Mies, olisiko sinusta

maahanmuuttajaksi

Tsau,

On pakko kysyä. Kun tuolla aiemmin joku kysyi naisesta samaa:

"palstan naisille;olisitko Sinä halukas muuttamaan miehesi kotimaahan ja onko tästä edes keskusteltu?Vai oliko homman nimi automaattisesti sulhosi saapuu hyvinvointisuomeen?"

Mites miehillä? Onko asiasta ollut puhetta? Oletteko harkinneet edes leikillänne muuttamista vaimonne/tyttöystävänne kotimaahan?

Meillä asian olen nostanut esiin ja vastaus ja oma päätelmänikin on ollut: ei kannata, tulis vielä enemmän ongelmia ja ei minusta taitaisi siihen olla.

"Nostan hattua sinulle, rakas"

13

1228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei missännimessä

Mies tuo vaimonsa kotiaan palatessaan retkiltään,sodasta,merentakaa,kaukomailta! Niin on aina ollut ja tulee(pitäisi) aina oleman!

• ja luulisin että

todennäköisyydessä tulevaisuudessa muutammekin sinne

syitä on monia, mutta tärkein syy on suomen väistämätön muuttuminen asumiskelvottomaksi ja vaarallisen rikolliseksi slummiksi jatkuvasti lisääntyvän rauhanuskonnon edustajien ja niiden vähän tummempien maahanmuuton vuoksi

• ap, ap

Okei, saldo nyt:

Yx asuu jo, ja roikkuu päiväkaudet suomalaisella sivustolla haukkumassa muslimeja.

Toinen elää ritariaikaa mielessään ja kokee vaimontuonnin/ryöstön sankariteoksi.

Kolmas pelkää muiden maahanmuuttajien saastuttavan Suomen ja aikoo ehkä muuttaa "puhtaaseen" ulkomaailmaan.

Mielenkiintoista. Löytyykö lisää?

• yksi....

Asuin sitten Suomessa tai ulkomailla, hoitaisin kuitenkin leivän kotiin enkä eläisi vaimoni siivellä, toisin kuin teidän sankarinne.

Ymmärtänet eron.

• ulkosuomalainen nainen
        yksi.... kirjoitti:

Asuin sitten Suomessa tai ulkomailla, hoitaisin kuitenkin leivän kotiin enkä eläisi vaimoni siivellä, toisin kuin teidän sankarinne.

Ymmärtänet eron.

Erittäin hyvä pointti :)

• olisi.................

Suomalainen verotus, sää, epäsosiaaliset ihmiset...

• vaimo Aasiasta

miehen pitäisi muuttaa naisen perässä minnekään?

Kun on jo hyvä työpaikka Suomessa, niin ei ole mitään järkeä muuttaa, koska mies on kuitenkin perheen pääasiallinen elannonhankkija viimeistään siinä vaiheessa, kun tulee jälkikasvua. Miksi siis lähteä vieraaseen, mahdollisesti matalamman elintason maahan, josta ei välttämättä saa kunnollista työpaikkaa?

Tosimies ei muuta pelkän naisen perässä ulkomaille. Palstan naisten urhot muuttavat Suomeen, koska täällä on korkeampi elintaso ja valtio jakaa almuja, mutta ne onkin kaukana tosimiehistä.

• ap, ap

Njah,

Saldo tällä hetkellä:

Aika umpimielistä "poteroissa" kyhjöttämistä. TAI sitten minä olen poikkeava (joku ressukka taisi luulla naiseksikin).

Tosimiehet tai muslimin haukkujat eivät taida kyetä abstraktiin ajattelun saatika sitten loogiseen pohdiskeluun. Pelko miehisyyden menettämisestä, jos toimisikin totutusta toisin (ajattelisi toisin).

Ei hätää, en vaivaa kysymyksilläni taasen...

Jääkää hyvin kiukuttelemaan naisvastaisuuksinenne.

"Voi kuinka rakastankaan sinua rohkea naiseni"

• tonkatsu

Mikäli löytyisi alani töitä paikanpäältä, olisin oitis valmis muuttamaan.Vaimon kanssa jo monesti ollutkin puhetta asiasta ja hän olisi onnellisempi kotimaassaan.

Ei haittaisi muutto sinne, palkat korkeampia kuin täällä,tiemmä.Voisi olla aluksi shokki, ja hankala asioida virastoissa, mutta kyllä siihen tottuisi.

Monesti Japania pidetään kalliina maana, mutta jos se ei pidä paikkaansa.Hinnat jotakuinkin Suomen tasolla ja pääseehän missä tahansa maassa rahoistaan jos ostaa kaiken kalleinta.

Ystävien ja perheen jättäminen taa haittaisi, mutta pääseehän sieltä lentokoneella takaisin sukuloimaan :)

• Lyhyesti sanottuna "EI"!
      Itseasiassa olen kyllä suuren osan elämääni asunut ja työni tehnyt ulkomailla, mutta kokoajan palkka on kuitenkin tullut suomalaiselle pankkitilille ja kotiosoitteeni on ollut aina Suomessa.
      Vasta avioiduttuani nykyisen vaimoni kanssa asetuimme pysyvästi Suomeen. Tämä siksi, että aikojen saatossa olin jo oppinut että avioliitto ei toimi jos puolisot asuvat pääsääntöisesti eri maissa.
      Olen myös "vanhan ajan kasvatti" jossa lähtökohtana on, että mies hankkii toimeentulon, eikä minulla olisi ollut mahdollisuutta saada kiinalaiselta työnantajalta mielekästä oman alani työtä.
      Myös Kiinassa on edelleen aika pitkälti tuo sama ajatusmaailma, että mies pääsääntöisesti hankkii toimeentulon joten valinta oli helppo.

Siitä olemme kyllä keskustelleet että kun jään eläkkelle niin saattaisimme muuttaa vaimoni kotimaahan ja siksi meillä on myös asunto siellä odottamassa ihan kaiken varalta onhan se ihan kiva lomailla siellä kun ei tarvitse miettiä missä asuu.

• yksi vain

Ilmeisesti meillä kaikki asiat samoin kuin edellisellä.

Vaimon kotimaasta on myös hankittu 'kakkosasunto', joka on tosin on suurempi kuin asunto täällä Suomessa, täkäläisestä törkeästä hintatasosta johtuen. Eläkkeellä on kans ajateltu sinne muuttaa, koska siellä eläminen on paljon edullisempaa.

• tässä tilanteessa

Ei enää tässä iässä. Jos vaimon kotimaassa hanttihommissa tienaa satasen tai kaksi, eikä kunnon töitä oikein ole tarjolla ei ole paljon järkeä.

• Pallesetä

Jo nyt sopiva eukko löytyis ja kunnon työ niin mikä ettei.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe