköisiä miehiä, niin ovat melkoisen pinnallisia ja syvällisempiin keskusteluihin kykenemättömiä.
      Makuja kun on niin monenlaisia, ehkä se on hänen miesmakunsa.

• hjhjhj

... että kauniilla henkilöllä on niin huono itsetunto, ettei hän tunne olevansa muun kuin itseään "rumempien" henkilöiden arvoinen.

Toisaalta voisi olla myös, ettei hän halua olla "kauniiden" henkilöiden seurassa, sillä tietää miten nämä käyttäytyvät ja ajattelevat, tai ei halua näyttää elävänsä jonkin näköistä "pintaelämää", jossa liikkuu porukassa jossa kaikki ovat hyvännäköisiä ja merkkivaatteilla varustettuja. Se nimittäin luo vahvasti ennakkoluuloja ja paineita siitä, minkälainen pitäisi olla tällaiseen porukkaan kuuluakseen.

• lompakko

eikohän noi kuvaillut miehet sitten maksa tälle kauniille pakkaukselle kaiken mitä se haluaa...
      daami löytää kauniin ja kalliin laukun, ja mies maksaa kun haluaa pitää naisen itsellään. totuus tulee joskus eteen ja sit lompakko vaihtuu kun mies haluaa muuta vastineeksi....

• koska...

Haluaa selkeesti tuoda julki OMAA kauneuttaan! Eihän se kävisi päinsä jos hänellä olisi kauniita tai komeita ystäviä tai miehiä..Joku voisi jopa antaa HEILLE HÄNEN sijastaan huomiota! Huono itsetunto ja huomionkipeä ihminenhän tuo nainen on. Selvä kuin pläkki :)

• Rumilus minäkin

luonto "pyrkii" keskiarvoihin. Ja siihen olen tyytyväinen

• sä sit

hänen ystäväpiirissään normaaleimman ja parhaimman näköinen?

• misspiggy

Kukahan oikeesti määrittelee ruman ja kauniin eron?? Mikä on kellekkin kaunista ja rumaa..ja mitä helvatun merkitystä sillä oikeesti on??
      Jos asiat perustuu ulkonäköön ei se voi olla todellista.
      Miesten kohalla olen törmännyt siihen, että mitä enemmän on ulkonäköä, sitä vähemmän on päänsisällä jaettavaa. Toki sillähän ei oo merkitystä yhen kerran jutuissa, mutta oikeeta suhdetta aatellessa keskustelen mieluummin täyspäisen kanssa kuin katselen hyvää ulkoista habitusta. Siihenkin silmä turtuu ajan myötä.
      Onneksi on erilaisia ihmisiä..soon rikkaus!!

• näin...

Komea mies, vaatimattoman näköinen nainen.
      Olen tavannut näitäkin ja se kertoo myös miehestä aika paljon..Hänellä on myös sydän paikallaan ja arvostaa enemmän sitä luonnetta.

• ulkonäkö...

kerro koko totuutta ihmisestä, sellainen vähemmän komea eli tavallisen näköinen mies ..
      osaa arvostaa naistaan siinä missä hieman paremman näköinen kiiltokuva poikakin.
      luonne kuitenkin ratkaisee paljon loppupeleissä.
      Ikuinen ylimielisyys ja itsekeskeisyys ...ei pitemmän päälle kiinnosta...oli "pärstä" kuinka komea hyvänsä.

• Oon usein..

syynä raha ja asema, jos nainen ottaa ruman miehen.

• voi voi v

mitä kaikkee sitä keksitäänkin ja ihan etusivulle taas joku älynny laittaa,, voi voi..

• Uskovainen Nainen....

Eihän Jeesuskaan ole ulkoisesti komea mies, mutta hänessä on silti paljon kaunista. Rumuuden alta paistaa itseasiassa usein kauneus.

Ennen pidin Jeesusta turhanpäiväisenä rumana ja pitkähiuksisena renttuna, joka levitteli aikoinaan omia jorinoitaan häntä seuraavilleen.

Kerran puistossa istuessani viereen istui ulkoisesti ruma mies kitara kädessä. Hän haiskahti pahalle, mutta tämä mies halusi soittaa minulle laulun. Ihastuin häneen. Hänessä oli jotain. Hän pyysi mua mukaan helluntaiseurakunnan rukoushuoneelle ja siitä se sitten lähti. Löysin kaksi miestä, ulkoisesti rumia, mutta niin kauniita ja tärkeitä. Herran Jeesuksen Kristuksen, sekä tämän aviomieheni, jonka kans olemme saaneet olla julistamassa sanaa tästä maailman tunnetuimmasta ja väheksytystä, mutta sisäisesti niin kauniista miehestä, kuin Jeesus Kristus!

Kaikki ei ole aina pelkkää ulkokullaisuutta. Kannattaa tutustua ihmisiin myös sisäisesti. Usein korskeilevat miehet ovatkin hyvin pinnallisia ja heidän itsetuntonsakaan ei ehkä aina ole ihan kohdillaan. Tosin poikkeuksia on, kuten kaikissa asioissa. Tärkeintä on, että löytää ihmisestä sen sisäisen kauneuden!

• Pohjan-Akka

Minulla on yksi jehova lapsuuden ystävä, joka käy kerran vuodessa tuomassa niitä lehtiä. harmi sinänsä, että ei kai voi pitää muuten yhteyksiä kuin että on aina joku muu "heikäläinen" tukena ja turvana, ettei tartu tämä meikäläisen syntinen hapatus. No, oli ilkeästi sanottu, mutta ko mie olen.

Niin, että...heitä olen kuullut sen jutun, että jeesus kuvataan kirjoissa ym. vähän sellaiseksi "ei-komeaksi". Todennäköisempää oli, että hän oli ulkoisestikin täydellinen, eli komea. Tällaista informaatiota amerikan maalta...Eikö muuten ole vähän totta?

• TaikaröNsy
        Pohjan-Akka kirjoitti:

Minulla on yksi jehova lapsuuden ystävä, joka käy kerran vuodessa tuomassa niitä lehtiä. harmi sinänsä, että ei kai voi pitää muuten yhteyksiä kuin että on aina joku muu "heikäläinen" tukena ja turvana, ettei tartu tämä meikäläisen syntinen hapatus. No, oli ilkeästi sanottu, mutta ko mie olen.

Niin, että...heitä olen kuullut sen jutun, että jeesus kuvataan kirjoissa ym. vähän sellaiseksi "ei-komeaksi". Todennäköisempää oli, että hän oli ulkoisestikin täydellinen, eli komea. Tällaista informaatiota amerikan maalta...Eikö muuten ole vähän totta?

ainakin leffoissa.
        Mahtavia elokuvia,yhdessäkään ei Jeesus ollut muuta kuin ulkoisestikin komea ja lihaksikas.Miten sitä muuten yhdellä pyyhkäisyllä pöytiä puhditaisi rihkamasta temppelissä.
        Henkisyys varmasti on jotain muuta kuin näissä kirjoituksissa.
        Voihan.....mutta....no,olkoon nämä kirjoitukset!

• TaikaröNsy

sen kansan miehet ovat?
        Hurmaavat Suomessakin.
        Miksi juuri Hän olisi ollut mitättömän näköinen?
        Käännytysyritystäkö?
        Kirjoituksen alku taitaa olla muuten provo.

• hölömöukko
        Pohjan-Akka kirjoitti:

se Jeesuksen ulkonäkö on tehty sen mukaan minkänäköisiä aikalaiset ja juutalainen tapa on ollut.Eli pitkä tukka ja parta,muutapa ei sitten ulkonäöstä tiedetä kun canonin patterit on varmaan ollut kaput.Minä taas tykkään jutella jehovalaisten kanssa nehän perustaa kaiken raamattuun.Mutta mielelläni väittelen vaikka mistä.

• lukenut..

että nainen valitsee kumppanikseen ....oman isänsä näköisen miehen....?
      ja vastaavasti mies valitsee oman äitinsä näköisen vaimokseen?

alitajunta ohjaa meidät sellaiseen valintaan:)

luonteenpiirteet myös siihen liittyen:)

• Pohjan-Akka

Ei kai sitä kukaan ainakaan geneettisesti "ruma" ole. Alkoholi ja rappio, epäsiisteys voi tehdä jotkut vähän pahan näkösiksi.

Silmät on sielun peili. Jos on lämpimät silmät, on kaunis...ja kaipa sitten päinvastoinkin.

Tyärkläppinä (lapsena) mie tosin olin juossu pitkin pottupeltoa, kun oli lähdetty kyläilemään tätin kanssa, ja ovenraosta näkyi noita-akka. Muistan sen kyllä itsekin vielä, se oli niin kamala säikähdys. Sain kuulla siitä kymmeniä vuosia, se oli kuulemma niin nolo tilanne.

Eli jos lapset lähtee livohkhan, son jo paha tilanne.

Hänellä oli kai jokin ihosairaus ja oli jo huippuvanha muori. Vähän on jäänyt huono omatuno asiasta, mutta son myöhästä. Jospa joku vielä kostaa. lähtee karkuun ja itkee..."äitiiiiiiii...sielä oli noita-akka!"...

• aBina

tunteepahan ite olevansa kaunis ?

• onni55

paska puhetta suomen ämmät yh t on täysin siivellä eläjiä! pitää olla kaunis ja rikas sonni.ainakin nää gatti ämmät sun suomi treffit.itseään täynnä olevia fosuja suurin osa.parasta ottaa thaimaasta nuorta ja tukkaa ja kaunista palveliaa tai naapuri maasta.

• rahalla saa

Rahalla on suuri valta se menee rumuuden edelle..

• uggliies

monet bodari on rumia, mutta on pullistettu kuin broileri. kasvot on mitä on, ja ruumis on niin jäykkä ettei paskalle taivu

• juupajoopajaa

ja bodari taas on niin suhteellinen käsite.. Jos joku on vaikka vuoden känyt salilla, niin onko se sitten bodari? Entä miten se sen lärviin vaikuttaa? Taidat olla vaan joku kateellinen lahna, joka ei ole ikinä liikuntaa harrastanut.

• katsokaas

näitä kauneusleikkauksen naisia ja miehiä. Iho ja naama kuin kiristetyllä kurpitsalla.

Miksi ihmisen pitää olla niin turhamainen, keimailuineen, ihon kiristykseen, koruineen koskien miehiä ja naisia.

Kohta ei ole väliä sukupuolella. Kunhan on vaan hyvä pano tai reikä se riittää.

Myös nämä naisten rintaleikkaukset sekä nykyään penispidennykset.Pääsääntöisesti bodarithan ovat pienikaluisia ja lihasmassalla yrittävät kohentaa omaa egoaan!

Ihmiselle ei mikään riitä.
        Tultu maailmaan, jossa mikään ei ole enää hyvä kenelekään.

Meikillä ja rahalla saa ulkoisen kuoren mutta mihin jää sisäiset- ja henkiset arvot. Kaikki tuntuu olevan ostettavissa niin maskit kuin ihmisetkin!

• tytöt ovat kauniita

Tarkoitatko että esim naistemme eniten suosimat miehet, Hunksit ovat rumia naisten mielestä kun sinä pikku hintti niin sanot ;)

Ja mitä tulee tuohon alapuolen kaljamahan, neitimiehen tai minkä lie feministi rekkalesbon ala-arvoiseen kommenttiin jostain salitreenareiden munan koosta, niin tieteen mukaan juuri kasvuhormoni ja testostereoidi vaikuttavat myös juuri sen kokoon, eli täysin samat asiat mitä vaaditan atleetti tyyliseltä mieheltä, jolle salitreeni pystyy antamaan vastetta lihasten kasvun muodossa... Eli tällaisten BB nikojen pikku peleineen on myös turha mennä sinne salille koska he eivät saa niitä lihaksia kasvamaan..

Katsoitko dokumentin Yleltä jossa selitettiin juuri että saasteiden ynm takia miehistä on tullut sairaan neitimäisiä, ja peniksen mitta on pienentynyt niin eläimillä kuin miehillä alhaisten testotasojen takia;)

Mutta olet oikeassa saliäijät ynm eivät ole kauniita, vaan h***tin komeita! Salin fitness tytöt taas ovat niitä kauniita!

• ...........
        katsokaas kirjoitti:

näitä kauneusleikkauksen naisia ja miehiä. Iho ja naama kuin kiristetyllä kurpitsalla.

Miksi ihmisen pitää olla niin turhamainen, keimailuineen, ihon kiristykseen, koruineen koskien miehiä ja naisia.

Kohta ei ole väliä sukupuolella. Kunhan on vaan hyvä pano tai reikä se riittää.

Myös nämä naisten rintaleikkaukset sekä nykyään penispidennykset.Pääsääntöisesti bodarithan ovat pienikaluisia ja lihasmassalla yrittävät kohentaa omaa egoaan!

Ihmiselle ei mikään riitä.
        Tultu maailmaan, jossa mikään ei ole enää hyvä kenelekään.

Meikillä ja rahalla saa ulkoisen kuoren mutta mihin jää sisäiset- ja henkiset arvot. Kaikki tuntuu olevan ostettavissa niin maskit kuin ihmisetkin!

kommentoisin vielä sen verran että urheilijat mm bodarit nimenomaan ovat naisille suora merkki tietyistä sisäisitä arvoista - terveyden ihannoinnista, kunnianhimosta, itsekurista ynm ....

Jokainenhan kaljabaari hippi yrittää selittää miten hän on niin kunnollinen mies, mutta jos esim jo 30-40 v mies on vielä tikissä, sen itsekurin ynm näkee nainen jo 50 metrin päästä ilman sössötyksiä...

• $$$$$£££££££

Vähät miehen ulkonäöstä, jos vain hällä on paksu....... -LOMPAKKO-

Johan sen kanssa komistuu mies kuin mies ;)

• Tässä faktaa.....

Todella komea mies(sellasia on todella harvassa)....Oikeasti.

Mutta jos saat itsellesi sellaisen todella komean miehen niin sellasella on ottajia, ei sitä voi yksin päästää iltaa viettämään ilman että sattuu seläntakana jotain. Todella komealla miehellä on peliä joka paikassa, naiset kuolaavat joka paikassa.

En tarkota komealla miehellä nyt sellasta tavallista miestä, kaikki miehethän kuvittelevat olevansa komeita, tajuavat vasta sitten kun itse näkevät komean miehen. Sillo tajuavat että olenkin ihan tavallinen/ruma.

Kauniita naisia riittää tässä maailmassa ja komeita miehiä on todella harvassa joten ei kaikille kauniille naisille riitä komeaa miestä. Siinä selitys.

Katselkaapa nyt ulkona ihmisiä ja katsokaa kuinka monta oikeasti komeaa miestä tulee vastaan ja verratkaa kuinka monta kaunista naista tulee vastaaan

Kauniita naisia on 10 kertainen määrä verrattuna komeisiin miehiin. Siitä se johtuu !!!!!!

• Mieltä...
        Tässä faktaa..... kirjoitti:

Todella komea mies(sellasia on todella harvassa)....Oikeasti.

Mutta jos saat itsellesi sellaisen todella komean miehen niin sellasella on ottajia, ei sitä voi yksin päästää iltaa viettämään ilman että sattuu seläntakana jotain. Todella komealla miehellä on peliä joka paikassa, naiset kuolaavat joka paikassa.

En tarkota komealla miehellä nyt sellasta tavallista miestä, kaikki miehethän kuvittelevat olevansa komeita, tajuavat vasta sitten kun itse näkevät komean miehen. Sillo tajuavat että olenkin ihan tavallinen/ruma.

Kauniita naisia riittää tässä maailmassa ja komeita miehiä on todella harvassa joten ei kaikille kauniille naisille riitä komeaa miestä. Siinä selitys.

Katselkaapa nyt ulkona ihmisiä ja katsokaa kuinka monta oikeasti komeaa miestä tulee vastaan ja verratkaa kuinka monta kaunista naista tulee vastaaan

Kauniita naisia on 10 kertainen määrä verrattuna komeisiin miehiin. Siitä se johtuu !!!!!!

Kauniita naisia on kadut pullollaan, mutta oikeasti komeita miehiä ei oo välttämättä ku kourallinen isossa kaupungissa.

• ihan sievä

Minua naisena on kiinnostaneet EI kansikuvapojat. Syynä kauniiden poikien itserakkaus. Nuorena ajattelin myös,että saisin jatkuvasti vahtia komeata miestä muilta naisilta ja homoilta.Mutta miksi joku haluaa olla epämiellyttävien seurassa? Siihen en kykene vastaamaan. Paras kysyä siltä naiselta.

• Nythän on niin että rumat on taas muodissa..Ja kauneus on katoavaista rumuus senkun lisääntyy...

• vastaaja-valle

koska naiset on perseestä. end of story.

• kummeksun

Tosi pimeässä maailmassa elät. Hankkisit oman elämän, missä olet täydellinen :)

• N21K

Olen aina seurustellut vähemmän komeiden miesten kanssa vaikka ulkonäölläni voisin saadakin "parempia" mutta minulle ei ole todellakaan ulkonäkö tärkein vaan luonne.

Ottaisinko komean vain ulkonäön perusteella joka ei saa minua nauramaan vai vähemmän komean joka saa nauramaan!?! varmaankin ottaisin viimeisen.

Kerran minusta oli kaksi miestä kiinnostunut seurustelu mielessä. Ensimmäinen oli komea ja urheilullinen jota naiset piirittivät ja toinen vähemmän komea ja ei niin urheilullinen mutta omisti aivan ihanan huumorintajun johon sitten ihastuin:)

Pointti on että ulkonäkö ei tosiaan ole tärkein!

• Helena Karihtilaa ja Harri "Hylje" Harkimoa..?!? On ne. Yhdessä.

• peloissaan

Tossa esiintyvä Tapani alias J-P Sartre on yksi viittäkymppiä lähentelevä mielenterveyspotilas, joka on tuomittu naisten ahdistelusta ja tälläkin hetkellä on tutkinnassa. Ikävää tässä on se ettei nykyisten säästötoimien vuoksi voida muuta kuin lääkitä kotona. Avohoidon keskeisiä ongelmia on että yhteisöön kuulumattomat ihmiset häiritsevät muita. On toki poikkeuksiakin, eli sellaisia jotka pärjäävät avohoidossa mainiosti, mutta Tapani ei voi hyvin. Suomessa kuitenkaan ei mielenterveyspotilaita tuomita vapausrangaistukseen ja siitä syystä Tapani voi edelleen jatkaa häirintää.
        Tehkää itsellenne palvelus ja älkää edes lukeko hänen juttujaan, niistä tulee naisille huono mieli.

• hyvä ihminen
        peloissaan kirjoitti:

Tossa esiintyvä Tapani alias J-P Sartre on yksi viittäkymppiä lähentelevä mielenterveyspotilas, joka on tuomittu naisten ahdistelusta ja tälläkin hetkellä on tutkinnassa. Ikävää tässä on se ettei nykyisten säästötoimien vuoksi voida muuta kuin lääkitä kotona. Avohoidon keskeisiä ongelmia on että yhteisöön kuulumattomat ihmiset häiritsevät muita. On toki poikkeuksiakin, eli sellaisia jotka pärjäävät avohoidossa mainiosti, mutta Tapani ei voi hyvin. Suomessa kuitenkaan ei mielenterveyspotilaita tuomita vapausrangaistukseen ja siitä syystä Tapani voi edelleen jatkaa häirintää.
        Tehkää itsellenne palvelus ja älkää edes lukeko hänen juttujaan, niistä tulee naisille huono mieli.

vähän itsestäsikin.

• kiinnostaa...
        hyvä ihminen kirjoitti:

vähän itsestäsikin.

...kuka olen. On se jännää että ihan sama mitä Sartre kirjoittaa, sen tunnistaa häneksi;)

• taas kerran
        kiinnostaa... kirjoitti:

...kuka olen. On se jännää että ihan sama mitä Sartre kirjoittaa, sen tunnistaa häneksi;)

ei oo tapani, eikä sinusta olla kiinnostuttu niinikään vaan tasapuolisuuden nimissä voisit kertoa myös itsestäsi = fakta faktasta.

• lämmin sydän

no joo, taas törmätään ulkoisiin seikkoihin. tarkkailla voi ihmisiä, mitä päällä... miten ruokailevat..miten pukeutuvat jne. mutta emme tiedä sisintä...ajatuksia...luonnetta? sehän ei näy päälle, vai kuinka?

• champinho

ehkäpä sun pitäs miettiä niin että sun asenteessa on se vika... pistä vihaksi tollase "mulla on hyvät kasvot ja plaa plaa...." mä ainakin olen MÄ ja mulla on MUN kaverit... sen enempää mun ei tarvii miettiä... sä et ehkä ansaitse yhtään ystävää jos noin mietit... hajoa omaan ulkomuotoos jos kerta on niin hyvät kasvot...

• PARADOKSI

Ruma mies voi jostakin syystä usein näyttää helvetin komealta.

Esimerkiksi Charles Bronson ja Lee van Cleef.

• nimenomaan

Arpinen soturi näyttää komealta ja hänellä on karismaa

• mielenterveys!

Heitä kaikkia saattaa yhdistää esim. sairaalahetki mielisairaalassa. Mielisairauteen liittyy monesti se ettei piitata ulkonäöstä lainkaan. Kun taas toi sun tuttava, joka korostaa omaa ulkonäköään hienoilla vaatteilla... Asustelin vuonna 1 ja 2 eräässä tampereen lähiössä siellä asusteli kanssa nainen joka oli aina tälläytynyt hienosti. Kuin oikea lady! Ainoo silmiin pistävä vika hänessä oli se että hänellä oli yksi pakkomielle. Hän piti aina hatustaan kiinni käsillään .... ei kuulosta ihmeellisestä, jos ei olisi nähnyt miten hankalaa se oli linja-autossa kun molemmissa käsissä on kantamusta. Mitä tulee pohdintaa pelkäsikö kyseinen nainen, että hattu lentää niin sanoisi hänellä ei aina ollut hattua päässään. Ps. hatut oli siis hienoja hattuja ei myssyjä ja nainen oli n. 25 - 35 v.

• kaunis naikkonen

Komeita miehiä on todella harvassa.

Kauniita naisia on suhteessa 10 kertaa enemmän.
        Kaikille kauniille naisille ei riitä komeaa miestä.

Nykyään näkee todella paljon miehiä jotka luulevat olevansa komeita. Ei se pukeutuminen auta jos kasvot on rumat, ei vaikka olis timanttikorvikset korvissa.

• Brahelainen

"Miksi kaunis nainen haluaa ruman miehen?"

Mun vastaus:
      Varmaan kaikki kauniit ei ole niin pinnallisia, että tuijottaisivat vaan ulkonäköön.

Ja voihan olla, että joku ihminen haluaa "ruman" kumppanin siitä syystä, että luulee muiden jättävän hänet rauhaan eikä tarttis olla mustasukkanen.

Ei toisen ajatusmaailmaa voi tietää =)

• varmaan

olla hienoo.

Tämä on paras "Ja joo, ihan oikeasti istuvat suu raollaan, eikä normaalisti huulet yhdessä. "

Tuota, hengittäskö ne vaikka suun kautta? Onko se epänormaalia? Minäkin taidan olla ruma ja muuten paska, kun istun joskus SUU AUKI!

