Oletko väkivaltainen-gallup

Tämä viesti liittyy löyhästi Kauhajoen murhenäytelmään.

1. et ole väkivaltainen

2. olet väkivaltainen

3. millaisessa tilanteessa olet väkivaltainen
(ainoa hyväksyttävä syy käyttäytyä väkivaltaisesti on silloin kun oma henki on vaarassa)


http://youtube.com/watch?v=GghCs_C65v0



"Normaali ihminen ei käyttäydy väkivaltaisesti"



MarttyyriMallari-TTt

19

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hossi

      Väkivaltaista tyyppiä enkä ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti, kahta vuosia sitten tapahtunutta juttua lukuun ottamatta.

      Nämä tapahtumat opettivat minulle sen et mielummin lähden tilanteesta pois kuin annan sen vaikuttaa itseeni niin että voisin suuttua.

      • hyvä juttu :)



        "On parempi vetäytyä pois sellaisesta tilanteesta jossa voi joutua pahoinpidellyksi"



        MarttyyriMallari-TTt


      • Hossi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hyvä juttu :)



        "On parempi vetäytyä pois sellaisesta tilanteesta jossa voi joutua pahoinpidellyksi"



        MarttyyriMallari-TTt

        Pelkoa mulla ei onneksi ole, siihen tarvitaan miehiä eikä marjanpoimijoita.


    • rusalkaa

      1. en ole väkivaltainen

      Mulla on ronskit otteet...mutten hyökkäile ihmisten kimppuun, vaikka mun isosisko ympäri kysliä niin vouhottaa.

      3. Millaisessa tilanteessa olen...nooh tohon äsköseen jatkoa, että kun isosiskoseni puoli tuntia hyppi tasajalkaa ja huusi niin että sylki lensi päälle...silloin tulin väkivaltaiseksi ja iskin sitä epäonnistuneesti pussukalla, joss sulanut jäätelöpaketti. Sakot tuli.

      Toisen kerran olin väkivaltainen, kun muuramaa kk raskaana ja ukko istui mun pään päällä. Sillon taisin jotai huitoa, mutta loppujen lopuksi ukko sammui ja takalukitusta talosta hyppäsin ikkunasta toinen masussa ja toinen kantokopassa. Ei tullu sakkoi eikä muutakaan kuin, että ukko jahtasi mua semmoset kaheksan vuotta jne.

      *silleesti*

      • rusalkaa

        pitäskö korjata noi kirjotusvirheet? ähh ei jaksa viittii


      • MarttyyriMallari-TTt

        onko kyseessä sisarkateus?


        "Asiat selviävät parhaiten puhumalla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rusalkaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        onko kyseessä sisarkateus?


        "Asiat selviävät parhaiten puhumalla"


        MarttyyriMallari-TTt

        isosisko ei ole puhunut minulle...eh nyt jo kahteenkymmeneen vuoteen. Syytä en tiedä. Tuossa tilanteessa puhui suunsa puhtaaksi eikä taas sen jälkeen ole 'puhunut'.

        :D


    • serkkunsa-menettanut

      Vaihtoehto 1.

    • Vaik nyt kamppailulajeja on tullu harrastettuaki.

      • oletan että olet miespuolinen ja kaikki miehet ovat väkivaltaisia.


        "Sitä on vain niin vaikeaa tunnustaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • En ole varsinaisesti väkivaltainen, luonteeltani aggressiivinen kyllä. En toteuta aggressiivisuutta fyysisellä väkivallalla. Henkisellä joskus.

    • idiootti... tyttö-93

      2. olen väkivaltainen

      3. Kun äitini ei sano mitään vaikka kuinka kysyn tai huudan niin, yritän viimehetkeen hallita itseäni, mutta sitten raivo pääse käsistäni... Tapahtuman jälkeen äitini on taas "normaali".. :( ja mua harmittaa

      • idiootti... tyttö-93

        Meniki tänne miesten logiigan puolelle... hyväää


    • cookos

      johon vastaan rehellisesti, olen myös räjähtävä tyyppi,...pitkälle pinna venyy ja viruu ja paukkuu, mutta sitten kun se pamantaa, niin räiskyy ja lyö tulta, hetken. Sitten kaikki on taas hyvin.
      Kysymys vastaukseen,,,oon ukkoo joskus motassut, ihan hellästi vain, ei mitään vakavaa. Joten olan kait sitten.

      En kai joudu tästä syytteeseen...

    • rapiskarpalo

      en ole väkivaltainen ihminen harrastuksistani huolimatta.

      Oma henki jos on vaarassa, niin mulla on jalat joilla juosta karkuun ja entisenä kilpajuoksijana osaan vieläkin juosta suhteellisen kovaa ja pitkäkestoisesti.

      Jos en jostain syystä pääse karkuun, niin uskoisin että muutamilla väistöillä ja lukko/sitomisilla joita olen treenannut työkoulutuksessa (silloin vanhassa duunissani) ja noissa parissa kamppailulaji harrasteessa joita tullut treenattua, niin selviäisin suhteellisen hengissä, ainakin tovin tai sitten en ja joutuisin kokeilemaan sitä puhdasta väkivaltaa josko sillä selviäis.

    • itseäni väkivaltaiseksi, luulisin että se ominaisuus olis ilmennyt jo tähän päivään mennessä jos se olis vahvana mussa. Mutta kuten jokaisessa meissä, niin toki mussakin se väkivaltainen/aggressiivinen puoli on. Se nostaa päätään silloin kun näen mielestäni jotain epäoikeudenmukaista tai julmaa, mutta tähän päivään mennessä oon pystynyt ongelmitta hallitsemaan aggressiivisuuteni.

      Joissain tilanteissa väkivalta on hyväksyttävää tai ainakin ymmärrettävää, esim omaa tai läheisen henkeä puolustaessa ja jokainen meistä pystyy väkivaltaisiin tekoihin oikeissa olosuhteissa.

    • ...jos tilanne sitä vaatii. Tähän ikään mennessä sellaista tilannetta ei ole tullut vastaan.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe