Mustamakkara

voiko syödä

jos on VHH dietillä ?

14

5243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuhaa

kunhan et pure ja niele...

• mutta muista

Korkeintaan vähän ketsuppia päälle mutta surutta syö vaikka kuusi samana iltana. Ei huolta hiilariton on tälläistä.
      Voit myös syödä päälle kebappia jos maha vetää. Surutta älä laske kaloreita ne on lihavia varten.

• provoja...

Älä välitä noista edellisistä kirjoituksista, kirjoittajat ovat vhh:ta vastustavia provoilijoita.

Riippuu tietenkin vhh:lla noudattamastasi hiilihydraattien tasosta sopiiko mustamakkara ruokavalioosi vai ei. Itse en ainakaan painonpudotusvaiheessa sitä söisi. Hiilareita siinä on melko paljon, eli n. 18 g sadassa grammassa.

• olen syönyt paljonkin mustaa makkaraa ja sitä ainoaa oikeaa mitä Tapola tekee. Nykyisin olen joutunut jättämään sen pois ruokavaliostani kun se ei kuulu vhh:lle runsaan hiilihydraattimääränsä vuoksi. Tässä tuoteseloste:

Tapolan mustamakkara

Mausteet:
      vain sipuli.

Ainekset:
      vesi, sianliha, ruisrouhe, kamara, sianrasva, ruisjauho, veriproteiini, suola (1,5 %), sipulijauhe, rasvapitoisuus 12 %.

Ravintosisältö/ 100 g:
      895 kJ / 214 kcal, proteiini 9 g, hiilihydr. 17,5 g, rasva 12 g, laktoositon, soijaton.

Nykyisin syön vain Maalaistuote Vatajan makkaroita jotka ovat jauhottomia, lisäaineettomia, soijattomia ja nitriittömiä.

• taas takkinsa

Käänsi.
        Kyllä olen tässä tätäkin asiaa kysynyt ja mulle sitä ei nyt suositeltu mutta pidettiinn vhhN kuuluvana. Ihme sakkia.
        Mattila on nyt ottanut itsellensä paikan joka ei sille kuulu.
        Mene mies oikeisiin töihin vaikka sinne kotimaahasi.

• taas takkinsa kirjoitti:

Käänsi.
        Kyllä olen tässä tätäkin asiaa kysynyt ja mulle sitä ei nyt suositeltu mutta pidettiinn vhhN kuuluvana. Ihme sakkia.
        Mattila on nyt ottanut itsellensä paikan joka ei sille kuulu.
        Mene mies oikeisiin töihin vaikka sinne kotimaahasi.

että voin tehdä töitä kahdessa maassa. Kotimaani on Suomi edelleenkin ja mustamakkara ei nyt kuulu VHH-ruokavalioon. Satunnaisesti sitä voin syödä Tampereella käydessäni sillä hyväähän se on mutta ei kuulu jokapäiväiseen ruokavalioon. Samoin syön joskus Venäjällä käydessäni pelmeenejä ja blinejä mutta oma keittiöni on hyvin vähähiilihydraattinen eikä noiden mainitsemieni ruokien syönti ole ongelma kun niitä syö satunnaisesti muutaman kerran vuodessa. Tärkeintä on se mitä syö joka päivä eikä se mitä syö joskus.

• joskus ehkä
      • Maalaistuote Vatajalle että voisivatko he valmistaa mustaa makkaraa ilman jauhoja kun muutenkin tekevät luomuisia ja muutenkin VHH-kelpoisia makkaroita. Ei puolukkasose tarvitse mitään makeutusta. Vain VHH:lla olijat ovat päässeet eroon makeutusaineista, ei niitä tarvita kun ei ole makeanhimoa.

• enää tuota äijää
        kj.mattila kirjoitti:

Maalaistuote Vatajalle että voisivatko he valmistaa mustaa makkaraa ilman jauhoja kun muutenkin tekevät luomuisia ja muutenkin VHH-kelpoisia makkaroita. Ei puolukkasose tarvitse mitään makeutusta. Vain VHH:lla olijat ovat päässeet eroon makeutusaineista, ei niitä tarvita kun ei ole makeanhimoa.

Kaikki merkit viittaa:
        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html

By the way, mitä helvetin väliä on jos marjoihin pistää vähän sokeria? Ei mitään!!!! Kukaan ei siihen ole kuollut. Vai onko siitä näyttää ihan exactia tutkimustietoa?
        Vittu kun täällä on hullua porukkaa, etenkin Mattila. Hoitoon hoitoon!

• enää tuota äijää kirjoitti:

Kaikki merkit viittaa:
        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html

By the way, mitä helvetin väliä on jos marjoihin pistää vähän sokeria? Ei mitään!!!! Kukaan ei siihen ole kuollut. Vai onko siitä näyttää ihan exactia tutkimustietoa?
        Vittu kun täällä on hullua porukkaa, etenkin Mattila. Hoitoon hoitoon!

tätä äijää. Senkuin poistut pastalta sokereinesi ja mussutat niitä muualla. Hyvin helppoa.

• tämä itse
        kj.mattila kirjoitti:

tätä äijää. Senkuin poistut pastalta sokereinesi ja mussutat niitä muualla. Hyvin helppoa.

kj.Mattila.
        Joka palstalla antelee ihmisille poistumiskäskyjä mutta itse tuntuu arvostelevan kaikkea mahdollista. Miksi tämä yksi henkilö saa terrorisoida tätä palstaa.
        Onko tällä palstalla ylläpitoa ollenkaan?
        Tuolla alemalla viestiketjulla kehuu venäläisiä naisia ja tietysti maanmiehiään.

Hyvin helppoa mene sinne Venäjälle musuttamaan.

Hyi hitsi tietääkö itse Guru että sen paras kaveri täällä häiriköi?

• jos poistuisit itse
        kj.mattila kirjoitti:

ja antaisit muiden keskustella. Sinä et tätä palstaa omista enkä minä ole ainut, jota sun jatkuva joka asiaan puuttuminen ottaa päähän.
        Sinua ei tarvita täällä. Mene muualle, missä voita vielä päteä!!!!Saatanan sianvitunaamainen mulkku!

• jos poistuisit itse kirjoitti:

ja antaisit muiden keskustella. Sinä et tätä palstaa omista enkä minä ole ainut, jota sun jatkuva joka asiaan puuttuminen ottaa päähän.
        Sinua ei tarvita täällä. Mene muualle, missä voita vielä päteä!!!!Saatanan sianvitunaamainen mulkku!

sinulla voisi olla tälle palstalle? Kauanko olet ollut VHH-dieetillä? Kerro jotain dieetistäsi?

• sinä et ole
        kj.mattila kirjoitti:

sinulla voisi olla tälle palstalle? Kauanko olet ollut VHH-dieetillä? Kerro jotain dieetistäsi?

oikea henkilö arvioimaan mitä minulla on annettavaa tälle palstalle enkä myöskään ole kiinnostunut vastaamaan sinun kysymyksiisi. Kopioi sinä muiden tekstejä vuodesta toiseen. Odottelen tälle palstalle jotakin uusia tuulahduksia ja tietämystä aiheesta. Sinulla ei ole tälle palstalle ollut vuosiin mitään uutisia kerrottavana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2376
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82