Nahkavaatteet =)

leatherboy

Nyt varsinkin syksyllä on tosi hyvä pukeutua nahkavaatteisiin.

Ovat tosi hienoja, käytännöllisiä ja tosi hyviä pitää päällä. Itse suosin paljon eripituisia nahkatakkeja ja mustia nahkahousuja.

Suosittelen =)

8

2271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyörinahkahousut

Niinpä. Nahka on upea asuste päällä. Musta erittäin kiiltävä nahka. Mikä ihanampaa laittaa päälle ja nauttia sen kosketuksesta. Pidän itse myös nahkaan pukeutumisesta. Mustat kiiltävät nyörinahkahousut, prätkärotsi ym. Nahka-fani

• leatherboy

Nyörinahkafarkut ovatkin tosi upeat housut.

Nyöritys on upean näköistä ja lisäksi nyörillä saa säädettetyä tiukkuuden mieltymystensä mukaan.

Niilä todella erottuu massasta.

• nahkahousut

Tänään ajatteilin pukeutua nahkaan ja lähteä illalla kierrokselle. Nahkahousut ja pusero on kuin toinen iho päälläni. nautin niitä pitäessäni ja niiden vuoksi saamistani katseista. kaikki vain eivät suvaitse ja voi ymmärtää mitä nahkaan pukeutuminen voi antaa niiden käyttäjälle. itse olen kuitenkin saanut sitä kautta hyvää seuraa ja mahtavia keskustelutuokioita. Rohkeasti vain nahkamaailman nautintoihin. Terveisin ja rohkaisten mustan nahkahousun käyttäjä

• Nainen joka käyttää mustia ...

Nuorten naisten pitäisi myös käyttää nahkakäsineitä,koska ne ovat autoillessa,pyöräillessä mukavat!.
        Myös kun ulkoilee,niin nahkakäsineitä saa lämpimällä vuorellakin!.
        "Villatumput",y.m villa-hanskat ...PYH!!. =/
        Nahkakäsineet sopivat hyvin nahka-asusteiden,mm.nahkatakin kanssa!. ;)

• leatherboy
        Nainen joka käyttää mustia ... kirjoitti:

Nuorten naisten pitäisi myös käyttää nahkakäsineitä,koska ne ovat autoillessa,pyöräillessä mukavat!.

Toki nahkakäsineet ovat parhaat.

Villatumput yms. eivät kestä kauaa.

• musta
        Nainen joka käyttää mustia ... kirjoitti:

tänään ajatteilin pukeutua nahkaan ja lähteä illalla kierrokselle etsii naisia nahkahousut ja paita on kuin toinen iho päälläni terveisin ja rohkaisten musta nahkahousun käyttäjä puh. 0414897375

• Anonyymi

Olen 58 vuotias heteromies joka murrosiässä alkoi salaa kokeilemaan äidin.mustia nahkakäsineitä ja ne tuntu kivan pehmeiltä ja nyt kaapistani löytyy naisten mustat nahkakäsineet ja musta nahkableiseri katsotaan jos joskus tulisi hankittua naisten musta legginsit ja naisten mustat piikkikorkokengät tai mustat naisten piikkikorkosaappaat.ja sukkahousut ja meikkilaatikon ja huulipunaa

• Anonyymi

Kyllä nahkavaatteet on mukavan pehmeitä itsellä on kaapissani naisten nahkakäsineet ja naisten musta bleiseri ehkä joskus on mustat naisten piikkikorkokengät tai naisten mustat piikkikorkosaappaat nahka on kiva materiaali

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109