Laitan tännekin löytöni. Eli sivu, jossa voi laulaa karaokea ilmaiseksi SingStar-tyyliin, mutta täysin ilmaiseksi! Sivu on myös suomeksi käännetty. Homma toimii siis niin, että kun laulaa mikrofonilla taustanauhan kanssa, niin kone laskee pisteet sen mukaan miten laulat. Laulaa voi tietenkin ilman sitä mikkiäkin, mutta silloin ei saa pisteitä. Hauskaa se on joka tapauksessa.
http://www.karaokeparty.com
KaraokeParty
22
4701
Vastaukset
- käykin helpommin
saada luvat tuohon. Suomessa on niin ihmeellisen taivaallinen omanlaisensa systeemi ettei varmaan ikinä onnistu. Siksi jää myös paljon musaa kuulematta.
- nimimerkki
Niinpä, Suomessa tulisi heti jotain sählinkejä viranomaisten kanssa. Tuota kyllä helpottaa se, ettei taustanauhat ole alkuperäisiä. Eli ne on ns. cover-versioita. Yllättävän hyviä sellaisia kylläkin.
- turvallinen sivu?
Minulle ilmestyi C-asemalle tuollainen ticrdbus-tekstitiedosto. Onko tuo Trojalainen vai ei vai vain sattumaa. Kävin tuossa linkissä.
- on ihan ok
sivut eikä tule mitään ylimääräistä.
- liispetti
Tulisi nyt Suomalainenkin versio
- kannssa
millainen mikki siinä pitäää olla ? kun mulla on sellanen pop star koneen mikki ja liitin sen kannettavaan tietokoneeseen ja aloin laulamaan, mutta ääntäni ei kuulunut mikistä ? mikä olis syy? help me (:
- Laulattaa
Täällä tavallinen mikki, jossa 3.5 mm liitäntä ja ääntä ei kuulu. Ottaa kyllä äänen ja laskee pisteet.Kkeksiikö joku missä vika? kaikki mahdolliset mikkiasetukset kokeiltu muttei auta :(
- Neuvotaan
Laulattaa kirjoitti:
Täällä tavallinen mikki, jossa 3.5 mm liitäntä ja ääntä ei kuulu. Ottaa kyllä äänen ja laskee pisteet.Kkeksiikö joku missä vika? kaikki mahdolliset mikkiasetukset kokeiltu muttei auta :(
Lähtökohtaisesti sivuston idea on, että siellä voi harjoitella lauluja ja kilpailla pisteissä muita vastaan. Vaatii hieman ylimääräisiä ponnisteluja, että äänen saa mikistä kuuluville. Sivuilla on Apua-osasto, jossa kerrotaan eri vaihtoehdoista pelkän tietokoneen avulla. Yksi tapa on myös käyttää mikseriä, johon mikrofoni ja line out (eli tietokoneesta tuleva musiikki) liitetään, ja mikin signaali ohjataan 3,5mm liitäntäisellä johdolla mikserin aux-lähdöstä tietokoneen mikkisisäänmenoon. Tällaisella "luupilla" mikin ääni saadaan ulos kaiuttimista (ja lauluun voi miksata kaikuakin), mutta toisaalta tietokone saa myös signaalin ja ohjelma osaa laskea pisteet.
- Mä vaan ;)
Neuvotaan kirjoitti:
Lähtökohtaisesti sivuston idea on, että siellä voi harjoitella lauluja ja kilpailla pisteissä muita vastaan. Vaatii hieman ylimääräisiä ponnisteluja, että äänen saa mikistä kuuluville. Sivuilla on Apua-osasto, jossa kerrotaan eri vaihtoehdoista pelkän tietokoneen avulla. Yksi tapa on myös käyttää mikseriä, johon mikrofoni ja line out (eli tietokoneesta tuleva musiikki) liitetään, ja mikin signaali ohjataan 3,5mm liitäntäisellä johdolla mikserin aux-lähdöstä tietokoneen mikkisisäänmenoon. Tällaisella "luupilla" mikin ääni saadaan ulos kaiuttimista (ja lauluun voi miksata kaikuakin), mutta toisaalta tietokone saa myös signaalin ja ohjelma osaa laskea pisteet.
Voisko joku auttaa mua? kun rekistöröidyin tonne ja sitten nyt haluan ton mun tunnuksen tuolta pois, mutta en löydä sellasta kohtaa missä sanottaisiin, että mistä sen saa pois, että jos joku tietää niin voisko kertoa?
- Neuvotaan
Mä vaan ;) kirjoitti:
Voisko joku auttaa mua? kun rekistöröidyin tonne ja sitten nyt haluan ton mun tunnuksen tuolta pois, mutta en löydä sellasta kohtaa missä sanottaisiin, että mistä sen saa pois, että jos joku tietää niin voisko kertoa?
Nykyään on tilin poistaminenkin mahdollista sieltä tilin asetusten alalaidasta.
- Ei kannattaja
Joo ihan surkee paikka ! Kaikki suomalaiset laulut niitä ei voi laulaa. Siihen pitää ostaa jo ku tähti homma. Yks ainut laulu mitä varmaan voi laulaa suomeks on kulkuset. En ainakaan rekisteröityis.
- Ihan kiva paikka
Kyllä se KP on ihan kiva paikka.Olen siellä itse ollut jo vuoden.
Pelkällä rekisteröitymisellä ei pysty laulamaan kovinkaan monta laulua,mutta ostamalla sen Tähti-statuksen pystyy laulamaan kaikkia.Hinta 20 euroa/6 kk, joka lisätään seuraavaan puh.laskuun.Äänityksiäkin pystyy omista lauluista tekemään ja laittamaan ne julkisiksi,jos haluaa tai sitten vain niille kavereille,joita sieltä kerhosta itselle kokoaa.Äänityksissä on nyt myös mixaus-mahdollisuus,joten oman äänen saa kyllä hyvin esille...:) Mä ainakin tykkään siellä olla...:)
- Janikaa
ku tossa sanoitte noita mikkiongelmia niin mulla on läppärin oma mikki tossa ja se ottaa sen äänen mutta ei siellä sivulla kai mitään omaa ääntä pitäiskään kuulua!
- Amanita1
Joo ja vaikka mikki olis kii niin silti tulee pisteitä. Huijausta koko paikka. Kokeilin olla laulamatta niin silti pisteet vilisi ja palkissa näkyi muka "oma sävel".
- laulelija
Amanita1 kirjoitti:
Joo ja vaikka mikki olis kii niin silti tulee pisteitä. Huijausta koko paikka. Kokeilin olla laulamatta niin silti pisteet vilisi ja palkissa näkyi muka "oma sävel".
Luultavasti sulla on ollut mikseri tietokoneessa päällä , jos sait pisteitä ilman laulamista
- singer111
laulelija kirjoitti:
Luultavasti sulla on ollut mikseri tietokoneessa päällä , jos sait pisteitä ilman laulamista
Mä oon laulanu siellä ihan Singstar-mikillä. Tää kone on vaan niin hidas et se jumittaa välillä, enkä saa pisteitä. =(((((
- 8+12
Amanita1 kirjoitti:
Ha haaa haaa....sulla on tietty ollut valittuna se opaslaulettu juttu. Sitten se mikki tietty ottaa sen äänen mikä sen koneen kajarista/kajareista tulee ellei sulla ole korvakuulokkeita.
- Laululintunen :D
minulla ei toimi se singstar-mikki :o oon kokeillu mut ei ota ääntä :D varmasti kyllä omassa koneessa tai mikissä vika :D
- nettilaulaja
KaraokeWorldCup.Comissa voi laulaa paljon suomenkielisiä lauluja, ainankin vielä kun palvelu on vielä testivaiheessa :D Osoite on http://karaokeworldcup.com/
- Hese0911
www.onsuperstars.com on uusi palvelu. Teoston lisensoima ja edullisella kuukausimaksulla saa laulaa niin paljon kuin jaksaa kotimaista ja ulkomaista.
- syvanne
Karaokea Lauletaan Rääkkylän Wanhassaholvissa Torstai 5.4-8.4-2012 klo;20.00-01,30 tervettuloa viihtymään ja laulamaan
- Ritva243
mullakin alkanut temppuilemaan, tuo pistesysteemi, on kuullokkeet ja mikki niin ei ota pisteitä välillä, kun laulaa. Neljä vuotta sitten huomasin tämän karaokepartyn ja kun oli vaan englannin kielisiä kappaleita. niin aloin niitä laulamaan ja on koko ajan pisteet parantunut. välillä ostan tuon tähti systeemin kuukaudeksi on sitten suomalaisiakin biisejä. Nyt sitten potuttaa kun tuo pistesysteemi alkoi reistaamaan onko vika mikissä vai jossain muussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019