Toivottavasti sinun YSTÄVÄSI löytää vielä sellaisen miehen, jonka SINÄ hyväksyt ja istuu vielä normaalisti huulet yhdessä.

EI jumalauta...

• ..olen..

..ruma mies, mutta minulla on, yllättävää kyllä, ollut todella hyvännäköisiäkin naisia, onneksi kaikki eivät katso pelkkää ulkokuorta.

• hot baby

on se että olen monesti seurustellut ns."rumemman" ihmisen kanssa...tai oikeastaan en nähnyt niitä rumina vaan erillaisilta kuin jotkut muut...ja tiedätkö että ajan myötä kun alkaa tuntemaan ihmistä ja alkaa näkeen sen todellisen ihanan minän alkaa näkemään ulkoista kauneutta..usko pois...rakkaus alkaa muuttamaan kaikkia ihmisiä kauniiksi ja komeiksi...minulle on käynyt myös toisin päin...ihastuin ulkokuoreen ja olin aivan lääpälläni, mutta aloin huomata minkälainen itsevarma ja itserakas sika oli sen kuoren alla ja aloin pikku hiljaa kiinittämään ulkoisessa kuoressa ja tekemisissä ällöttäviä poikkeuksia...tosin olen tavannut myös kauniita ja ihania ihmisiä, koska he ovat sinut itsensä kanssa ja ovat ihania rakastettavia ja suvatsevaisia eli yksinkertainen vastaus on se että luonne loppujen lopuksi kuitenkin ratkaisee...tuskin kukaan haluaa olla ihmisen kanssa joka on kaunis ulkoisesti, mutta sisäisesti aivan mätä,varmasti raja tulee vastaan sen kanssa...kun alku ihanuus hiipuu alkaa ärsyttävä luonne muuttua myös rumaksi ulkokuoreksi! mut se on niin mausta kiinni, mitä sä pidät rumana joku toinen pitää sitä komeena tai kauniina...esim. mäki tykkään MIEHISTÄ jolla on karvaa ja partaa ja kaljavatsaa, siksi koska ne on suurella M:llä miehiä...ne sileät kiiltokuva pojat saa olon tuntumaan että olis jonkun kersan kans matkas, mut hei se on mun maku, monet taas ihannoi kiiltokuva poikia, ei kaikki välttämättä tykkää samoista asioista...ja monilla on kuule niin kieroutuneita fetissejä että joskus saattaa ulkopuolisella ymmärrys loppua heh heh heh yksikin sairas fetissi oli se kun joku oli kateellinen raajarikoille ja sulatti oman jalkansa pois...se oli johnain juoru lehdes eli me ihmiset ollaan niin kieroutuneita ja sairaita kaikki omalla tavallamme että aina löytyy ihminen joka ei jostakin tykkää, jonkun mielestä täydellisessä ihmisessä...no tulipa täs taas analysoitua et varmahan riittää heh heh heh mut kait sä tiät että kaikkien ihmisien ei tarvii ymmärtää kaikkea heh heh heh sen verran vielä...et kai ole ihastunut tähän kyseiseen kauniiseen henkilöön? = ) no toivotaan että se vastaus jostain löytyy heh heh heh

hot baby

• einari epätoivoinen

Hyvä että rumat miehet on taas tulossa muotiin nyt on saumoja itselläkin.

• ovat tyhmiä

olen sen itsekin huomannut että monet naiset tykkää ja haluaa ennemmin juopon ja huumeita käyttävän rentun juopon siksi monet naiset ovatkin tyhmiä ja olen aina pitänyt heitä sellaisina koska he eivät ymmärrä aina kaikkea tosi asioita.

• juopporentun kaveri

Kuvailemillasi ihmisillä on usein hyvin symppis ja eläväinen luonne. Tosin kuin suoriutujatökkiksillä jotka eivät osaa puhua eivätkä olla tai ovat sitä liikaakin olematta yhtään mitään, näyttävät harmailta kilometrien päähän eikä mielenkiinto herää sentinkään päässä. Sellaisen lähellä voi pahoin, mutta ihmisen kanssa jolla on jotakin mielenkiintoista aurassaan, voi sekä pahoin ja hävettääkin ihmisten ilmoilla, mutta myös äärettömän hyvin, sellaisissa sfääreissä, johon herra keskikerto ei kykene. Kyse on jostain muusta kuin rahasta. Naisellakin on ikiaikaiset selviytymisvaistot. Kyse ei ole tyhmyydestä, ehkä kemioista ja geeneistäkin. Jopa rakastumisesta. Sultakin puuttuvat varmaan juuri ne ihanat tunteet, joita koettaa kuvata sanoin..näytät varmaan paperin niellaiseelta mursulta.

• Kaunis...

Rumalle kaunis on vielä kauniimpi... Eli lienee itsetunto ongelma.

• nautiskelija

Hei !
      Jos näissä ns. rumissa henkilöissä on sitä jotain muuta, ei kaikki lokeroi ihmisiä ulkonäön mukaan, ja sitäpaitsi useimmat ns. rumat ovat yleensä asioituneet erittäin hyvin muulla saralla.

• ystäväsi?

Eli olet itsekin "ruma", jos lähes kaikki hänen ympärillään olevat tutut ja ystävät ovat rumia? Sinäkin siis ;)

• Meikällä on siis mahiksia.. ;)

• Shabbath

Miten se liittyy "rumuuteen"?

• Hyvää ?

Kysy tai ymmärrä miten Karpela yms. menestyy,
      mahtaako olla onnellinen, vaikka saa komiaa miesseuraa ?

jos antaa kauneuden tai seksin jotenkin vaikuttavan ensimmäisien kuukausien rakkaustarinaan, siitä hyvin harvoin sitä ikuista seuraa,

hänellä lienee järki ja itsetunto kohdallaan kuten minunkin vaimolla, oli 38v takaperin ja edelleen on.

Voin sanoa että on ihanaa muistella kuinka riideltiin, oltiin avuttomia ja todella tyhmiä kun lapsia aloitettiin kasvattamaan, ruokkia ja vaatetta osasimme, siihen se taito loppui,
      kaikesta riideltiin, kun päätettiin kasvattaa esimerkillisiä ja menestyviä lapsia joista on iloa loppuelämä.
      mutta
      vaikeuksien kautta onneen, nyt on ollut elämä tosi ihanaa 18 vuotta, on ihana muistella vanhoja ja nauttia uusista iloista.

VAI oletko sinä usean pätkätarinan kannattaja,
      hieman siltä tuntuu,.

• Tod.kaunis

Koska ei ole Suomessa komeita miehiä kovinkaan monta... siks ehkä..

Miehille vinkiks: pikkasen vois kiinnittää huomiota omaan ulkonäköön...kuka haluaa katsella iso mahasta, tukka vuosia sitten leikattua, likaisissa ja sopimattomissa vaatteissa kulkevaa miestä????
      Poikkeuksena ovat kyllä nuoret miehet..

• Ac_i

Sepäs nyt oli sitten fiksu kommentti.

• juopporentun kaveri
        Ac_i kirjoitti:

Sepäs nyt oli sitten fiksu kommentti.

Täsmälleen samaa mieltä. Kaikuna tässä persuuksissa. Ootte te ikääntyvät äijät sitten karsean näköistä porukkaa. Noin keskimäärin. Tehkää jotain, ei ihonhoito ja kohtuumeikki miestäkään pahentaisi, eikä muukaan kohennus. Kun ihmisiä on paljon, kannattaa vähän ajatella miltä näyttää. Eri asia oli esihistoriassa, kun luolamies kuoli vielä ollessaan nuori ja komea.

• sama.
        juopporentun kaveri kirjoitti:

Täsmälleen samaa mieltä. Kaikuna tässä persuuksissa. Ootte te ikääntyvät äijät sitten karsean näköistä porukkaa. Noin keskimäärin. Tehkää jotain, ei ihonhoito ja kohtuumeikki miestäkään pahentaisi, eikä muukaan kohennus. Kun ihmisiä on paljon, kannattaa vähän ajatella miltä näyttää. Eri asia oli esihistoriassa, kun luolamies kuoli vielä ollessaan nuori ja komea.

...yleisessä mielessä. Vastannut poika kun oli ihan söötti ite. :D

• Ac_i
        sama. kirjoitti:

...yleisessä mielessä. Vastannut poika kun oli ihan söötti ite. :D

Edellinen viestini oli tarkoitettu ymmärrettäväksi sarkasmina, mutta jutulta meni nyt vähän pohja.. höh.

• Stumppi

Mitähän se sinulle kuuluu missä seurassa ystäväsi viihtyy? Itse vedän jumppia ja laihdutusryhmiä, olen sportinen ja hoikka. Uusi rakkaani on kaikkea muuta, kuin tuota. Ja on maailman ihanin ihminen. Enkä häpeä kulkea hänen seurassaan. Jotkut ovat katsoneet asiakseen kommentoida meistää, jopa niin sanotut ystäväni. Paras tapa sulkea hedän suunsa on loihtia autuas ilme kasvoille ja huokaista jotain jumalaisesta seksistä. Mikä sekin pitää paikkansa =)

Ja hei... koetko sinänkin olevasi se " huonomman näköinen ihminen"?

• Kaunis?

Hmm ihmettelen miksikähän itse kiinnität moiseen asiaan huomiota. Vai olisko niin että itse
      valitset ystäväsi/lähipiirisi vain ulkonäön
      perusteella? Kauniit ystävät ympärillä tunnet
      olevasi itsekin kaunis;)

• jeesrty

taitaa olla kirjoittaja pinnallinen kakkiainen.

• lapin jonttu68"

Jep,jep

Meidän masan (nykänen) pitäs mennä tämmöselle listalle.Näínköhän se sai pareman mervin!!!

• seinäkello83

Jospa häntä kiinnostaa SISÄINEN KAUNEUS.PÖÖ

• rumilla ihmisillä joilta puuttuu ulkonäkö, ovat yleensä hauskoja ja huumorintajuisia ihmisiä joiden seurassa ei tuu tylsää :)
      ite ainaki viihyn ihmisten seurassa jos ne on hauskoja ja mukavia ja aika kuluu. ja onha se moneen kertaan kuultu millasia nää hyvännäköset yleensä on luonteeltaan ;)

ja ehkä ko henkilö ei piittaa ulkonäöstä nii paljo ku se alottajalla pistää silmään, voihan olla että näissä rumissa hemmoissa on joku sama piirre mikä sen ystävättären mielenkiinnon herättää, mm persoonalliset hampaat :)

mää en sinänsä luokittele ihmisiä ulkonäön mukaan, mutta musta on aika sulosta jos miehellä on pikkuvika jota se ite häpiää, se opettaa kummasti nöyryyttä.

hammasvälejä oon etuhampaissa aina inhonnu, mutta rakastuimpa kerran poikaan jolla tämmönen oli, ja kummasti se oli äärimmäisen sulonen se välikin ku tutustu :)

• M_28/

Kyllä se itsetuntoon taitaa liittyä. Äärimmäinen keino hallita toista, taustalla ehkä pelko jäämisestä "toiseksi", sosiaalisten kasvojen menetyksestä.

Taustalla voi olla myös kivettyneitä sukupuolirooleja eli että "miehen tulee olla se rumempi osapuoli", mikä voi sokaista taas miehiltä, jotka huolehtivat itsestään mutta ovat silti "aitoja".

Nimim. "osittain kokemusta on"

• syntikö

Kaunis nainen on useimmiten pelottava ilmestys ja herättää monen laisia tuntemuksia. Miehet pelkää ja naiset kateellisia. Myös kaunis nainen on ihminen ja monestikkin myös herkkä ja haavoittuva siis tunteva ihminen.Ei ole synti huolehtia ulkonäöstään ja pukeutua siististi se on jokaisen oikeus ja jos joku ei viitsi tai nuukuuttaan raski käyttää rahaa itseensä on oma häpeä. Siis kauneus on pelottavaa, ei uskalleta lähestyä koska "ruma" pelkää omaa riittämättömyyttään. Neuvoisin asenne muutosta kohdata "kaunis ihminen" ihmisenä niin voitte huomata kohtaavanne hyvin miellyttävän ja empaattisen ystävän. Myös kaunis nainen kaipaa ystäviä ja ihmistä lähelleen siinä missä rumakin. Älä aina sorra ja supata selän takana (mitähän toi kuvittelee olevansa)vaan ole ihminen ihmiselle. MENKÄÄ HYVÄT IHMISET JOSKUS ITTEENNE JA omaan asenteeseen!!!!!

• Oon justiinsa samaa mieltä! Ei pitäis tehä päätelmiä liikaa sen perusteella, että miltä ihminen näyttää? Ehkä tämä kaunotar ei löydä "tasoistaan" seuraa, koska miehet tosiianki pelkää ja naiset ovat kateellisia. Ehkä nainen suojelee itseään olemalla suhteessa, jossa toinen on vähän altavastaajana ainakin ulkoisesti. Tai sekin on mahdollista, ettei nainen pidä itseään kauniina, vaikka muiden mielestä onkin sitä. Sun pitää kysyä siltä itseltään, jos asia noin paljon askarruttaa, muut voivat vain arvailla syitä...

• Mies11

Minusta on käsittämätöntä, että Perä-Pohjolassa pelätään omaa vajavuutta niin totaalisesti kuin jotkut suomalaiset. Sehän tarkoittaa samalla idealismin paheksuntaa, tai ainakin idealismin olomuodon muutosta: nyt "kauniit hetket" ovat täysin arkisia, ja suureleisyys näyttäytyy lähes rikollisena. Kummallista luterilaisuutta, johon yhdistyy darwinistinen materialismi.

Tämä suurempi optimismi, siis suurempi henkisyys ja itsensä arvokkaana pitäminen, on ainoa asia, jossa saisimme ottaa oppia USA:n kulttuurista. Huomatkaa, että tästä on röyhkeys kaukana, tilalla on ennemminkin kyky avautua, luottaa ja ilmaista.

• ilman ukkia

Taisi jo tulla esille kauneuden ja rumuuden määrittelyt. Kummankaan määrittely ei ole helppoa, eikä oikeaa vastausta ehkä pysty antamaan. Suomen ns. iltalehtien esille tuomat kaunottaret ovat monen katsojan mielestä kauniita.
      Luen netissä monet lehdet nyt kun näin eläkeiässä on aikaa.
      Monesti ajattelen jospa lehtien palstoilla nähdyt ”kaunottaret” pistettäisiin riviin ja samanlaisiin kolttuihin meikittöminä’ hiukset ilman kampausta ja ihka tavalliseen kolttuun puettuina. Siinäpä olisi kauniimman valitsijalla tukala paikka.
      Itse löydän heistä yhden ainoan kauneuden piirteen ja se on *NUORUUS*.
      Muistan kuulleeni joskus lauseen ’kauneus on katoavaista’ ja yksi esimerkki tästä voisi olla entisten aikojen elokuvanäyttelijä BB.
      Taitaa olla nykypäivän trendi puhua ja etsiä ja palkita ihmistä kauneuden perusteella. Kovasti ollaan hakoteillä, jos tämä on ainoa kriteeri ihmisyydestä.
      Miksiköhän aloittajaa arvostellaan, eihän hän itsestään puhunut, melkein aina nämä keskustelut rönsyävät varsinaisen esille tulleen asian ohi.

• Tosiasiat kunniaan!

Pistin hieman provokatiivisen otsikon, sillä uskon kyllä mitä sanot, puhuthan siitä mitä olet nähnyt.
      Kyllä minäkin välillä kadulla kävellessäni näen pareja (Varmahan tuntemattomien suhteesta on vaikea olla, mutta jos saman ikäiset mies ja nainen kävelee vierekkäin, niin kaiketi yleensä kyseessä on pari.), joissa nainen on kaunis ja mies ruma.

Miksi sitten kirjoitin? No siksi, että osoittaisin vääräksi sen vaahtosuu-femakkojen väitteen, että tämä ilmiö olisi kovin yleinen ja olisi jokin esimerkki paljon vaahdotusta "naisten alistamisesta".
      Ja se onkin helppo osoittaa:
      Ensinnäkään ruma/kaunis-parit eivät ole kovin yleisiä ja - mikä tärkeintä - niissä on ainakin lähes yhtä paljon sellaisia, JOISSA MIES ON KOMEA JA NAINEN RUMA.

Eilenkin näin yhden pitkän treenatun suht komean miehen kanssa naisen, joka oli lyhyt, lihava ja vieläpä naamastaankin ruma.

Turpa siis kiinni vaahtosuu-femakot, sillä naisia tässä asiassa sorretaan yhtä paljon tai yhtä vähän kuin miehiäkin.

• kjfhhfhfgffg

Millaisessa vaahdossa sinun suusi on??? Ja miksi sinun pitää täällä uhota, päsmentää femakoista???? Olipa aihe mikä hyvänsä, kyse mistä tahansa niin eikös se pukinsorkka sieltä esiin tule!! Femakko sitä, femskko tätä.... blaplablaplaa......

• väärästä.

paikasta. Sinun pitäisi kysyä siltä naiselta,miksi hän on kiinnostunut rumasta miehestä.

• Nimetön

kyllä tosiasia on se moni kakku päältä kaunis, sisältä täynnä sitä itseään

• Tosiasiat kunniaan!

Kyllä minä olen kohdannut hyviä ja vähemmän hyviä kaikennäköisissä ihmisissä:

Hyvä kauniita, pahoja kauniita, hyviä rumia ja pahoja rumia.

Varsinkin rumemmissa naisissa tuntuu silti olevan niitä, jotka ovat katkeria ulkonäöstään ja käyttäytyvät ikäänkuin maailma olisi siitä heille muka jotain velkaa, eli ovat usein äksyjä, katkeria ja muutenkin vähemmän hyviä.

• KOSKA:

Kaunista naista on saattanut alkamaan jurppia se, että komeat (eli ulkonäkönsä puolesta ko. naisen kanssa ns. "yhdenvertaiset") miehet kohtelevat häntä jatkuvasti HUONOSTI.

Kaunis nainen saattaa omata hellän ja aidon, empaattisen SYDÄMEN kauniin ulkokuorensa lisäksi.

Ns. "ruma" mies on tottunut ns. "rumuuteensa" ja ehkä kohtelee naista tämän ansaitsemalla tavalla.

Kaikki riippuu kaikesta.

Ja kauneus on aina katsojan silmässä.

Terveisin: tod. kaunis ja näyttävä nainen, jolla on hyvä, ihana, tavallinen mies.

• joku

Tämä nainenhan voittaa vain koska kauneus on katoavaa mutta rumuus ei kun lisääntyy.

• "rumuus"

ovat suhteellisia asioita, katsojan silmissä. Jos nyt vaikka ajttelen omaa miestäni ja vain ja ainostaan hänen ulkonäköään.. Oikeastaan ihastuin hänessä ensimmäiseksi ulkonäköön, se kiinnitti huomioni. Mieheni ei ehkä sovi tähän nykyajan komeus-ihanteeseen, ole sellainen, jota suurin osa muista pitää komeana. Mutta hän on minun mielestäni komea. Sitten kun selvisi että mieheni on myös sisältäkin "kultaa täynnä", tunsin kohdanneeni täydellisen miehen, siis täydellisen minulle, kun sekä ulkoinen että sisin ovat kaunista minun mielestäni.

Tiedän, että jotkut ihmiset, ja on minulle sanottukin, ajatelevat niin, että miten noin kaunis nainen on tuollaisen miehen kanssa, kyllä saisi paremmankin, jopa ansaitsisi paremman. Mutta minkä paremman? Minulla on jo se kaikkein paras, omasta mielstäni.

Olen siis itse saanut kuulla olevani kaunis. En nyt osaa siihen sanoa juuta tai jaata, hyväksyn itseni, mutta en pidä itseäni minään maailman keuneimpana, eihän sellaista olekaan. Ja olenhan katsellut omaa naamaani koko elämäni ajan, ei siitä osaa nähdä aioita, joita muut saattavat nähdä. Jonkun mielestä voin olla kaunis, toisen mielestä taas en. Ei ole olemassa absoluuttista kauneuden määritelmää, jolla voi laittaa kaikki ihmiset järjestykseen.
        Kauneus/komeus on katsojan silmissä.

• Eiks enää ihmiset saa pukeutua miten haluaa.Ja kuka sen kertoo kuka on hyvän näköinen.
      Mun mielestä ihmiset saa seurustella kenen kanssa haluaa.Ei kai ihmisiä voi valita ulkonäön perusteella tai miten pukeutuu.Siis sulla kirjoittajalla täytyy olla itsetunnon vaikeuksia.Ihmiset pitäisi rajata omiin karsinoihin.Terveisin pitkä nainen

• ei ole kauniita eikä rumia ihmisiä. on vain eri näköisiä ihmisiä.

• ..ja musta kylki kummallakin.
      Sanoi siirakkikin...
      Mikäs taivastelun aihe toi on,
      geenit ja niiren käyttäytymismuotoihin aina törmää.

R
      p.s oisko toi keltään pois

• Olen pistänyt merkille

Hyvä esimerkki Missit! Vaikka laskettaisiin kaikkien 10 ÄÖ:t yhteen niin eivät ylitä Einstein:ia.

• ajattele...

"Ruma" mies voi olla naisen mielestä seksikäs, sinun silmissäsi vain ruma.

• Chrida

oon vähän samaa mielt tost.
      Mulla on kyllä itseäni rumempia kavereita mut ne on ollu mulla jo vuosikaudet siitä lähtien ku oltiin pieniä lapsia. Kyllähän se pakostikin pistää ajattelemaan että "mä olen noita kauniimpi", se on totta mun kohdalla. Mut minkä sille voi jos joistai ihmisist tulee toisia kauniimpia tai ne houlehtii itestään enemmän ja et itsensä ulkonäön huolehtivaisuus on täårkeämpää toisilla. Mut kyllä mä aina vähän hankkiudun kauniiden/komeiden ihmisten seuraan, koska mul on tietty "naamaraja". En tarkota et se olis aina totta kyllä mä viihdyn ihmisen luonteesta riippuen "rumienkin" ihmisten seurassa. Mut eikö ne huonomman näköset ihmiset sitten tajuu milt ne näyttää toisten mielest? Eikö ne OIKEESTI välitä onks niitten jotku hampaat esimerkiks vinossa tai et ne on kyyryselkäsii.. ?

• pelätä

että miestä jatkuvasti muut naiset vehtaa ja mies pysyy kotona kun on nätti ja huomioiva vaimo.
        Voi olla toimivakin kompinaatio niinkauan kunnes kaunis vaimo rahamiesten piirittämänä jonku kylkeen änkee..eronneilla uuteen suhteeseen pyrkivillä naisilla ykkösasioita, niin valitettavaa kun onkin!
        Hyvännäköisellä miehen naamavärkillä tuskin on mitää tekemistä lajiselviytymisen kanssa, tuskin luonto niin kumppaninvalinnassa ohjaa.. muut arvot ja asiat ylipäänsä naisen luontaista käyttäytymistä suuntaa..

• Nainen66

Miehet ovat usein visuaalisempia kuin naiset eli miehille ulkonäkö on tärkeämpi kun taas naiset ovat enemmän tunneihmisiä ja heille luonne on tärkeämpää.
      Yleistäminen on tyhmää! Eivät kaikki naiset ole sen paksun lompakon tai urheilullisen kropan perässä tai eivät kaikki miehet hae sitä isorintaista blondia, toiset miehet pitävät sitä rehevää isoa naista kauniina! Toiset tykkäävät äidistä/isästä toiset tyttärestä/pojasta ja kauneus ON katsojan silmässä.

Olen seurannut joitan deittisivuja ja huomaan, että usein se kaljamahainen mies etsii sitä hoikkaa urheilullisen vartalon omaavaa kaunista naista kun taas se komea urheillullisen vartalon omaava etsii Naista, ei väliä onko "muutama kilo likaa" tai heille ei ole mitään väliä naisen vartalolla. En yleistä että kaikki seuranhaut olisivat samanlaisia!
      Itselleni ulkonäöllä ei ole merkitystä vaan kyse on luonteesta ja yhteisestä kemiasta. Olen seurustellut urheilullisen/lihaksikkaan sekä ylipainoisen ja laihan miehen kanssa. Olen myöskin seurustellun duunarin ja akateemisen varakkaan miehen kanssa eli kyse on kemioista, ei
      ulkoisista asioista!!!

• LOL666

vai olet seurustellut kaikkien kanssa, eikö 1 riittänyt? jos sinulle on sisäinen rakkaus tärkeämpää???!
        oletko muuten nyt sinkku?!

• Nainen66
        LOL666 kirjoitti:

vai olet seurustellut kaikkien kanssa, eikö 1 riittänyt? jos sinulle on sisäinen rakkaus tärkeämpää???!
        oletko muuten nyt sinkku?!

Olen juuri eronnut 14 vuoden avoliiton jälkeen ja olen eläessäni seurustellut tasan neljän miehen kanssa (enkä yhtäaikaa ;))!
        Eka mies oli ylipainoinen opiskelija,
        toinen oli urheilullinen duunari,
        kolmas oli hoikka akateeminen yrittäjä ja
        viimeisin oli ylipainoinen duunari

eli minulle ei asemalla tai ulkonäöllä ole mitään merkitystä ja kyse on ollut rakkaudesta ja ilman rakkautta en voisi olla kenenkään kanssa! Pitää olla sitä kuuluisaa kemiaa, ulkoisilla asioilla ei minulle ole merkitystä!!!

Terveisin,
        ihan nätti nainen (jonkun mielestä tosi "kaunis" ja toisen mielestä "ruma")

• Rumahatava

Kyllä mua kaikki naiset välttelee ja olen ajatellut että johtuu rumuudestani. Että on kyllä vaikea löytää naista jos on ruma, sen olen kantapään kautta kokenut.

• annuska85_

Ne ei petä xD

• Hjallis Harkkimo

Olisiko se minulla raha !?

Mut mustilla edes naisia ...? Sitä en ymmärrä iso se `?

• Ei ymmärrä

Itsekkään...

Naisia riittää juuri Hjalliksilla=lue hyvännäköisiä ja ihan varakkaitakin naisia.

Ja miten ketään voi kiinnostaa bingo bongot afrikasta ?

• rapula_

Ne ei petä....xD

• mr.ugly

noh itse olen hyvä käytöksinen, hyvin koulutettu, en sikaile, osaan pukeutua siististi, ja muutenki monesti (tyttö KAVERIT) kertoneet että olen sivistynyt ja olen hyvin kohtelias. minussa on vain yksi asia, vähän isohko nenä. ja en sen takia saa ketään tyttöä. olen oppinut elämään sen kanssa, vaikka naiset sanovat että sisäinen kauneus ratkaisee, paskat.

• näinhän se menee

Melko rumatkin naiset vaativat komeaa miestä, vaikka netissä ne kaikki jauha paskaa siitä, että sisäinen kauneus muka ratkaisee.

• mr.ugly
        näinhän se menee kirjoitti:

Melko rumatkin naiset vaativat komeaa miestä, vaikka netissä ne kaikki jauha paskaa siitä, että sisäinen kauneus muka ratkaisee.

niin se menee ja tulee menemään. itse en edes viitsi enää baarissa lähteä etsimään naisia kun tiedän että ne etsii sitä geelitukkaista komeutta

• tänä päivänä

varsinkin vanhempien eronneiden naisten parivalinnan. Ketään ei kiinnosta enää keski-iän päivillä isoon velkakierteeseen lähteä.
        Ellei mies nyt aivan sika oo, niin kyllä misiksille kelpaa, varsinkin jos oma talous on kuralla.
        Rahan ei niinkään luonteen valtaa!

• pööööps

Kyllä ootte pöljää porukkaa....kasvakaa aikuisiks...

• asashasha

millä perusteella ? tuo pitää minun mielestä paikkansa

• joo'

Ja sitten on miehiä jotka ei ota rumaa tai vaan nättiä, siltäväliltä.... Naiset vaan kyl...

• Ruma ja täten huono mieskö?

Jos tämä nainen pukeutuu hienosti aitoon nahkatakkiin, ja on kalliita käsilaukkauja, on kuin malli ja muutenkin ulkoisesti viimeisen päälle, niin tottakai siinä monikin ihminen vieressä näyttää vaatimattomalle.

Mutta, olen erittäin onnellinen kuullessani että tuollaisia naisia on! Luulisi että juuri kuvailemmallesi naiselle ei kelpaisi sitten yhtään mikään muu kuin raha ja hienot ulkoiset puitteet. Mutta hän siis todellakin välittää ihmisistä oikeasti, ulkonäköön katsomatta.

Olen itse nykymittapuulla ruma mies, selkäni on huono (ollut pienestä lähtien) eikä sitä niin vain korjata. Lisäksi jalkani ovat lyhyet suhteessa yläruumiiseen, vaikka olenkin kokonaisuudessaan 185cm pitkä, muutoin hyvävartaloinen ja huolehdin itsestäni. Mukavaksi ja reiluksi kehutaan tuon tuosta, mutta arvaa kelpaanko naisille. En tietenkään.

Odotan innolla milloin löydän naisen joka ei valitse miestään ulkonäön perusteella. Niinhän sitä väitetään että sillä ei mukamas ole merkitystä, mutta onpa tullut monesti todistettua väite valheeksi.

Se nainen josta puhuit, hänen täytyy olla yksi erittäin harvoista! Hienot vaatteet ja mallin näköinen, luulisi että hän vain nokkaansa nyrpistäisi vastaantulevalle ns. "tavalliselle tallaajalle" tyyliin "phyh!".

• sievä sellainen

no niinhän olikin että kaunis ei saa olla ruman kanssa.. jne..

Onko tullut mieleen että jospa tämä sun tuttava on esim. työkaveri näiden rumien lerppaturpien kanss.

Hyvää huumorintajua ja yhteishenkeä..??
      Ei tuollainen ole tervettä että joku ulkopuolinen nainen alkaa määrittää minkänäköisen kanssa
      kukin naapurin nainen saa kulkea. Jos ihminen on huomannut että ne muut hirmu kauniit on niitä pintaliito ihmisiä ja itse on kokenut jotain kamalaa elämässään , usein sitä hakeutuu silloin
      sellaisten ymmärtävien ihmisten seuraan. ja usein vähän vajavainen ulkoisesti korjaa 300 % sen luonteellaan että on harvat hampaat.
      Tai linkkaa jalkaa.

Ihmisyys ja luottamus kun lähtee ihmisen sisältä ei siitä minkä näköinen on..

• tittelintuure...

Kyllähän se on niin että kauneus on katoavaista ja rumuus senkun lisääntyy!!!
      Ja toisaalata moni kakku päältä kaunis vaik on silkkoa p...aa sisältä!!!

• HengenpidättäjäPRO

Ne varmaan vaan sattuu olleen hänen kavereita, mikä siinä. Ja sitäpaitsi eihän kaikki ihimiset viihy kaltastensa seurassa.

• ...

Joko he ovat hänen kavereitaan ja tämä näyttävä, kaunis nainen on sen verran sivistynyt, että ei valikoi kavereikseen pelkän ulkonäön perusteella tai sitten he ovat hänen rikkaita asiakkaitaan;)

• miesvain43

No kukin tavallaan,kunhan on onnellinen.....mielestäni.

• rok hudson

...nauti siitä, kriteerithän jo luettelit ! :OD

• Vastaus !

Siksi ku naisia on enemmän ku miehiä ja yleensä hyvännäköiset miehet ovat täysiä kusipäitä (heillä varaa valita) ja yleensä hieman "rumemmat" miehet ovat niitä parhaita kumppaneita!

• Olen samaa mieltä tämän asian kanssa. Kuvittelevatko ihmiset että kaunis tai komee pitää saada samanvertoinen ja rumien vaan muita rumia. Ei ei ei. Nostan hattua naisille jotka oikeasti uskaltavat ulkonäöstä huolimatta ottaa selvää itse ihmisestä. Respect!

• strhjetyjtryg3ewtgredg

pätee myös miesten kohdal.. usko pois! =) niin se vaan menee..

• minva1

Kauneus on katsojan silmissä. Ja eri ihmiset arvostavat ulkonäössä eri asioita. Toiset näkevät ulkoisen kauneuden ja toiset sisäisen. Arvaas piruuttasi, kumpaa itse arvostan...

Ja sitten voi olla, että ystävättäresi on huomannut, ettei miehille rumat ja köyhät naiset kelpaa, pitää olla laitettu ja pukeutua hyvin. Muuten jää yksin. Nykymaailman kova ja materialistinen luonnonlaki...

Ei me naiset loppujen lopuksi ulkonäköä katsota. Harva suomalainen mies kun näyttää Antonio Banderasilta... Tosin harva suomalainen nainen näyttää BB:ltä...

Eikö tärkeintä ole kuitenkin, että ihminen on sielultaan kaunis. Ystävättäresi on todennäköisesti fiksu ihminen...

Ja kun se oikea kumppani, elämän rakkaus tai todellinen ystävä löytyy, ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Vain sillä, millainen ihminen on sydämeltään.

• intiaani

.
      jos ystävyys-ja parisuhteessa ( tai vanhemmat-lapsisuhteessa ),
      lämpöä, lempeä ja hyvää tahtoa riittää,
      ulkonäkö tai älyttömyys ei ole rakkauden este..

- kavereiden on sopeuduttava tilanteeseen miten taitavat..
      eli
      -jos mies tai nainen saa toiselta "oikeanlaista"
      ( kiintymykseen ja suojelunhaluun johtavaa ) tunnetasoista vastakaikua,
      uhkaamatta tämän turvallisuuden tunnetta,
      -ihmissuhde voi kehittyä ja säilyä lämpimänä eliniän,

-vaikka toinen olisikin ruma tai järjetön luontokappale kavereiden mielestä..

.

• remuilevi

tuskin vain. Ehkä naisella on oma sisus kultaa ja ei kattele kuin toisten sisustaa, ns.sielukas ihminen.

• 123456

Sain näistä vastauksista ainakin viikon naurut!! Joten kiitos siitä! Hauska lukee, miten tosissaan ihmiset tänne vastailee.

• kosketus kauneuteen

Toivottavasti iloitset näiden miesten puolesta. Yleensä upeat naiset ovat saaneet kauneuden mukana henkisen lobotomian.
      "Rumissa" ihmisissä on usein tunnetta ja sisäistä kauneutta kun taas "Raflaavissa", kauniissa ja komeissa ihmisissä on enemmän niitä joilla on keltaista ainetta korvien välissä sen ruskean tehdessä patoja.
      Tiedän myöskin paljon ihmisiä joita ei muotilehti/porno kauneudella ole siunattu, mutta silti he ovat hyvin, hyvin houkuttelevia myöskin seksuaalisesti. Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää. Kulta on kylmää ainetta kuten useat kaunokaisetkin ovat.

