Siis mitä G tarkoittaa?
Kun yksikin on Pikku G, eikä Pikkugee.
Onko se mahdollisesti lyhenne sanasta Gay vai Gangster?
Pikkugangsta tai pikkugay?
mitä G tarkoittaa?
25
8046
Vastaukset
- sajsafnafslafsfalafalfal
gayta
- mi_
Pikku G:n tapaukses se G tulee sen b-boy nimest, joka on Genetic.. Tai jotain tommost oon jostain lukenu. emt.
- Kathy
Mä oon kans lukenu tosta Genetic nimestä...
- rapman
se on pikku generation
- Subutex
Se on genital!
- Make
Se on vaan sen takii pikku g kun sen faija hommaa joka perjantai ison G:n alkosta
- LORVITYYPPI
Iso h =iSO HUIJJARI
Pikku g = Pikku goijjari- Anonyymi
Lol😂
- NiggahDaddy
Pikku Gay
- B.G
G=gangsta.must tuntuu et pikkuG on ensi aatellu et se on pikkuG mut sit ei oo kehdannu ja keksi sen takii tommose genetic(vai mikä olikaa) jutun.
WORD! - ikozilla
B.G kirjoitti:
G=gangsta.must tuntuu et pikkuG on ensi aatellu et se on pikkuG mut sit ei oo kehdannu ja keksi sen takii tommose genetic(vai mikä olikaa) jutun.
WORD!pikku g ei oo mikään gangsta!
- Iso J
ikozilla kirjoitti:
pikku g ei oo mikään gangsta!
Sehän on Genetig se tuli siitä että Pikku G käytti sitä DJ ja Breakdance-nimenä! mut paremmin se tunnetaa nimellä sweet closet!
- gravitaatio
Iso J kirjoitti:
Sehän on Genetig se tuli siitä että Pikku G käytti sitä DJ ja Breakdance-nimenä! mut paremmin se tunnetaa nimellä sweet closet!
joo se tarkottaa genetic eli geneettinen mutta mitä geneettinen tarkoittaa
- Iso J
gravitaatio kirjoitti:
joo se tarkottaa genetic eli geneettinen mutta mitä geneettinen tarkoittaa
se on joku klooni juttu tai joku?
- Anonyymi
Iso J kirjoitti:
se on joku klooni juttu tai joku?
se on meinaa guy esim my guy
- Anonyymi
Tarkoittaa gay:tä
- Anonyymi
skeidaa 💩joka tapauksessa. 🤮
- Anonyymi
G = göntsä 💩
- Anonyymi
Gay
- Anonyymi
Toi on tosi hyvä tyyppi. Se on sitä paitsi taiteilijanimi Pikku G (G tulee hänen breakdance-/dj-nimestään Genetic). G on muuten japanin roolipeleissä lyhenne gold sanasta. ha ha ha.
- Anonyymi
Muistakaa siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
Missään ei puhuta niin paljon Hesasta kuin alemmuuskompleksisilla maaseuduilla.
- Anonyymi
Geez, "G" tarkoittaa tietenkin 'räkää', "Goo", niin kuin meillä slangigeezuksilla on aina uut gegee hedeis - kelaa vidu miten siistin stögäsin tohon...
- Anonyymi
gusta päässä.melusaastetta ölisevä mölyaina
- Anonyymi
Gayrappi 🐫💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019