Kiinnostuin tästä tuotteesta koska siitä on kirjoitettu paljon myönteistä.
Heräsi kuitenkin kysymyksiä että mihin tämän vaikutus perustuu,nesteenpoistoon,vaikuttaa aivojen kylläisyys reseptoreihin vai mikä?Entä miten vaikuttaa ihmiselle jolla on kyllä tuneperäistä syöpöttelyä mutta ei hillitöntä mässäilyä eikä juurikaan makeanhimoa,vaan vatsaa täytyy vuoronperään ruokkia makealla ja hetikohta suolaisella..?
Entä hormoonit..soijasta minulla on hyvä kokemus nälänviejänä ja hormoonien tasaajana,kromi vie makeanhimon..mihin tätä kallista pillerikuuria tarvitaan kun on olemassa muitakin vaihtoehtoja?
No jokatapauksessa kiinnostaisi kokeilla=))
EASYcontrol
7
1006
Vastaukset
- kallopala
Easy Controlin Slendesta on jonkin sortin perunaproteiinituote, joka vähentää näläntunnetta ja väittämän mukaan tasaa verensokeripiikkejä.
Eli kokolailla hyödytön sellaisenaan tunnepohjaiselle syöpölle, ja muutenkin kyseenalainen - syömällä kuitu- proteiini ja (hyvä) rasvapainotteisesti nälkä pysyy loitolla muutenkin.- ei enää syöppö
Jos ei ole Slendestaa kokeillut eikä käyttänyt niin ei pidä kyseenalaistaa. Itseltäni on kilot lähteeneet ja pelkästään siksi että syöpöttely milloin mistäkin nälästä tai tunnetilasta johtuen on kertakaikkiaan vähentynyt. En takuulla kyseenalaista Easy Controlin vaikutusta. Ja onhan sitä testattu ja tutkittu paljon.
- xoxox
ei enää syöppö kirjoitti:
Jos ei ole Slendestaa kokeillut eikä käyttänyt niin ei pidä kyseenalaistaa. Itseltäni on kilot lähteeneet ja pelkästään siksi että syöpöttely milloin mistäkin nälästä tai tunnetilasta johtuen on kertakaikkiaan vähentynyt. En takuulla kyseenalaista Easy Controlin vaikutusta. Ja onhan sitä testattu ja tutkittu paljon.
Missä ajassa ja paljonko on painoa lähtenyt? Entä onko samanaikaisesti ollut muutoksia ruokavaliossa ja/tai liikuntamäärissäati yleensäkin elämäntavoissa?
- pikkuhiljaa
xoxox kirjoitti:
Missä ajassa ja paljonko on painoa lähtenyt? Entä onko samanaikaisesti ollut muutoksia ruokavaliossa ja/tai liikuntamäärissäati yleensäkin elämäntavoissa?
laihtuminen liikkeelle. Sain lahjaksi kahden kuukauden paketin, joten pakkohan ne oli syödä :-) Söin uskollisesti 2 kapselia päivässä 3 viikkoa. mitään ei tapahtunut. Sitten yhtäkkiä yksi päivä olin syönyt noin neljänneksen normilautasellisestani ja tuntui, kuin olisin vetänyt koko lautasellisen. Sen jälkeen lähti laihtuminen hyvin käyntiin ja olen jo oppinut vähentämään ruokaa lautasellani. Menee 0,5 - 1 kg viikossa. Toki nyt on liikkuminenkin lisääntynyt, ihanaa kun pystyy ja jaksaa taas liikkua! Nyt on lähtenyt 9 kiloa ja hyvä mieli siitä, että laihtuminen on järkevää eikä mitään kaalisopalla kituuttamista.
- Myös se
Lue ja viisastu sinäkin:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809218301256_uu.shtml- minulla
olen jutellut easy controlista valmistajan (tai maahantuoja) kanssa. ja sitä on tutkittu maailmalla paljon. Se perustuu jotenkin siihen, että kylläisyyshormonit aktivoituvat eli pää luuulee, että on jo syönyt. Itselläni meni viikon verran, niin ruokahalu alkoi vähentyä selvästi. En syö enää ollenkaan niin paljon kuin aiemmin. Kiloja on karissut jo vajaa 10! Otan yhden kapselin ennen päiväruokaa ja yhden illalla. Kallis on, mutta ompahan kauppalaskukin pienentynyt.
saako tuota enää mistään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303671Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91738Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271358Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1461039Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923- 62918
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ71909Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859