kaloreita on tonnikalassa öljyssä,jos valutan öljyn kokonaan pois?
olen salaatin kanssa syönyt jo jonkun aikaa,
tietäisikö joku??
3
282
Vastaukset
Sitä myydään myös vedessä. Ei tarvitse valutella.
- mimi-----
on hei eri asia syödä tonnikalaa öljyssä ku vedessä :) öljyssä se on paljon paremman makusta, vedessä oleva sellasta ällöttävää , enkä mitenkään kyl makunautinnoksi sitä sanois..
mut siis, aiheeseen: eli en tarkalleen tiedä paljon on öljyn valuttamisen jälkeen. Itse oon tehny sillee että oon punninnut valuttamisen jälkeen tonnikalat ja laskenut sen pelkän tonnikalan painon mukaan kalorit. Eli jos tonnikalaa jäis valuttamisen jälkeen 150g ja purkissa lukee että 100 g tuotetta sisältää esim 200 kcal niin oon laskenu että niistä tonnikaloista tulis sitte se 300 kcal yhteensä.
mutta siis en ole varma meneekö noin. olen tota itsekin joskus pähkäillyt, kun kuitenkin kaiken järjen mukaan siinä öljyssä just on ne suurimmat kalorit. eli ei varmaan selkeyttäny yhtään tää mun vastaus :) - phoca
mimi----- kirjoitti:
on hei eri asia syödä tonnikalaa öljyssä ku vedessä :) öljyssä se on paljon paremman makusta, vedessä oleva sellasta ällöttävää , enkä mitenkään kyl makunautinnoksi sitä sanois..
mut siis, aiheeseen: eli en tarkalleen tiedä paljon on öljyn valuttamisen jälkeen. Itse oon tehny sillee että oon punninnut valuttamisen jälkeen tonnikalat ja laskenut sen pelkän tonnikalan painon mukaan kalorit. Eli jos tonnikalaa jäis valuttamisen jälkeen 150g ja purkissa lukee että 100 g tuotetta sisältää esim 200 kcal niin oon laskenu että niistä tonnikaloista tulis sitte se 300 kcal yhteensä.
mutta siis en ole varma meneekö noin. olen tota itsekin joskus pähkäillyt, kun kuitenkin kaiken järjen mukaan siinä öljyssä just on ne suurimmat kalorit. eli ei varmaan selkeyttäny yhtään tää mun vastaus :)energiantarkkailijan kannattaa siirtyä vesimalliin, äkkiä se öljyssä oleva onkin "sellasta ällötävää".
Ja tonnikalapurkkiin lisätty "öljy" ei välttämättä ole mitään puhdasta ja terveellistä kalaöljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999