Clit hood -lävistys klitoriksessa

Maiko

Onkos kenelläkään kokemuksia klitoriksen ns. esinahkaan tehdystä lävistyksestä? Kipu lävistettäessä, paranemisaika, miltä "tuntuu" jne.?

20

14423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr frenum

Vaimolla on sekä vertikaalinen että horisontaalinen klithood-lävistys. On kuulemma vähemmän kivulias kuin nännilävistys. paranivat molemmat todella nopeasti. alkuun käytimme kortsua kunnes olivat parantuneet. on sängyssä molemmille aivan huippujuttu. itselläni on frenulum ja molemmat ollaan nautittu salaisista lävistyksistämme paljon.

• olen edellä aikaani

mulla on psidoelelum, ja olen tykännyt siitä todella paljon, eli se on sellainen iso halkasijaltaan oleva härän nenärengas (mulla rauta on 18mm paksu, ja renkaan halkaisija on 24 cm) joka on lävistetty kummankin pakaran läpi.
        Se näkyy kävelessä tyylikkäästi farkkujen läpi
        on kuulkaas seksikäs peli. ainoo että kun käy vessassa isommalla hädällä, niin sen joutuu puhdistamaan hyvin.
        ihme juntteja, joka kerran joudun lentokentällä tarkastukseen. eivät tajuu et nää lävistykset ovat huippujuttu.

PS: tää tulee varmaankin muotiin suomessa vasta ensi vuonna, omani otin lontoossa. Olkaahan kuulolla!!!!!

• Tauno Eväs
        olen edellä aikaani kirjoitti:

mulla on psidoelelum, ja olen tykännyt siitä todella paljon, eli se on sellainen iso halkasijaltaan oleva härän nenärengas (mulla rauta on 18mm paksu, ja renkaan halkaisija on 24 cm) joka on lävistetty kummankin pakaran läpi.
        Se näkyy kävelessä tyylikkäästi farkkujen läpi
        on kuulkaas seksikäs peli. ainoo että kun käy vessassa isommalla hädällä, niin sen joutuu puhdistamaan hyvin.
        ihme juntteja, joka kerran joudun lentokentällä tarkastukseen. eivät tajuu et nää lävistykset ovat huippujuttu.

PS: tää tulee varmaankin muotiin suomessa vasta ensi vuonna, omani otin lontoossa. Olkaahan kuulolla!!!!!

...tollanen lävistys laitetaan? Siis jos menee oikeen kunnolla ottamaan sen jossain? Sattuuko prkl:eesti?

• olen edellä aikaani
        Tauno Eväs kirjoitti:

...tollanen lävistys laitetaan? Siis jos menee oikeen kunnolla ottamaan sen jossain? Sattuuko prkl:eesti?

Lävistys laitetaan siten, että otetaan kumpikin pakara pehmeiden puristimien väliin, puristetaan pakarat yhteen.
        Ammutaan HILTI-naulaimella eräänlainen virkkuukoukun tapainen "naula" kummastakin pakarasta läpi (naulan paksuus 2mm enemmän kuin itse renkaan.) rengasrauta kiinnitetään "naulaan" kiinni ja vedetään pakaroista läpi, kuten esim. korvakorukin.
        psidoelelussa on valmis.

Voin sanoa että sattuu aivan todella saakelisti!
        perse on niin kipeä etten kärsinyt istua viikkoon.
        Mut nyt on kyllä hienoa kun voin hyvillä mielin olla tosi lävistetty! ei tän rinnalla mitkään penislävistykset yms. ole mitään. Tietenkin kohta tulee muotiin kaulalävistys, sitten täytyy munkin keksiä jotain kovempaa..

Hei kamoon! ettekste nyt tajunneet että tää oli pientä piikittelyä teitä lävistysfaneja kohtaan?
        En kai mä nyt noin idiootti oo että ottaisin perskannikoihin jonkun häränrenkaan??? siis ei helvetti...
        (kohta senkin joku pelle keksii..)

Muuten, jos mä isken baarista naisen, vien kotiini, jne.. ja paljastuu että hänellä on jokin muu lävistys kuin korvarenkaat, niin tytteli on rappukäytävässä ennenkuin saa vaatteitaan päälle..
        Ei sen takia, etteikö ihminen saa lävistellä itseään kuten tahtoo, vaan sen takia, että sellaiset mimmit, jotka on niin laumasielumuodinperässäjuoksijoita, että ottavat lävistyksiä vaan siksi, että ne ovat kova juttu, kutsun idiooteiksi. Ja idioottien kanssa en halua pajon hengailla..

Eli tästä tämä provo... heh heh

• Maiko

Lävistys laitetaan siten, että otetaan kumpikin pakara pehmeiden puristimien väliin, puristetaan pakarat yhteen.
        Ammutaan HILTI-naulaimella eräänlainen virkkuukoukun tapainen "naula" kummastakin pakarasta läpi (naulan paksuus 2mm enemmän kuin itse renkaan.) rengasrauta kiinnitetään "naulaan" kiinni ja vedetään pakaroista läpi, kuten esim. korvakorukin.
        psidoelelussa on valmis.

Mut nyt on kyllä hienoa kun voin hyvillä mielin olla tosi lävistetty! ei tän rinnalla mitkään penislävistykset yms. ole mitään. Tietenkin kohta tulee muotiin kaulalävistys, sitten täytyy munkin keksiä jotain kovempaa..

Hei kamoon! ettekste nyt tajunneet että tää oli pientä piikittelyä teitä lävistysfaneja kohtaan?
        En kai mä nyt noin idiootti oo että ottaisin perskannikoihin jonkun häränrenkaan??? siis ei helvetti...

Muuten, jos mä isken baarista naisen, vien kotiini, jne.. ja paljastuu että hänellä on jokin muu lävistys kuin korvarenkaat, niin tytteli on rappukäytävässä ennenkuin saa vaatteitaan päälle..
        Ei sen takia, etteikö ihminen saa lävistellä itseään kuten tahtoo, vaan sen takia, että sellaiset mimmit, jotka on niin laumasielumuodinperässäjuoksijoita, että ottavat lävistyksiä vaan siksi, että ne ovat kova juttu, kutsun idiooteiksi. Ja idioottien kanssa en halua pajon hengailla..

Ai että sitten pidit meitä niin fiksuina että "ostimme" tuon provosi :)

Jos mielestäsi genitaali- ja muut lävistykset ovat perseestä (!) niin miksi ihmeessä täällä hengailet ja vieläpä jaksat käyttää aikaasi runoilemalla tänne kilometrin pituisia provoja??

Ja tiedoksesi - minua sinun tuskin tarvitsisi tulevine klitorislävistyksineni rappukäytävään heittää, koska en tuollaisen taukin mukaan lähtisi baarista edes umpisoossissa. Joten ole rauhassa, tiemme eivät tule kohtaamaan :)

Kiitos tämän threadin asialliselle vastaajalle. Maailma ei ole vielä täysin mätä ;) Annetaan kaikkien kukkien jne.

• olen edellä aikaani
        Maiko kirjoitti:

Ai että sitten pidit meitä niin fiksuina että "ostimme" tuon provosi :)

Jos mielestäsi genitaali- ja muut lävistykset ovat perseestä (!) niin miksi ihmeessä täällä hengailet ja vieläpä jaksat käyttää aikaasi runoilemalla tänne kilometrin pituisia provoja??

Ja tiedoksesi - minua sinun tuskin tarvitsisi tulevine klitorislävistyksineni rappukäytävään heittää, koska en tuollaisen taukin mukaan lähtisi baarista edes umpisoossissa. Joten ole rauhassa, tiemme eivät tule kohtaamaan :)

Kiitos tämän threadin asialliselle vastaajalle. Maailma ei ole vielä täysin mätä ;) Annetaan kaikkien kukkien jne.

joo, voit pitää revassasi raudat aivan vapaasti, EVVK.
        Sen takia minua kiinnostaa tänne raaputella, koska minunlaiseni taukin mukaan on muutama nainen lähtenyt, ja minä olen ne idiootit joutunut poistamaan rappukäytävän puolelle. Eli aivan tosi juttu.

PS: umipisoosisilla naisilla ei tee yhtikäs mitään, niitä en ole mukaani ottanut, eli sulla ei tosiaankaan ole pelkoa suhteeni. :D

Mutta onneksi maailma ei ole vielä täysin mätä ;) On muitakin naisia kuin niitä jotka umpisoosissa hengailee baarissa häpyhuulet kilisten jne.

heh ehheeehehe!

• ...

psidoelelussa on valmis.

että kukaan otti tosissaan noita sun juttuja. Kyllähän jokainen lävistyksistä vähänkään tietävä tajusi sen!

Ja sanoisinko tuohon sun perskannikkalävistykseen, että kerran se tehtiin esim. Jackass-ohjelmassa eli olipa omaperäinen idea!

• Maiko

joo, voit pitää revassasi raudat aivan vapaasti, EVVK.
        Sen takia minua kiinnostaa tänne raaputella, koska minunlaiseni taukin mukaan on muutama nainen lähtenyt, ja minä olen ne idiootit joutunut poistamaan rappukäytävän puolelle. Eli aivan tosi juttu.

PS: umipisoosisilla naisilla ei tee yhtikäs mitään, niitä en ole mukaani ottanut, eli sulla ei tosiaankaan ole pelkoa suhteeni. :D

Mutta onneksi maailma ei ole vielä täysin mätä ;) On muitakin naisia kuin niitä jotka umpisoosissa hengailee baarissa häpyhuulet kilisten jne.

heh ehheeehehe!

...tyhmä mutta en ymmärrä miten tänne raapustamisesi ja naisten roudaaminen baarista kotiin liittyvät toisiinsa?

Ja eikö niiltä daameilta voi kysyä jo lähtiessä että "anteeksi, mutta onko revassanne rautaa" - säästyisit rappukäytävään heivaamisen vaivalta sekä varmistaisit sen että pääset kastamaan kärkeä ettei tarvitse uudestaan kaupungille lähteä ;)

No joo, minä jorailen häpyhuulet kilisten, paina sinä au naturel -naisia. Meille kummallekin taitaa seksikumppaneita riittää ;)

• olen edellä aikaani
        Maiko kirjoitti:

...tyhmä mutta en ymmärrä miten tänne raapustamisesi ja naisten roudaaminen baarista kotiin liittyvät toisiinsa?

Ja eikö niiltä daameilta voi kysyä jo lähtiessä että "anteeksi, mutta onko revassanne rautaa" - säästyisit rappukäytävään heivaamisen vaivalta sekä varmistaisit sen että pääset kastamaan kärkeä ettei tarvitse uudestaan kaupungille lähteä ;)

No joo, minä jorailen häpyhuulet kilisten, paina sinä au naturel -naisia. Meille kummallekin taitaa seksikumppaneita riittää ;)

joo, tehdään näin. kun kuulen baarissa jonkun muun aiheuttamaa kilinää kuin lasien, suhahdan ohi

• olen edellä aikaani
        ... kirjoitti:

että kukaan otti tosissaan noita sun juttuja. Kyllähän jokainen lävistyksistä vähänkään tietävä tajusi sen!

Ja sanoisinko tuohon sun perskannikkalävistykseen, että kerran se tehtiin esim. Jackass-ohjelmassa eli olipa omaperäinen idea!

en katso jackass-ohjelmaa, joten idea oli omaperäinen (me tehtiin lävistys mallinukelle jo vuonna 1980 jolloin jack oli vielä assissa, eli ohjelma matki meitä)

• Maiko

joo, tehdään näin. kun kuulen baarissa jonkun muun aiheuttamaa kilinää kuin lasien, suhahdan ohi

Joo, tehdään niin.

Tässä sitäpaitsi mentiin aivan sivuraiteille - alunperin puhe oli klitoris- eikä häpyhuulilävistyksestä :) Vissi ero, jonka sinäkin varmasti tiedät ;)

• olen edellä aikaani
        Maiko kirjoitti:

Joo, tehdään niin.

Tässä sitäpaitsi mentiin aivan sivuraiteille - alunperin puhe oli klitoris- eikä häpyhuulilävistyksestä :) Vissi ero, jonka sinäkin varmasti tiedät ;)

joo, nimenomaan näin me teemme.

PS: tiedän kyllä klitoriksen ja häpyhuulten eron, jos sitä tarkoitit, en niin hyvin kuin sinä naisena, mutta mieheksi niin hyvin että tiedän että lävistykset rumentavat muuten niin kaunista näkymää. Tietenkin, jos näkymä on joku lärppänä, niin silloin ei taida kaunis koru enempääkään sitä rumentaa. Sinusta en osaa sanoa, mut omasta naisestani kyllä; hän ei tarvitse sen kummemin lävistystä klitoriksessa kuin häpyhuulissakaan..

• ...

en katso jackass-ohjelmaa, joten idea oli omaperäinen (me tehtiin lävistys mallinukelle jo vuonna 1980 jolloin jack oli vielä assissa, eli ohjelma matki meitä)

Niin varmaan sitten. :)

Toi juttu oli joitakin vuosia sitten telkkarissa. Tuli vaan tuossa mieleen.

• Yvonne

Lävistyksen tekeminen sattui vähemmän kuin napakoru, n.2 viikkoa oli kipeä. Nyt minulla ollut kolme vuotta ja tuntuu että on kasvamassa ulos päin=( Tiukkoja housuja jos käyttää niin välillä rengas "vaihtaa paikkaa" ja se ei kovin hyvältä tunnu. Makuuhuoneen puolella niin paljon nautintoa tuo että suosittelen=)

• Mina

on minullakin sekä vertikaalisesti että horisontaalisesti,molemmat tapilla ja mitenkään en kummastakaan luopuisi.Toinen ollut jo kahdeksan, toinen neljä vuotta,visuaalisesti tosi hienon näköset ja sanottava on että vertikaalisijoituksesta on paljon lisäkicksiä luvassa!Oikea sijoittelu on toki ensiarvoisen tärkeää,ota lävistyksesi asiantuntevalla lävistäjällä.Yazka on tehnyt muuten näitäkin jo 14 vuotta joten omat privaattini hilaan kyllä sinne..
        Molemmat parani,hei oikeesti!,jo parissa viikossa,pelkkää vesipesua oli hoito-ohje,tietty aamuin illoin.Suojattua seksiä pari viikoa ja kannattaa kuunnella kroppaa kun seksiä rupee harrastamaan=varovaisuutta pari ekaa viikkoa.Ei muita rajoituksia mutta en tulisi pyörällä lävistykseen;-)
        www.yazka.com löytyy lisäinfoa ja kuvia jos jokin vielä mietityttää!!

• Maiko
        Mina kirjoitti:

on minullakin sekä vertikaalisesti että horisontaalisesti,molemmat tapilla ja mitenkään en kummastakaan luopuisi.Toinen ollut jo kahdeksan, toinen neljä vuotta,visuaalisesti tosi hienon näköset ja sanottava on että vertikaalisijoituksesta on paljon lisäkicksiä luvassa!Oikea sijoittelu on toki ensiarvoisen tärkeää,ota lävistyksesi asiantuntevalla lävistäjällä.Yazka on tehnyt muuten näitäkin jo 14 vuotta joten omat privaattini hilaan kyllä sinne..
        Molemmat parani,hei oikeesti!,jo parissa viikossa,pelkkää vesipesua oli hoito-ohje,tietty aamuin illoin.Suojattua seksiä pari viikoa ja kannattaa kuunnella kroppaa kun seksiä rupee harrastamaan=varovaisuutta pari ekaa viikkoa.Ei muita rajoituksia mutta en tulisi pyörällä lävistykseen;-)
        www.yazka.com löytyy lisäinfoa ja kuvia jos jokin vielä mietityttää!!

Kiitos ja kumarrus vastauksistanne!

Lisävinkkiä kysyisin vielä tuosta lävistyksen sijoittamisesta - horisontaalista olen suunnittelemassa. Miten koru kannattaisi laittaa (siis teidän kokemustenne perusteella) jotta siitä irtoaisi "käytössä" mahdollisimman paljon kicksejä? :)

• Mina
        Maiko kirjoitti:

Kiitos ja kumarrus vastauksistanne!

Lisävinkkiä kysyisin vielä tuosta lävistyksen sijoittamisesta - horisontaalista olen suunnittelemassa. Miten koru kannattaisi laittaa (siis teidän kokemustenne perusteella) jotta siitä irtoaisi "käytössä" mahdollisimman paljon kicksejä? :)

on lähinnä esteettinen kicksi oikeinkin sijoitettuna..se vertikaalinen tapilla on just siinä kohtaa että toimii sellaisenaankin!
        Oli miten oli,esteettistäkään nautintoa,omaa ja toisen,on turha aliarvioida,sekin toimii siis henkisellä tasolla!!
        Tiedän kyllä yhden ja toisenkin tytön joka sanoo että kumpikaan ei seksielämään sellaisenaan vaikuta,eikä lisäpotkua anna mutta ainakaan ei mitään vie pois.Joten oli miten oli,olet plussan puolella;-)
        Tosi antoisa lävistys,niin tai näin,varsinkin kun paranee niin kipakasti ja näyttää niin söpöltä..ja myös tuntuu..
        Mulla on aina tappi paremmin toiminut ja pidän niitten muodo´stamasta tähtikuviosta mutta rengas on kuuleman mukaan hauska sekin,makukysymys?Vertikaalisesti rengas ei ehkä paras mahdollinen?Hauskaa lävistystä ja hurjan hianot jatkot sulle!

• ...

sellaisen ottamista. Yazkalla on tullut käytyä ottamassa pari lävistystä ja genitaalilävistys on nyt pyörinyt mielessä. Clithoodia olen itsekin miettinyt. Kyllä se paljon siistimmälle näyttää kuin häpyhuulilävistys. Mutta, voisi olla että jännittäisi kyllä kovasti mennä tuota ottamaan.. Mitenkäs, te jotka olette ottaneet genitaalinne Yazkalla, niin onko sinne jotenkin järjestetty tuon tekoa varten privaattitila? Kun muutenhan siellä on sitä porukkaa aina aika paljon ja kuka vaan voi tulla siihen viereen tuijottamaan kun sulle jotain lävistystä tehdään. Ei nimittäin huvittaisi paljoo olla siellä reva levällään jos vieressä möllöttää porukkaa..

Mä en onneksi juuri käytä kovin kireitä housuja, joten toi vois olla ihan jees käytössäkin. :)

• Mina

Genitaalit tehdään AINA ajanvarauksella ennen aukioloaikaa eli olet siellä yksin lävistäjäsi kanssa!Eli voit hengähtää helpotuksesta..

• ...
        Mina kirjoitti:

Genitaalit tehdään AINA ajanvarauksella ennen aukioloaikaa eli olet siellä yksin lävistäjäsi kanssa!Eli voit hengähtää helpotuksesta..

tideosta. Niin vähän jotain tuollaista arvelinkin. Tiesin kyllä sen, että genitaalia varten tehdään sinne ajanvaraus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe