Hei
tietääkö kukaan onko Joensuussa biohammaslääkäriä.
Haluaisin poistaa kaikki amalgaamit.
Mahdollisesti illalla ja kerralla.
Biohammaslääkäri Joensuussa?
3
1043
Vastaukset
- lähin biohammaslääkäri
Joensuusta ei ehkä löydy biohammaslääkäriä, mutta Kuopiosta löytyy Ilkka Bäck, osoite: Vuorikatu 26, 70100 Kuopio, puhelin 017-26 11 262.
Muuten biohammaslääkärit tuntuvat olevan enimmäkseen Etelä- ja Länsi-Suomessa (Helsinki, Turku, Tampere, Lahti, Pori - Joensuussa asuva
Varsinaista biohammaslääkäriä ei ole, mutta kyllä jotkut yksityiset vaihtavat niitä. Suojaus ei ole oikein hyvä. Joensuussa oli yksi hammaslääkäri, joka teki saneerauksia suojattunakin, mutta hän on nyt Tuupovaarassa. Nimi on Sakari Kamppila ja yhteystiedot löytyvät oheisesta listasta:
http://www.jns.fi/Resource.phx/sivut/sivut-tuupovaara/palvelut/index.htx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628