Siis mitä G tarkoittaa?
Kun yksikin on Pikku G, eikä Pikkugee.
Onko se mahdollisesti lyhenne sanasta Gay vai Gangster?
Pikkugangsta tai pikkugay?
mitä G tarkoittaa?
25
8575
Vastaukset
- sajsafnafslafsfalafalfal
gayta
- mi_
Pikku G:n tapaukses se G tulee sen b-boy nimest, joka on Genetic.. Tai jotain tommost oon jostain lukenu. emt.
- Kathy
Mä oon kans lukenu tosta Genetic nimestä...
- rapman
se on pikku generation
- Subutex
Se on genital!
- Make
Se on vaan sen takii pikku g kun sen faija hommaa joka perjantai ison G:n alkosta
- LORVITYYPPI
Iso h =iSO HUIJJARI
Pikku g = Pikku goijjari- Anonyymi
Lol😂
- NiggahDaddy
Pikku Gay
- B.G
G=gangsta.must tuntuu et pikkuG on ensi aatellu et se on pikkuG mut sit ei oo kehdannu ja keksi sen takii tommose genetic(vai mikä olikaa) jutun.
WORD! - ikozilla
B.G kirjoitti:
G=gangsta.must tuntuu et pikkuG on ensi aatellu et se on pikkuG mut sit ei oo kehdannu ja keksi sen takii tommose genetic(vai mikä olikaa) jutun.
WORD!pikku g ei oo mikään gangsta!
- Iso J
ikozilla kirjoitti:
pikku g ei oo mikään gangsta!
Sehän on Genetig se tuli siitä että Pikku G käytti sitä DJ ja Breakdance-nimenä! mut paremmin se tunnetaa nimellä sweet closet!
- gravitaatio
Iso J kirjoitti:
Sehän on Genetig se tuli siitä että Pikku G käytti sitä DJ ja Breakdance-nimenä! mut paremmin se tunnetaa nimellä sweet closet!
joo se tarkottaa genetic eli geneettinen mutta mitä geneettinen tarkoittaa
- Iso J
gravitaatio kirjoitti:
joo se tarkottaa genetic eli geneettinen mutta mitä geneettinen tarkoittaa
se on joku klooni juttu tai joku?
- Anonyymi
Iso J kirjoitti:
se on joku klooni juttu tai joku?
se on meinaa guy esim my guy
- Anonyymi
Tarkoittaa gay:tä
- Anonyymi
skeidaa 💩joka tapauksessa. 🤮
- Anonyymi
G = göntsä 💩
- Anonyymi
Gay
- Anonyymi
Toi on tosi hyvä tyyppi. Se on sitä paitsi taiteilijanimi Pikku G (G tulee hänen breakdance-/dj-nimestään Genetic). G on muuten japanin roolipeleissä lyhenne gold sanasta. ha ha ha.
- Anonyymi
Muistakaa siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
Missään ei puhuta niin paljon Hesasta kuin alemmuuskompleksisilla maaseuduilla.
- Anonyymi
Geez, "G" tarkoittaa tietenkin 'räkää', "Goo", niin kuin meillä slangigeezuksilla on aina uut gegee hedeis - kelaa vidu miten siistin stögäsin tohon...
- Anonyymi
gusta päässä.melusaastetta ölisevä mölyaina
- Anonyymi
Gayrappi 🐫💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916