haluan seksiä muiden kanssa

syksy masentaa

Niin,en olisi koskaan uskonut mutta olen kyllästynyt omaan mieheeni.Haluan seksiä toisen miehen kanssa.En suhdetta,vaan sitä yhtä ja paljon.En ymmärrä mikä minuun on iskenyt.Liekö syysmasennus?Katselen nuorempia miehiä sillä silmällä jokapäivä.Kuvittelen mitä heidän kanssaan voisi tehdä ja miltä nuori kiinteä lihas tuntuisi.Miten tästä pääsee eroon vai onko tämä merkki suhteen lopusta?Ikää minulla 36v.

62

9078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5665

      Koska petät miestäsi,ennen marraskuuta vai aikaisemmin?Joka tapauksessa tuntuu siltä että se on väistämätön juttu.Tuskin kaduttaa panon jälkeen, olethan sinä kyllästynyt omaan mieheen.

      • syksy masentaa

        Ehkä jo tänään?Tekee mieleni..koskettamaan..antamaan ja ottamaan..


      • tietää.
        syksy masentaa kirjoitti:

        Ehkä jo tänään?Tekee mieleni..koskettamaan..antamaan ja ottamaan..

        Hehe...tieteellinen selitys taitaa liittyä IKÄÄSI, eli olet ns. "nyt on pakko tehdä vauva" -iässä, eli siinä about 35...

        Jostain luin, että ikäisesi naiset ovat seksidraiviltaan eniten samalla tasolla juurikin NUORTEN miesten kanssa ja sellaiset about 20-risaiset naiset sopivat seksuaalisesti parhaiten yhteen n. 40-kymppisten miesten kanssa. (siis seksidraivin suhteen)

        Että tämmöistä...


      • Anonyymi
        tietää. kirjoitti:

        Hehe...tieteellinen selitys taitaa liittyä IKÄÄSI, eli olet ns. "nyt on pakko tehdä vauva" -iässä, eli siinä about 35...

        Jostain luin, että ikäisesi naiset ovat seksidraiviltaan eniten samalla tasolla juurikin NUORTEN miesten kanssa ja sellaiset about 20-risaiset naiset sopivat seksuaalisesti parhaiten yhteen n. 40-kymppisten miesten kanssa. (siis seksidraivin suhteen)

        Että tämmöistä...

        Itse miehenä sanoisin että Kaipa tuo naisen halukkuus seksiinkin menee enämpi niin kuinka hyvin mies osaa naisen tyydyttää en tiedä voi varmaksi sanoa kun en itse ole nainen mu olettaisin näi miehenä


      • Anonyymi
        tietää. kirjoitti:

        Hehe...tieteellinen selitys taitaa liittyä IKÄÄSI, eli olet ns. "nyt on pakko tehdä vauva" -iässä, eli siinä about 35...

        Jostain luin, että ikäisesi naiset ovat seksidraiviltaan eniten samalla tasolla juurikin NUORTEN miesten kanssa ja sellaiset about 20-risaiset naiset sopivat seksuaalisesti parhaiten yhteen n. 40-kymppisten miesten kanssa. (siis seksidraivin suhteen)

        Että tämmöistä...

        Tuokin kai riippunee enempi naisesta kun tämän iästä


    • Sancti

      Tervetuloa moniavioisten joukkoon! O:-)

    • ,.,.,.

      mutta en silti sitä tekisi, vaikka välillä mietinkin, että eihän se niin paha olisi.... Kunnon flirttailu vieraan miehen kanssa auttaa jo kummasti. Meidänkään seksielämässä ei ole mitään vikaa, avosiippani kanssa olen saanut ekat orkutkin toisen ihmisen toimesta. Seksikumppaneita minulla on ollut tähän 25-v. ikään mennessä hieman yli puolisen sataa (siitäkin olen seurustellut, pettämättä, n. 4 vuotta). En tiedä vetääkö veri sitten vaan vai mikä on. Muuten en todellakaan hyväksy pettämistä (siis mieheni puolelta), mutta silti it makes me wonder... Vaihtelu piristäis, vai onko se vaan "itsetunnon pönkitystä"? Who knows. Joka tapauksessa en aio sitä tehdä eikä sinunkaan varmaan kannata... Flirttaa vain kunnolla!!!

      • syksy masentaa

        Mutta kun maistan jo suussani toisen miehen maun.Tekee oikeesti niin helvetisti mieleni.En ymmärrä.Sormet syyhyää koskettamaan ja huuleni suutelemaan lihasta.Maistan suussani toisen maun..Ehkä kadun..ehkä en...


      • 36v nainen
        syksy masentaa kirjoitti:

        Mutta kun maistan jo suussani toisen miehen maun.Tekee oikeesti niin helvetisti mieleni.En ymmärrä.Sormet syyhyää koskettamaan ja huuleni suutelemaan lihasta.Maistan suussani toisen maun..Ehkä kadun..ehkä en...

        ja olen ollut naimisissa 17v mieheni kanssa enemmän tai vähemmän onnellisesti.
        Nyt oikein hakemalla haen uutta jännittävää suhdetta,,,,,siis pelkkä ajatus minullakin saa minut kuumaksi.
        Tiedän että on sairasta,mutta kerranhan täällä eletään ja iloitaan siitä mitä saadaan!


      • ja innoissani petin
        36v nainen kirjoitti:

        ja olen ollut naimisissa 17v mieheni kanssa enemmän tai vähemmän onnellisesti.
        Nyt oikein hakemalla haen uutta jännittävää suhdetta,,,,,siis pelkkä ajatus minullakin saa minut kuumaksi.
        Tiedän että on sairasta,mutta kerranhan täällä eletään ja iloitaan siitä mitä saadaan!

        miestäni. Olin silloin 33 v. SUhdetta takana 12,5 vuotta. Iski vain puun takaa, hirveä hinku. Osasyy laihtumiseni ja liikuntaharrastus, nolouden poistuminen ja rohkeuden lisääntyminen. Ikävä seuraus oli avioero, parin vuoden todella huono suhde lasten isään, edelleen hyvin etäiset ja kylmät suhteet. Kuitenkin: epätoivoisen pettämisen jälkeen (onnettoman luuserin kanssa) tapasin netissä miehen, jonka kanssa olin 2 vuotta tasan. Opin monenlaista itsestäni:-). Esimerkiksi sen, että tykkään myös naisista (ei silti kokemusta), kaikenlaista uutta seksielämässä, piti juuri kokeilla kolmen kimppaa...(mies ja sen kaveri ja minä) - mutta kun olin juuri tavannut nykyisen mieheni netissä, loppui kaikki muu siihen:-)! tuo vknloppu jäi viimeiseksi edellisen kanssa. Olin saanut luvan tapailla muita, kesä meni iloisissa merkeissä, seksitapaamisissa yms;-D. Sitten vakavoituminen ja edellisen jääminen ja tämän nykyisen kanssa perheen perustaminen..meillä on yhteensä 5 lasta, ehkä vielä tulee se yhteinenkin. Talo on pian valmis, ensi kuun lopussa olisi tarkoitus muuttaa. Yhdessä rakennettu, ja se on vain lujittanut suhdetta:-). Toivon nyt, että se rankka nuoruuteni olisi jo lopultakin eletty - 20 vuotta sekoilua;-o!!!


      • Anonyymi
        ja innoissani petin kirjoitti:

        miestäni. Olin silloin 33 v. SUhdetta takana 12,5 vuotta. Iski vain puun takaa, hirveä hinku. Osasyy laihtumiseni ja liikuntaharrastus, nolouden poistuminen ja rohkeuden lisääntyminen. Ikävä seuraus oli avioero, parin vuoden todella huono suhde lasten isään, edelleen hyvin etäiset ja kylmät suhteet. Kuitenkin: epätoivoisen pettämisen jälkeen (onnettoman luuserin kanssa) tapasin netissä miehen, jonka kanssa olin 2 vuotta tasan. Opin monenlaista itsestäni:-). Esimerkiksi sen, että tykkään myös naisista (ei silti kokemusta), kaikenlaista uutta seksielämässä, piti juuri kokeilla kolmen kimppaa...(mies ja sen kaveri ja minä) - mutta kun olin juuri tavannut nykyisen mieheni netissä, loppui kaikki muu siihen:-)! tuo vknloppu jäi viimeiseksi edellisen kanssa. Olin saanut luvan tapailla muita, kesä meni iloisissa merkeissä, seksitapaamisissa yms;-D. Sitten vakavoituminen ja edellisen jääminen ja tämän nykyisen kanssa perheen perustaminen..meillä on yhteensä 5 lasta, ehkä vielä tulee se yhteinenkin. Talo on pian valmis, ensi kuun lopussa olisi tarkoitus muuttaa. Yhdessä rakennettu, ja se on vain lujittanut suhdetta:-). Toivon nyt, että se rankka nuoruuteni olisi jo lopultakin eletty - 20 vuotta sekoilua;-o!!!

        Sisko sisko


      • Anonyymi

        Ei pillua ole saanut koskaan


      • Anonyymi
        ja innoissani petin kirjoitti:

        miestäni. Olin silloin 33 v. SUhdetta takana 12,5 vuotta. Iski vain puun takaa, hirveä hinku. Osasyy laihtumiseni ja liikuntaharrastus, nolouden poistuminen ja rohkeuden lisääntyminen. Ikävä seuraus oli avioero, parin vuoden todella huono suhde lasten isään, edelleen hyvin etäiset ja kylmät suhteet. Kuitenkin: epätoivoisen pettämisen jälkeen (onnettoman luuserin kanssa) tapasin netissä miehen, jonka kanssa olin 2 vuotta tasan. Opin monenlaista itsestäni:-). Esimerkiksi sen, että tykkään myös naisista (ei silti kokemusta), kaikenlaista uutta seksielämässä, piti juuri kokeilla kolmen kimppaa...(mies ja sen kaveri ja minä) - mutta kun olin juuri tavannut nykyisen mieheni netissä, loppui kaikki muu siihen:-)! tuo vknloppu jäi viimeiseksi edellisen kanssa. Olin saanut luvan tapailla muita, kesä meni iloisissa merkeissä, seksitapaamisissa yms;-D. Sitten vakavoituminen ja edellisen jääminen ja tämän nykyisen kanssa perheen perustaminen..meillä on yhteensä 5 lasta, ehkä vielä tulee se yhteinenkin. Talo on pian valmis, ensi kuun lopussa olisi tarkoitus muuttaa. Yhdessä rakennettu, ja se on vain lujittanut suhdetta:-). Toivon nyt, että se rankka nuoruuteni olisi jo lopultakin eletty - 20 vuotta sekoilua;-o!!!

        Ei pillua


      • Anonyymi

        Itelleskö sun tarvii vakuutella että et petä en usko että vain olet valmis parisuhteeseen tai sit et vain kykene edellisten kokemustesi takia toiseen luottamaan täysin ja mahdat tiedostamatta miettiä että petät ennen kuin toinen pettää ettet vaikuta hölmöltä sinisilmäiseltä tai joltain muulta


      • Anonyymi
        syksy masentaa kirjoitti:

        Mutta kun maistan jo suussani toisen miehen maun.Tekee oikeesti niin helvetisti mieleni.En ymmärrä.Sormet syyhyää koskettamaan ja huuleni suutelemaan lihasta.Maistan suussani toisen maun..Ehkä kadun..ehkä en...

        Oma on valintasi kuinka elämäsi elät turha itkeä si kun näpeilles saat kannattaisiko ennemmin opetella keskustelemaan avoimesti keskenänne mu omathan on elämänne


      • Anonyymi

        Jahas, harva mies horoo haluaa.


    • ..................

      Se mikä minut tekee erillaiseksi sinusta on se että olen paljon sinua nuorempi. Olen seurustellut avokkini kanssa vajaa pari vuotta ja nyt on syksyllä alkanut haluttaa ihan muut miehet. Enimmäkseen avokkini kaverit. Yks on ylitse muiden ja vain sen ajatteleminen saa minut kuumaksi.. :( Tämä saa itseni turhautuneeksi, koska oma mies ei haluta enään yhtä paljon enkä siis nauti seksistä hänen kanssaan. Yleensä jään makaamaan kuin lahna. Tämä taas saa myös avokkini turhautuneeksi, kun huomaa etten ole kympillä mukana..

      Pettämään en ajatellut kuitenkaan lähteä, se tekee molemmille varmasti vaan hallaa, kun muuten suhde toimii tosi hyvin. Tekis vaan mieli maistaa vähän uutta verta. Se saisi mahdollisesti vähän uutta kipinää tähän meidänkin suhteeseen. Mutta miten sen tekisi ilman että toinen suuttuu? Joku ilta jolloin molemmat leikkii sinkkuja ja saa tehdä mitä haluaa ja aamulla palataan oman kullan kainaloon? Mutta palaako avokki sitten enään jos paremman löytää? :(

      On tämä hankalaa.. Ehkä luovun koko ajatuksesta ja jään makaamaan turhamaisuuttani

      • Anonyymi

        Maista ny vähän "uutta verta" tee se miehes (poikaystäväs) kaverin kanssa, (+poikaystäväs faija, kelpaisko sekin) kun sitä niin himoitset. Tee se. Olethan valmis vastaanottamaan seuraukset?
        Kerros minkä ikänen olet? Vaikutat todella kypsymättömältä.


    • pelikentälle...

      jakamaan....empaattisuutta et kohtaa.

      • Jepjep200

        Loistavasti sanottu.


      • oma käsi kullan kallis::
        Jepjep200 kirjoitti:

        Loistavasti sanottu.

        pysykää nyt hyvät ihmiset pöksyissänne. olemme ihmisiä maailmassa emmekä apinalauma viidakossa.

        Olen ollut sinkku jo yli 12 vuotta ja jos joku ukkomies on yrittänyt vongata vastaan siihen: taidat olla semmoinen mies johon oma vaimokaan ei voi luottaa...


      • syksy masentaa

        Älähän nyt.Kunnon seksi piristää kummasti kaikkien elämää.Ei siitä maksua tarvitse ottaa.Enkä halua varattuja.Elämä liian lyhyt yhden miehen kanssa pedissä sähläämiseen.Pitää nauttia viellä kun voi.Vai mitä?Enkä tarvitse empaattisuutta,vaan jotain ihan muuta..


      • Anonyymi
        syksy masentaa kirjoitti:

        Älähän nyt.Kunnon seksi piristää kummasti kaikkien elämää.Ei siitä maksua tarvitse ottaa.Enkä halua varattuja.Elämä liian lyhyt yhden miehen kanssa pedissä sähläämiseen.Pitää nauttia viellä kun voi.Vai mitä?Enkä tarvitse empaattisuutta,vaan jotain ihan muuta..

        Ei pillua


      • Anonyymi
        syksy masentaa kirjoitti:

        Älähän nyt.Kunnon seksi piristää kummasti kaikkien elämää.Ei siitä maksua tarvitse ottaa.Enkä halua varattuja.Elämä liian lyhyt yhden miehen kanssa pedissä sähläämiseen.Pitää nauttia viellä kun voi.Vai mitä?Enkä tarvitse empaattisuutta,vaan jotain ihan muuta..

        Ota nyt rahaa, tollohan olet.


    • Wiltsukka

      alkaa pettämään. Tässä hieman toisenlainen puoli jutusta... Itse olen sinua pari vuotta vanhempi , nuorekas nainen ja ero on juuri nyt tapahtumassa. Kesällä heräsivät epäilykset miehen pettämisestä ja lopulta sain tietää, että oli harrastellut paneskelua hyvän ystävättäreni kanssa. Ei ollut kuulemma rakkautta, vaan ku niin halutti kovasti!!!! Pelkän seksin takia 10 v. suhde loppui. Lapset, talo ja autot jne. kaikki osituksessa nyt ja hirveä paperihomma jne. ...eivät siis merkanneet mitään. Himoissansa unohti kaiken muun. En pystynyt enään luottamaan mieheen ja loppui siinä samassa se ystävyyskin. No, nyt saa paneskella sitä naista ihan rauhassa. .. Ystävän oma liittokin natisee liitoksistaan. Eli pelkän seksin takia rikkoontui kaksi perhettä. Kuule, pettäminen ei kannata. Ota ero tai lähde miehen kanssa seksilomalle, jos vielä edes hitusen kiinnostaa.
      Parempi se on paneskella ihan sinkkuna, niin ei tuu tehtyä mitään peruuttamatonta..saattaa tietämättään rikkoa jonkun toisenkin perheen.

      • syksy masentaa

        En minä halua ukkomiehiä sänkyyn,vaan vapaita miehiä.Haluan seksiä ihanien,vapaiden nuorten miesten kanssa jotka eivät valita omista muijistaan.Haluan piristystä syksyyn ja seksielämääni.


    • oikea laitalinkki

      Toivottavasti miehesi potkii sinut pellolle, kokeilisit kasvaa aikuiseksi. Mikset eroa äijästäsi, niin saisit sinkkuna mennä ja hässiä niin kuin sielu sietää? Taidat vaan olla sen verran itserakas pikkuprinsessa, että halua syödä kakun ja säästää sen myös. Oletko tosiaan niin typerä vässykkä, että sulla pitää olla kotona joku onneton kotipoika jota saat kusettaa mielin määrin omaa heikkoa itsetuntoasi kohottaaksesi?

      • syksy masentaa

        Miksei nainen "saa"hakea piristystä suhteeseen?Syksy masentaa ja oma mies kyllästyttää nyt.Haluan kumminkin jatkaa meidän juttua,haluan "vaan"itselle piristystä ja kokemuksia.Onko se sinusta niin väärin?Olisiko se sinusta oikein jättää mies joka rakastaa sinua sen takia että nainen haluaa"vaan"sitä muualta väliaikaisesti?Ehkä olen säälistä mieheni kanssa?Mutta kumminkin valmis jatkamaan..Onko keskenkasvuista haluta seksiä?Minkä sitä haluilleen mahtaa?


      • oikea laitalinkki
        syksy masentaa kirjoitti:

        Miksei nainen "saa"hakea piristystä suhteeseen?Syksy masentaa ja oma mies kyllästyttää nyt.Haluan kumminkin jatkaa meidän juttua,haluan "vaan"itselle piristystä ja kokemuksia.Onko se sinusta niin väärin?Olisiko se sinusta oikein jättää mies joka rakastaa sinua sen takia että nainen haluaa"vaan"sitä muualta väliaikaisesti?Ehkä olen säälistä mieheni kanssa?Mutta kumminkin valmis jatkamaan..Onko keskenkasvuista haluta seksiä?Minkä sitä haluilleen mahtaa?

        ja kusettaja. Sääliksi käy miestäsi kun on kätensä tuollaiseen paskaan lyönyt.

        Kerrot paljon mitä SINÄ haluat, miksi et anna miehellesi mahdollisuutta päättää mitä HÄN haluaa? Kerro miehellesi haluistasi ja anna hänen päättää haluaako olla kaltaisesi huoran kanssa.

        Haluamiset eivät ole vääriä, mutta toteuttaminen on. Jos siis elät ns. tavallisessa parisuhteessa, jossa oletusarvo on, että muiden kanssa ei hässitä. Kovasti olet valmis puolustelemaan toimiasi, miksi sitten et kerro miehellesi aikovasi mennä välillä panemaan muitakin ja muista ehdottomasti todeta että tulet kyllä aina takaisin kun niin SÄÄLIT miestäsi. Olet kaikkiaan varsin keskenkasvuinen ja oksettava tapaus, kasvata itsellesi selkäranka jos pystyt.


      • Anonyymi
        syksy masentaa kirjoitti:

        Miksei nainen "saa"hakea piristystä suhteeseen?Syksy masentaa ja oma mies kyllästyttää nyt.Haluan kumminkin jatkaa meidän juttua,haluan "vaan"itselle piristystä ja kokemuksia.Onko se sinusta niin väärin?Olisiko se sinusta oikein jättää mies joka rakastaa sinua sen takia että nainen haluaa"vaan"sitä muualta väliaikaisesti?Ehkä olen säälistä mieheni kanssa?Mutta kumminkin valmis jatkamaan..Onko keskenkasvuista haluta seksiä?Minkä sitä haluilleen mahtaa?

        Ei pillua


    • Rehellisesti

      Hitto mitä vastauksia olet saanut. Sinut tuomitaan siitä että ilmoitat täällä haluavasi seksiä muiden kuin oman miehesi kanssa? Olet siis rehellinen.
      Todellisuudessa aika moni muukin haluaa seksiä muiden kuin omansa kanssa. Useimmiten vielä miehet. Minusta sinä saat haluta niin paljon ja fantasioida kuin sielu sietää. Toivottavasti pärjäät haaveilulla niin kauan kuin olet suhteessa mieheesi? Jos lopetat suhteesi niin voit huoletta toteuttaa haaveitasi jotka kuitenkin ovat todellisia eivätkä katoa sillä että joku täällä sanoo ettet saisi haaveilla vaan sinun PITÄÄ haluta omaa miestäsi.

      Hei tiedoksi reille jota nimittelette huoraksi naista joka ei halua miestään että muistakaahan haluta vain omaa kumppanianne. Vaikka kumppani lihoisi 20 kg ja olisi vastenmielinen. Teidän on haluttava eikä vilkuilla muita sillä silmällä =)

    • kuumanaaaaah

      Sama ongelma ja ikää on vasta 26. Olen ollut saman miehen kanssa jo monta vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Mieheni on lihonut seurusteluaikanamme 30kg. Himoitsen urheiluvartaloisia miehiä niin paljon, että minun on vaikeaa pitää itsekontrolli. Esimerkiksi jonossa, jos olen liian lähellä hyvännäköistä, hyvältä (mieheltä) tuoksuvaa miestä, on vaarana, että näppini eksyvät väärään paikkaan. Näin ei ole kuitenkaan koskaan käynyt, koska poistun paikalta, kun huomaan tämän himon nousevan. Unelmoin, miltä tuntuu koskettaa vatsalihaksia tai kiinteää peppua... Omassa suhteessani ei minulla ole mahdollisuutta siihen. Itseni olen pitänyt timmissä kunnossa, koska haluan olla haluttava! Olen joutunut kieltäytymään useista miesten lähestymisyrityksistä, vaikka oikeasti olisin halunnut sitä vielä enemmän kuin aloitteen tehnyt mies. Tuntuu, että jään jostain paitsi tässä elämässä, kun pitäydyn uskollisena avopuolisolleni, vaikka en oikeasti halua häntä. Haluan vain, että lapsellamme on ehjä perhe.

      LIsäksi avomieheni on hurjan mustasukkainen ja selaa puhelintani ja tietokonettani säännöllisesti, vaikka olen kieltänyt, enkä itse tee niin. Hän on ollut myös väkivaltainen ja kutsuu minua huoraksi joka riidassa, koska pukeudun naisellisesti ja käyn baareissa ja ystävien bileissä, joissa on myös miehiä. Hän pitää myös ystäviäni huorina.

      Hän kuitenkin maksaa taloudessamme lähes kaiken yhteisen menon ja tekee kotitöitäkin. Lisäksi hän on varakas. Hän ei halua, että menisin töihin. Haluaisin itse mennä ja kun mainitsen joistakin työpaikoista, alkaa dissaus: et pärjää noin pienillä tulolla, et voi ikinä lisäkouluttautua, ym. eikä hän arvosta ammattiani.

      Minusta on alkanut tuntua, etten haluaisi elää hänen kanssaan enään, mutta en haluaisi päästää irtikään, koska en kestä, että pojallani olisi äitipuoli joskus.

      Tämä on ensimmäinen kerta, kun uskallan tänne kirjoittaa. Kysyn ulkopuolisten mielipidettä,mitä tekisit itse vastaavassa tilanteessa. Omat ympyräni tosi pienet, enkä halua puhua ongelmistani tutuille.

      • syksy masentaa

        Ihanaa,että joku muukin nainen uskaltaa kertoa että haluaa jotain muutakin kun omaa miestään.En koe olevani huora,niinkuin eräs täällä kirjoitti.Eikö olisikin ihanaa edes kerran viellä eläessä kokea kiinteä lihas käden alla,suudella nuorta ihoa.Nami..Hitto,tämä elämä on liian lyhyt pihtaamiseen.Ei se siitä kulu,jos antaa muillekkin.Saahan siitä itekkin ja voi jaksaa taas oman "mörrikän"kanssa.Ikäni voi kieltämättä olla syy moiseen hullaantumiseen.


      • oikea laitalinkki
        syksy masentaa kirjoitti:

        Ihanaa,että joku muukin nainen uskaltaa kertoa että haluaa jotain muutakin kun omaa miestään.En koe olevani huora,niinkuin eräs täällä kirjoitti.Eikö olisikin ihanaa edes kerran viellä eläessä kokea kiinteä lihas käden alla,suudella nuorta ihoa.Nami..Hitto,tämä elämä on liian lyhyt pihtaamiseen.Ei se siitä kulu,jos antaa muillekkin.Saahan siitä itekkin ja voi jaksaa taas oman "mörrikän"kanssa.Ikäni voi kieltämättä olla syy moiseen hullaantumiseen.

        "if the shoe fits" sanois amerikkalaiset, eli olet huora jos huoraat. Turha siinä on mitään selitellä. Jos haluttaa mennä, niin miksi et anna myös miehellesi vapautta tehdä omia valintojaan elämänsä suhteen. Kerro hänelle mitä haluat ja aiot tehdä, niin hänkin saa vapauden päättää mitä haluaa tehdä elämällään. Jos et ole valmis tuota tekemään, niin turhaan vongut täällä mitään hyväksyntää, pettäjät on paskaa ja suhde pettäjän kanssa on 100% paskaa.

        Te pettäjät olette tunnetusti kovia esittämään kaikille muille tekojenne olevan oikeutettuja ja harmittomia, paitsi sille omalle kumppanille.

        Iästäsi huolimatta sanottakoon, että kokeileppa kasvaa aikuiseksi.


      • syksy masentaa
        oikea laitalinkki kirjoitti:

        "if the shoe fits" sanois amerikkalaiset, eli olet huora jos huoraat. Turha siinä on mitään selitellä. Jos haluttaa mennä, niin miksi et anna myös miehellesi vapautta tehdä omia valintojaan elämänsä suhteen. Kerro hänelle mitä haluat ja aiot tehdä, niin hänkin saa vapauden päättää mitä haluaa tehdä elämällään. Jos et ole valmis tuota tekemään, niin turhaan vongut täällä mitään hyväksyntää, pettäjät on paskaa ja suhde pettäjän kanssa on 100% paskaa.

        Te pettäjät olette tunnetusti kovia esittämään kaikille muille tekojenne olevan oikeutettuja ja harmittomia, paitsi sille omalle kumppanille.

        Iästäsi huolimatta sanottakoon, että kokeileppa kasvaa aikuiseksi.

        Miksi niin ärhäkkäästi minua huoraksi haukut?En ota maksua antamisesta,en ottamisesta.Ja mistäs tiedät mieheni reissut ja elämäntilanteeni?Jos minua haluttaa,en kysy sulta lupaa enkä hyväksyntää.Seksi on luonnollinen asia.Sinulle se ei taida olla?Elämästä pitää osata nauttia silloin kun on mahdollisuus.Jos nuori liha kiihottaa,minkäs teet.


      • kuumanaaaah
        syksy masentaa kirjoitti:

        Ihanaa,että joku muukin nainen uskaltaa kertoa että haluaa jotain muutakin kun omaa miestään.En koe olevani huora,niinkuin eräs täällä kirjoitti.Eikö olisikin ihanaa edes kerran viellä eläessä kokea kiinteä lihas käden alla,suudella nuorta ihoa.Nami..Hitto,tämä elämä on liian lyhyt pihtaamiseen.Ei se siitä kulu,jos antaa muillekkin.Saahan siitä itekkin ja voi jaksaa taas oman "mörrikän"kanssa.Ikäni voi kieltämättä olla syy moiseen hullaantumiseen.

        Hei! toteutin haaveeni ja se oli ihanaa! Nyt ei satu haukut ei lyönnit, mikään ei voi viedä onneani, joka minulla on sisälläni: kelpaan muillekin ja kosketus tuntuu hellältä ja hyvältä.

        Ei syksyn pimeys mua tavoita :)


      • syksy masentaa
        kuumanaaaah kirjoitti:

        Hei! toteutin haaveeni ja se oli ihanaa! Nyt ei satu haukut ei lyönnit, mikään ei voi viedä onneani, joka minulla on sisälläni: kelpaan muillekin ja kosketus tuntuu hellältä ja hyvältä.

        Ei syksyn pimeys mua tavoita :)

        Eilen viimeksi olin tanssimassa ja ihan oman ukon kanssa.Tein selväksi hänelle,että saan ja haluan myös tanssia muiden kanssa.Homma toimii ja minä nautin.On ihanaa tuntea kiinteä,hyvälle tuoksuva mies joka osaa tanssia.Menen myös yksin tanssimaan ja silloin "nuoriso"paikkoihin.Halut ovat tallella ja edelleen mieleni tekee.Ehdotuksia olen jo saanut,mutta pöksyt ovat pysyneet viellä jalassa.


      • Anonyymi

        Ei pillus


    • SEX

      En olisi huolestunut, tosin itse olen samassa veneessä. Olen sinua muutaman vuoden vanhempi ja itsekin haluan muita miehiä. Tosin en itseäni nuorempia. Syy on varmaan ettei kotona saa ja syksy kanssa masentaa. Tuntuu että elämästä on lähtenyt ilo ja kai sitä hakee näin. Parikymmentä vuotta saman miehen kanssa alkaa tuntua ikuisuudelta.Itse en halua hajottaa olemassa olevaa liittoa ja haenkin varattua seuraa. Vapaista miehistä kun saattaa tulla myöhemmin ongelmia.

      • syksy masentaa

        En elä puuteessa.En suinkaan,mutta sama"vanhan"(alle 40v)kroppa ei kiihota minua.En välttämättä edes menisi "niin"pitkälle.Mutta haluan koskea,tuntea,haistaa,maistaa....Naminami..Hitto mikä sotku,kun vaan haluttaa.Ihanaa kumminkin tietää etten ole ainoa jolla samanlaisia tuntemuksia.Nyt tajuan miksi jotkut nuoret miehet haluaa "vanhempia"naisia,mehän ollaan "petoja"niissä puuhissa.On taitoa,tietoa ja hitonmoiset halutkin.


      • Anonyymi
        syksy masentaa kirjoitti:

        En elä puuteessa.En suinkaan,mutta sama"vanhan"(alle 40v)kroppa ei kiihota minua.En välttämättä edes menisi "niin"pitkälle.Mutta haluan koskea,tuntea,haistaa,maistaa....Naminami..Hitto mikä sotku,kun vaan haluttaa.Ihanaa kumminkin tietää etten ole ainoa jolla samanlaisia tuntemuksia.Nyt tajuan miksi jotkut nuoret miehet haluaa "vanhempia"naisia,mehän ollaan "petoja"niissä puuhissa.On taitoa,tietoa ja hitonmoiset halutkin.

        Suurin osa kaikenikäisistä miehistä haluaa nuorta pimua eikä "vanhempia"naisia.


    • Anonyymi

      Mull

    • Anonyymi

      Reuno Ryti?

    • Anonyymi

      Eddy Edwards?

    • Anonyymi

      Ei näitä kohdalle satu onneksi.

    • Anonyymi

      Ei nin

    • Anonyymi

      Sinä rietas penikka.

    • Anonyymi

      45v naiset kyllästyy perheelämään ja mieheensä aiemmin kuin mies naiseen. näin se vaan on.

    • Anonyymi

      Ei pillua

    • Anonyymi

      Jos saat sopimaan 27 senttiä jötikkää niin saat sitä...

    • Anonyymi

      Varaa liput hotelli helpotukseen. Se kestää vain hetken, kuten sekin.

    • Anonyymi

      levitä vain vappaasti jalakasi leveälle

    • Anonyymi

      Se on lapissa ihan tapana teillä ämmänkutaleilla jakaa sitä persettä.

    • Anonyymi

      Olin myös pitkään ilman, kalareissulla leirialueella ukkoa odotellessa hairahdin. Istuin nuotiolla satoi vähän tavallinen mies tuli paistamaan halstelilla pihviä houkutteli syömään. Seisottiin vierekkäin perunoiden kiehuessa katsottiin toisia ja siitä lähti suudelmiin riisuttiin rakasteltiin pöytää vasten en tiennyt että voi haluttaa niin paljon kiihotuin lisää kun ajattelin vieras nai ja kalu oli mahtava en välittänyt tyrkytin vain itseäni valui ja huusin kun tulin. Keitettiin potut, katsottiin vain toisia ja mentiin sänkyyn sama toistui annoin halusta muistan vieläkin kuinka ulisin ja halusin syvälle .
      Mieheni tuli illalla väsyneenä kysyi kuulumiset, kerroin että tutustuin Purkkiin tässä lähellä, mies sanoi voit pitää viinikekkerit hänen kanssa levähdän.
      Menin vaunulle ovi aukesi. Sisällä heti suudeltiin antauduin taas ensi painallus ja halusin vain lisää, ja lisää. Nyt myöhemminkin muistelen en ymmärrä miten olin niin kiimanen

    • Anonyymi

      hyvä,kun joku kyllästyy paskaan

    • Anonyymi

      Sama homma, vaimon kanssa ei seksiä, niin muiden kanssa sitten, Ja hyvää on ollut.

    • Anonyymi

      Suksikaa huorat vittuun

    • Anonyymi

      Melkolailla itse kutsuisin tuota normaaliksi kyse ei ole siitä mitä mielessäsi käyt läpi vaan siitä pystytkö hillitsemään halusi ja olla pettämättä miestäsi mu siihenkin on luultavasti si jo taas olemassa syy jos tarve tuntuu pakottavalta kuinka teillä keskinäinen seksuaalinen kanssakäyminen sujuu

    • Anonyymi

      Vaimo on ihan pantava ja antaa, mutta kävin pari vuotta sitten erää entisen heilan luona matkalla. Vaimo on lyhyt ja timakka pieni rintainen ja tämä toinen on pitkä amatsonimainen ja kurvikas. Vaimon kanssa tarvitsee isolla meisselillä varoa vähän väliä tämän toisen kanssa ei tarvitse. Pohjaa saa yrittää ihan kunnolla. Vaihtelu virkistää, ei siihen muuta syytä ole.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä minä haluaisin sinua

    • Anonyymi

      15 v miehiä katselet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe