mistä, mitä?

häh?

Olen pienirintainen naisen alku ja ongelma koskee niin rintsikoita kuin muutenkin vaatetusta. Olen n. kokoa AA,A ja pari senttiä päälle 150cm.

En ole vähään aikaan käyttänyt rintsikoita ollenkaan, mutta nyt haluaisin löytää sellaiset.

Minkälaiset kannattaisi olla? en oikein tiedä että kannattaako minun käyttää kaarituellisia vai ei ja mistä voisin löytää kaarituettomat mukavat rintsikat? En haluaisi antaa ainakaan paljoa suurempaa vaikutusta kuin todellisuudessa olen.

Minkälaiset yläosat sopivat pienirintaiselle?

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii ja osaa tähän vastata.

6

3198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuminätäällä

      kaarituellisia, tukevat rintoja. push upit.

    • linkkiä sinulle
      • tykkäsin

        käyttää pienempirintaisena sellaisia kevyesti topattuja toppeja. Tuntui jotenkin hölmöltä alkaa push-up-liiveillä vääntämämään ja topatut kaariliivitkin jotenkin ylimitoitettuja ja jäykkiä. Voisit varmaan myös kokeilla erilaisia kolmioliivejä. Läpinäkyvät pitsiversiot sopivat varmasti myös aikuisenkin makuun.

        Minulla on ikävä noita aikoja. Nykyään ei voi enää käyttää kun tarttee olla enemmän tukea, jottei tarvitse pelätä kompastumista tisseihin kolmikymppisenä. :9


      • pienirintaiselle
        tykkäsin kirjoitti:

        käyttää pienempirintaisena sellaisia kevyesti topattuja toppeja. Tuntui jotenkin hölmöltä alkaa push-up-liiveillä vääntämämään ja topatut kaariliivitkin jotenkin ylimitoitettuja ja jäykkiä. Voisit varmaan myös kokeilla erilaisia kolmioliivejä. Läpinäkyvät pitsiversiot sopivat varmasti myös aikuisenkin makuun.

        Minulla on ikävä noita aikoja. Nykyään ei voi enää käyttää kun tarttee olla enemmän tukea, jottei tarvitse pelätä kompastumista tisseihin kolmikymppisenä. :9

        Ainakin kannattaa välttää V-aukkoisia paitoja. Pyöreitä tmv kaula-aukkoja kannattaa suosia. Niistäkin löytää niin monenmuotoista, että ei valikoimasta jää vajaaksi. Ihoa myötäilevät paidat(ts. kireät) ovat myös himan hassun näköisiä pienirintaisilla. Ei nyt säkkejä tarvitse ostaa, mutta sellaista, että pienirintaisuus ei heti korostu.


    • AA, XS

      Olen etsinyt AA-kuppikkoon rintaliivejä Helsingistä ja tulos on ollut surkea. Todellisuudessa A-kuppikoon koko vaihtelee paljon eri liiveissä ja parhaassa tapauksessa kaupan myyjä osaa auttaa. Mutta muuten olen todella raivona. Ikää on jo, mutta kokoni on kaikin tavoin pieni ja siro. Nähtävästi pitäisi käyttää jotain teinityttöjen sarjakuvahahmoilla kuvioituja liivejä, joista nyt jokainen teinityttökään ei pidä. Niitä kyllä löytyy joka paikasta (H&M, marketit, Sokos jne jne). Toinen ongelma on se,että valmistajat tuntuvat kuvittelevan, ettei kukaan pienirintainen koe olevannsa seksikäs: ihania läpinäkyviä pitsiliivejä saa turhaan hakea ja toppausta on aina vaikka millä mitalla. Tietenkään rinnanympäryksen ja lantion epäsuhtaa (jos sellaista on) ei kannata korostaa, ts. paidan päälle liivi, väljemmmät paidat, isot kaulukset, kuviot yläosassa yms. ovat hyvästä.

      Jos jostain Helsingistä saa AA-kuppikoon liivejä, jotka ovat laadukkaat, ostan heti, jos joku vain kertoo, mistä hakea.

      • -nellie-

        AA-liivejä on tosiaan vaikea löytää. Seppälässä on jonkin verran valikoimaa, myös sellaisia liivejä joissa ei ole pieniä ankkoja tai kaiken maailman tekstejä jos ei sellaisista tykkää :).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe