Mä löysin just tosi mageen bändin Dirty Fingernails. Ne on suomalaisia, mutta asuu Lontoossa. Mä en oo aikasemmin kuullu kenenkään suomalaisen tekevät tollasta musaa. Ehkä tätä myötä muutkin alkaa tekemään vähän parempaa musaa!
Niiden nettisivuilta voi ny ladata vielä ekan sinkun ilmaseks (vähän kansainvälisempää meininkiä!) ja eka levy tulossa. Ne myös tulee käymään Suomes keikoilla ny syksyllä!
Muutetaan Suomen musaskeneä tukemalla oikeesti hyvää musaa!
Dirty Fingernails?
6
927
Vastaukset
- pop-fani
Joo, tosi makee video ja kivat toppatakit!
Onnea Suomen keikoille!
Faninne - SamiKaro
Joo, erittäin hyvän kuuloista!
Rumba esitteli näköjään ihan kannessakin!!!
(Tais tosin olla jo edellinen numero...)
Löysin MySpacesta sen koko albumin ennakkokuuntelusta, ja näytti olevan YleX etusivulla viikon älppärinä (heh, toi termi on jostain LP-ajoilta...)
että ihan hyvin näyttää lähtevän bändi liikkeelle!
-sami - kiva bändi kyllä
Minäkin tuosta bändistä innostuin, ihan vaan sen takia, että se oli Rumban kannessa. Jos aivan tuntematon bändi on hilannut itsensä suosta suoraan Rumban kanteen, sen on pakko olla kokeilemisen arvoinen, ja tämä bändi oli tosiaan! Kiitos ja kumarrus Rumba vinkistä. Ehkä tämä bändi tulee joskus olemaan vähän suurempikin nimi. Vaikka täytyy sanoa, että niitten nimi on tosi typerä. :P
Nytten näyttää heitin uus levy löytyvän kokonaan MySpacesta, suosittelen.- fanifani
AIVAN mahtava Turun Dynamon keikka!!!!!
TULTA PÄIN!!!!!!
Terkuin kunnon musasta välittävä! Pitääkin olla vaihteluja,,,,ei sitä todella typerää RÄMPYTYSTÄ,,,,,siihenhän pystyis KUKA vaan!!!! He he . Sorry!
OOtte todella mahtava bändi ja eiku tultaaaa päin ja niin se meneeeee!
(((((((halit kivasta keikasta)))))) se The Friends oli tosi s-u-r-k-e-e-e-e-e-e teihin verrattuna! Ja vielä PÄÄ-BÄNDI! Hallooooo-HOI!!!!!
I like YOU www.dirty fingernails.fi...and your *BRUNO* video!!!!!!! That´s COOL, REALLY COOL!!!!
FF
- tosi surkee
Tämä on niin sarjassamma bändejä joita löytyy 12 tusinasta ja biisitkin on tehty jo melko monta kertaa aiemmin.
Ne on esillä ainoastaan sen vuoksi, koska ovat Lontoossa asuvia ex-Kajaanilaisia ja levyttävät suomalaiselle levymerkille.
Kuka tuommosta renkutusta jaksaa kuunelle pidemmän päälle? -Just, ei kukaan!!- honeykill
Jos elämäsi on niin repseestä.....tee vaik se itsari!!!!!:) Katso peilis ja ala elää s-u-r-k-i-m-u-s!!!! Jotkut tekee mitävaan ja Sä kun ET TEE muuta kun surkuttelet!!!!! he he he - DO SOMETHING REALLY GREAT!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984