EASYcontrol

minullekkin?

Kiinnostuin tästä tuotteesta koska siitä on kirjoitettu paljon myönteistä.
Heräsi kuitenkin kysymyksiä että mihin tämän vaikutus perustuu,nesteenpoistoon,vaikuttaa aivojen kylläisyys reseptoreihin vai mikä?Entä miten vaikuttaa ihmiselle jolla on kyllä tuneperäistä syöpöttelyä mutta ei hillitöntä mässäilyä eikä juurikaan makeanhimoa,vaan vatsaa täytyy vuoronperään ruokkia makealla ja hetikohta suolaisella..?
Entä hormoonit..soijasta minulla on hyvä kokemus nälänviejänä ja hormoonien tasaajana,kromi vie makeanhimon..mihin tätä kallista pillerikuuria tarvitaan kun on olemassa muitakin vaihtoehtoja?
No jokatapauksessa kiinnostaisi kokeilla=))

7

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallopala

      Easy Controlin Slendesta on jonkin sortin perunaproteiinituote, joka vähentää näläntunnetta ja väittämän mukaan tasaa verensokeripiikkejä.

      Eli kokolailla hyödytön sellaisenaan tunnepohjaiselle syöpölle, ja muutenkin kyseenalainen - syömällä kuitu- proteiini ja (hyvä) rasvapainotteisesti nälkä pysyy loitolla muutenkin.

      • ei enää syöppö

        Jos ei ole Slendestaa kokeillut eikä käyttänyt niin ei pidä kyseenalaistaa. Itseltäni on kilot lähteeneet ja pelkästään siksi että syöpöttely milloin mistäkin nälästä tai tunnetilasta johtuen on kertakaikkiaan vähentynyt. En takuulla kyseenalaista Easy Controlin vaikutusta. Ja onhan sitä testattu ja tutkittu paljon.


      • xoxox
        ei enää syöppö kirjoitti:

        Jos ei ole Slendestaa kokeillut eikä käyttänyt niin ei pidä kyseenalaistaa. Itseltäni on kilot lähteeneet ja pelkästään siksi että syöpöttely milloin mistäkin nälästä tai tunnetilasta johtuen on kertakaikkiaan vähentynyt. En takuulla kyseenalaista Easy Controlin vaikutusta. Ja onhan sitä testattu ja tutkittu paljon.

        Missä ajassa ja paljonko on painoa lähtenyt? Entä onko samanaikaisesti ollut muutoksia ruokavaliossa ja/tai liikuntamäärissäati yleensäkin elämäntavoissa?


      • pikkuhiljaa
        xoxox kirjoitti:

        Missä ajassa ja paljonko on painoa lähtenyt? Entä onko samanaikaisesti ollut muutoksia ruokavaliossa ja/tai liikuntamäärissäati yleensäkin elämäntavoissa?

        laihtuminen liikkeelle. Sain lahjaksi kahden kuukauden paketin, joten pakkohan ne oli syödä :-) Söin uskollisesti 2 kapselia päivässä 3 viikkoa. mitään ei tapahtunut. Sitten yhtäkkiä yksi päivä olin syönyt noin neljänneksen normilautasellisestani ja tuntui, kuin olisin vetänyt koko lautasellisen. Sen jälkeen lähti laihtuminen hyvin käyntiin ja olen jo oppinut vähentämään ruokaa lautasellani. Menee 0,5 - 1 kg viikossa. Toki nyt on liikkuminenkin lisääntynyt, ihanaa kun pystyy ja jaksaa taas liikkua! Nyt on lähtenyt 9 kiloa ja hyvä mieli siitä, että laihtuminen on järkevää eikä mitään kaalisopalla kituuttamista.


    • Myös se
      • minulla

        olen jutellut easy controlista valmistajan (tai maahantuoja) kanssa. ja sitä on tutkittu maailmalla paljon. Se perustuu jotenkin siihen, että kylläisyyshormonit aktivoituvat eli pää luuulee, että on jo syönyt. Itselläni meni viikon verran, niin ruokahalu alkoi vähentyä selvästi. En syö enää ollenkaan niin paljon kuin aiemmin. Kiloja on karissut jo vajaa 10! Otan yhden kapselin ennen päiväruokaa ja yhden illalla. Kallis on, mutta ompahan kauppalaskukin pienentynyt.


    • saako tuota enää mistään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe