Tunnelman piristykseksi kokeilemme seuraavaa:
Aloitan sanalla ja seuraava vastaa sillä sanalla, joka tuosta antamastani tulee ensimmäiseksi mieleen.
Seuraava vastaa sitten tuon 2. sanan perusteella jne.
Ketju jatkuu ja kun raja tulee vastaan, niin siirrä vastaus suoraan aloituksen alle.
Sana on:
TERÄLEHTI
Testi
16
931
Vastaukset 16
- caput.mortuum
Kehäkukka
- k32v
Kehä I, II ja III.
- caput.mortuum
Saako vastata useammin kuin yhden kerran?
- caput.mortuum
Mikä oli testin tulos?
Elämää... :)
- caput.mortuum
Tuossa kohden löi tyhjää.
Joten tyhjä olkoon sanani. - caput.mortuum
Silipa-Tuuli kirjoitti:
säkki
Kangas
- caput.mortuum
Silipa-Tuuli kirjoitti:
sieni
Soosi
- caput.mortuum
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Mun o nälkä...
*Morotus ja illanjatkot...* :)Mietinkin jo että kumpi kyllästyy ensin :)
caput.mortuum kirjoitti:
Mietinkin jo että kumpi kyllästyy ensin :)
minä tunne sanaa kyllästyminen...
Kyllästymisestä tuli mieleeni, no jaa olkoon... :)- caput.mortuum
Silipa-Tuuli kirjoitti:
minä tunne sanaa kyllästyminen...
Kyllästymisestä tuli mieleeni, no jaa olkoon... :)Tuosta tuli mieleen hienotunteisuus.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1951494
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka181790- 51710
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm52695Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s34654Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät375635- 30521
- 18515
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19506Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11502