Hei! Moniko selaa kiintoisia profiileja ja odottaa että toinen kirjoittaa? Itse ainakin toimin juuri näin...
Profiilien selaaminen
2
722
Vastaukset
Käsittääkseni aivan liian moni!
Rohkeasti vaan kirjoittamaan sopivantuntuiselle, ei se ota jos ei annakaan. Minulle on nyt muutama kaveri sanonut, kun olen jonkun mukavan naisen perään haaveillut, että "mene ja kysy, ei sinulla ole mitään hävittävää". Ja noinhan se on.
Yksin ja yksinäisenä oleminen on nykyisellään maailman helpoin homma, riittää kun ei tee mitään. Kotoa ei kukaan tule hakemaan (paitsi kesällä kävivät, oikein kaksissa naisin. Tanssimaan :-) ).- sitten saat odottaa
maailman tappiin.
Ite ainakin selailin (silloin kun profiili oli) kaikkia ikähaarukkaani ja koulutustasooni sopivia miehiä, kuvattomia ja kuvallisia. Miten muuten olisin tiennyt kenellä on kiinnostava profiili?
Yhteyttä otin joihinkin ja vain näistä olin kiinnostunut. Sitten aika monet "selatut" miehet laittoivat viestiä tms. Pari tällaista oli jälkeen sitä mieltä, että minä olin ottanut ensin yhteyttä, kummallista.
Niin että ujoa ja arvoituksellista on, suomimiehen toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067678
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075848- 835137
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572881
- 612427
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102424Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562026