Ruotsalainen jääkiekko

Olen muuten sitä mieltä, että kotimainen jääkiekko pelataan nykyään usassa ja siksi kannattaa lähinnä seurata tuota ruotsalaisten peliä, se kun on nykyisin tosi paljon parempaa kuin tämä kotimainen.

35

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

teit mortaalin virheen tässä aihevalinnassa. Käyn kertomassa sähköpostissasi mikä se on. Saat nähdä että niin tulee käymään.

No, lykkyä tykö :D

• Seuraavaksi mä kehun niiden johtamistekniikan työpaikoilla. Sekin on just sidoksissa tuohon jääkiekkoon.

• rauhoittukaa :
        buddy-love kirjoitti:

Seuraavaksi mä kehun niiden johtamistekniikan työpaikoilla. Sekin on just sidoksissa tuohon jääkiekkoon.

ja yrittäkää pysyä palstan aiheessa

• noinhan...

se on.

• sirpamaikkarilta

jääkiekkoa. Jääkiekko on aivan perseestä.

"Ei sillä väliä kuka voittaa. Kunhan Ruotsi häviää."

• Joo en mäkään. En voi sietää koko peliä.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Joo en mäkään. En voi sietää koko peliä.

koko laji. Jalkapallossa näkee sentään reisilihaksia. =D

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

koko laji. Jalkapallossa näkee sentään reisilihaksia. =D

Lisäksi muutama vuosi sitten niiden peliasuja yritettiin uudistaa. Niillä oli joku nainen suunnittelemassa uusia ja se halusi vaihtaa niille sukkahousut kun se piti niitä sukkanauhasysteemeitä vanhanaikaisina. Ne eivät suostuneet siihen ehdotukseen.

Eikö se sustakin vaikuta jotenkin neitimäiseltä touhulta noin tuossa valossa.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Joo en mäkään. En voi sietää koko peliä.

sitä pitää kattoo livenä niin saa raivota kunnolla.

Vodkaa muumilimupullossa, jänisräikkä mukana ja sit saa sen fiiliksen, niinku. ja ihan sama kumman maaliin ammutaan, se on JESSSS tai PERRRkele, ei mitään väliä. Just tästä mua kritisoitiin koulun liikuntatunneilla. Mä en sitoudu kannattamaan kumpaakaan joukkuetta vaikka olisin itse pelaamassa.

Ei jäkistä voi telkasta kattoo. Jollain limenvärisellä sohvalla punaviini näpeissä. "Onpa harmillista että ruotsalaiset saivat taas maalin."

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Lisäksi muutama vuosi sitten niiden peliasuja yritettiin uudistaa. Niillä oli joku nainen suunnittelemassa uusia ja se halusi vaihtaa niille sukkahousut kun se piti niitä sukkanauhasysteemeitä vanhanaikaisina. Ne eivät suostuneet siihen ehdotukseen.

Eikö se sustakin vaikuta jotenkin neitimäiseltä touhulta noin tuossa valossa.

Onks jääkiekkoilijoilla sukkanauhat? Mä kuolen nauruun. Transujen hommaa enemmän ku tiesinkään! Täytyypä seuraavan HIFK:n ottelun jälkeen niiden neitien faneille vittuilla sukkanauhoista.

• gek-ko kirjoitti:

Vodkaa muumilimupullossa, jänisräikkä mukana ja sit saa sen fiiliksen, niinku. ja ihan sama kumman maaliin ammutaan, se on JESSSS tai PERRRkele, ei mitään väliä. Just tästä mua kritisoitiin koulun liikuntatunneilla. Mä en sitoudu kannattamaan kumpaakaan joukkuetta vaikka olisin itse pelaamassa.

Ei jäkistä voi telkasta kattoo. Jollain limenvärisellä sohvalla punaviini näpeissä. "Onpa harmillista että ruotsalaiset saivat taas maalin."

Siitä lisäpinnoja katsomossa jos on Millwallin viiri mukana ihan vaan siltä varalta että pääsis itsekin tappelemaan.

• on asennetta.
        gek-ko kirjoitti:

hallille ja känni päälle. Tärkeintä on samanhenkinen seura.

Onks jääkiekkoilijoilla sukkanauhat? Mä kuolen nauruun. Transujen hommaa enemmän ku tiesinkään! Täytyypä seuraavan HIFK:n ottelun jälkeen niiden neitien faneille vittuilla sukkanauhoista.

Et sä tiennyt. Siks ne just yrittää näyttää niin karskeilta jätkiltä.

• sirpamaikkarilta
        gek-ko kirjoitti:

paljon parempaa ku jääkiekko. Väkivaltasten transujen hommaa koko laji. Paitsi et Teemu Selänteestä mä tykkään. Se on ainoo, joka ei oo väkivaltanen transu.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Siitä lisäpinnoja katsomossa jos on Millwallin viiri mukana ihan vaan siltä varalta että pääsis itsekin tappelemaan.

käyvät. Myös ala-asteen hiihtokilpailuista voitetut mitalit kuuluu ottaa kaulaan.

paljon parempaa ku jääkiekko. Väkivaltasten transujen hommaa koko laji. Paitsi et Teemu Selänteestä mä tykkään. Se on ainoo, joka ei oo väkivaltanen transu.

Jos se on vaan parempi hämäämään.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Et sä tiennyt. Siks ne just yrittää näyttää niin karskeilta jätkiltä.

Piristi niin paljon mun muutenki kivaa päivää. =D

Ilmankos sen Karalahdenki pitää niitä mömmöjä vetää. Ei kai sitä sukkanauhojen häpeää selvänä kestä.

• gek-ko kirjoitti:

käyvät. Myös ala-asteen hiihtokilpailuista voitetut mitalit kuuluu ottaa kaulaan.

Sit se vois olla hyvä jos laittaa varuks jonkun vanhan pokaalin päähän, niin ei satu jos osuu päähän jotain.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Jos se on vaan parempi hämäämään.

on niin symppiksen olonen että jätän sen rauhaan solvauksiltani.

Piristi niin paljon mun muutenki kivaa päivää. =D

Ilmankos sen Karalahdenki pitää niitä mömmöjä vetää. Ei kai sitä sukkanauhojen häpeää selvänä kestä.

Sehän on joskus muinoin ollut joillakin niillä taikuutena että jos haluaa että peli menee hyvin, niin ne pitää lainata tyttökaverilta.

Aattele nyt, jotkut pinkit pitsijutut siellä alla.

Niitä vois ottaa katsomoon ja heilutella niitä siellä, niin ne kärsii.

on niin symppiksen olonen että jätän sen rauhaan solvauksiltani.

Solvata, mut voi sillai alta kulmien luoda epäileviä silmäyksiä.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Sit se vois olla hyvä jos laittaa varuks jonkun vanhan pokaalin päähän, niin ei satu jos osuu päähän jotain.

ihan oman henkilökohtasen sananvapauden pohjalta. Ei kai aikuiset niin lapsellisia ole, että jonkun kiekon maaliin meno saisi tunteet pintaan? Ei toki. Kyse on arkaaisista ja primitiivisistä voimista, joiden kuuluu päästä valloilleen jossain ja millä tahalla tekosyyllä.

Jäkis on paljon parempi tekosyy kuin jalkapallo.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Sehän on joskus muinoin ollut joillakin niillä taikuutena että jos haluaa että peli menee hyvin, niin ne pitää lainata tyttökaverilta.

Aattele nyt, jotkut pinkit pitsijutut siellä alla.

Niitä vois ottaa katsomoon ja heilutella niitä siellä, niin ne kärsii.

heittelee niille mummokalsareita. Eiköhän ne pidä samalla tavalla ne vehkeet kasassa ku sukkanuhatki.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Solvata, mut voi sillai alta kulmien luoda epäileviä silmäyksiä.

kaikki muita solvaan sydämeni kyllyydestä. Teemun jätän vaan rauhaan. Taidan aloittaa solvaamiseni Karalahdesta. Kyllä siinäkin on niin pelle ja idiootti turhuus.

heittelee niille mummokalsareita. Eiköhän ne pidä samalla tavalla ne vehkeet kasassa ku sukkanuhatki.

Niitä takamusta muotoilevia. Tai eiku ne luulis itsensä rokkitähdiks. On ne mummomallit parempii kuitenki.

kaikki muita solvaan sydämeni kyllyydestä. Teemun jätän vaan rauhaan. Taidan aloittaa solvaamiseni Karalahdesta. Kyllä siinäkin on niin pelle ja idiootti turhuus.

Oliks se se joka jossain baarissa raivos että "etteks te tiedä kuka mä oon", vai kuka se niistä oli?

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Niitä takamusta muotoilevia. Tai eiku ne luulis itsensä rokkitähdiks. On ne mummomallit parempii kuitenki.

lahkeellista mallia. Ei sitten reidet hankaudu toisiaan vasten neiteillessä sen "pelaamisen" ohella.

lahkeellista mallia. Ei sitten reidet hankaudu toisiaan vasten neiteillessä sen "pelaamisen" ohella.

Muistat että jotain pitsejä pitää kuitenkin olla.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Oliks se se joka jossain baarissa raivos että "etteks te tiedä kuka mä oon", vai kuka se niistä oli?

Kunhan oon otsikoissa ja uutisissa sen nähny. Ja niiden perusteella oon päätelly et idiootti turhuus. Jos se vastaan kävelis ni en tietäs kuka se on.

• gek-ko kirjoitti:

ihan oman henkilökohtasen sananvapauden pohjalta. Ei kai aikuiset niin lapsellisia ole, että jonkun kiekon maaliin meno saisi tunteet pintaan? Ei toki. Kyse on arkaaisista ja primitiivisistä voimista, joiden kuuluu päästä valloilleen jossain ja millä tahalla tekosyyllä.

Jäkis on paljon parempi tekosyy kuin jalkapallo.

Se pelihän on ihan turhaa. Pistetään ne vaan tappelemaan ilman peliä ja isoimmat yleisöstä otetaan mukaan. Täytyy päästä osallistumaan juttuun nykyistä paremmin.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

Muistat että jotain pitsejä pitää kuitenkin olla.

pitsireunalla. Paljonkohan ne liput otteluun maksaa? Vois varata seuraavaan HIFK:n otteluun. Samalla varaan niille faneillekki. On neki perkeleet niin neitii kun vaan voi olla.

pitsireunalla. Paljonkohan ne liput otteluun maksaa? Vois varata seuraavaan HIFK:n otteluun. Samalla varaan niille faneillekki. On neki perkeleet niin neitii kun vaan voi olla.

En mä ole koskaan ollut ottelussa. Varmaan on hyvä varata jotain pippurisumutetta mukaan, siis jos ne vaikka ihan hiukan ärsyyntyy siellä. Pippuri on kivaa mielipiteenmuokkausainetta. Tai se taitaa olla kielletty, mutta sipulinestettä sumupulloon, niin toimii niinkin.

• sirpamaikkarilta
        buddy-love kirjoitti:

En mä ole koskaan ollut ottelussa. Varmaan on hyvä varata jotain pippurisumutetta mukaan, siis jos ne vaikka ihan hiukan ärsyyntyy siellä. Pippuri on kivaa mielipiteenmuokkausainetta. Tai se taitaa olla kielletty, mutta sipulinestettä sumupulloon, niin toimii niinkin.

ne päästäs mut sinne katsomoon sumutepullon kanssa? =D

Mut voinhan mä odotella siellä jäähallin ulkopuolella. Tai sitten viimeistään bussissa, minne ne fanit tunkee ja hidastaa mun matkantekoani! Sumuttelen siellä sitten sipulivettä samalla kun tarjoilen mummokalsareita ja solvaan neideiksi.

Varmaan ois parempi vaan tyytyä lähtemään nukkumaan. Täytyy kerätä voimia aamua varten että jaksaa jatkaa julkisesta liikennelaitoksesta valittamista.

ne päästäs mut sinne katsomoon sumutepullon kanssa? =D

Mut voinhan mä odotella siellä jäähallin ulkopuolella. Tai sitten viimeistään bussissa, minne ne fanit tunkee ja hidastaa mun matkantekoani! Sumuttelen siellä sitten sipulivettä samalla kun tarjoilen mummokalsareita ja solvaan neideiksi.

Varmaan ois parempi vaan tyytyä lähtemään nukkumaan. Täytyy kerätä voimia aamua varten että jaksaa jatkaa julkisesta liikennelaitoksesta valittamista.

Sama vika, eli unta pitäisi aloittaa jo.

Höh. ei tästä kunnon riitaa saatu aikaan kun ei ole lätkäfaneja paikalla (tai sitten ne ovat liian järkyttyneitä).

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      204
      1481
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1144
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      846
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      710
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe