Nyt varsinkin syksyllä on tosi hyvä pukeutua nahkavaatteisiin.
Ovat tosi hienoja, käytännöllisiä ja tosi hyviä pitää päällä. Itse suosin paljon eripituisia nahkatakkeja ja mustia nahkahousuja.
Suosittelen =)
Nahkavaatteet =)
9
2186
Vastaukset
- nyörinahkahousut
Niinpä. Nahka on upea asuste päällä. Musta erittäin kiiltävä nahka. Mikä ihanampaa laittaa päälle ja nauttia sen kosketuksesta. Pidän itse myös nahkaan pukeutumisesta. Mustat kiiltävät nyörinahkahousut, prätkärotsi ym. Nahka-fani
- leatherboy
Nyörinahkafarkut ovatkin tosi upeat housut.
Nyöritys on upean näköistä ja lisäksi nyörillä saa säädettetyä tiukkuuden mieltymystensä mukaan.
Niilä todella erottuu massasta.
- nahkahousut
Tänään ajatteilin pukeutua nahkaan ja lähteä illalla kierrokselle. Nahkahousut ja pusero on kuin toinen iho päälläni. nautin niitä pitäessäni ja niiden vuoksi saamistani katseista. kaikki vain eivät suvaitse ja voi ymmärtää mitä nahkaan pukeutuminen voi antaa niiden käyttäjälle. itse olen kuitenkin saanut sitä kautta hyvää seuraa ja mahtavia keskustelutuokioita. Rohkeasti vain nahkamaailman nautintoihin. Terveisin ja rohkaisten mustan nahkahousun käyttäjä
- Nainen joka käyttää mustia ...
Nuorten naisten pitäisi myös käyttää nahkakäsineitä,koska ne ovat autoillessa,pyöräillessä mukavat!.
Myös kun ulkoilee,niin nahkakäsineitä saa lämpimällä vuorellakin!.
"Villatumput",y.m villa-hanskat ...PYH!!. =/
Nahkakäsineet sopivat hyvin nahka-asusteiden,mm.nahkatakin kanssa!. ;) - leatherboy
Nainen joka käyttää mustia ... kirjoitti:
Nuorten naisten pitäisi myös käyttää nahkakäsineitä,koska ne ovat autoillessa,pyöräillessä mukavat!.
Nahkakäsineet sopivat hyvin nahka-asusteiden,mm.nahkatakin kanssa!. ;)Toki nahkakäsineet ovat parhaat.
Villatumput yms. eivät kestä kauaa. - musta
Nainen joka käyttää mustia ... kirjoitti:
Nahkakäsineet sopivat hyvin nahka-asusteiden,mm.nahkatakin kanssa!. ;)tänään ajatteilin pukeutua nahkaan ja lähteä illalla kierrokselle etsii naisia nahkahousut ja paita on kuin toinen iho päälläni terveisin ja rohkaisten musta nahkahousun käyttäjä puh. 0414897375
- Anonyymi
Olen 58 vuotias heteromies joka murrosiässä alkoi salaa kokeilemaan äidin.mustia nahkakäsineitä ja ne tuntu kivan pehmeiltä ja nyt kaapistani löytyy naisten mustat nahkakäsineet ja musta nahkableiseri katsotaan jos joskus tulisi hankittua naisten musta legginsit ja naisten mustat piikkikorkokengät tai mustat naisten piikkikorkosaappaat.ja sukkahousut ja meikkilaatikon ja huulipunaa
- Anonyymi
Kyllä nahkavaatteet on mukavan pehmeitä itsellä on kaapissani naisten nahkakäsineet ja naisten musta bleiseri ehkä joskus on mustat naisten piikkikorkokengät tai naisten mustat piikkikorkosaappaat nahka on kiva materiaali
- Anonyymi
kumiasusteet myös ihanat mulla usein kumihousut jalassa tänään viimeksi ihanan paljastavat eestä ja takaa aah upea kumin tuoksu kun reidet hankaa haaroista. t. ottopoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892