Pystytkö nukkumaan lähekkäin eri sukupuolta olevan kaverisi kanssa? Esim. lusikassa tai muuten lähekkäin? Vain alkavatko kädet tai muut ruumiinosat vaeltaa?
Tuli mieleen tosta yhdestä alemmasta ketjusta.
Kaverinukkuminen
33
6838
Vastaukset
- de_monte
olen lähes eunukin maineessa :)
- de_monte
en nuku ikinä toisessa kiinni,omaa tilaa täytyy sängyssä olla.
- Papeete1
En kyllä näe mitään järkeä tuommoisessa lusikkanukkumisessa kavereiden kesken. Ei kiitos, omat pedit vaan tai ainakin saa pysyä omalla puolellaan sänkyä.
- vänkyrä-nainen
seurustelukumppanin kanssa nukkumaan ilman, että kädet vaeltaa, niin miksen muka sit pystyisi miespuolisen kaverinkin kanssa. Olen nukkunutkin. Monta kertaa ja monen kanssa samaan aikaankin.
- seksiä sängyssä
Oletko tuntenut kaverisi jäykistyneen elimen sua vasten?
Onko mennyt panoksi koskaan?
Onko tullut paneskelu aloitetta?
Itse olen pannut aika usein naispuolista naiskaveria noissa tilanteissa ja ollaan sovittu ettei hiiskuta kenellekään asiasta.
Ainakin rekatut ovat todella puritaanisia kun muhun vertaa. Pimeässä rumakin nainen on ihan ok. - vänkyrä-nainen
seksiä sängyssä kirjoitti:
Oletko tuntenut kaverisi jäykistyneen elimen sua vasten?
Itse olen pannut aika usein naispuolista naiskaveria noissa tilanteissa ja ollaan sovittu ettei hiiskuta kenellekään asiasta.
Ainakin rekatut ovat todella puritaanisia kun muhun vertaa. Pimeässä rumakin nainen on ihan ok.Oletko tuntenut kaverisi jäykistyneen elimen sua vasten?
-vain sellaisen miehen kanssa,jonka kanssa on seksiä ollut jo muutenkin.
-Vain sellsien mihen kanssa on ollut seksiä, jota kohtaan mulla on ollut tunteita.
-Vain sellaiselta mieheltä, jonka kanssa on seksiä ollut jo muutenkin/tunteita
-Mun ei oo tarvinnut koskaan panna tai harrastaa muunkaanlaista seksiä salassa kenenkään kanssa.
- väliaika
toki pystyisin, mutta miksi kiusaisin itseäni tai sitä toista osapuolta?
- vänkyrä-nainen
uni..:)
- väliaika
vänkyrä-nainen kirjoitti:
uni..:)
mulla tuli lähinnä mieleen joku pakkasyö korvessa, kun kyse on hengissä selviämisestä.
- vänkyrä-nainen
väliaika kirjoitti:
mulla tuli lähinnä mieleen joku pakkasyö korvessa, kun kyse on hengissä selviämisestä.
romanttisuus. Pakkasyö korvessa. Tarvii toista turvaksi ja lämmikkeeksi. Silloin olisi jo aika intiimi tunnelma, ja romanttista.
- väliaika
romanttisuus. Pakkasyö korvessa. Tarvii toista turvaksi ja lämmikkeeksi. Silloin olisi jo aika intiimi tunnelma, ja romanttista.
siis kaveriisi, jos auto jättää tulevana talvena korpitaipaleella välille jä kännykästä on virta loppu :)
- vänkyrä-nainen
väliaika kirjoitti:
siis kaveriisi, jos auto jättää tulevana talvena korpitaipaleella välille jä kännykästä on virta loppu :)
joka huolehtii musta tosipaikan tullen, eli hyvin mahdollista.:)
- väliaika
joka huolehtii musta tosipaikan tullen, eli hyvin mahdollista.:)
tilanteessahan se lusikka-asento pelastaa molempien hengen. Mistä tiedät kummasta mies huolehti? Itsestään, sinusta vai kenties molemmista?
- vänkyrä-nainen
väliaika kirjoitti:
tilanteessahan se lusikka-asento pelastaa molempien hengen. Mistä tiedät kummasta mies huolehti? Itsestään, sinusta vai kenties molemmista?
ihana, et mun on pakko luottaa siihen, et se haluu huolehtia meistä molemmista.:D
Mutta tuollainen tilanne altistaa oikeesti kaikille syvemmille tunteille. Joku yhteinen kokemus aina muodostaa sellaisen tietynlaisen siteen ihmisten välille. Ja mitä voimakkaampi se kokemus on, sitä vahvempi siitä siteestä tulee. Ei ole ollenkaan ihme, jos noissa tilanteissa kiintyy toiseen. - väliaika
ihana, et mun on pakko luottaa siihen, et se haluu huolehtia meistä molemmista.:D
Mutta tuollainen tilanne altistaa oikeesti kaikille syvemmille tunteille. Joku yhteinen kokemus aina muodostaa sellaisen tietynlaisen siteen ihmisten välille. Ja mitä voimakkaampi se kokemus on, sitä vahvempi siitä siteestä tulee. Ei ole ollenkaan ihme, jos noissa tilanteissa kiintyy toiseen.uskotaan. Olet ihana :)
väliaika kirjoitti:
nukkua selkä selkää vasten.
- Yksinkertainen blondi
on jotenkin niin intiimi asia. En mä oikein parisuhteessakaan osaa nukkua ihan kiinni toisessa. Tarvitsen tilaa... heittelehtiä, heh.. En halua miespuolisen kaverin kanssa nukkua niin, ahdistavaa.
Tosin nuorena tuli kaikenlaisten bileiden tuoksinnassa nukuttua kuka missäkin ja kenenkin vieressä. Oikeastaan helpompi nukkua lähekkäin ihan tuntemattoman kanssa kuin kaverin, jostain syystä. Tosin ei niiltä käsien vaelteluilta silloinkaan usein säästytty:P Pystyisin tietysti, muttei tulisi mieleenkään nukkua lusikka-asennossa kenenkään kaverin kanssa. Enhän saa siinä nukuttua edes Rouva Ratikan kanssa.
Jos joku moista harrastaa niin kyseessä on ainakin toive muusta kuin platonisesta ystävyydestä. Ja jos joku ei tätä itse hoksaa niin kyllähän moinen tyhmyys aika hiljaiseksi vetäisi.- vänkyrä-nainen
niin paljon paremmin aina kun nukun jonkun vieressä. Silloin ei ikinä ole vaikeuksia nukahtamisen kanssa, jota taas yksin nukkumaan mennessä tosi usein on.
En nyt ventovieraan kanssa lähekkäin nukkuisi, mutta kaverien kanssa kyllä, oli sit kumpaa tahansa sukupuolta vaan.
- rapiskarpalo
lähekkäin en ole nukkunut yhdenkään vastakkaista sukupuolta edustavan kanssa nukkunut tai no joo kerran nukahdin kesken kaiken tommosessa lusikka asennossa. Halissakin on nukuttu vain ihan muissa suhteissa ei frendien kesken.
Joidenkin miespuolisten frendien kesken olen kyllä nukkunut samassa sängyssä, mutta toinen toisella puolen ja minä toisella puolen, eikä mitään sen enempiä ole tapahtunut, paitsi et mä oon mölöttänyt unissani ummet ja lammet ja varastanut muutaman kerran peiton ja potkinut "nenän murskaks", ei mun vieressä kukaan toistamiseen nuku (ainakaan koko yötä), ei frendit mies-eikä naispuoliset, eikä edes hekään joiden kanssa ollut ihan perinteinen suhde eikä pelkkä kaveruus. - nukuttu on
pakon eessä on muutaman kerran tullut nukuttua kaverin kanssa vieretysten. Ei oo vaellellu kädet eikä mitkään muutkaan. Pikemminkin sellainen sopiva hajurako on pitänyt, ettei tule kellekkään vääriä käsityksiä. Olen muutenkin tottunut vain nukkumaankin poikien/miesten kans reissuilla, eikä siinä mitään ihmeellistä sen kummemmin ole.
Ilettäis ajatuskin, että kaveri alkais hivuttaa iholle.- edellinen
luin kysymyksen uudelleen. Ihan lähekkäin en haluis mieskaverin kans nukkua, vaikka joskus on ollut pakko aika lähellä olla. Olis kiusallista.
- Pullopersesika
Eihän tommosessa hommassa ole hiventäkään järkeä. Terminologisestikin äitelän piilofeministinen.
- k32v
kuulostaahan se tosiaa vähä omituiselle ja munattomalle touhulle ;D ;D hähä
ja edelleeki o vähä vaikee keksii miks niin tekis. - Pullopersesika
k32v kirjoitti:
kuulostaahan se tosiaa vähä omituiselle ja munattomalle touhulle ;D ;D hähä
ja edelleeki o vähä vaikee keksii miks niin tekis...Nukun yöni paremmin kun tiedän että joku toinenkaan ei ole menettänyt muniaan..
;)
- k32v
tää kyl yrittäis järkätä omat pedit. et ehkä täs iäs ei enää tulis tarvetta ängetä naispuolise kaverin sänkyyn.
ja syynä se, et alkais toi aivo oleen sen verran jo kalkis, et ei kyl keskel yötä välttämättä enää unissaan hahmottais, et ketä siin vieres nukkuis. ja todnäk vetäisis kainaloonsa.
ja aamul sit kuulis todnäk kunniansa tai vähintää jotai kuittailuu.- Tit-ta
ole tarvetta nukkua lähekkäin ei kai ole pelkoa että toisen ottais unissaan kainaloonsa.
Eikö miehille koskaan iske halipula ilman panetusta? - k32v
Tit-ta kirjoitti:
ole tarvetta nukkua lähekkäin ei kai ole pelkoa että toisen ottais unissaan kainaloonsa.
Eikö miehille koskaan iske halipula ilman panetusta?nojoo täytyy pyrkii pitään mieles, et meit olis monenlaisii.
oman hanin paikkahan se siin kainalos olis. ja jos sielt kainalost sit joku toine löytyis, ni olishan se aika outoo.
kyl toi halipula olis iha tuttu ilmiö, mut ei sillo tarvii kyl mennä sylikkäin nukkuun, et siihe kyl riittäis iha reipas halaus ja hetken jutustelut.
kyse on lähinnä yksityisyyden omast tontist, et halailut menis vielä kavereiden kesken. ja siitä, et ketä sille yksityisyyden tontille päästäis, tai kene paikka siel olis. sillä tontil ei voi olla kovinka montaa. - de_monte
Tit-ta kirjoitti:
Eikö miehille koskaan iske halipula ilman panetusta?vaikka ei panettaiskaan.
- MMies
Rippuu humalan asteesta. Alta 4:n promillen voisi siveellisyys karista.
- Ei tosin edes..
kiinnostakaan. zzzzzzzzzzzz
ei nyt sentään lusikassa, mut sylikkäin kyllä. Ja "se" elää ihan omaa tahdollista elämäänsä.
Mä en osaa nukkua kenenkään kanssa lähekkäin, ei vaan pysty. Jotenkin alkaa ahdistamaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658