paljon maksaa apteekissa jotku 0,7-0,8 neulat ja 2ml ruiskut?
ruiskut ja neulat
11
6551
Vastaukset
- erikseen
ruiskuja ja neuloja vaan ne on nimellä päivystyspakkaus joka on narkeille ja sisältää 3 2ml ruiskua ja 3 0,4 neulaa ja sitten on bodari pakkaus jossa on 5 5ml ruiskua ja 5 0,7 neulaa..
Musta on aika huvittavaa, että se on nimellä bodaripakkaus ja myydään siinä kassalla mihin lääkkeet maksetaan ja sit se pitää muiden ihmisten aikaan sanoa ja ottaa siinä muistaakseni maksaa n. 5euroa.. Kannattaa ostaa kerralla useampi bodaripakkaus, koska se osto hetki on mielestäni varsin noloa jos kassalla muitakin asiakkaita...- juttua
tuo.kyllä niitä on tullu ostettuu mut 8v aikaa ni ei muista hintoja enää.
- ole paskaa
juttua kirjoitti:
tuo.kyllä niitä on tullu ostettuu mut 8v aikaa ni ei muista hintoja enää.
kolme viikkoa sitten asia on kuule näin ja mistä sinäkään mitään tiedät jos sulla 8 vuotta aikaa.. Mä menen takuuseen siitä et jos kassalla sanot et yks bodari pakkaus niin tulet saamaan hormoni vehkeet piste.
- tekee
ole paskaa kirjoitti:
kolme viikkoa sitten asia on kuule näin ja mistä sinäkään mitään tiedät jos sulla 8 vuotta aikaa.. Mä menen takuuseen siitä et jos kassalla sanot et yks bodari pakkaus niin tulet saamaan hormoni vehkeet piste.
jollain 5 ruiskulla/neulalla kysyn vaan?pitäähän niitä se 50 kpl kerralla saada.parin kuurin vehkeet.mitä maksaa nuo vermeet noin suunnilleen?
- tiitelitaateliukko
tekee kirjoitti:
jollain 5 ruiskulla/neulalla kysyn vaan?pitäähän niitä se 50 kpl kerralla saada.parin kuurin vehkeet.mitä maksaa nuo vermeet noin suunnilleen?
abaut 15-20 egee. Siis 50 kpl pumppuja ja 100 kpl neuloja.
- kiitos.
tiitelitaateliukko kirjoitti:
abaut 15-20 egee. Siis 50 kpl pumppuja ja 100 kpl neuloja.
tiedosta :)
- riippuu
kiitos. kirjoitti:
tiedosta :)
varmaan apteekista.. ostin viikko sit 0,7 nauloja ja 2 mil ruiskuja, ainoo et eivät myyneet 15 enempää
- T.J.
Eikö olisi helpompaa ostaa netistä esim. http://www.tammed.fi/injektioneulat-injektioruiskut-tuotteet-riskijateastiat-c-509.html
Tai sitten joku ulkomainen verkkokauppa? - noloja olette
Peräruiskeitako aiotte noilla ottaa?
- Janiiiiiii
Espoo linkki ne on ilmasia siellä.
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut ostamaan 0.7 hormoonia neuloja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412