ruiskut ja neulat

kaappi.

paljon maksaa apteekissa jotku 0,7-0,8 neulat ja 2ml ruiskut?

11

6551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikseen

      ruiskuja ja neuloja vaan ne on nimellä päivystyspakkaus joka on narkeille ja sisältää 3 2ml ruiskua ja 3 0,4 neulaa ja sitten on bodari pakkaus jossa on 5 5ml ruiskua ja 5 0,7 neulaa..
      Musta on aika huvittavaa, että se on nimellä bodaripakkaus ja myydään siinä kassalla mihin lääkkeet maksetaan ja sit se pitää muiden ihmisten aikaan sanoa ja ottaa siinä muistaakseni maksaa n. 5euroa.. Kannattaa ostaa kerralla useampi bodaripakkaus, koska se osto hetki on mielestäni varsin noloa jos kassalla muitakin asiakkaita...

      • juttua

        tuo.kyllä niitä on tullu ostettuu mut 8v aikaa ni ei muista hintoja enää.


      • ole paskaa
        juttua kirjoitti:

        tuo.kyllä niitä on tullu ostettuu mut 8v aikaa ni ei muista hintoja enää.

        kolme viikkoa sitten asia on kuule näin ja mistä sinäkään mitään tiedät jos sulla 8 vuotta aikaa.. Mä menen takuuseen siitä et jos kassalla sanot et yks bodari pakkaus niin tulet saamaan hormoni vehkeet piste.


      • tekee
        ole paskaa kirjoitti:

        kolme viikkoa sitten asia on kuule näin ja mistä sinäkään mitään tiedät jos sulla 8 vuotta aikaa.. Mä menen takuuseen siitä et jos kassalla sanot et yks bodari pakkaus niin tulet saamaan hormoni vehkeet piste.

        jollain 5 ruiskulla/neulalla kysyn vaan?pitäähän niitä se 50 kpl kerralla saada.parin kuurin vehkeet.mitä maksaa nuo vermeet noin suunnilleen?


      • tiitelitaateliukko
        tekee kirjoitti:

        jollain 5 ruiskulla/neulalla kysyn vaan?pitäähän niitä se 50 kpl kerralla saada.parin kuurin vehkeet.mitä maksaa nuo vermeet noin suunnilleen?

        abaut 15-20 egee. Siis 50 kpl pumppuja ja 100 kpl neuloja.


      • kiitos.
        tiitelitaateliukko kirjoitti:

        abaut 15-20 egee. Siis 50 kpl pumppuja ja 100 kpl neuloja.

        tiedosta :)


      • riippuu
        kiitos. kirjoitti:

        tiedosta :)

        varmaan apteekista.. ostin viikko sit 0,7 nauloja ja 2 mil ruiskuja, ainoo et eivät myyneet 15 enempää


    • T.J.
    • noloja olette

      Peräruiskeitako aiotte noilla ottaa?

      • Janiiiiiii

        Espoo linkki ne on ilmasia siellä.


    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut ostamaan 0.7 hormoonia neuloja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe