Mitä tarkoittaa "oo-err".
OO-ERR
10
1194
Vastaukset
- sounds...
Et sitten kehdannu piffillä kysyy?
- 57899709
ja sieltäkö ois ssaanu pätevän vastauksen, tosin en sitä täältäkään oottanut.
- 123
Sounds a bit rude
- ee.oor
Pajari vois tietää asiasta jotain.
- Hecthor
Olin eka et tää on joku kysymys mut siin ei ollukkaan kysymysmerkkii ja sit mä olin niinku et huhhuh DIIPPII!
- olvikarhu
näitä ramonesin juttuja, johnny tapaili tämän otteen kitarastaan aikoinaan siitä syntyi sitten i dont wanna go down to the basement..!!
- 56
NONIIN PASKAPÄÄT
- Steelari
56 kirjoitti:
NONIIN PASKAPÄÄT
Nii!
- Anonyymi
Nii!
- Anonyymi
Ketä vittua kiinnostaa, nuppieläkelläisten paskanjauhajien juttu, joilla ei ole muuta tekemistä kun istua netissä ja kirjoittaa paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511302- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555828Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152- 843448
- 803196
- 471679
- 391582