• fdgdfhfdfgh

Kauniskin voi olla mukava. Itsekin tunnen monia sekä ulkoisesti että sisäisestikin kaunista ihmistä. Mutta tunnen myös rumia ja ei niin ystävällisiä henkilöitä...

• koko treadi täynnä
        fdgdfhfdfgh kirjoitti:

Kauniskin voi olla mukava. Itsekin tunnen monia sekä ulkoisesti että sisäisestikin kaunista ihmistä. Mutta tunnen myös rumia ja ei niin ystävällisiä henkilöitä...

Joo, olet oikeassa. Osoittaa halpahintaisuutta ylipäätään kommentoida asiaa. Tarkoitus olikin hieman potkia aloittajaa henkiseen perseeseen ja aivoon.

Minulla on myös KAUNIITA naisia ystävinä ja he ovat oikein viehättäviä myös "rumia" kohtaan. Muita en ystäväkseni edes halua. Heh... tarkoitan...on myös vähemmän kauniita ja tavallisia. Kaikilla on arvot kohdallaan. En lukeudu kauniisiin enkä komeisiin vaan olen tavis (omastamielestäni, toisenlainen arvio saattaa olla mahdollinen, riippuu ihmisestä)!

• devil_666

kuin että ulkokuoreen ihastutaan ja sisimpään rakastutaan.

• butthole surfer

sullaki ongelmat.
      Osta videot.

• .......................

ole aina niin upean näköisiä. Kyllä kaikista ihmisistä paljastuu yleensä huonoja puolia ulkonäössä ennemmin tai myöhemmin, mutta rakastettavuutta voi silti olla.

• kkkkkkkk

Myönnän, että hakeudun tietoisesti mieluummin itseäni jollain tapaa "heikomman näköisten" miesten ja naisten seuraan. Tällaisissa suhteissa saa itse olla pomo, eikä tarvitse tuntea jäävänsä toisen varjoon. Itsevarmuuskin on ihan eri luokkaa kuin ns. "omannäköisten" piireissä.
      Uusia ihmisiä tavatessani karsin heti pois joitain perinteisen hyvännäköisiä ihmisiä, osittain luonteeseen liittyvien ennakkoluulojen, osittain juuri ulkonäön takia. Kuka nyt tietoisesti haluaisi olla suhteissaan muu kuin ykkönen?

• voi ei

Miten mä myönnän että hakeudun tarkoituksella sellaisien seuraan joita nää pintaliitäjät ei huomaa kun olen se joka tyytyy hyvinkin toiseksi mutta sitten kun meidän meno alkaa olla jotakuinkin vauhdissa ja ,me toiset .
        ruvetaan tekemään omia juttuja niin silloin ,,tää kokemusta on jätetään tietoisesti hakemaan lisää kokemusta.
        Silloin me aletaan bilettämään.Soittamaan haitaria diskossa,moniko on tehnyt sen venäjällä ja miten moni voi sanoa että taputtivat minun esityksen jälkeen ihan sikana.
        Niin minä tietoisesti olen taka-alalla enkä mikään ykkönen.

• Nimetön

No tjaah, viimeistään siinä vaiheessa kun toinen lapsi putkahtaa kohdusta ulos niin mainitsemasi naisen ulkonäkö rempsahtaa ja mies alkaa kukoistaa. Itse katselen kaupungilla aina oudoksuen helevetin komeita perheenisiä, joiden vaimot ovat kuin räkälästä palaneita. Jep, onhan se pienten lasten kanssa raskasta eikä aina jaksa itseään laittaa, mutta jostain syystä nämä naiset ovat lähes aina ylipainoisia, hiukset likaiset eikä vaatteilla niin väliä. Todellista ikäänsä 10 vuotta vanhemman näköisiä...

• rupsahda rauhassa rakkaani mun

Monet hyvin pukeutuneet ja kauniit naiset ovat myös älykkäitä ,,kuten mun vaimo.Menimme naimisiin kun hän oli suurinpiirtein miss universum mutta nyt kakskytviis vuotta myöhemmin ja kolme lasta saaneena hänen ulkoinen viehätys on karissut ,mutta se sisäinen kauneus minkä takia mä läksin mukaan jakamaan elämää hänen kanssaan ,,on säilynyt ja nyt kyllä ollaan vähintää samassa tilanteessa tai minä vieläpä paremmin säilyleenä vetoan enemmän vastakkaiseen sukupuoleen,,hän kuten minä ollaan realisteja.ei pintaliitäjiä.

• Jeesus

Ei mua ainakaan kiinnosta pätkääkään, kuka on kenenkin housuissa tai liiveissä, ellen itse jotenkin liittyisi asiaan. Täysin samantekevää minkä näköinen tai tapainen on. Ja siinäkin tapauksessa, että liittyisin jotenkin asiaan, harkitsisin vakavasti, mikä on järkevintä.

Etkö ole löytänyt kenties ketään ja olet 40 vuotias neitsyt? Mitä siinä sitten on pahaa? Kukaan ei pakota sinua perustamaan perhettä tai edes etsimään puolisoa. Kaikkea pakonomaista on syytä välttää. Voi myös halutessaan olla oma itsensä.

• Rumat miehet kauniita

Kuten sanoit...asia ei sulle kuulu!!!Kuka nainen haluaa komean miehen, joka on silkkaa mätää sisältä ja korea päältä. Sekä myös petturi. Naisia joka sormelle. Vaatimattoman näköinen mies on sisältä kaunis.

• Sivusta_Seuraaja_

Uskokaa tai älkää, mutta en ole luonteeltani pinnallinen! Mulle ei ole muuten mitään väliä ihmisten ulkonäöllä ja kenen kanssa ne liikkuu, mutta epäilen oikeasti, että tämä tilanne jostain syystä kohottaa tuon naisen itsetuntoa. Jos toisia käyttää välineenä siihen, että itse saa loistaa, niin se on mielestäni härskiä eikä vain viatonta ystävyyttä.

Mielestäni jo jotkut hänen sanomisensa viittaavaat siihen. Tyyliin, että HÄN on saanut jonku hyvän työpaikan ULKONÄÖN avulla, kun taas hänen naiskaverinsa on joutunut samaan firmaan siivoojaksi/tiskaajaksi tms. Siis miksi ihmeessä täytyy tuollaista edes mainita? Mielestäni tuon kaltaiset kommentit vaan vahvistaa sitä, miten omaa itsetuntoa pönkitetään muilla. Toivoisin vain että kumapiset saisivat TASAVERTAISIA ystävyyssuhteita.

• ...

Tunnen ihmisiä, jotka tietoisesti etsivät kumppaneikseen vähemmän fiksuja/kaunita/komeita kuin itse ovat, mutta se ei tarkoita, että kaikki olisivat sellaisia:)

Muuten työhön ei jouduta, sinne mennään:)

• ... siltöä että hän ei ajattele ulkonäköä vaan luonetta...

• Halukas nainen

Eräs kirjoittaja tässä jo oikeaan osuikin.
      En ymmärrä naisia, miksi miehessä ainoa kiinnostava piirre on miehen komeus, eli ulkonäkö.
      Itse olen ollu ainakin 50 miehen kanssa seksiin asti ja lähes varmaa on se että mitä komeampi mies, sen huonompi sängyssä.
      Ne kun saa keltä vaan ja koska vaan, niin ei tarvitse paljon naisten haluista ja tarpeista välittää.
      Eli on mennyt ulkonäkö päähän, niinsanotusti.
      Asenne on hyvin usein: Peruuta tohon jos mielesti tekee.

Ruma haluaa olla hyvä panostaa siihen että saa toistekin jne.

Toki on siis poikkeuksia, mutta harvoin

• timanttirosvo

"Peruuta tohon jos mielesti tekee"

Mitäs peruutit.

• et naiset

...haluaa tuntea ittensä kauniiks

• niin että

kun ruma mies joka elää jatkuvassa puutteessa ja saa rinnalleen kaunottaren niin kyllä se osaa todella arvostaa sitä, ja tekee töitä päivin ja öin jotta suhde pysyisi.
        Komeet miehet jotka joutuu aina hätistelee misuja kauemmaksi on itteensä täynnä, naisiin kyllästyneitä homoja tai puolihomoja.
        Jotkut kaunottaret on tämän huomannu, ja tietävät kyllä kuka osaa hommat, päivin öin

nim. ruma äijä

• ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Maailam on täynnä ihmisiä hyviä ja pahoja vetäkää siitä omat johto päätökset V***** luuserit!!!!!!!!!

• veikkovirkamies

enkä itse ole mitenkään näyttävä. Lisäksi olen häntä lähes 10-v. vanhempi. Usein mietinkin mitä hän minussa oikein näk(i)ee. Hyvän ulkokuoren lisäksi naiseni on tasapainoinen ja jaksaa huolehtia kanssaihmisistä. Jotkut muut naiset olivat aiemmin sanoneet, että minussa on "sitä jotain"??!! Oma naiseni on luokitellut minut ääneen vahvaksi ja persoonalliseksi. Pääasia on mielestäni tässä: kun kohtasimme kolahti molemmilla heti. Siitä on aikaa jo yli desiili eikä loppua näy vaan tunteet vain vahvenee koko ajan. Ehkä kyse onkin pohjimmiltaan vain kemioista eikä ulkonäöstä ollenkaan?

• RouvaM*

Sääliksi käy häntä jos YSTÄVÄpiirissä on noin kateellisia ihmisiä,Itselläni olisi sellainen analyysi asiaan että jos hän on todella kaunis niin suurella todennäköisyydellä muut on rumempia,ja voihan se olla niinkin että hän ei valitse YSTÄVIÄÄN ulkonäön perusteella,vaikka tuntuu että ei rumat sen mukavampiluontoisia ole.

• Tavis nainen

Ihmisen luonne vaikuttaa ulkonäköön. Minulle
      on joskus käynyt niin, että ensisilmäyksellä kauniilta tai komealta näyttänyt ihminen on muuttunut aina vain "rumemmaksi" mitä paremmin häntä on oppinut tuntemaan jos hän ei ole hyvä ja kiltti ihminen ja joku ei niin hyvännäköisen
      ulkonäkö on kaunistunut / komistunut sitä mukaan mitä paremmin on häntä oppinut tuntemaan jos hän on hyvä ja ihana ihminen!!

t. Tavis

• :DD

Hankkikaa ihmiset nyt oikeesti jo elämä :D

• Komealla miehellä

No, mutta miksi minulla on sitten näin että olen hurjan kaunis nainen,kuuleman mukaan. Minulla on kyllä ihan komeammasta päästä mieskin. Vaikka olenkin kaunis nainen,en eläessäni ole tarvinnut kuin tämän yhden miehen,en tiedä millaisia ovat muut miehet,noin seksin kannalta.Tämä komea mies ihan riittää minulle ja minä ilmeisesti riitän hänelle. Näin se vaan on, ei voi mitään tälle asialle !

• Suomalainen mies

Tottakai rumalla miehellä pitää olla kaunis vaimo.
        Siinä on sekin pointti että silloin lapsista tulee suht koht komeita tai kauniita. Oikeastaan loppujen lopuksi alapään toimivuus on tärkein kauniillekin naiselle.

• Oletko kade

tai mikä saa jankkaan tuossa kysymyksessä monta kertaa sama että en tarkoita... En halua sanoa .... Ei se mitään jos...mutta pistää silmään ... Eihän asia mulle kuulu... mutta pakostakin ...
      Eikös tuo kuulosta vähän kummalliselta sinun jutuissa oletko kade vain vai oletko muute katkeran utelias muiden asioihin
      Taidat vain nähdänoin joku muu ei ehkä näe sitä eroa noin räikeänä .
      Ulkonäkö on se mikä on ja sitä voi vähänlaitella
      ja ihminen joka avaa suunsa voi olla että kauneus ja mielenkiinto häviää sen tien
      tai sitten päin vastoin
      Kaikille ei merkkaa se niin paljon onko hampaat ulkonevat ja onko nahkatakki tai tekonahkaa tai aamutossut ja villatakki tai hymyhuuli tai suu auki tai kierot tai suorat sääret ja silmät

• Kysyppä ystävältäs

Kirjotuksestasi päätellen ei oikein kuulu ystäväpiiriin kun on noin etäinen ettet lainkantunne etkä uskalla puhua henkilön kanssa etkä tunne hänen ystäviiään kaveripiiriään
      Kauneus o katsojan silmissä

hehheh..

• kaunis nainen

on hinttimäinen mies.....öööööö... ;)

• kylnäinon

jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan,jokaisella on omat vahvuutensa,ja heikkoutensa...sen takia "ruma" mies,kun "kauniit" (siis jotka luulevat olevansa jotain muuta,kun muut...) pettävät 100 prossan varmuudella :)

• ei kannata yrittää

Joidenkin vaan pitää hyväksyä se tosiseikka, ettei ne ole kauniita eikä edes seksikkäitä rumina.

• Masa _

Mä oon 45v. perussuomalainen vähän rumahko kaljamahainen äijä,mulla on 17 vuotta nuorempi kaunismuotoinen suloinen nainen,joka on mun kaa siksi kun omaan ison m*lkun,osaan käyttää sitä ja kohtelen häntä kuin narttua sängyssä,eli akka on kurissa ja hän tykkää siitä,muille äijille malliksi,kyllä me kelvataan.

• Kaunis nainen

En usko, että seitsemäntoista vuotta nuorempi nainen on kanssasi ison m*lkussi ja rakastelutekniikkasi vuoksi. Uskon, että tällainen ajatusrakennelma on sinun omaa keksintöäsi. Epävarmaa, nuorempaa naista saattaa kiinnostaa vanhempi mies tai hänen taloudellinen asemansa, mutta uskon että pitemmän päälle suhde ei riitä eikä toimi,varsinkin jos suhde on näin selvästi sidottu seksiin ... Oletetaan nyt esimerkiksi, että miehellä ei enää seiso tai hän saa vaikka eturauhassyövän... On suurta harhaa luulla, että iso m*lkku olisi näin merkityksellinen! Parempi on valita kumppanikseen samaa ikäluokkaa oleva partneri.

• kunhan on PALJON,

siis TODELLA PAAAALJON rahaa, omaisuutta, suhteita, menestystä. Ulkonäollä ei niin väliä kunhan talous on turvattu ;)

• on pravdan

laukkuun varaa, ei taida olla itselläänkään rahasta kiinni.

ja piste...

• ruma mies

Miten sitä voidaan luokitella niin sanotusti kauniit naiset, rumat naiset, komeat miehet ja rumat miehet.. Ainako sitä kaikkien pitäisi keskittyä siihen ulkonäköön vai eikö sitä kukaan katso pintaa syvemmälle. Mistä sitä voi tietää miten hyviä kumppaneita rumasta miehestä ja kauniista naisesta tai rumasta naisesta ja komeasta miehestä tulee jne... Jotkut eivät aina ajattele sitä ulkonäköä vaan sitä niin kutsuttua sisäistä kauneutta ja silloin ei ulkonäöllä ole väliä.
      Niin miksi sitä aina pitäisi kaikki ihmiset lokeroida johonkin ulkonäköluokkaan tai vastaavaan.
      Jokainen ihminen on erilainen luonteeltaan ja kaikki ei aina voi sopia yhteen olit ruma tai et.. Ja se on jokaisen oma asia minkälaista kumppania etsii ja sillä selvä..

• ison mulkun perään

Naiset ovat ison mulkun perään eniten,vaikka mies osaisi tai haluaisikaan sitä käyttää.

• Siru64

Ehkäpä kyse on rakkaudesta ja hyvästä seksistä. Yleensä hyvännäköiset miehet ovat itsekeskeisiä paskiaisia.

• erilaisista mieltymyksistä?

Siinä se kysymys tulikin. Ei ole tullut mieleen että vaikka nainen on kaunis, hän voi silti arvostaa miehiä joiden muut ominaisuudet ovat tärkeämpiä kuin se ainainen ulkonäkö, esim. äly, huumorintaju yms...?

Olen itsekin aika kuuma pakkaus, ja vaikka deittailemani miehet ovat olleet ulkonäöltään tavallisia/suht komeita niin on joukkoon mahtunut niitäkin jotka ovat vähän persoonallisemman näköisiä, pitkätukkahevareita, maajusseja ja muita.. Vaikka itse panostan ulkonäkööni ja tykkään siitä, niin se on kuitenkin katoavaista. En valikoi seuraani täysin sen mukaan miltä toinen näyttää, usein ne todelliset helmet ei edes ole mitään "komeita miehiä". Jos on toisen kanssa vain ulkonäön vuoksi, niin voi olla että vanhetessa joudut etsimään uuden kohteen vaatimuksillesi.

Kauneus on katsojan silmässä, elämä kun ei mene niin että kauniit ja komeat olkoon keskenään, rumat myös luodut toisilleen.
      Kannattaisiko laskeutua sieltä pinnalliset arvot omaavasta elämästä vähän ajattelemaan? Toki joku huonon itsetunnon omaava noin voisi tehdäkin, mutta mitä jos kysyisit häneltä mikä miehessään viehättää? Saattaisit yllättyä.

Toiset kun osaa arvostaa myös muuta kuin ulkonäköä, mikä ei varmasti ole ihmisen tärkein ominaisuus, jos et olisi niin pinnallinen niin tajuaisit tuonkin asian. Harva haluaa jonkun komistuksen joka on täysi kusipää kaikille.

• sammakko von rubitus

Elii mielestäsi kaunis nainen ei saa olla kuin komean ja lihaksikkaan miehen tai vastaavassti hyvän näkönen äijä tarvii välttämättä parikseen mallin..??
      Ensinnäkin tollanen ajattelu on pinnallista koska sen "ruman" ihmisen sisältä voi tulla esiin ties miten hyvä tyyppi.
      Kenties ystäväsi on tajunnut sen...
      Ja päätätkö sitten ulkonäön mukaan kenen kanssa kehtaa liikkua ja kenen ei...

• ....:).....

Mieti vaikka näitä julkkispareja (kaikki ei enää yhdessä):

Heidi Klum & Seal
      Kate Moss & Pete Doherty
      Britney Spears & Kevin Federline
      Katherine Zeta-Jones Douglas & Michael Douglas
      Jennifer Lopez & Marc Anthony

Tulikohan tarpeeksi. Miksiköhän nämä julkkisnaiset valitsivat nuo vähemmän komeat seurakseen, kun luultavasti saisivat kenet tahansa? Saisivat varmasti komeampiakin jos tahtoisivat jos se olisi ulkonäöstä kiinni.

Toiset kun on siinä suhteessa järkevämpiä kuin toiset, että osaavat arvostaa myös muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäköä (ja olen tietoinen Britneyn sekoiluista).

Jos te pinnalliset oman navan tuijottelijat arvostatte vain ulkonäköä, voi olla heikoissa kantimissa teidänkin suhteenne, mutta valitettavasti kaiken maailman pöljiä mahtuukin maailmaan..
      Mitäs teette jos ja kun se ulkonäkö muuttuu/rapistuu? Häivytte? Entäs kun se oma ulkonäkö muuttuu/rapistuu? Vaaditte samoja asioita (komeutta) ja jäätte yksin kun teitä ei kukaan enää halua, ne komeat etsiikin jonkun kauniimman. Mutta iskekää vain tarkoituksella niitä komeita joille myös ulkonäkö on 1-kriteeri, älkää sitten valittako kun jäättekin yksin.

Ja en ole ruma, vaan hemmetin kaunis.

• LateTämmöst ei itse asias o...

tämmöst ei itse asias ole, vaan tää on sivunpitäjien juttuja, jotta saatais sitä keskustelua..

• opinnäytetyöaineistoa

Vieläkin typerämmistä aiheista on tehty jopa humanistisen alan väikkäreitä. Sellaisia, joita kuka tahansa ymmärtää, ei vaadi edes lukiota pohjaksi. Niitä lukee kuin herttasarjaa.

• OLEN

Siksi, että meillä rumilla on "niinsanotusti" munaa. Naurua hymyilyä

• miettijä-iceman

Tämän kuvan (joka on etusivulla) pohja puuttuu..

tuo nainen ja mies nauttivat siitä ihankuin se mies pitäisi kättään siellä penikassa

• Olen "kuuleman "...

Oletko miettinyt että jos tällaisella naisella on vaikka pidempi aikainen suhde takana ja ihminenhän muuttuu kun ikää tulee lisää?
      Voi olla että siinäkin on ollut ekana se mies viimesen päälle komistus ja rooli onkin vuosien jälkeen muuttunut.
      Eikä se ihmisen ulkonäkö välttämättä kerro sen luonnetta. Tiedän montakin kaunista naista joka on luonteeltaa aivan loistava.

• Kauniit naiset haluvat hyvää seksiä ja siäsaa
      vain sukeilta näytäviltä miehiltä, en halua
      kerskua mut mun kone seisoo pari tuntia jos kaveri on hyvän näköne tai koko yön.

• Nimetön

nämä ovat laulun sanoja ja itsekkin olen miettinyt monta kertaa kuinka sanat pitävätkin paikkansa...

enkä tiedä olisinko itsekkään parasta seuraa naisille mutta silti... mikä kiinnostaa siinä kaljaa litkivässä jätkässä jolla ei ole työpaikaa tai yhtään mitään..??

• Utelias??????

Kaunis ja kaunis. Kumma kun nykyään kaikki on keskittynyt vain ulkomuotoon. Koko kysymys vaikuttaa heikon itsetunnon omaavan tyypin kateudelta.Itse asiassa ns. rumilla ihmisillä on kokemukseni mukaan kauniimpi sielu kuin ns kauniilla ihmisillä. Vanha sananlasku moni kakku päältä kaunis pitää yllättävän hyvin paikkansa... Olen ehkä tyhmä mutta arvomaailmassani on painotus muualla kuin ulkokuoressa.

• grh...

siinähän se itsetunto nousee,jos ottais komean miehen niin joku vois vaikka iskee,mites sitten kävis nirppanokan,he he....

• ex-kamu

vuosia sitten nykyinen entinen ystäväni sanoi minulle, että hän kyllä valikoi seuransa sen mukaan, että on sitten varmasti paremman näköinen ja laihempi jne, siksi kanssani liikkuukin.
      no, se jäi kyllä kaivelemaan, olen hyvän itsetunnon omaava ihminen, ei ole tarvetta valita ystäviä ulkoisten ominaisuuksien takia vaan siksi, että satun jonkun kanssa viihtymään.
      entinen ystäväni nykyään sitten pätee edelleen mm. netissä, taitaa olla se virtuaali paras paikka pönkittää itseään;)))

• Aivan..

Ihan rasittaa lukea tätä tekstiä,mutta ihmisiä on yhtä paljon maailmassa kuin mielipiteitäkin.Joten kauniit naiset voivat ihan rauhassa tykätä niin sanotuista rumista tai vaikka komeista ja miehillä sama juttu.Kaikki eivät kaikkien silmiä miellytä ja se on hyvä se,niin jokaiselle on jossain se joku.Totta kai on niitäkin jotka itsetuntoa pönkittävät "rumalla" kumppanilla,mutta kaikille ei se ulkonäkö ole tärkein vaan luonne ratkaisee.Mutta tosi asia tietty on että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan.Mutta kavereiden ulkonäöllä ei kyllä pitisi olla mitään merkitystä minkään kanssa.Itse olen kaveri sellaisten kanssa,joiden seurassa viihdyn olivat he minkänäköisiä tahansa.Kyllä kaveri joka nuin sanoo sulle esim.ei kyllä ole minkään arvoinen,silmään jo sylkäsisin=)!!

• Sanoi näin

Ruma ei ole ruma ja kaunis ei ole kaunis, kun kauan katsoo :)

• fdhfsgjmnfgmj

ruma voi olla myös ruma ja kaunis voi olla kaunis, jos oikein kauan katsoo. Ulkokuoresta ei voi päätellä sisintä. Kauniskin voi olla viehättävä persoona ja ruma taas vähemmän viehättävä.

• Huoripukki........

Ettei ystäväsi vaan ole huora?

• esimerkkeja

tahan voisin laitaaa oman mielipiteen rumista miehista joilla on kauniita naisia..
        miten hjallis, ratia ??

• aina sama jätkä
        esimerkkeja kirjoitti:

tahan voisin laitaaa oman mielipiteen rumista miehista joilla on kauniita naisia..
        miten hjallis, ratia ??

Näiden rumien miljonäärien akat ovat luksushuoria.

• vammaisten hoitaja

Jos kyseessä on kehitysvammaisten hoitaja?
      Tuo miten kuvailit noita ihmisiä jotka ovat tuon mystisen kauniin naisen seurassa, kuulostavat kehitysvammaisilta: maiskuttavat, ovat suu auki, hampaat siellä täällä, istuvat huonossa ryhdissä jne.

Eipä ole ennen tullut tavallisia ihmisiä vastaan, ainakaan isoa porukkaa kuin kuvaat, jotka täyttäisivät tuollaiset tunnusmerkit, elleivät ole kehitysvammaisia.

Vai liioittetko täysin noiden kanssaihmisten eleet ja käyttäytymisen? Katsopa itseä rehellisesti ettet vain olisi kateellinen.

• fawwfw

Ei jumalauta imekää nyt persettä

• voi olla....
        fawwfw kirjoitti:

Ei jumalauta imekää nyt persettä

joillekin vaikeaa ja sanavarasto heikko.

• Sivusta_Seuraaja_

Valitettavasti olen täysin tosissani! Pari näistä ihan oikeasti maiskuttavat ruokaansa suu auki oli sitten kyseessä ravintola tai koulun ruokala, ryhti on yhdellä ku kumaralla mummolla ja kävelykin se mukaista, suuta pidetään jatkuvasti auki jne. Kuulostaa typerältä kuvailla tämmöistä, mutta kun osa on asioita mille voi tehdä jotain. Ja siis kun otetaan huomioon SEKÄ kaveripiiri ETTÄ poikaystävät, niin kaikki niistä omaa jotain kummallisia piirteitä mitkä poikkeaa normeista ja joita ei voi olla huomaamatta. Elikä tämä nainen ei liiku ns. tavisten kanssa, vaan niiden jotka poikkeaa taviksista.

Itsellä oli nuorempana tuota suu auki-ongelmaa, josta välillä huomauteltiin. Syy oli heikoissa leukalihaksissa. Nyt olen oppinut olemaan normaalisti suu kiinni, enkä roikottamaan huulia auki. Mulla oli nuorempan hampaissa vinoutta, mutta ne oiottiin suoraksi. Elikä myös MINÄ ITSE kuulun jotenkin tuohon kategoriaan. Samoin minulla on vartalossa monia virheasentoja, mm. jalat ja lantio. Silti minulla on kavereina SEKÄ niitä kauniita ETTÄ vähemmän kauniita. En liiku vain tietynlaisen ihmisryhmän kanssa. Mua on täällä syytetty ihmisten kategorisoinnista jne, mutta kuka se loppujen lopuksi kategorisoi, kun kaverit valitaan tietyin ominaisuuksin. Sekö on aitoa ystävyyttä ?!

Voi kuulostaa pinnalliselta, mutta eikö teitä sitten pistäisi silmään, jos joku tuntemanne vaalea ihminen liikkuisi vain musta-ihoisten kanssa? Tai toinen kehitysvammaisten? Kolmas liikuntavammaisten? Ja itse sitten säteilisi siinä terveenä ja kauniina.

• ettei se asia
        Sivusta_Seuraaja_ kirjoitti:

Valitettavasti olen täysin tosissani! Pari näistä ihan oikeasti maiskuttavat ruokaansa suu auki oli sitten kyseessä ravintola tai koulun ruokala, ryhti on yhdellä ku kumaralla mummolla ja kävelykin se mukaista, suuta pidetään jatkuvasti auki jne. Kuulostaa typerältä kuvailla tämmöistä, mutta kun osa on asioita mille voi tehdä jotain. Ja siis kun otetaan huomioon SEKÄ kaveripiiri ETTÄ poikaystävät, niin kaikki niistä omaa jotain kummallisia piirteitä mitkä poikkeaa normeista ja joita ei voi olla huomaamatta. Elikä tämä nainen ei liiku ns. tavisten kanssa, vaan niiden jotka poikkeaa taviksista.

Itsellä oli nuorempana tuota suu auki-ongelmaa, josta välillä huomauteltiin. Syy oli heikoissa leukalihaksissa. Nyt olen oppinut olemaan normaalisti suu kiinni, enkä roikottamaan huulia auki. Mulla oli nuorempan hampaissa vinoutta, mutta ne oiottiin suoraksi. Elikä myös MINÄ ITSE kuulun jotenkin tuohon kategoriaan. Samoin minulla on vartalossa monia virheasentoja, mm. jalat ja lantio. Silti minulla on kavereina SEKÄ niitä kauniita ETTÄ vähemmän kauniita. En liiku vain tietynlaisen ihmisryhmän kanssa. Mua on täällä syytetty ihmisten kategorisoinnista jne, mutta kuka se loppujen lopuksi kategorisoi, kun kaverit valitaan tietyin ominaisuuksin. Sekö on aitoa ystävyyttä ?!

Voi kuulostaa pinnalliselta, mutta eikö teitä sitten pistäisi silmään, jos joku tuntemanne vaalea ihminen liikkuisi vain musta-ihoisten kanssa? Tai toinen kehitysvammaisten? Kolmas liikuntavammaisten? Ja itse sitten säteilisi siinä terveenä ja kauniina.

kuulu mulle millään tavalla. Ihmisten oma asia.
        Mietitkö koskaan sitä tarkasti miksi tuo asia sinulle kuuluu?

• Prinsesssssa

Hei
      Olisiko käynyt mielessä, että ne ns. rumat ihmiset haluavat näyttävän henkilön seuraansa?
      Itse tiedän että asia on juuri näin, koska ne ns. rumat ihmiset myös huomataan (eikä vaan negatiivisessa merkityksessä).
      Et silleen

• ison miehen,,,

Mielestäni ainakin osa naisista haluaa ison miehen. Siinä on varmaa taustalla halu saada suojelusta ja alitajuntainen käsitys, että iso tuo turvaa kaikinpuolin. Iso voidaa myös mieltää rumaksi vaikka ei olisikaan. Myös pienempi karskin oloinen miehekäs mies tuo turvallisuuden tunnetta.

• Hyppää satulaan

Kunnon kyydit

• on että

Huonossa repussa voi olla hyvät eväät

• herra kiesus

Säälittävämpiä ovat vain ihmiset, jotka hakeutuvat kauniiden/"näyttävien" ihmisten seuraan. Osoittaen suurinta aliarvostusta ihmisen sisäistä kauneutta (=äly, kokemus, viisaus, koulutus, hauskuus ym ym) koHtaan!!!

• Bastrado

....eikös siinä yhdessä laulussakin muistaakseni sanat menivät..........miksi naiset aina rakastuvat renttiuhin jne. Mutta toisaalta jos kyseinen nainen on onnellinen seuralaisiensa kanssa,niin mitä hemmettiä sinäkään tuollaisella asialla vaivaat päätäsi.Lisäksi paha mennä määrittelemään kuka on ruma ja kuka taas ei.Ulkoinen kauneus on katoavaista,sisäinen kauneus vastaavasti ei.

• Jedzga

Köyhät kyykkyyn kaunottarien edessä!

• ainakin joskus ollut

mulla oli jossain vaiheessa "pinnallisuus kompleksi", eli kun mua pidettiin pinnallisena koska olen kaunis, niin jotenkin automaattisesti tavallaan hakeuduin itseäni huomattavasti rumempien miesten kanssa olemaan, etten vaan ois ollut pinnallinen... tajusin sen jossain vaiheessa.

sitten pari hyvännäköstä miestä oli joskus osottautuneet todella pettymyksiksi, pelureiksi jne. joten vaistomaisesti se lisäsi omaa alitajuntaista ajattelua siitä, että hyvännäköiset vaan käyttää toisia hyväksi ja on kaikki pinnallisia. mikä on ironista sinänsä, että sittenhän munkin pitäs olla! ehkä suurinosa onkin???

kunnes sain tarpeeksi siitä, että ne ns. rumat miehet vain pönkitti itsetuntoaan mulla. että nykyään tavikset hakee väriä, rumat pönkittää itsetuntoaan ja hyvännäköset on pinnallisia idiootteja. eli siis kauniita naisia ei rakasta oikeasti kukaan, kaikki hakee niistä vaan näyttelyesinettä, itsetunnon pönkitystä, olettaa että ne on tyhmempiä kun he itse, "saaliita" jne. ja sen takia, mä en enää uskalla tapailla ketään. ehkä parempi, että se sun tuttavas uskaltaa edes tapailla jotain.

ja jos joku epäilee, niin sori, mutta parhaat, kivimmat ja rehellisimmät miehet menee aina "keskinkertaisille" naisille. ja jos joku nyt vielä inisee, että "määrittele kaunis", niin älä ole idiootti. meistä ihan jokainen erottaa karismaattisen, kauniin naisen, kun sen näkee, ja vaikka kuka inisis mitä mallin mitoista, että "kyl mää tykkään läskeistä", niin faktahan on se, että kyllä meillä kaikilla on ihanteensa ja kaikista tykkää joku, mutta lihavaa naista ei esitellä itsetunnon parantamiseksi koskaan. että iniskää jollekin muulle.

sori tää kyynisyys, mäkin olin joskus sydämellinen ja se osottautu virheeksi, kiitos miehet.

• yks pointsi

Mut hei,eiks meistä KAIKISTA tuu lopulta ryhti-kumaraisia, suu auki toljottavia ja könö-tekari-hampaisia "rumiluksia" ? Joten mitä väliä???!!! Ei kaikki kattele ulkonäköö ekana.Muut asiat on just niitä,jotka JÄÄ, kun ulkonäkö menee ja vanhennutaan.

• Nimetön

Yksi varteenotettava selitys voisi olla naisen heikko itsetunto tai ujous. Uskomattoman monet kauniit naiset ovat yllättävän ujoja ja arkoja ottamaan yhteyttä komeisiin miehiin, ja siis arkoja muussakin elämässä. Tunnetko tätä naista paremmin? Pelkkä ulkoinen olemus ei anna kuvaa ihmisestä, kaikki näyttävän tai itsevarman näköiset ihmiset eivät vaälttämättä sitä ole. Toisaalta miesten on ehkä vaikea lähestyä kaunista naista, heitä luullaan ylpeiksi liian monesti ilman syytä.

• Spelimies

Tunnetusti naiset viehättyvät usein isänsä kopioihin. Olisi kiintoisaa tietää millainen tuon naisen isä oli naisen ollessa lapsi/nuori.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6292
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      4020
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3335
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2839
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      277
      1838
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1516
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      169
      1348
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1293
    Aihe