Tseh tseh, ei saa karata. Mä olen tässä ihan suojaton ja avuton. No niin kimppuun vaan kun pidän silmätkin kiinni.
Puskabandiitti
22
429
Vastaukset
- :-D
kimppuusi tseh-tseh?
- :-D
buddy-love kirjoitti:
Vaan koen jonkun ressukan lähteneen karkuun.
vahtia yön yli passissa..?
:-D kirjoitti:
vahtia yön yli passissa..?
Jättäisin jonkun ikävän ansan ja se jäisi siihen odottamaan aamua.
- :-D
buddy-love kirjoitti:
Jättäisin jonkun ikävän ansan ja se jäisi siihen odottamaan aamua.
kostonhimoinen?
:-D kirjoitti:
kostonhimoinen?
Pitäähän ihmisellä olla harrastus ja idiootteja on hauska kiusata.
- :-D
buddy-love kirjoitti:
Pitäähän ihmisellä olla harrastus ja idiootteja on hauska kiusata.
kiusaaminen lempiharrastuksesi?
:-D kirjoitti:
kiusaaminen lempiharrastuksesi?
Silloin kun kohde sitä tarvitsee. Tunnetko tarvetta?
- ;-D
buddy-love kirjoitti:
Silloin kun kohde sitä tarvitsee. Tunnetko tarvetta?
TARVITSET kiusaamista? Voiko siihen jäädä koukkuun?
;-D kirjoitti:
TARVITSET kiusaamista? Voiko siihen jäädä koukkuun?
Voiko sinusta ja oletko kokenut sellaista?
- ;-D
buddy-love kirjoitti:
Voiko sinusta ja oletko kokenut sellaista?
oli ongelma aloituksesi perusteella.
- ;-D
buddy-love kirjoitti:
Tuo ongelma mielestäsi on?
onko se mielipidekysymys?
;-D kirjoitti:
onko se mielipidekysymys?
Koska minä tiedän luonnollisesti oikean vastauksen tuohonkin.
- sie :?????
savosta eikun vasiten statista
- tuomittu :
buddy-love kirjoitti:
Galaktiset Sankarithan ovat yleensä aika harvoin noin nurkkakuntaisia.
tasan ei käy onnen lahjat, jonkun on aina oltava muita heikompi
tuomittu : kirjoitti:
tasan ei käy onnen lahjat, jonkun on aina oltava muita heikompi
Se että olen sinua parempi tässä, on tosiaan raskas taakka. Voisitko olla hiukan taitavampi, niin minun ei tarvitsisi tuntea itseäni niin erinomaiseksi.
- buddy :
buddy-love kirjoitti:
Se että olen sinua parempi tässä, on tosiaan raskas taakka. Voisitko olla hiukan taitavampi, niin minun ei tarvitsisi tuntea itseäni niin erinomaiseksi.
jotta jokainen voisi tuntea luontevasti *ylemmyyttä* verrattuna näihin buddyihin jotka tuulikin vie mennessään, tästä sanonta "kaatuu kuin buddyjä"
buddy : kirjoitti:
jotta jokainen voisi tuntea luontevasti *ylemmyyttä* verrattuna näihin buddyihin jotka tuulikin vie mennessään, tästä sanonta "kaatuu kuin buddyjä"
No todistatkin sitten ylemmyytesi jollakin älykkäällä ja näppärällä mielipiteellä ihan mistä tahansa valitsemastasi aiheesta.
- taitoa :
buddy-love kirjoitti:
No todistatkin sitten ylemmyytesi jollakin älykkäällä ja näppärällä mielipiteellä ihan mistä tahansa valitsemastasi aiheesta.
tiivistää olennainen yhteen lentävään lauseeseen
taitoa : kirjoitti:
tiivistää olennainen yhteen lentävään lauseeseen
Lause on eräille aika hankalaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
