kaloreita on tonnikalassa öljyssä,jos valutan öljyn kokonaan pois?
olen salaatin kanssa syönyt jo jonkun aikaa,
tietäisikö joku??
3
296
Vastaukset
Sitä myydään myös vedessä. Ei tarvitse valutella.
- mimi-----
on hei eri asia syödä tonnikalaa öljyssä ku vedessä :) öljyssä se on paljon paremman makusta, vedessä oleva sellasta ällöttävää , enkä mitenkään kyl makunautinnoksi sitä sanois..
mut siis, aiheeseen: eli en tarkalleen tiedä paljon on öljyn valuttamisen jälkeen. Itse oon tehny sillee että oon punninnut valuttamisen jälkeen tonnikalat ja laskenut sen pelkän tonnikalan painon mukaan kalorit. Eli jos tonnikalaa jäis valuttamisen jälkeen 150g ja purkissa lukee että 100 g tuotetta sisältää esim 200 kcal niin oon laskenu että niistä tonnikaloista tulis sitte se 300 kcal yhteensä.
mutta siis en ole varma meneekö noin. olen tota itsekin joskus pähkäillyt, kun kuitenkin kaiken järjen mukaan siinä öljyssä just on ne suurimmat kalorit. eli ei varmaan selkeyttäny yhtään tää mun vastaus :) - phoca
mimi----- kirjoitti:
on hei eri asia syödä tonnikalaa öljyssä ku vedessä :) öljyssä se on paljon paremman makusta, vedessä oleva sellasta ällöttävää , enkä mitenkään kyl makunautinnoksi sitä sanois..
mut siis, aiheeseen: eli en tarkalleen tiedä paljon on öljyn valuttamisen jälkeen. Itse oon tehny sillee että oon punninnut valuttamisen jälkeen tonnikalat ja laskenut sen pelkän tonnikalan painon mukaan kalorit. Eli jos tonnikalaa jäis valuttamisen jälkeen 150g ja purkissa lukee että 100 g tuotetta sisältää esim 200 kcal niin oon laskenu että niistä tonnikaloista tulis sitte se 300 kcal yhteensä.
mutta siis en ole varma meneekö noin. olen tota itsekin joskus pähkäillyt, kun kuitenkin kaiken järjen mukaan siinä öljyssä just on ne suurimmat kalorit. eli ei varmaan selkeyttäny yhtään tää mun vastaus :)energiantarkkailijan kannattaa siirtyä vesimalliin, äkkiä se öljyssä oleva onkin "sellasta ällötävää".
Ja tonnikalapurkkiin lisätty "öljy" ei välttämättä ole mitään puhdasta ja terveellistä kalaöljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3178653Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2044720Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy353690Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1982665Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171232245- 511786
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011779- 591699
- 1751413
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501388