miehet munattomia!

nainen.79

Jos luotto miehiin on lujassa niin täällä suomi24 treffeissä se menee kokonaan. Onko se niin vaikeaa laittaa viestiä, jos ei kiinnostakkaan? Oman kuvan lähettäminenhän on täysin mahdotonta vai mitä? Eli jos ei oo aikomustakaan vastata toiselle niin kohteliasta ois ainakin sanoa se! Marjanpoimijoita kaikki!

15

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......................

No tuoko siihen auttaa?

Sensijaan että kiroilet sitä millaisia monet miehet netissä on voisit joko keskittyä etsimään sellaista joka sopii sulle tyylinsä perusteella tai vaihtoehtoisesti hankkimaan tietoja nunnaluostarielämästä.

Valittajista ei tykkää kukaan. Miksi siis tuhlata aikaansa sellaiseen?

Kysyn vaan.

• eivät vastaa.

Haukut väärää puuta prinsessa.

• .............

Kirjoittelin tuossa viikonlopun aikana 24 kirjoitusta itsestäni ja toiveistani mielestäni kiinnostaville naisille ja joiden hakukriteerit täytin.yhtään vastausta en ole tähän hetkeen saanut,,ps,,,kaikki on kyllä luettu.
        Odottelen viikon ja sitten ystävällisesti kiitän kaikkia mielenkiinnosta..onhan se kohteliasta?????

• kuin sinne huudetaan

"Onko se niin vaikeaa laittaa viestiä, jos ei kiinnostakkaan? Eli jos ei oo aikomustakaan vastata toiselle niin kohteliasta ois ainakin sanoa se! Marjanpoimijoita kaikki! "

Tässä tapauksessa ei kyllä voi syyttää miehiä. Jokainen nettitreffailua harjoittava ei-jumalaisennäköinen mies huomaa kyllä hyvin nopeasti, että suureen osaan viesteistä ei tule minkäänlaista vastausta.

• Joo tarkoitin tässä lähinnä sitä vaihetta, kun ollaan jo muutama viesti lähetetty niin sitten kun pyytää toiselta kuvaa niin hän ottaa ja katoaa sanaakaan sanomatta. Tietysti myös naiset tekevät tätä... Valitettavasti. Jos saa paljon vastauksia niin on toisaalta ymmärrettävää, ettei kaikille vastaaa, mutta jos on jo muutaman viestin lähettänyt niin fiksua ois ilmoittaa jos ei enää nappaakkaan.

• hipdogg
        mona24 kirjoitti:

Joo tarkoitin tässä lähinnä sitä vaihetta, kun ollaan jo muutama viesti lähetetty niin sitten kun pyytää toiselta kuvaa niin hän ottaa ja katoaa sanaakaan sanomatta. Tietysti myös naiset tekevät tätä... Valitettavasti. Jos saa paljon vastauksia niin on toisaalta ymmärrettävää, ettei kaikille vastaaa, mutta jos on jo muutaman viestin lähettänyt niin fiksua ois ilmoittaa jos ei enää nappaakkaan.

Joo, tosiaan on naisten markkinat nettideittailussa. Harva vastaa minullekaan, vaikka arvostaisin kyllä edes muutamaa riviä siinäkin tapauksessa, etten ole naisen tyyppiä.

Itsehän en edes vaivaudu lukemaan kuvattomia profiileita. Jos se tekee musta pinnallisen, niin ei voi mitään. Mutta ymmärrän kyllä, että tuollainen käytös harmittaa. Itselleni ei ole kyllä naiset (ne jotka ovat vaivautuneet vastaamaan) tehneet noin ikävästi ja sanoneet suoraan, jos ei kiinnosta. Eikä siitä pidä todellakaan pahastua.

• Minä olen kans samaa mieltä, että voisi kohteliaisuudesta laittaa edes jonkun viestin, vaikka ei vastaisikaan täydellisesti ihannekumppania ;)

Kuva olis kiva, niin sanotusti - jos henkilö ei ole valmis kuvaa näyttämään, mitäpä sitä sitten yrittää jatkaa pitemmälle.

• pikkaisen sellainen tunne että naiset enemmistönä jättävät vastaamati viesteihin. Toisaalta mistä minä tiedän(?). No, tällä pärställä ja kirjoitustaidoilla tai niiden puutteilla en ehkä ihmettele ;)

• degve.

Mä kun luulin että tuota tapahtuu vain miehille, ettei naiset vastaa vaikka mikä olisi. Se on kai sit se kun on niin paljon vientiä, että naisten on helppo napsia parhaat ja mielenkiintoisimmat päältä pois. Ehkäpä sä "nainen.79" olet vaan liian kärsimätön. Eikä sen takia kannata mitään luottoa menettää, jos nyt joku/jotkut eivät satu jossain treffipalstalla sulle kirjottamaan jotain. Mitä tuohon kuvan lähettämiseen tulee, niin ehkäpä ne pelkää etteivät kelpaakaan ulkonäöllisesti.

• oikeasti

jokaikiseen viestiin, jonka olen saanut. Ei saa yleistää! Minä odotan mieheltä hyvää käytöstä ja siksi teen sen myös itse. Ja kerron nätisti heti, jos ei kiinnosta.

• yleistää!"
        oikeasti kirjoitti:

jokaikiseen viestiin, jonka olen saanut. Ei saa yleistää! Minä odotan mieheltä hyvää käytöstä ja siksi teen sen myös itse. Ja kerron nätisti heti, jos ei kiinnosta.

"miehet (huom. monikossa) munattomia"
        "Marjanpoimijoita kaikki! (huom. sana: kaikki)"

Tyyppiesimerkki yleistämisestä.

• Mr.Shoes

Olisipa näin täällä Keski-Suomessakin, että naiset haluaisivat nähdä kuvattoman profiilin kuvan ja kysellä vähän kuka siellä profiilin takana on. Totuus kuitenkin näköjään on, ettei kuvattomat miehet vain kiinnosta naisia.

Loppui viime viikolla Keski-Suomesta kiinnostavat profiilit kesken kun naiset eivät vastaa :D Olihan noita joku 10 kiinnostavaa profiilia, kirjoiteltu on, vastauksia 0.

Kait fiksuinta on vaan olla purnaamatta täällä ja keskittyä elämässä oleellisiin asihoihin, kuin tuhlata miettimisaikaa siihen miten voisi omaa profiilia viellä parantaa, jotta joku siihen vastaisi.

• joo!!

Kyllä kuule Keskisuomen miehet eivät vastaile naiselle!!.
        En enää itse onneksi etsikkään, sain tarpeeksi.

• Mr.Shoes
        joo!! kirjoitti:

Kyllä kuule Keskisuomen miehet eivät vastaile naiselle!!.
        En enää itse onneksi etsikkään, sain tarpeeksi.

Mikä lie mättää kun tehdään profiileja ja sitten ei kirjoitella toisillemme. Sitten päädytään tänne purnaamaan :D Naurattaa.

Menee yli ymmärryksen omalla kohdalla koko touhu.

• tietysti

Munattomia ?

Vai niin. Tuli muuten pitkästä aikaa käytyä treffeillä. Molemmat oli liikenteessä kuvattomilla profiileilla, eikä kuvia vaihdettu ennen tapaamista.

Mitä kysymykseesi tulee, kukahan tässä on pinnallinen/munaton ? Onneksi vielä löytyy niitäkin naisia, jotka näkevät vaivaa ja uskaltavat sokkotreffeille miehen kanssa. Liian monelle se kuva tuntuu olevan kaikki kaikessa, eikä osata viestitellä ja vaihtaa ajatuksia (tutustua) ennen tapaamista.

Mun mielestä toiseen tutustuminen on jokaisen ihmisen perusvelvollisuus. Turha on valittaa, jos jättää kotitehtävät tekemättä...

Viisi vuotta vanhempana voisin sanoa, että opetelkaa naiset tekemään myös oma osanne mahdollisen parisuhteen eteen. Tänä tasa-arvon aikakautena kaikkea ei voi sälyttää miehen harteille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe