Olen parikymppinen nainen ja olen aloittanut juuri suhteen ihanan miehen kanssa. Olimme noin kuukauden ennen suhteen virallista alkamista hyviä ystäviä. Eli siis ystäviä, jotka harrastivat seksiä.
Nyt kun olemme alkaneet kunnon seurustelun, poikaystäväni on kysynyt minulta, oliko minulla ketään muita miehiä tuon meidän "ystävyyden" aikana. Olen vastannut että "ei tietenkään", vaikkei se ole ihan totta. Sänkyyn en mennyt kenenkään toisen kanssa, mutta suutelin pari kertaa yhtä toista miestä jonka olen tuntenut hieman kauemmin. Nyt välit tähän mieheen ovat onneksi poikki.
Pitäisikö minun kertoa rehellisesti uudelle poikaystävälleni että suutelin tuon miehen kanssa, vai antaa vain olla. Koska olimme silloin kummatkin sinkkuja, mielestäni asia ei periaatteessa kuulu hänelle. Hän ei ole edes erityisen mustasukkainen, joten tuskin hän suuttuisi (eikä hänellä olisi siihen oikeuttakaan). Joka tapauksessa tuo juttu vaivaa, koska en tykkää valehdella, mutta en välittäisi kertoa totuuttakaan, sillä luulen sen kuitenkin loukkaavan häntä.
kannattaako kertoa totuus?
8
2277
Vastaukset
- unohda ja mieti tota
Nelikymppisenä (so varmaan äitisi ikäisenä) naisena kiinnitin huomiota pariin juttuun tarinassasi. Onkohan sulla mennyt nyt puurot ja vellit pahasti noissa seksiasioissa sekaisin?
- Ensinnäkin Suuteleminen ei ole pettämistä.
- Toiseksi Ystävien kanssa ei harrasteta seksiä.- alkuper.
En väitä että olisin pettänyt poikaystävääni, sillä emme seurustelleet silloin vielä. Me kävimme baarissa yhdessä ja harrastimme muutaman kerran seksiä (ja aina selvinpäin). Itse halusin pitää suhteen vapaana, mutta en voinut vastustaa sitä tunnetta jota tunsin häntä kohtaan. Ja koska tunsimme kummatkin samoin, halusimme aloittaa kunnon seurustelun.
Ja mielestäni suuteleminen on kyllä pettämistä. Jos nyt tässä tilanteessa menisin suutelemaan toista miestä, se laskettaisiin pettämiseksi.
Ps. Äitini täyttää pian 56 vuotta :D - on pettämistä
Suuteleminen johtaa helposti seksiin kun miehellä seisoo herkästi..eli se on pettämistä siinä missä muukin!!!!!!!!!! PISTE!
- Loveless (m)
on pettämistä kirjoitti:
Suuteleminen johtaa helposti seksiin kun miehellä seisoo herkästi..eli se on pettämistä siinä missä muukin!!!!!!!!!! PISTE!
Suuteleminen on pettämistä. Koska siihen yleensä sisältyy aina tunteita...ja miehellä alkaa jöpöttää ja nainen kostuu ym ym. Pettämistä se on. halaaminen ei ole.
- kiekura
on pettämistä kirjoitti:
Suuteleminen on pettämistä . Mutta eihän se ole ketään pettänyt kun kerta sinkkuna on ollut.
- puheeksi ja
sanot että se on hieman vaivannut sinua. sitten kerrot ihan niin kuin asia olikin. mielestäni
sinun on parempi kertoa koska asia sinua vaivaa ja mieskin saattaa huomata sen.
hän tuskin nyt siitä suuttuu koska teillä ei varsinaista suhdetta juuri silloin ollut. Kannattaa kertoa asiasta nyt jos se sinua vaivaa, myöhemmin ja joltain muulta kuultuna asia voi saada aivam eri mittasuhteet.
Sinun kertomanasi totuus varmasti loukkaa vähemmän eikä tule turhia spekulaatioita noista suudelmista.- ,,,
jos mies kysyi, että oliko sinulla ketään muita miehiä silloin, niin mieti, tarkoittaako suuteleminen samaa kuin että sinulla "oli miehiä". Mies ehkä kuitenkin tarkoitti kysymyksellä vakavampaa suhdetta tai seksiä. Jos asia tulee uudestaan puheeksi, voit toki sanoa, että pussailit jonkun kanssa, mutta ei sinulla "ollut muita miehiä".
hienoa, että olet huolissasi "valheestasi", se kertoo siitä, että osaat olla rehellinen! jos asia sinua vaivaa kovasti, niin aloita itse puhe siitä ja kerro pussailusta ja kysy vaikka mieheltäkin, että tuliko edes pussailtua muita silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733