Mitä! Rina lähtenyt!

Voe tokkiisa

Rina Konttinen on vetäytynyt Karanteenista. Voimmeko enää elää?

Mites lauanataina, monentenako Karateeni esiintyy Nosturissa.

Yksi Suomen nerokkaimmista punkkipoppipändeistä, ellei nerokkain. Sinkut ja Anna palaa Frank: ei yhtään huonoa piisiä (paitti ehkä "hitit" Antti ja kalju-kanksteri-kaksospiisit. ne on semmosta tairetta)

3

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keikkanen

      karanteenilla nosturis. kannatti venata 25 vuotta ja risat että näki pändin. hatekin säilyi lavalla hengis, keikasta huolimatta: näytti vähän madonnalle mallia, miten spakaatti vejetään! vilipitön meininki!

      • punk nyt ja aina

        Karanteenilla ei oo koskaan ollu niin minkäänlaista tekemistä punkin kans. Jos muuta väittää, ei tiä mitään rockmusiikista! Tietämätön voi olla mutta ei tyhmä. Punk ja muissakin piireissä niitä vaan naureskeltiin, että vitun tyhmiä jätkiä ja paskoja biisejä. Jo melkein kolkytä vuotta sitten.


    • joopa joo, karanteeni punkk...

      Kaikkien aikojen paskimpia bändejä mitä tässä maassa nähty ja kuultu. Ei yhtään kunnon biisiä. Näitä sorbuspunkkeja, jotka ei ole tähän päivään mennessä oppineet muuta kuin vetämään kaljaa. Näin ne keikalla, näytti kuin jostain räkälästä olis tuotu muutama spurgu möykkäämään lavalle, tuulipuvut joku oli vaihtanut nahkarotseihin. Ainoa asia mitä muutost tapahtunut, että viikset oli kasvaneet entisestään. Ja punkin kanssa tällä bändillä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe