Muusikot

pettää keikoillaan

Pakko ryhtyä jo yleistämään ja purkautumaan. Tiedän useita useita muusikoita jotka tuolla keikoillaan ja kiertueillaan pettäävät vaimojaan/tyttöystäviään minkä ehtivät. Erittäin läheltä "skeneä" jo vuosia seuranneena en voi olla kuin ihmeissään ja vihainen. Kai se maine, viina ja villit naiset jatkoineen jne. on sitten mahdoton yhdistää luotettavaan puolisoon. Tuntuu, että kaikki muut tietävät nämä petturit paitsi juuri ne vaimot ja puolisot. Turvat pidetään kiinni ja asioihin ei haluta sekaantua vaikka myös muusikon puoliso tunnettaisiin hyvin ja on pidetty. Ja uskokaa tai älkää myös ne pettää joista "ei ikinä ois uskonu".

18

2876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useita muusikoita

      jotka eivät keikoilla petä, itseni mukaanlukien. Naurettava väite sinulla. Muusikot ovat ehkä ryhmä, joilla on keskivertoa vähemmän pitkiä kiinteitä parisuhteita, johtuen varmaankin työaikojen epäsäännölisyydestä, näin ollen raskastakin biletystä on aika paljon, aivan kuin myös sinkkuja.

      Tällaiset kirjoitukset ovat omiaan lietsomaan turhia epäilyksiä sen kotona odottavan mielessä, vaikkei olisi edes mitään aihetta.

    • MuzacMan

      Sanotaan näin, että miesmuusikoiden ympärillä pyörii normaalia enemmän naisia.. Eli silloin piilevät pettämishalut tulevat paremmin esiin.

      Oon itsekin muusikko ja voin sanoa, että suurin osa mun kollegoista on silti uskollisia paremmille puoliskoilleen. Jos muusikko on uskollista tyyppiä, niin ei muusikko petä...

      Ehkä mä sitten tunnen vaan normaalia suoraselkäsempiä muusikoita, voi olla.. Mutta en ole itsekään koskaan pettänyt, vaikka olisinkin jossain niin kaukana, ettei puolisoni pystyisi koskaan saamaan selville..

      Oon kuitenkin joskus todistanut sitä, kun se josta "ei olisi ikinä uskonut" onkin lähtenyt naisen perässä jonnekin.. Mun mielestä ne on silti poikkeustapauksia..

    • nainennn

      Ei varmaan voi yleistää mutta minulla on kokemusta omasta puolisosta joka on muusikko ja valitettavasti kuuluu tähän pettäjä luokkaan,nykyään ex-puoliso,en jaksanut kerta toisen jälkeen yrittää uskoa että oli viimeinen kerta.sen voin sanoa että kyllä varmasti moni pettäjä muusikon puoliso jotain ainakin aavistaa..meillä ainakin tiesin että jos keikalta/reisusta tultiin kovin herkkänä ja hellyyttä/rakkautta annettiin yli innokkaasti silloin oli käyty aidan toisella puolella "omatunto kolkutteli" oltiin niin kilttiä miestä,
      ja vaisto sen jo kertoi juuri se "naisen vaisto".
      kiinni petoksista/valheista puolisoni jäi liian monta kertaa ja vihdoin tajusin ettei mikään muutu,reissuja tulee ja vieraita naisia niitten mukana.toiset eivät voi vastustaa sitä "lihan himoa" valitettavasti, se on surullista ja siinä satuttaa/rikkoo toisia ihmisiä.jos ei kykene olemaan uskollinen silloin täytyy olla sinkkuna, ei ketään saa satuttaa valheilla ja pettämisellä se on raukkamaista toimintaa.

      • siksi

        kun oli muusikko, vai siksi koska hänellä oli löyhä moraali?


      • .,.,

        stoori itselläni kuin ed. kirjoittajalla. Muusikkomies petti ja tiesin kyllä niistä tai vaistosin. Joskus tuli kaula syötynäkin kotiin. Lopulta erosin pettäjästä. Mutta sen tiedän, että tyttöset olivat niitä typeriä faneja, ja mies tietysti käytti tilanteet hyväkseen. Mitään sellaista ei ollut ilmassa, että joku typy olisi uhannut minun paikkaani. Ja miehelleni oli myös kova paikka, kun otin eron. Oli pakko erota, ei sitä loputtomiin jaksa tollasta kattoo, ja mun rakkaus kuoli pikkuhiljaa...


      • että miehesi
        .,., kirjoitti:

        stoori itselläni kuin ed. kirjoittajalla. Muusikkomies petti ja tiesin kyllä niistä tai vaistosin. Joskus tuli kaula syötynäkin kotiin. Lopulta erosin pettäjästä. Mutta sen tiedän, että tyttöset olivat niitä typeriä faneja, ja mies tietysti käytti tilanteet hyväkseen. Mitään sellaista ei ollut ilmassa, että joku typy olisi uhannut minun paikkaani. Ja miehelleni oli myös kova paikka, kun otin eron. Oli pakko erota, ei sitä loputtomiin jaksa tollasta kattoo, ja mun rakkaus kuoli pikkuhiljaa...

        ei olisi pettänyt konduktöörinä, kaupparatsuna, taksikuskina, poliisina, poliitikkona, näyttelijänä, arkkitehtina, lääkärinä, opettajana, oppaana tai jotain muuta ammattia harjoittaessaan?


      • muusikoille
        että miehesi kirjoitti:

        ei olisi pettänyt konduktöörinä, kaupparatsuna, taksikuskina, poliisina, poliitikkona, näyttelijänä, arkkitehtina, lääkärinä, opettajana, oppaana tai jotain muuta ammattia harjoittaessaan?

        tulee noita "tilaisuuksia" ja nimen omaan kiusauksia enemmän uskottomuuteen kuin vaikkapa sille konnarille. Tätä keskustelua luettuani ja muusikon puolisona voin vaan sanoo sen, että ei oo helppoo aina jäädä kotiin ja luottaa täysin vaikka pitäisikin. Tietääkseni en oo joutunu petetyksi. Oon kyllä kuullut ja nähnytkin kaikkee ikävää tapahtuvan muille, liikaakin, mikä pistää välillä epäilemään omaa kumppaniakin. Pettäjiä on varmaan joka ammattikunnassa mutta helpommin varmaan "lipsahtaa" kun puitteet on siihen toistuvat ja oikeet..en tiedä..


      • .,.,
        että miehesi kirjoitti:

        ei olisi pettänyt konduktöörinä, kaupparatsuna, taksikuskina, poliisina, poliitikkona, näyttelijänä, arkkitehtina, lääkärinä, opettajana, oppaana tai jotain muuta ammattia harjoittaessaan?

        pettänyt muussakin ammatissa, mutta muusikolle on keikkojen jälkeen enemmän tyrkkyjä.


    • ja muusikon muija

      Ne kaksin rannalla ruikuttaa

    • Muusakuu

      Itse musiikin parissa paljon aikaa kuluttavana musiikkia tekevänä naishenkilönä olen kyllä pistänyt merkille, että jotkut sekä miehet että naiset ajautuvat ja etsiytyvät joko kollegojen tai muiden samoissa tilaisuuksissa pyörivien kanssa irtosuhteisiin, vaikka olisivat tahoillaan naimisissa tai muulla tavalla vakituisesti sitoutuneita. (Tulipas kyllä mammuttivirke). Silti musiikkia työkseen tekee myös sellaisia ihmisiä, jotka kyllä sosiaalisesti lahjakkaina juhlivat ja viettävät aikaa toisten muusikoiden kanssa, mutta jotka vetävät selvän rajan intiimin kanssakäymisen ja viattoman yhdessä jutustelun välille. Loppujen lopuksi jokaisella on oma moraalikäsityksensä, mutta ainakin omasta mielestäni on tärkeintä, että kukin pitää kiinni siitä, mitä on oman vakituisen kumppanin kanssa sovittu. Jos puolisot/kumppanit eivät ole puhuneet asiasta, olisi varmaan syytä olettaa, että intiimi käyttäytyminen loukkaa sitä omaa puoliskoa, sillä näinhän asia on. Itse olen sanonut joillekin tarjokkaille, etten halua loukata miestäni enkä itseäni, en liioin myöskään tarjokkasta itseään tai hänen puolisoaan. Keskustelu on kivaa, mutta halujensa valtaan ei minusta kannata ajautua. Onhan toki imartelevaa tulla huomatuksi.

      • 8755

        Onkohan se yleistä yleensäkin musiikkipiireissä se pettäminen? Minulla oli ehkä alkamassa seurustelu erään roudarin kanssa 70-luvun alussa. Mitään ei ollut vielä tapahtunut, mutta pidemmän ajan kuluttua sain tietää, että hänellä on tyttöystävä, ja hän asuu yhdessä hänen kanssaan. Meillä oli aika erikoinen suhde tämän roudarin kanssa. Emme olleet puhuneet koskaan mitään, mutta meillä molemmilla oli useita lähestymisyrityksiä toisiimme. Tätä jatkui noin puolentoista vuoden ajan. Mutta erehtyä ei voinut hänen kiinnostuksesta minua kohtaan. Sitten en enää pitkään aikaan käynyt missään, mutta sain selville, että hän asuu jonkun tytön kanssa. Oli se aika shokki. Ovatko jotkut roudarit ja muutkin alalla työskentelevät samalla tavalla kuin ainakin jotkut muusikot pettäjiä? Ovatko roudaritkin tyttöjen ja naisten suosiossa samalla tavalla kuin muusikot?


    • Anonyymi

      Ei ole roudarit tyttöjen suosiossa. Paitsi jos on hyvän näköinen ja -kroppainen...
      Naiset (humalaiset) tyrkyttävät itseään muusikoille. Helppo nakki. Mies on heikko

      • Anonyymi

        Kuka on heikko ja kuka ei ole, tunnen ihan tunnettuja muusikoita. Ei ne kaikki petä , vaimojaan, tuo on tuollainen legenda.


    • Anonyymi

      muusikot ja parturit pettää jatkuvasti😊

      • Anonyymi

        Housut ”jalassa” kuin eikkatoppisella😂” En ollut uskoton” joopajoo. Netissäkin voi puuhailla vaikka mitä


    • Anonyymi

      Juopot narsut muusikko-ukot pettää ja se on niillä tapa jota ei voi pois kukaan kitkeä. Ei kannata kuvitella sellaista. ;D

    • Anonyymi

      Voi vittu muusikot,kaikki olette mahtavaa porukkaa.Ilman teitä ei olisi elämää.Kiitos ja kumarrus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe