Unohtakaa nyt jo vittu se golden6

...mies

Voi vittu, että itkettää lukea kun jotkut täälläkin on jotenkin jämähtänyt tohon kultaiseen kuutoseen. Unohtakaa nyt jo vittu se golden 6 ja alkakaa treenaamaan kunnolla. Vaikka arska oli kova, silti treenitietous on lisääntynyt vuosikymmenien aikana roppakaupalla. Ei siinä golden 6 ohjelmassa ole todellakaan mitään erikoista. Ihan normaali yksijakoinen. Itse asiassa se on ihan paska loppujen lopuksi jos kokonaisvaltaisuutta katsotaan. Selatkaa nettiä, sieltä löytyy miljoona parempaa ohjelmaa perusteluineen.

23

2708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adasdsadasdasd

      Fakta on, että natu kehittyy parhaiten suurilla perusliikkeillä ja kropan monta kertaa viikossa läpi treenaten. Kaikenlaiset laitevitkutukset ja jotkut haban hinkkaukset voi jättää hormoonipelleille ja fitness jannuille.

      Kultaisessa kuutosessa ei siis ole mitään vikaa, koska se perustuu juuri tuollaiseen.

      • paikkansa

        ainakaa omalla kohalla.kerran viikossa lihasryhmä läpi ni parhaiten kehittyny.


      • setä poika
        paikkansa kirjoitti:

        ainakaa omalla kohalla.kerran viikossa lihasryhmä läpi ni parhaiten kehittyny.

        mistäs vitusta sä sen tiedät kun olet monkey tehnyt koko ikäsi kerta viikkoon säälittävällä pelleohjelmalla.

        bodauksen alkuajoista lähtien on reenattu monta kertaa kroppa läpi joka vitun viikko, kolme kertaakin ja perskele että patti turpoo.

        jossain vehkeessä tai siis vaiheessa tuli roinabodareitten keskuuteen ilmiö kerran viikossa kun muuten ei palaudu konfensus ja tämä juntti systeemi on nyttemmin kuopattu täytenä typeryytenä ja on palattu ainoisiin oikeisiin treenisysteemeihin eli sata kertaa viikossa.

        kerran viikossa sopii tytöille ja ylioppilaille pikku näpertelyks, tosi miehet tekee sata kertaa viikossa.

        hörppy sille mutta ei sulle.


      • Stnan iso sika
        setä poika kirjoitti:

        mistäs vitusta sä sen tiedät kun olet monkey tehnyt koko ikäsi kerta viikkoon säälittävällä pelleohjelmalla.

        bodauksen alkuajoista lähtien on reenattu monta kertaa kroppa läpi joka vitun viikko, kolme kertaakin ja perskele että patti turpoo.

        jossain vehkeessä tai siis vaiheessa tuli roinabodareitten keskuuteen ilmiö kerran viikossa kun muuten ei palaudu konfensus ja tämä juntti systeemi on nyttemmin kuopattu täytenä typeryytenä ja on palattu ainoisiin oikeisiin treenisysteemeihin eli sata kertaa viikossa.

        kerran viikossa sopii tytöille ja ylioppilaille pikku näpertelyks, tosi miehet tekee sata kertaa viikossa.

        hörppy sille mutta ei sulle.

        Ihmettelen sitä että kuinka moni täällä haluaa filettä kroppaan ja kuinka moni VOIMAA...
        Voimaa saa parhaiten kun treenaa pitkällä kaavalla.
        10pv kierrolla. Lihasta saa kun ostaa sustaa ja treenaa 2krt kropan läppi viikossa. Pumppaamalla.


      • joo.
        setä poika kirjoitti:

        mistäs vitusta sä sen tiedät kun olet monkey tehnyt koko ikäsi kerta viikkoon säälittävällä pelleohjelmalla.

        bodauksen alkuajoista lähtien on reenattu monta kertaa kroppa läpi joka vitun viikko, kolme kertaakin ja perskele että patti turpoo.

        jossain vehkeessä tai siis vaiheessa tuli roinabodareitten keskuuteen ilmiö kerran viikossa kun muuten ei palaudu konfensus ja tämä juntti systeemi on nyttemmin kuopattu täytenä typeryytenä ja on palattu ainoisiin oikeisiin treenisysteemeihin eli sata kertaa viikossa.

        kerran viikossa sopii tytöille ja ylioppilaille pikku näpertelyks, tosi miehet tekee sata kertaa viikossa.

        hörppy sille mutta ei sulle.

        ei ol ohjelmassa vikaa.ikääki jo yli 30v alussa ku alotteli koitin tehä kropan läpi parikertaa viikossa,mut oli liikaa.ei tullu kehitystä ainoostaa huononi vaan.kerran viikossa sopii itelle.kunnon treeni ni lihaksetki 3-4p kipeet.ehkä hauikset voi treenaa 2 kertaa viikossa,mut eipä noitaka tarvi,ku kerran viikossa treeni kasvattaa niitä noin 1cm kk


      • osannut
        joo. kirjoitti:

        ei ol ohjelmassa vikaa.ikääki jo yli 30v alussa ku alotteli koitin tehä kropan läpi parikertaa viikossa,mut oli liikaa.ei tullu kehitystä ainoostaa huononi vaan.kerran viikossa sopii itelle.kunnon treeni ni lihaksetki 3-4p kipeet.ehkä hauikset voi treenaa 2 kertaa viikossa,mut eipä noitaka tarvi,ku kerran viikossa treeni kasvattaa niitä noin 1cm kk

        3 x vkossa roppa oikein läpi niin kehityt 2-3 x nopeammin


      • ...,mies

        On se vaan jännä fakta, kun sitä ei kukaan kilpailija tiedä. Montako CBB kisaajaa treenaa yksijakoisella? Montako kehonrakennuskilpailijaa treenaa yksijakoisella? Mainitse edes YKSI kilpailija joka on treenannut yksijakoisella?

        Selitäppä vielä, mikä ero on natun ja roinaajan kropassa niin iso, että ne ei toimisi samalla ohjelmalla optimaalisesti?


      • lihaksia
        osannut kirjoitti:

        3 x vkossa roppa oikein läpi niin kehityt 2-3 x nopeammin

        treenaat ni kyllä on lasku suunta.ja jos lihakset ei tuu kipeeks ni olllu onneton treeni eikä kehitystä myöskään.


      • setä mies antero perävako
        ...,mies kirjoitti:

        On se vaan jännä fakta, kun sitä ei kukaan kilpailija tiedä. Montako CBB kisaajaa treenaa yksijakoisella? Montako kehonrakennuskilpailijaa treenaa yksijakoisella? Mainitse edes YKSI kilpailija joka on treenannut yksijakoisella?

        Selitäppä vielä, mikä ero on natun ja roinaajan kropassa niin iso, että ne ei toimisi samalla ohjelmalla optimaalisesti?

        mikä ero on natulla ja roinabodarilla?
        se ero että roinabodarilla proteiinisynteesi kestää hormoonien ansiosta jopa yli viikon korkealla tasolla, kun taas natulla tämä proteiinisynteesi lopahtaa jo 2-3 päivän jälkeen.

        tämän vuoksi roinabodarille ei ole haittaa treenata vaikka 6 jakoisella ja 10 päivän kierrolla.

        natu taas tarvitsee sen uuden ärsykkeen 2-3 jälkeen jotta proteiinisynteesi kestäisi korkealla tasolla.

        älä kysy mikä on proteiinisynteesi.

        kysyit ketkä treenaa yksijakoisella cbb tai roinabodarit?
        ei välttämättä yksijakoisella mutta kaksijakoisella on treenannut ronnie colemanista lähtien lähes kaikki bodarit ympäri maailman.

        tutustu itse malleihin millä kukakin bodari on suomessa tai maailmalla treenannut?

        lähes kaikilta löytyy treeneistä niin yksijakoista kuin kaksijakoistakin ohjelmaa.

        että sil viisiikin


      • ...mies
        setä mies antero perävako kirjoitti:

        mikä ero on natulla ja roinabodarilla?
        se ero että roinabodarilla proteiinisynteesi kestää hormoonien ansiosta jopa yli viikon korkealla tasolla, kun taas natulla tämä proteiinisynteesi lopahtaa jo 2-3 päivän jälkeen.

        tämän vuoksi roinabodarille ei ole haittaa treenata vaikka 6 jakoisella ja 10 päivän kierrolla.

        natu taas tarvitsee sen uuden ärsykkeen 2-3 jälkeen jotta proteiinisynteesi kestäisi korkealla tasolla.

        älä kysy mikä on proteiinisynteesi.

        kysyit ketkä treenaa yksijakoisella cbb tai roinabodarit?
        ei välttämättä yksijakoisella mutta kaksijakoisella on treenannut ronnie colemanista lähtien lähes kaikki bodarit ympäri maailman.

        tutustu itse malleihin millä kukakin bodari on suomessa tai maailmalla treenannut?

        lähes kaikilta löytyy treeneistä niin yksijakoista kuin kaksijakoistakin ohjelmaa.

        että sil viisiikin

        No mutta roinabodarihan palautuu nopeammin, joten eikö olisi kaikin puolin tehokkaampaa roinabodarin treenata yksijakoisella, jolloin uutta ärsykettä tulisi useammin ja lihaskasvu olisi vielä kovempaa? Jos asiaa ajatellaan anatomian kannalta, niin ennemminkin roinabodarin pitäisi treenata yksijakoisella, eikä natun.

        Ronnie Coleman taitaa treenata tällä hetkellä 3-jakoisella. En tiedä yhtäkään CBB-kisaajaa suomessa, enkä koko maailmassa joka treenaisi 1-jakoisella. En tiedä yhtään menestynyttä kaveria joka treenaisi 1-jakoisella. Joten voisit valaista asiaa hieman enemmän kuin heittämällä tuollaisia ihmeellisiä väitteitä. Ainoa joka puhui 1-jakoísen puolesta taisi olla Mike Menzer. Tosin itsekkin treenasi 3- ja 4-jakoisilla ohjelmilla, eikä itse suosittelemallaan 1-jakoisella.

        Monia 1-jakoiseen perustuvia ohjelmia on nähyt aina HST:stä lähtien, mutta mikään niistä ei ole koskaan saanut suosiota kilpailijoiden keskuudessa. Miksiköhän?


      • setä mies antero perävako
        ...mies kirjoitti:

        No mutta roinabodarihan palautuu nopeammin, joten eikö olisi kaikin puolin tehokkaampaa roinabodarin treenata yksijakoisella, jolloin uutta ärsykettä tulisi useammin ja lihaskasvu olisi vielä kovempaa? Jos asiaa ajatellaan anatomian kannalta, niin ennemminkin roinabodarin pitäisi treenata yksijakoisella, eikä natun.

        Ronnie Coleman taitaa treenata tällä hetkellä 3-jakoisella. En tiedä yhtäkään CBB-kisaajaa suomessa, enkä koko maailmassa joka treenaisi 1-jakoisella. En tiedä yhtään menestynyttä kaveria joka treenaisi 1-jakoisella. Joten voisit valaista asiaa hieman enemmän kuin heittämällä tuollaisia ihmeellisiä väitteitä. Ainoa joka puhui 1-jakoísen puolesta taisi olla Mike Menzer. Tosin itsekkin treenasi 3- ja 4-jakoisilla ohjelmilla, eikä itse suosittelemallaan 1-jakoisella.

        Monia 1-jakoiseen perustuvia ohjelmia on nähyt aina HST:stä lähtien, mutta mikään niistä ei ole koskaan saanut suosiota kilpailijoiden keskuudessa. Miksiköhän?

        ensimmäinen juttu on hyvä kysymys, että miksi ei?
        vaikea sanoa.
        jotkut treenaavat jopa 10 päivän kierrolla ja sekin toimii hyvin, tämän mahdollistaa hormonit, jotka pitävät kasvuprosessia korkealla vaikka treenausvälit olisivat pitkät.

        mitä itse luulisit jos natu bodari treenaisi esim. tänään maanantaina jalat ja seuraava jalka treeni olisi seuraavan viikon torstaina tai perjantaina?
        mitä luulisit tapahtuvan kehitykselle? eli natu treenaisi kanssa 10 päivän kierrolla eli noin puolentoista viikon välein?
        mitä veikkaisit?
        mä veikkaisin, että jätkä on ja pysyy naruna.

        natu ei voi treenata näin, mutta kuten tiedetään roinabodarit voivat tehdä näin ja kasvua tapahtuu.

        kuten on todistettu, niin proteiinisynteesi laskee jo 2-3 päivän kuluttua treenikerrasta, niin tämän takia keho tarvitsee uuden ärsykkeen uudella treenillä.
        roinabodarin ei tätä tarvitse tehdä koska on mitattu ja todistettu, että roinabodarilla tämä proteiinisynteesi kestää koholla huomattavan pitkiä aikoja.

        niin miksi sitten roinabodarin yleensä tarvitsisi treenata yhtään useammin jos kasvu pysyy yllä vaikka treenaisi harvemminkin?

        ei kait sitä huvikseen tarvitse treenata?

        mutta nousisiko proteiinisynteesi sitten roinabodarilla korkeammalle tasolla jos treenaisi useammin?
        ei se korkeammalle nousisi,mutta useampi ja tiheämpi treeniväli voisi tuoda tulosta kuitenkin paremmin, mene ja tiedä???

        kuten sanoin enemmänkin voisi puhua kaksijakoisesta kuin yksijakoisesta, ei tätä yksijakoista varmaan niin hirveästi käytetä, kuin josku spesiaalijutuissa ja harvemmin silloinkaan.

        väitän että ronnie ja helvetin monet isot pojat ovat urallaan treenanneet varmasti jokaisella ohjelmalla mitä on koskaan keksitty.

        harva kaveri se on alkanut samantien treenaa jollain 3 4 tai 5 jakoisella jutulla ja treenannut sillä koko ikänsä. ei varmasti ole näin. mitä itse olen vuosikymmeniä mukana pyörineenä nähnyt, niin kyllä nämä sonnit ovat kaikkia juttuja kokeilleet.

        se on aivan tuulesta temmattuja juttuja, että hei kaikki treenaa aina 3 jakoisella ja ovat aina tehneet näin , totuus on aika kaukana tästä, sen voin varmuudella kertoa.


      • 1-jakoiseen
        setä mies antero perävako kirjoitti:

        ensimmäinen juttu on hyvä kysymys, että miksi ei?
        vaikea sanoa.
        jotkut treenaavat jopa 10 päivän kierrolla ja sekin toimii hyvin, tämän mahdollistaa hormonit, jotka pitävät kasvuprosessia korkealla vaikka treenausvälit olisivat pitkät.

        mitä itse luulisit jos natu bodari treenaisi esim. tänään maanantaina jalat ja seuraava jalka treeni olisi seuraavan viikon torstaina tai perjantaina?
        mitä luulisit tapahtuvan kehitykselle? eli natu treenaisi kanssa 10 päivän kierrolla eli noin puolentoista viikon välein?
        mitä veikkaisit?
        mä veikkaisin, että jätkä on ja pysyy naruna.

        natu ei voi treenata näin, mutta kuten tiedetään roinabodarit voivat tehdä näin ja kasvua tapahtuu.

        kuten on todistettu, niin proteiinisynteesi laskee jo 2-3 päivän kuluttua treenikerrasta, niin tämän takia keho tarvitsee uuden ärsykkeen uudella treenillä.
        roinabodarin ei tätä tarvitse tehdä koska on mitattu ja todistettu, että roinabodarilla tämä proteiinisynteesi kestää koholla huomattavan pitkiä aikoja.

        niin miksi sitten roinabodarin yleensä tarvitsisi treenata yhtään useammin jos kasvu pysyy yllä vaikka treenaisi harvemminkin?

        ei kait sitä huvikseen tarvitse treenata?

        mutta nousisiko proteiinisynteesi sitten roinabodarilla korkeammalle tasolla jos treenaisi useammin?
        ei se korkeammalle nousisi,mutta useampi ja tiheämpi treeniväli voisi tuoda tulosta kuitenkin paremmin, mene ja tiedä???

        kuten sanoin enemmänkin voisi puhua kaksijakoisesta kuin yksijakoisesta, ei tätä yksijakoista varmaan niin hirveästi käytetä, kuin josku spesiaalijutuissa ja harvemmin silloinkaan.

        väitän että ronnie ja helvetin monet isot pojat ovat urallaan treenanneet varmasti jokaisella ohjelmalla mitä on koskaan keksitty.

        harva kaveri se on alkanut samantien treenaa jollain 3 4 tai 5 jakoisella jutulla ja treenannut sillä koko ikänsä. ei varmasti ole näin. mitä itse olen vuosikymmeniä mukana pyörineenä nähnyt, niin kyllä nämä sonnit ovat kaikkia juttuja kokeilleet.

        se on aivan tuulesta temmattuja juttuja, että hei kaikki treenaa aina 3 jakoisella ja ovat aina tehneet näin , totuus on aika kaukana tästä, sen voin varmuudella kertoa.

        1-jakoinen on perusmassaohjelma. Eli sillä kannattaa treenata perusmassa kaudella, kun rakennetaan piffiä. Sitten on erikseen kaudet, jolla panostetaan huonosti kehittyviin lihaksiin, tähän sopii 2-3jakoinen paremmin. Massaa tulee parhaiten kokokropan ohjelmilla. Jengi kitisee eikä usko, mutta kannattaa kokeilla tehdä pelkkiä raskaita moninivelliikkeitä useamman kuukauden 3xvkossa tuntiin per treeni, niin tuntee treenanneensa. Helvetin raskasta ja kulutus nousee, unen tarve lisääntyy, kovilla plussakaloreilla jengi kasvaa isoksi tämän aikana. Voimatasot paranee aivan hullusti vrt. 4-jakoiseen gaypumppaus ohjelmaan. Hulkki sai massaa 1-jakoisella, mutta kulutus nousi niin suureksi, että hän ei osannut syödä enää tarpeeksi. Kisojen jälkeen Hulkki palaa 1-jakoiseen jossain vaiheessa.


    • Jebusjee

      Ennen roinan esiinmarssia classic bodybuilding aikojen huiput treenas yksijakoisella. Sanooko nimet Steve Reeves ja Reg Park yhtään mitään?

      • roinaatiroinaa

        Roinaajia, nimet kertovat sen.


      • NaturalPower--

        Ainakin Kurt Marnul ja Larry Scott ovat kertoneet Steve Reevesin esitelleen heille dianabolin. Myös Sergio Oliva on kertonut Reevesin käyttäneen dianabolia.

        Arnoldin steroidien käyttö ei ole enää, salaisuus, onhan mies itsekin kertonut käyttäneensä. Ja tämä kuva kertoo Reg Parkista kaiken:

        http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/drobson328_c.jpg

        Saksalaiset testasi ensimmäisiä steroideja jo 1900-luvun alussa. Jo 1940-luvun alussa käytettiin testosteronia parantamaan suorituksia, mutta varsinainen käyttö alkoi leviämään vasta 1950-luvun puolessa välissä. Mutta testosteronia siis käytettiin jo ennen tuota.

        Joten kumpikaan mainitsemistasi herroista ei ole natu.


    • pitbullero

      Kokeilkaas sellasta systeemii ku 2x6, lähinnä penkkipunnerruksessa käytetty, mut voi sitä käyttää muissakin liikkeissä. pakkotoiston sivulta löytyy lisätietoa. oma penkkitulos on parantunut 2 kuukaudessa 10 kiloa ja kyykkytulos 17,5 kiloa.

      • jotainXjotain

        Joo, tuo 2x6 sijoittuu kovuudessa 2x5 ja 2x7 väliin.



        3x6 on selvästi kovempi kuin 2x6 ja 4x6 on jo tosi kova systeemi.


    • >Puntti-Karju<

      Tässäkin ketjussa kysytty että mikä ero on naturaalilla ja roinaavalla kehonrakentajalla. Vastaus: Vain toisella on mahdollista saada edes jonkinlaista menestystä lavalla edes kansallisella tasolla. Kylmä fakta vaikka vieläkin löytyy sinisilmäistä porukkaa jotka kuvittelevat jotain muuta. No ok,classic bodybildingissä saattaa osa lavalla olevista olla oikeasti naturaaleja. Surullista mutta näin se vaan menee.

      • NaturalPower--

        Voin olla sinisilmäinen, mutta uskon, että esimerkiksi INBA-liitossa kilpailee puhtaita kehonrakentajia. INBA-liiton natural-pro kisoihin on kuitenkin aika tiukka seula. Pitää esimerkiksi olla osoitus siitä, että on 5 vuotta ollut ilman kiellettyjä lääkeaineita. Jos meinaa kilpailla, pitää vähintään 60 päivän välein olla läpäisty valheenpaljastus- tai virtsanäyte. Kilpailijoilta otetaan myös satunnaisia virtsa- ja veritestejä, jotka ovat samaa tasoa kuin olympialaisissa. Kilpailijat itse joutuvat kustantamaan ainakin osan testeistään.

        Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikki olisivat puhtaita, ja varmasti joukkoon mahtuu tarkoista testeistä huolimatta kiellettyjen aineiden käyttäjiä. Mutta silti uskon, että ainakin osa tuolla on puhtaita. Tuollaisista testeistä läpäisy kuitenkin vaatii jo melkoista pääomaresurssia ja kun palkinnotkaan eivät ole mitään päätä huimaaiva, niin tuskin monikaan viitsii mitään desing-steroideja käyttää.

        Lisäksi kärähtäneet urheilijat asetetaan 1 vuoden - elinikäiseen kilpailukieltoon (yleensä elinikäinen) ja heidän nimensä ja kuvansa julkaistaan alan lehdissä ja nettisivuilla. INBA ylläpitääkin ns. "hall of shame" listaa, jonne listataan kaikki liiton kisoissa kärähtäeet urheilijat:

        http://www.naturalbodybuilding.com/pages/pages/hall_of_shame.php


    • voimapatti

      olen reenannu jaksoja seuraavasti tuloksin, treenivuosia takana 15

      Golden 6
      Voimatasot pienenivät testijakson aikana lihasten mukana. Ei ollut minun juttuni. Aloittelijoiden ohjelma.

      HIIT
      Voimatasot pienenivät ja lihakset myös. Ei ollut minun juttuni. Sopii aloittelijoille.

      Bill Starr 5x5
      Selvät tavoitteet ja ohjelmaa noudattavalle hyvä ohjelma. Minulla toimii.

      Kolmijakoinen
      Aina sitä vaan tulee tähän tultua takaisin. Toimii parhaiten koko keholle. Sarjamäärä, liikkeet ja painot vaihtelevat mutta progressio säilyy.

      Muotijuttuja tulee ja menee, mutta kyllä se perus kolmijakoinen vaan on ollut minulle paras.

    • dikudikudiku

      Arskan kutosella olen treenannut nyt vasta kuukauden.
      Ei ainakaan minulle sovi. Luulen että sopii kevyttä työtä tekevälle tai työttömälle mutta jos lastaa rekkoja käsin työkseen niin rasitus on kova. Työ haittaa salia ja sali työtä. Eli ohjelma on todella raskas taikka sitten vaan vanha ei enää jaksa. Nuorempana sitä painoi tuollaisella vaikka joka perkeleen päivä.

      Luulen, siis luulen että oikeissa oloissa hyvä ohjelma. Voimanosto-ohjelmat ja 3 jakoiset bodausohjelmat joita olen käyttänyt ovat olleen ihan saippuakuplien puhaltelua tähän kutoseen verrattuna. Näillä on kuitenkin tullut kehitystä.

      Onneksi liikkeitä voi vaihtaa. ja niin nyt teenkin. Pysyn yksijakoisessa mutta vaihdan liikkeitä. Jaloille on vapaalla tangolla tehtäviä liikkeitä paljon. Ja penkkipunnerrus on homojen hommaa joten teen ennemmin vaikka dippiä.

    • lihatläpimonestikko

      Jos käy 6x viikossa salilla, niin voi treenata lihat läpi 2 kertaa 3 jakoisella.
      Jos käy 4 kertaa viikossa salilla niin voi treenata lihat läpi 2 kertaa 2 jakoisella.
      Jos käy 3 kertaa viikossa salilla niin voi treenata lihat läpi 3 kertaa 1 jakoisella.
      Jos käy 2 kertaa viikossa salilla niin voi treenata lihat läpi 2 kertaa 1 jakoisella.
      Jos käy 1 kerran viikossa salilla niin voi treenata lihat läpi yhden kerran 1 jakoisella.
      Jos käy 0 kertaa viikossa salilla niin voi treenata lihat läpi nolla kertaa viikossa.
      Jos käy 12 kertaa viikossa salilla (aamulla ja illalla), niin voi treenata lihat läpi 12 kertaa 1 jakoisella, 6 kertaa 2 jakoisella, 3 kertaa 3 jakoisella jne.

      Mitä tästä opimme? Ei vittu yhtään mitään paitsi sen että voi treenata vittu monella eri tavalla lihat läpi moneen kertaan tai yhden kerran tai ei yhtään kertaa vittu.

      • jhhffrth

        "3 kertaa 3 jakoisella" ? Oisko kuitenkin 4 kertaa 3 jakoisella...;) mutta joo! tapoja on, niin monta kuin on treenaajia...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe