Se oli rituaalimurha

Laskutaitoinen-1

uhrilahja suomen valtiolle. Lepyyttääksen "jumalia" hän uhrasi viattomia henkilöitä tälle jumalalle.

Syy on selvä: Valtio eli jumalamme on viime vuosina kohdellut viattomia ihmisiä todella huonosti. Tätä kohtelua kutsutaan monilla kauniilla nimillä: ulkoistus, tehostus, kannustus jne... Lepyyttääksen jumalia hän lahjoitti sille uhrin, jotta jatkossa se kohtelisi ihmisiä inhimmillisemmin.

Näin on tehty jo tuhansia vuosia.

2

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

satanistit persukokoomus hallitsee...

purrastahan näkee jo kaukaa että helvetistä tullut,,.. jne...

transu-pääministeri? ... halla-aho....?

jne...?

VAROKAA! Satanistien uhrijuhla on nyt HALLOWEEN joten varoitus kaikille TARKKAILKAA SATANISTEJA .
      Tarkkaile satanistien toimintaa Satanistien RITUAALIMURHA-juhla nyt Halloween

Satanistien juhla-ilta on, joten varoitus ja kehoitus tarkkailemaan satanistinaapurienne toimintaa jo jopa viikkoa ennen

- Ihmisuhrit,kannibalismi,lapsi-seksi, eläinten kidutus yms. rikollinen toiminta?
      voi olla osa satanisti-naapurisi toimintaa.

Dokumentteja aiemmista vastaavista tapauksista on tarjolla loputtomiin.

Rukoilkaamme Jeesusta, joka on suurin mahti yli Saatanan vallan. Ainoa?

Satanistin saattaa erottaa mm. sikamaisesta kahjuudesta , alemmantason tolloilla mustista vaatteista , huumepiirit, oudosta menestyksestä nopeasti (satanisti-eliitti nostaa),
      satanistimerkit, tai okkultismi-aiheet kotona, joukkovaino-toiminnasta, jne.?

parhaiten voi testata puhumalla jeesuksesta,ja rukoilemalla Jeesusta niiden edessä)
      -myös esim Halloweeninä?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/2128101/satanistien-juhla-ilta-on-halloween-30-31-10-joten-varoitan---kehoitan

Voi lukaista seuraavan vähän sekavan ketjun. On siellä linkkejä, joiden kirjoittaminen on yleensä onnistunut vasta toisella kerralla. Ja on monta kertaa keyword, jonka voi kirjoittaa etsi kohtaan.

Minun oli vaikeaa ja vastenmielistä ruveta ottamaa selvää edes määritelmistä. Väsyin ja jatkoin ketjua vastahakoisesti. -Syy on varmaan se, että estettiin selvittämästä asiaa, koska olin satanistien joukkovainon plus heidän erityisosaamisensa kohteena.

Tarkistakaa vaikka linkit.
      ...............

Sain selville, että yläpuolellani in asunut yli 30 vuotta satanistipomo. Tässä linkki

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18089154/havaintoja-elitistisalaseura---pmosta
      -----
      satanisti ei koskaan kerro ulkopuolisille olevansa satanisti...?
      ... ei ole sattunut kohdalle ketään, joks ilisi kertonut
      ..... . , ., .,
      no ei tosiaan... silti satanisteja kultti ryhmiä jne. mitälie on vaikka kuinka paljon- ja jo päiväkodeissa aloitetaan aivopesu pakanallisuuteen eli kristillinen opetus on poistettu koko Suomesta...

nämä sitten 'eläviä kuolleita' ihmisiä, jotka on koko Suomen ongelma... mm tekevät valtion tukemana joukkovainoja yksittäisiä ihmisiä vastaan, jne...??
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

" Olen KOKO SUOMI VAINOO-ketjun kirjoittaja. Löytyy vaikka hakusana: gang stalking. listasta.

Jo ennen kuin joukkovainoni alkoi, minulle tapahtui kummallisia , suuren luokankin asioita juhannuksena. kun yritin käydä kokolla juhlimassa. - Sitten edellisellä vuosikymmenellä kun tiesin joukkovainosta, jokaisena juhannuksena olin kolmipäiväisen omituisen, helvetillisen menon kohteena. "
      -!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Satanistihan pitäisi jonkun poistaa maapallolta?...

mutta tuota ei ole kukaan tekemässä- kun taitaa olla niitä sinisatanisteja nuo viralliset tahot kuten Arto Lauri sanoo?

Vain rukous voi auttaa Suomea.!!

• Anonyymi00002
      UUSI

joukkovainottujen kokous oodissa nyt ,lauant 11 päivä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      80
      1552
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      14
      1014
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      912
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      95
      912
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      724
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      141
      689
    7. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      651
    9. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      77
      649
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      641
    Aihe