Mitä tarkoittaa "oo-err".
OO-ERR
10
1386
Vastaukset
- sounds...
Et sitten kehdannu piffillä kysyy?
- 57899709
ja sieltäkö ois ssaanu pätevän vastauksen, tosin en sitä täältäkään oottanut.
- 123
Sounds a bit rude
- ee.oor
Pajari vois tietää asiasta jotain.
- Hecthor
Olin eka et tää on joku kysymys mut siin ei ollukkaan kysymysmerkkii ja sit mä olin niinku et huhhuh DIIPPII!
- olvikarhu
näitä ramonesin juttuja, johnny tapaili tämän otteen kitarastaan aikoinaan siitä syntyi sitten i dont wanna go down to the basement..!!
- 56
NONIIN PASKAPÄÄT
- Steelari
56 kirjoitti:
NONIIN PASKAPÄÄT
Nii!
- Anonyymi
Nii!
- Anonyymi
Ketä vittua kiinnostaa, nuppieläkelläisten paskanjauhajien juttu, joilla ei ole muuta tekemistä kun istua netissä ja kirjoittaa paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1174417Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783210- 1001473
- 881338
- 95879
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18713Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649