Siis mikä ragga-vaikutteinen biisi soi subtv:n sub marine- mainoksessa. Taisi alunperin olla toisessa esitetyssä jaksossa, jossa mm. dj Alimo oli heilumassa.
Mikä Biisi Sub Marinen mainoksessa?
8
924
Vastaukset
- Jep
no se on sen Alimon biisi levyltä This is Beatsandstyles
- Limbo
Ei ole sillä levyllä, vaikkakin saman tyylistä musiikkia tässä minun näkemässäni mainoksessa on.
- Jep
okei, ehkä se ei oo siinä levyllä,mut niitten biisi se on
- Sammy
Beats and Styles-Smilin' 4/4 club mix.
Meni äsken sen verran nopeesti ohi se mainos,mutta siltä kuulosti.
Smilin' sinkun kakkosraita...- Limbo
Tuli uusintana sunnuntaina se jakso jossa tuo kappale soitetaan, ja Control kyllä höpisi, että Slarta John siinä on äänessä. Biisin nimeksi tais sanoo Soca Rumba tai jotain sinnepäin..Oiskohan jotain julkaisematonta matskua Beats and Stylesiltä?
- minä
Limbo kirjoitti:
Tuli uusintana sunnuntaina se jakso jossa tuo kappale soitetaan, ja Control kyllä höpisi, että Slarta John siinä on äänessä. Biisin nimeksi tais sanoo Soca Rumba tai jotain sinnepäin..Oiskohan jotain julkaisematonta matskua Beats and Stylesiltä?
on sen biisin nimi
- punx
Limbo kirjoitti:
tuli mieleeni tuosta ohjelmasta..
että kun olin helsingissä talon valtauksessa(itsenäisyys pv:n aikaan)
niin siellä talolla oli sub marine kuvaajia.. ja sanoivat että tulee tv:stä.
itse en ole katsonut( hyvä niin) heh
- jänis
sen biisin nimi on soca rumba, joku basement jaxxin kylkiäisprojekti tjn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714