KaraokeParty

nimimerkki

Laitan tännekin löytöni. Eli sivu, jossa voi laulaa karaokea ilmaiseksi SingStar-tyyliin, mutta täysin ilmaiseksi! Sivu on myös suomeksi käännetty. Homma toimii siis niin, että kun laulaa mikrofonilla taustanauhan kanssa, niin kone laskee pisteet sen mukaan miten laulat. Laulaa voi tietenkin ilman sitä mikkiäkin, mutta silloin ei saa pisteitä. Hauskaa se on joka tapauksessa.

http://www.karaokeparty.com

22

4613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käykin helpommin

      saada luvat tuohon. Suomessa on niin ihmeellisen taivaallinen omanlaisensa systeemi ettei varmaan ikinä onnistu. Siksi jää myös paljon musaa kuulematta.

      • nimimerkki

        Niinpä, Suomessa tulisi heti jotain sählinkejä viranomaisten kanssa. Tuota kyllä helpottaa se, ettei taustanauhat ole alkuperäisiä. Eli ne on ns. cover-versioita. Yllättävän hyviä sellaisia kylläkin.


    • turvallinen sivu?

      Minulle ilmestyi C-asemalle tuollainen ticrdbus-tekstitiedosto. Onko tuo Trojalainen vai ei vai vain sattumaa. Kävin tuossa linkissä.

      • on ihan ok

        sivut eikä tule mitään ylimääräistä.


    • liispetti

      Tulisi nyt Suomalainenkin versio

    • kannssa

      millainen mikki siinä pitäää olla ? kun mulla on sellanen pop star koneen mikki ja liitin sen kannettavaan tietokoneeseen ja aloin laulamaan, mutta ääntäni ei kuulunut mikistä ? mikä olis syy? help me (:

      • Laulattaa

        Täällä tavallinen mikki, jossa 3.5 mm liitäntä ja ääntä ei kuulu. Ottaa kyllä äänen ja laskee pisteet.Kkeksiikö joku missä vika? kaikki mahdolliset mikkiasetukset kokeiltu muttei auta :(


      • Neuvotaan
        Laulattaa kirjoitti:

        Täällä tavallinen mikki, jossa 3.5 mm liitäntä ja ääntä ei kuulu. Ottaa kyllä äänen ja laskee pisteet.Kkeksiikö joku missä vika? kaikki mahdolliset mikkiasetukset kokeiltu muttei auta :(

        Lähtökohtaisesti sivuston idea on, että siellä voi harjoitella lauluja ja kilpailla pisteissä muita vastaan. Vaatii hieman ylimääräisiä ponnisteluja, että äänen saa mikistä kuuluville. Sivuilla on Apua-osasto, jossa kerrotaan eri vaihtoehdoista pelkän tietokoneen avulla. Yksi tapa on myös käyttää mikseriä, johon mikrofoni ja line out (eli tietokoneesta tuleva musiikki) liitetään, ja mikin signaali ohjataan 3,5mm liitäntäisellä johdolla mikserin aux-lähdöstä tietokoneen mikkisisäänmenoon. Tällaisella "luupilla" mikin ääni saadaan ulos kaiuttimista (ja lauluun voi miksata kaikuakin), mutta toisaalta tietokone saa myös signaalin ja ohjelma osaa laskea pisteet.


      • Mä vaan ;)
        Neuvotaan kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti sivuston idea on, että siellä voi harjoitella lauluja ja kilpailla pisteissä muita vastaan. Vaatii hieman ylimääräisiä ponnisteluja, että äänen saa mikistä kuuluville. Sivuilla on Apua-osasto, jossa kerrotaan eri vaihtoehdoista pelkän tietokoneen avulla. Yksi tapa on myös käyttää mikseriä, johon mikrofoni ja line out (eli tietokoneesta tuleva musiikki) liitetään, ja mikin signaali ohjataan 3,5mm liitäntäisellä johdolla mikserin aux-lähdöstä tietokoneen mikkisisäänmenoon. Tällaisella "luupilla" mikin ääni saadaan ulos kaiuttimista (ja lauluun voi miksata kaikuakin), mutta toisaalta tietokone saa myös signaalin ja ohjelma osaa laskea pisteet.

        Voisko joku auttaa mua? kun rekistöröidyin tonne ja sitten nyt haluan ton mun tunnuksen tuolta pois, mutta en löydä sellasta kohtaa missä sanottaisiin, että mistä sen saa pois, että jos joku tietää niin voisko kertoa?


      • Neuvotaan
        Mä vaan ;) kirjoitti:

        Voisko joku auttaa mua? kun rekistöröidyin tonne ja sitten nyt haluan ton mun tunnuksen tuolta pois, mutta en löydä sellasta kohtaa missä sanottaisiin, että mistä sen saa pois, että jos joku tietää niin voisko kertoa?

        Nykyään on tilin poistaminenkin mahdollista sieltä tilin asetusten alalaidasta.


    • Ei kannattaja

      Joo ihan surkee paikka ! Kaikki suomalaiset laulut niitä ei voi laulaa. Siihen pitää ostaa jo ku tähti homma. Yks ainut laulu mitä varmaan voi laulaa suomeks on kulkuset. En ainakaan rekisteröityis.

      • Ihan kiva paikka

        Kyllä se KP on ihan kiva paikka.Olen siellä itse ollut jo vuoden.
        Pelkällä rekisteröitymisellä ei pysty laulamaan kovinkaan monta laulua,mutta ostamalla sen Tähti-statuksen pystyy laulamaan kaikkia.Hinta 20 euroa/6 kk, joka lisätään seuraavaan puh.laskuun.Äänityksiäkin pystyy omista lauluista tekemään ja laittamaan ne julkisiksi,jos haluaa tai sitten vain niille kavereille,joita sieltä kerhosta itselle kokoaa.Äänityksissä on nyt myös mixaus-mahdollisuus,joten oman äänen saa kyllä hyvin esille...:) Mä ainakin tykkään siellä olla...:)


    • Janikaa

      ku tossa sanoitte noita mikkiongelmia niin mulla on läppärin oma mikki tossa ja se ottaa sen äänen mutta ei siellä sivulla kai mitään omaa ääntä pitäiskään kuulua!

      • Amanita1

        Joo ja vaikka mikki olis kii niin silti tulee pisteitä. Huijausta koko paikka. Kokeilin olla laulamatta niin silti pisteet vilisi ja palkissa näkyi muka "oma sävel".


      • laulelija
        Amanita1 kirjoitti:

        Joo ja vaikka mikki olis kii niin silti tulee pisteitä. Huijausta koko paikka. Kokeilin olla laulamatta niin silti pisteet vilisi ja palkissa näkyi muka "oma sävel".

        Luultavasti sulla on ollut mikseri tietokoneessa päällä , jos sait pisteitä ilman laulamista


      • singer111
        laulelija kirjoitti:

        Luultavasti sulla on ollut mikseri tietokoneessa päällä , jos sait pisteitä ilman laulamista

        Mä oon laulanu siellä ihan Singstar-mikillä. Tää kone on vaan niin hidas et se jumittaa välillä, enkä saa pisteitä. =(((((


      • 8+12
        Amanita1 kirjoitti:

        Joo ja vaikka mikki olis kii niin silti tulee pisteitä. Huijausta koko paikka. Kokeilin olla laulamatta niin silti pisteet vilisi ja palkissa näkyi muka "oma sävel".

        Ha haaa haaa....sulla on tietty ollut valittuna se opaslaulettu juttu. Sitten se mikki tietty ottaa sen äänen mikä sen koneen kajarista/kajareista tulee ellei sulla ole korvakuulokkeita.


    • Laululintunen :D

      minulla ei toimi se singstar-mikki :o oon kokeillu mut ei ota ääntä :D varmasti kyllä omassa koneessa tai mikissä vika :D

    • nettilaulaja

      KaraokeWorldCup.Comissa voi laulaa paljon suomenkielisiä lauluja, ainankin vielä kun palvelu on vielä testivaiheessa :D Osoite on http://karaokeworldcup.com/

    • Hese0911

      www.onsuperstars.com on uusi palvelu. Teoston lisensoima ja edullisella kuukausimaksulla saa laulaa niin paljon kuin jaksaa kotimaista ja ulkomaista.

    • syvanne

      Karaokea Lauletaan Rääkkylän Wanhassaholvissa Torstai 5.4-8.4-2012 klo;20.00-01,30 tervettuloa viihtymään ja laulamaan

    • Ritva243

      mullakin alkanut temppuilemaan, tuo pistesysteemi, on kuullokkeet ja mikki niin ei ota pisteitä välillä, kun laulaa. Neljä vuotta sitten huomasin tämän karaokepartyn ja kun oli vaan englannin kielisiä kappaleita. niin aloin niitä laulamaan ja on koko ajan pisteet parantunut. välillä ostan tuon tähti systeemin kuukaudeksi on sitten suomalaisiakin biisejä. Nyt sitten potuttaa kun tuo pistesysteemi alkoi reistaamaan onko vika mikissä vai jossain muussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      140
      8573
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1403
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1176
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1175
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1020
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      696
    Aihe