Olen kehittänyt itselleni pakkomielteen nähdä pimeässä hohtava kondomi. Kyselenkin teiltä kokemuksia kyseisestä kapineesta.
Pimeässä hohtavat kondomit
12
2029
Vastaukset
- sinulla
kenties pimeä fetissi?
- Serpico
Ei ole kokemuksia. Tuosta välineestä voisi käyttää työn touhussa nimitystä rasvattu salama.
- SupremeSatan
verran olen tutkinut asiaa, että nämä konturentit eivät sovellu ehkäisykäyttöön.
- cookos
nyt kun Kiinassa oli se myrkky-jupakka, miettii kaikkia muovikapistuksiakin, liukeneeko niistä jotain myrkkyä?
Oon melko varma, että kaikkia vaaroja ei vielä tiedetä, vaikka ihan muovikelmunkin suhteen.
- de_monte
yksinkin? hohtaa ei hohda hohtaa ei hohda.
- SupremeSatan
ei ole penistä johon voisin kortsut virittää :/
- de_monte
SupremeSatan kirjoitti:
ei ole penistä johon voisin kortsut virittää :/
esim banaaniin.
oikeasti oli kyl hauska testata sellaisia,siis kondomeja
- vänkyrä-nainen
Liimailet vaan pimeässä hohtavia fosforitähtiä kortsuun, niin johan loistaa. Tuo onnistuu, kun se on jo miehen päällä ja miehellä tarvii olla myös kunnon erektio. Muuten ei onnistu.
- SupremeSatan
Tota, tuleeko paketissa myös jonkinlainen pimeässä hohtava maalitaulu. Mielestäni juttu siis ei ole täydellinen ilman tarraliimallista hohtorinkulaa.
- rusalkaa
Toihan on loistava! Pelkästään seksileikkeihin, vaikkei käyttäisi edes
*kuvittelee lähestyvää loistetta* ooohh
- ostin kasan
erilaisia leikkikondomeja. Eihän niitä kondomeina voi käyttää, vaan ne on leikkikaluja.
Mutta mies ei suostunut leikkimään.
:((
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564