Hei! Moniko selaa kiintoisia profiileja ja odottaa että toinen kirjoittaa? Itse ainakin toimin juuri näin...
Profiilien selaaminen
2
759
Vastaukset
Käsittääkseni aivan liian moni!
Rohkeasti vaan kirjoittamaan sopivantuntuiselle, ei se ota jos ei annakaan. Minulle on nyt muutama kaveri sanonut, kun olen jonkun mukavan naisen perään haaveillut, että "mene ja kysy, ei sinulla ole mitään hävittävää". Ja noinhan se on.
Yksin ja yksinäisenä oleminen on nykyisellään maailman helpoin homma, riittää kun ei tee mitään. Kotoa ei kukaan tule hakemaan (paitsi kesällä kävivät, oikein kaksissa naisin. Tanssimaan :-) ).- sitten saat odottaa
maailman tappiin.
Ite ainakin selailin (silloin kun profiili oli) kaikkia ikähaarukkaani ja koulutustasooni sopivia miehiä, kuvattomia ja kuvallisia. Miten muuten olisin tiennyt kenellä on kiinnostava profiili?
Yhteyttä otin joihinkin ja vain näistä olin kiinnostunut. Sitten aika monet "selatut" miehet laittoivat viestiä tms. Pari tällaista oli jälkeen sitä mieltä, että minä olin ottanut ensin yhteyttä, kummallista.
Niin että ujoa ja arvoituksellista on, suomimiehen toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466