Dirty Fingernails?

fanfanii

Mä löysin just tosi mageen bändin Dirty Fingernails. Ne on suomalaisia, mutta asuu Lontoossa. Mä en oo aikasemmin kuullu kenenkään suomalaisen tekevät tollasta musaa. Ehkä tätä myötä muutkin alkaa tekemään vähän parempaa musaa!

Niiden nettisivuilta voi ny ladata vielä ekan sinkun ilmaseks (vähän kansainvälisempää meininkiä!) ja eka levy tulossa. Ne myös tulee käymään Suomes keikoilla ny syksyllä!

Muutetaan Suomen musaskeneä tukemalla oikeesti hyvää musaa!

6

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pop-fani

Joo, tosi makee video ja kivat toppatakit!
      Onnea Suomen keikoille!
      Faninne

• SamiKaro

Joo, erittäin hyvän kuuloista!
      Rumba esitteli näköjään ihan kannessakin!!!
      (Tais tosin olla jo edellinen numero...)

Löysin MySpacesta sen koko albumin ennakkokuuntelusta, ja näytti olevan YleX etusivulla viikon älppärinä (heh, toi termi on jostain LP-ajoilta...)

että ihan hyvin näyttää lähtevän bändi liikkeelle!

-sami

• kiva bändi kyllä

Minäkin tuosta bändistä innostuin, ihan vaan sen takia, että se oli Rumban kannessa. Jos aivan tuntematon bändi on hilannut itsensä suosta suoraan Rumban kanteen, sen on pakko olla kokeilemisen arvoinen, ja tämä bändi oli tosiaan! Kiitos ja kumarrus Rumba vinkistä. Ehkä tämä bändi tulee joskus olemaan vähän suurempikin nimi. Vaikka täytyy sanoa, että niitten nimi on tosi typerä. :P
      Nytten näyttää heitin uus levy löytyvän kokonaan MySpacesta, suosittelen.

• fanifani

AIVAN mahtava Turun Dynamon keikka!!!!!
        TULTA PÄIN!!!!!!
        Terkuin kunnon musasta välittävä! Pitääkin olla vaihteluja,,,,ei sitä todella typerää RÄMPYTYSTÄ,,,,,siihenhän pystyis KUKA vaan!!!! He he . Sorry!
        OOtte todella mahtava bändi ja eiku tultaaaa päin ja niin se meneeeee!
        (((((((halit kivasta keikasta)))))) se The Friends oli tosi s-u-r-k-e-e-e-e-e-e teihin verrattuna! Ja vielä PÄÄ-BÄNDI! Hallooooo-HOI!!!!!
        I like YOU www.dirty fingernails.fi...and your *BRUNO* video!!!!!!! That´s COOL, REALLY COOL!!!!
        FF

• tosi surkee

Tämä on niin sarjassamma bändejä joita löytyy 12 tusinasta ja biisitkin on tehty jo melko monta kertaa aiemmin.
      Ne on esillä ainoastaan sen vuoksi, koska ovat Lontoossa asuvia ex-Kajaanilaisia ja levyttävät suomalaiselle levymerkille.
      Kuka tuommosta renkutusta jaksaa kuunelle pidemmän päälle? -Just, ei kukaan!!

• honeykill

Jos elämäsi on niin repseestä.....tee vaik se itsari!!!!!:) Katso peilis ja ala elää s-u-r-k-i-m-u-s!!!! Jotkut tekee mitävaan ja Sä kun ET TEE muuta kun surkuttelet!!!!! he he he - DO SOMETHING REALLY GREAT!!!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe