rakennekynsien koulutus

hannele89..

Eli olisi mahdollisuus opiskella rakennekynsien tekijäksi niin että työnantaja maksaa koulutuksen.

Oletteko työskennelleet kukaan provikalla? tuntuu aika pelottavalta kun itselläni ei ole yhtään kontakteja tai mitään kokemusta alalta..

8

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EK-K

      Tervetuloa rakennekynsien kiehtovaan maailmaan. Itse mielelläni pidän yhteyttä kynsiin liittyen, yli tuotemerkkirajojen, eli rohkeasti vain yhteyttä.

      Mitä enemmän on mukavia, iloisia ja aktiivisia kynsimuotoilusta kiinnostuneita yhdessä, sitä enemmän saamme keksittyä tapahtumia ja verkostoitumiskanavia.

      Kynsimuotoilijat yleisimmin tekevät töitä joko omassa kynsistudioissaan tarjoten vuokratuolipaikkoja tiloistaan tai sitten yrittäjinä vuokratuolilla tai provisiolla.

      Provisioiden kanssa kannattaa laskea että itsellesi jää varmastikin kate tekemästäsi työstä.

      Laske vaikka esim jos kynsien tekemiseen kuluisi Sinulta aikaa 2-3h päivässä, ehtisit tekemään 4-5 kynnet päivässä. Siitä maksat provisioita plus materiaalikulut sekä tietysti verot ja eläkevakuutusmaksut, mitä Sinulle jää käteen. Suosittelen ottamaan selvää vuokratuolikustannuksista, oman kynsistudion perustamismahdollisuuksista sekä tietysti eri provisiosopimuksista joita alalla on tarjolla, jotta kykenet vertailemaan eri mahdollisuuksia ja mikä niistä juurikin olisi Sinun kohdallasi parasta.

      Vaikka maksaisit koulutuksen itse, niin siltikin saat aika pian tehtyä takaisin tuon koulutuskustannuksen jo aloituspaketin turvinkin.

      • kuinka????????????

        4-5:t kynnet 2-3:ssa tunnissa???????????????

        Kolmessa tunnissa on 180 minuuttia. Jos siinä ajassa tekee viisi asiakasta, on jokaiselle aikaa 36 minuuttia. Laskennallisesti siis kolme minuuttia 36 sekuntia per kynsi -kaikki työvaiheet yhteensä- ja tuohon aikaan pitäisi lisäksi saada mahtumaan asiakkaan vastaanotto ja konsultointi, käsien pesu, kotihoitotuotteiden esittely, mahdollisesti koristelu, rahastus, seuraavan ajan varaaminen, työvälineiden ja -pöydän puhdistus ja desinfiointi, asiakaskortin täyttö... Ja välissä saattaa vielä joutua käymään vessassa, vastaamaan ajanvarauspuhelimeen tms.

        En ikinä halua edes nähdä millaista jälkeä 36:ssa minuutissa syntyy!!!!!!!!!!!!


      • EK-K
        kuinka???????????? kirjoitti:

        4-5:t kynnet 2-3:ssa tunnissa???????????????

        Kolmessa tunnissa on 180 minuuttia. Jos siinä ajassa tekee viisi asiakasta, on jokaiselle aikaa 36 minuuttia. Laskennallisesti siis kolme minuuttia 36 sekuntia per kynsi -kaikki työvaiheet yhteensä- ja tuohon aikaan pitäisi lisäksi saada mahtumaan asiakkaan vastaanotto ja konsultointi, käsien pesu, kotihoitotuotteiden esittely, mahdollisesti koristelu, rahastus, seuraavan ajan varaaminen, työvälineiden ja -pöydän puhdistus ja desinfiointi, asiakaskortin täyttö... Ja välissä saattaa vielä joutua käymään vessassa, vastaamaan ajanvarauspuhelimeen tms.

        En ikinä halua edes nähdä millaista jälkeä 36:ssa minuutissa syntyy!!!!!!!!!!!!

        Eli lause piti olla kirjoitettuna näin:

        "Laske vaikka esim jos kynsien tekemiseen kuluisi Sinulta aikaa 2-3h, päivässä ehtisit tekemään 4-5 kynnet."


      • EK-K kirjoitti:

        Eli lause piti olla kirjoitettuna näin:

        "Laske vaikka esim jos kynsien tekemiseen kuluisi Sinulta aikaa 2-3h, päivässä ehtisit tekemään 4-5 kynnet."

        ... ymmärtänyt.

        2-3 tuntia aikaa siis per yksien kynsien tekoon?
        Onpas hidasta...

        Päivien pituus:
        2h x 5kpl = 10h
        3h x 4kpl = 12h

        Aika pitkiä on yrittäjän päivät...


      • ekk onkin
        RipsaK kirjoitti:

        ... ymmärtänyt.

        2-3 tuntia aikaa siis per yksien kynsien tekoon?
        Onpas hidasta...

        Päivien pituus:
        2h x 5kpl = 10h
        3h x 4kpl = 12h

        Aika pitkiä on yrittäjän päivät...

        niin pro ettei siinä kauaa nokka tuhise kun kynnet valmistuu ja jäljen näet kuvista.... eiku etpäs näekään kun ei hän laita kuvia tekemistään kynsistä tai edes kerro omaa taustaansa kynsien parissa. Hän on vain iloinen "maahantuoja" joka ei rahasta tee mitään... edes kynsiä.... Ja uskokoon ken tahtoo.


      • ..lapsellista touhua
        ekk onkin kirjoitti:

        niin pro ettei siinä kauaa nokka tuhise kun kynnet valmistuu ja jäljen näet kuvista.... eiku etpäs näekään kun ei hän laita kuvia tekemistään kynsistä tai edes kerro omaa taustaansa kynsien parissa. Hän on vain iloinen "maahantuoja" joka ei rahasta tee mitään... edes kynsiä.... Ja uskokoon ken tahtoo.

        Niinhän se vaan on: paras saa aina eniten tikareita selkäänsä. Kuka muu voisi edellisen viestin kaltaisen lapsellisen kirjoituksen kirjoittaa kuin toinen maahantuoja tai kouluttaja. Jotka oikeesti tarvitaan näitä vinkkejä, luetaan mieluummin niitä kun sun katkeraa tilitystä nimimerkin takaa. Kokeile niitä vinkkejä, oikeesti ne toimii. nimimierkillä: kokeillut ja toimii


      • totisesti nähdä
        RipsaK kirjoitti:

        ... ymmärtänyt.

        2-3 tuntia aikaa siis per yksien kynsien tekoon?
        Onpas hidasta...

        Päivien pituus:
        2h x 5kpl = 10h
        3h x 4kpl = 12h

        Aika pitkiä on yrittäjän päivät...

        Jonkun tekemät kynnet joihin on käytetty aikaa 1,5 tuntia. Ja vielä geelikynnet.Ja laitetaan vielä koristelut pintaan. Mulla oli kerran akryylit ja vaikka tekijällä oli sähköpora käytössä aikaa meni liki 2 tuntia.Hän oli sentään 7 vuotta jo kynsiä tehnyt. Asiansa ja vastuunsa tunteva tekijä haluaa uhrata hiukan ylimääräistä aikaa jotta lopputulos olisi paras mahdollinen. Kas kun kaikki eivät tätä rahankiilto silmissään tee!!! Asiakas saakoon sitä mitä on rahoillaan lähtenytkin hakemaan eli kestävät ja hyvännäköiset kynnet. Ja tuo Erikan mollaaminen täällä palstalla saisi kyllä jo loppua. Siis suorastaan törkeää käytöstä! Hävetkää!


      • tekijä minäkin
        totisesti nähdä kirjoitti:

        Jonkun tekemät kynnet joihin on käytetty aikaa 1,5 tuntia. Ja vielä geelikynnet.Ja laitetaan vielä koristelut pintaan. Mulla oli kerran akryylit ja vaikka tekijällä oli sähköpora käytössä aikaa meni liki 2 tuntia.Hän oli sentään 7 vuotta jo kynsiä tehnyt. Asiansa ja vastuunsa tunteva tekijä haluaa uhrata hiukan ylimääräistä aikaa jotta lopputulos olisi paras mahdollinen. Kas kun kaikki eivät tätä rahankiilto silmissään tee!!! Asiakas saakoon sitä mitä on rahoillaan lähtenytkin hakemaan eli kestävät ja hyvännäköiset kynnet. Ja tuo Erikan mollaaminen täällä palstalla saisi kyllä jo loppua. Siis suorastaan törkeää käytöstä! Hävetkää!

        Jos asiakas maksaa niin sitten käytetään esim. 3 tuntia tekemiseen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe