Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Leimaako pilottitakki?

JönssiKakelberg

Sain tuosta halvalla hyvän pilottitakin (mustavuorinen, kauluksellinen). On hyvän tuntuinen jokasään takki ja sopii hyvin päälle. Mietin tuossa että leimaakohan se natsiksi tai jotain? Hiustyylini ei ole kalju, ihan normaali mukava kampaus on... Siistejä farkkuja pidän yleensä - siisti pukeutuminen siis. Mietin vain että ei olisi mukava tulla het leimatuksi jos pitää tuollaista takkia. Eikös yleensä ne leimata helpommin natseiks jotka pitää kaljua, suomileijona korua, tyhmää katsetta ja vielä jotain suomilippua hihassa? Mitä mieltä olette? Harmittaa kun ne pellet pitää just tuota takkia... Vaikka yleensähän niillä on oranssi vuori siinä ja takki on kaulukseton...

39

10555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Voihan sitä jotku katsoa että mikäs tuo luulee olevansa. Mutta oman maun mukaan. Maku asioista ei voi kiistellä!

      • JönssiKakelberg

        No joo... Mut ärsyttää kyl ku skinit pilannu hyvän takin maineen.


      • vaan juntit.
        JönssiKakelberg kirjoitti:

        No joo... Mut ärsyttää kyl ku skinit pilannu hyvän takin maineen.

        Ei skinit sitä oo pilannu, vaan ne maalaisjuntti punaniska rasistit jotka on jostain syystä alkaneet kutsua itseään skinheadeiksi vaikka heillä ei ole mitään tekemistä oikean skini kulttuurin kanssa, he eivät kuuntele sellaista musaa, eivät pukeudu kuten oikeat skinit, jne...ei se pelkkä pilotti tee kenestäkään skiniä, sitäpaitsi oikealla skinheadillä ei edes todennäköisesti ole pilottia (ei ainakaan sitä oranssivuorista juntti-pilottia) vaan ehkä joku Harrington rotsi tms. Lisänä Fred Perryn pikeepaita, käännetyt tiukat farkut, Doc Martensin maiharit.


        JA KAIKKI SKINHEADIT EIVÄT SUINKAAN OLE RASISTEJA. Alkuperäisellä skini kulttuurilla ei ollut mitään tekemistä rasismin kanssa. Eikä kaikki skinit ole rasisteja. Olen nähnyt myös tummaihoisia skinejä.

        Sivistäkää itseänne hyvät ihmiset. Suomi juntti rasisti suomen leijona ja kossu tyyppisillä ääliöillä ei ole mitään tekemistä skini kulttuurin kanssa.


      • JönssiKakelberg
        vaan juntit. kirjoitti:

        Ei skinit sitä oo pilannu, vaan ne maalaisjuntti punaniska rasistit jotka on jostain syystä alkaneet kutsua itseään skinheadeiksi vaikka heillä ei ole mitään tekemistä oikean skini kulttuurin kanssa, he eivät kuuntele sellaista musaa, eivät pukeudu kuten oikeat skinit, jne...ei se pelkkä pilotti tee kenestäkään skiniä, sitäpaitsi oikealla skinheadillä ei edes todennäköisesti ole pilottia (ei ainakaan sitä oranssivuorista juntti-pilottia) vaan ehkä joku Harrington rotsi tms. Lisänä Fred Perryn pikeepaita, käännetyt tiukat farkut, Doc Martensin maiharit.


        JA KAIKKI SKINHEADIT EIVÄT SUINKAAN OLE RASISTEJA. Alkuperäisellä skini kulttuurilla ei ollut mitään tekemistä rasismin kanssa. Eikä kaikki skinit ole rasisteja. Olen nähnyt myös tummaihoisia skinejä.

        Sivistäkää itseänne hyvät ihmiset. Suomi juntti rasisti suomen leijona ja kossu tyyppisillä ääliöillä ei ole mitään tekemistä skini kulttuurin kanssa.

        Puhut asiaa. Suomileijonakorukaljukarjalalippisamisjuntit on homman pilannu. Itsekin tsiigasin vähän asian laitaa.


      • -_-
        vaan juntit. kirjoitti:

        Ei skinit sitä oo pilannu, vaan ne maalaisjuntti punaniska rasistit jotka on jostain syystä alkaneet kutsua itseään skinheadeiksi vaikka heillä ei ole mitään tekemistä oikean skini kulttuurin kanssa, he eivät kuuntele sellaista musaa, eivät pukeudu kuten oikeat skinit, jne...ei se pelkkä pilotti tee kenestäkään skiniä, sitäpaitsi oikealla skinheadillä ei edes todennäköisesti ole pilottia (ei ainakaan sitä oranssivuorista juntti-pilottia) vaan ehkä joku Harrington rotsi tms. Lisänä Fred Perryn pikeepaita, käännetyt tiukat farkut, Doc Martensin maiharit.


        JA KAIKKI SKINHEADIT EIVÄT SUINKAAN OLE RASISTEJA. Alkuperäisellä skini kulttuurilla ei ollut mitään tekemistä rasismin kanssa. Eikä kaikki skinit ole rasisteja. Olen nähnyt myös tummaihoisia skinejä.

        Sivistäkää itseänne hyvät ihmiset. Suomi juntti rasisti suomen leijona ja kossu tyyppisillä ääliöillä ei ole mitään tekemistä skini kulttuurin kanssa.

        Täyttä asiaa. Itsekin saatan ostaa pilotti rotsin. Itselläni kyllä on siili (hiustyyli) , mutta tuskin skiniksi leimataan.


      • kartsu311

        turps tukkoon ituhippi nakkiranteet


    • ottako vakavasti

      Älkää ottako liian vakavasti tuota takkihommaa. Tietysti saat pitää pilottitakkia. Mun mielestä se on vain takki, jossa on vähän särmää. Ei sua kukaan täysjärkinen skiniksi luule, jos kerta olet muutoin ihan fiksun ihmisen näköinen. Tuskin kukaan edes osaa ruveta rakentelemaan mitään ajatusyhteyksiä skineihin sinut nähdessään. Takki päälle vaan. :)

      • JönssiKakelberg

        No sitä itse mietinkin. Eikun kokeiluun vaan :P


      • Nimimerkki
        JönssiKakelberg kirjoitti:

        No sitä itse mietinkin. Eikun kokeiluun vaan :P

        Nimenomaan pukeudu niinkuin tahdot. Just nämä se ja se pukeutuu niin tyyliset jutut pitää vain yllä ennakkoluuloja.


    • muussinakki

      itelläni on semmonen oranssi-musta pilotti takki ja siinä on semmonen suomileijonan kuva, sitten miulla on semmoset reisitaskuhousut (suomileijonateemalla) ja maiharit. en pidä itteäni mitenkään natsina. hölmööhän se on jos kaikki joilla on minkälainen pilottitakki tahansa, leimattaisiin natseiksi. itteni kohalla tykkään vaan tämmösestä tyylistä. jos joku alkaa aukomaan jostain tyylistäni niin turpaan vaan ja poliisille sitten sanotaan "ennen mua pelotti, nyt mul on pilotti" :DD toi viimene juttu oli läppä:D

      • jeah..

        tuo oli hyvä!! ;D!


    • oma ajatukseni

      Itselleni tulee pilottitakista mieleen joku lentäjä(lol).

      • nakkimuussi

        nii joo aivan


      • maiharitkin löytyy..
        nakkimuussi kirjoitti:

        nii joo aivan

        tällä suunnalla saa jonkunlaisen leiman kun tota takkia käyttää. toisaalta saapi olla aika rauhassa.. :) no paikalliset käyttäjät joskus tulee ideologiaansa esitteleen ja maahanmuuttajat omaansa. mul on taas ihan omat näkemykset asioista ja läpsyttelykshän se yleensä menee.tosin sulla varmaan ei sitä ongelmaa ja mä oon taas aika natsin näkönen rumilus.. parikytä vuotta pilottia ylpeänä kannettu. ja muuten sillä oranssivuorisella juntti-pilottitakilla oli aluperin joku tarkotus. valaisen tässä asiasta mitään tietävää henkilöä!!! eli olennainen osa koko takkia..


      • Anonyymi
        maiharitkin löytyy.. kirjoitti:

        tällä suunnalla saa jonkunlaisen leiman kun tota takkia käyttää. toisaalta saapi olla aika rauhassa.. :) no paikalliset käyttäjät joskus tulee ideologiaansa esitteleen ja maahanmuuttajat omaansa. mul on taas ihan omat näkemykset asioista ja läpsyttelykshän se yleensä menee.tosin sulla varmaan ei sitä ongelmaa ja mä oon taas aika natsin näkönen rumilus.. parikytä vuotta pilottia ylpeänä kannettu. ja muuten sillä oranssivuorisella juntti-pilottitakilla oli aluperin joku tarkotus. valaisen tässä asiasta mitään tietävää henkilöä!!! eli olennainen osa koko takkia..

        Pilotti takin oranssin sisuksen tarkoitus ollut se että jos lentäjä teki pakkolaskun niin takkia kääntämällä oranssi väri helpotti lentäjän löytymistä


    • kezmero

      Itsellänikin on pilotti takki ja olen kyllä uusnatseja ja muita skinejä vastaan. Eikä ole mitkään muut hörhöt tullu veljeileen mutta kyllähän nuo mummot iltasin kahtoo vähä pitkään.

    • tältä näyttää

      Hommaforum-nörtti, ei natsilta vaikuttava jätkä, mutta hiljaisesta epäsosiaalisesta tietokonenörtistä on tullut maahanmuuttokriittinen luettuaan liikaa Halla-Ahon blogia ja kirjoitettuaan mielipiteitään hommafoorumilla. On hankkinut maiharit ja pilottitakin voidakseen keskustella politiikasta myös lähiöbaarissa.

    • 567hjkl

      Just, takkia päälle vaan, olen nainen ja käytän pilottitakkia ;) eikä kukaan ole tullut tuomitsemaan sen takkie...
      Miehelläni on myös pilottitakki, no problems ;)

    • Komandoto

      Täällä Kanta-Hämeessa on kaksi paikallista julkihomoa (pariskunta) jotka käyttävät kesät talvet mustaa pilottitakkia, ruutupaitoja, sinisiä farkkuja ja mustia nahkakenkiä. Siihen loppui oma pilottini käyttö. Harmi.

      Onkohan tämä vain paikallinen ilmiö, vai onko muuallakin moista havaittavissa?

    • Arianman

      Turpa kiinni, natsit/skinheadit ovat asiallisia miehiä, eivätkä mitään pellejä!

    • pilottimuija

      pyhpah mitään leimaa itellä on irokeesi maastohousut ja pilotti takki eikä natsia ole nähnykkää kukaan ei ole saonnu sellasta eikä tule sanomaan ei kukaan leimaa ja jos leimaa ni älä välitä.... -.-

    • antinatsianti

      itellä pilottitakki, maiharit ja reisitaskuhousut ja joku homo tuli natsiks haukkumaan nii vedin turpaa nii ei tullu uudestaa

    • rasistinatsisaatana

      Kerronpa tarinan ns. natseista/skinheadista. Olin bileissä ja paikalle tuli semmonen 3 skinheadin joukko. Yksi oli selvästi muiden pomo, sellainen 205cm pitkä, todella harteikas pilottitakkinen jätkä. Kun hän meni sisälle, otti takin pois, hänellä oli sellainen WHITE POWER t-paita ja toisessa kädessä oli semmoinen white power tatuointi, SS-tatuointi ja toisessa kädessä oli SUOMI SUOMALAISILLE tatuointi. Hän oli kalju, maiharit, reisitaskuhousut. Olin kännissä joten rupesin hänelle jutteleen ja jumalauta miten rento ja hauska tyyppi oli! Juttelimme vaikka kuinka kauan ja joimme olutta ja sitä rataa. Kyselin heidän kuvioistaan ja nyt 2kk myöhemmin liityin heihin ja nyt kuljen samanlaiset vaatteet päällä :) Ja jos meitä jossain päin näkyy, niin me emme ikinä mene haastamaan riitaa. Kuka vaan saa tulla lyömään meitä, mutta se on sitten jo ns. kaivatte omaa hautaanne :) KIITOS!

      • jeah..

        aika legendaarisen kovaa...


    • -JAnne.

      Mitäs jos löisit sitten yksin kun joku tulee haastamaan? :)
      Sitten tossa puheessas voisi olla ituakin. Ei porukalla, muista...

    • 11+5

      Isäni osti minulle pilottitakin, jossa lukee Suomi-Finland hihassa ja on leijona selässä. Mietin, että leimataanko minut skiniksi, jos pidän sitä.

    • rajaseudunrampo

      Älkää nyt alkako kyyristeleen suomessa pesiviä anarkistisuvakkeja!!Itse pidän pilottitakkia eikä kukaan ole tullut vinkumaan "vaarallisesta" takista!

    • äölkjoiiy

      Suomessa saa pukeutua hyväksyttävästi vain tuulitakkiin.

    • niin hyvä talvitakki kuin pilotti onkin niin valitettavasti sen maine suomessa on pilalla. musta nyt ehkä vielä jotenkin menee mutta vihreä tai viininpunainen yhdistetään aina näihin kaljupää maihariporukoihin

    • Pohjoispohjanmaa2017

      Piloottitakki leimaa kantajalleen pahasti uusnatsin maineen Suomessa. Jos tähän yhistetään vielä tietynlainen hiustyyli, niin varmasti saa nistin maineen ja alkaa epämääräistä porukkaa pyörimään ympärillä.

    • Säälittävänatsirunkkari

      Totuus on se kun sulla on pilotti suomenlippu hihassa sua arvostetaan!

    • Käypäkaupassakatsomassa

      Ei kai se ketään leimaa, ainakaan näinä aikoina kun pilottitakki on muodissa. Kaupasta on nyt melkein vaikea löytää sellaista takkia, joka ei olisi pilottimallinen.

      • Käypäkaupassakatsomassa

        P.S. Huomasin nyt vasta, että aloitus on lähes 10 vuoden takaa. Miksi vanhoja aloituksia pidetään täällä aiheuttamassa sekaannuksia?


    • miestenmies655

      Pilottitakki on MIESTEN vaate ja se on ERITTÄIN RUMA naisten ja tyttöjen päällä.

      Oikea pilottitakki on oliiviin vivahtava lähemmäs harmaata oleva väri jonka vuori on oranssin värinen.

      Takki on alunperinen USA:n armeijan vaate. Itselläni on juuri tuollainen takki ja sillä ei ole mitään tekemistä rasismin eikä väkivallan kanssa. Painotan että pilottitakki on MIESTEN vaate.

      Pilottitakki on MIEHEKÄS ja hyvän näköinen vaate miesten päällä. Itse käytän sitä toisinaan ja pidän siitä paljon.

    • Jakemii
    • Anonyymi

      On pilottitakki ja olen nationalisti. Tosin en tiedä menenkö junttiskinistä kun en kuitenkaan ole kalju ja hanskassa kaksi korkeakoulututkintoa.

    • Anonyymi

      Pilottitakki on aika laaja käsite. Pilottitakkia saa natsimallina tai sitten oikein tyyliikkäänä mallina joka ei näytä yhtään natsimallilta.

      • Anonyymi

        Olen tilaamassa uutta pilottia kun entinen alkaa olla jo kulunut vuosien saatossa !
        Paras takki ikinä,kevyt ,pitää tuulen,sateen,kukaan ei ole koskaan tullut vinkumaan ,ei edes vassari-idiootit !
        Pidän takkia juuri sen takia koska se on paras,en minkään muun asian takia !
        Ehkä oma koko joka ei ole luokkaa balettitanssija
        saa vittuilijapaskat pysymään poissa !


    • Anonyymi

      Pidä sinä vaan hyvää pilottitakkia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe