antavatko valokuvat

totuuden

siitä miten rumia myös kuvattomat ovat?

siis löytyykö kuvattomien profiilien takaa keskimäärin yhtä rumia tyttöjä kuin kuvallisista?
(puhun lähinnä 16-25 vuotiaista)

jos totuus on näin ikävä, en todellakaan jaksa ruveta yrittämään kuvattomia. kuvallisissa voi ainakin heti alkuunsa karsia sen 80% pois.

7

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvattomuuteen

      Luultavasti useimmilla on jokin syy, miksi eivät pistä kuvaa. Joillain se on "rumuus", niin subjektiivista kuin tuo onkin. Sitten on myös niitä kuvattomia, jotka ovat "liian kauniita", eli eivät pistä kuvallisia profiileja, koska niihin on tullut vastauksena vain hillitön määrä seksinvonkausviestejä. Tai kauniit naiset voivat olla hyvinkin epävarmoja siitä, haluaako mies hänet luonteen vai ulkonäön takia ja siksi haluaa ensin tutustua, ennen kuin vaihtaa kuvan. Sitten on niitä, jotka ovat julkisessa ammatissa tai muuten työkseen paljon esillä, eivätkä sen vuoksi halua laittaa kuvallista profiilia.

      • heh heh.......otappa selvää...

        jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista ja jossain nettipervossa liikaa pahaa.Hakee vaan kohdetta jota hyväski käyttää.
        Kauneus se on katsojan silmissä.


    • nainen..kuvaton..

      Tällä hetkellä semmosta oikein komeaa ja haluttavaa ei oo ees netissä.Netin ukot on hirveitä..Kuvattomissa löytyy komeita, ja siel ne oikeesti onkin..namut,mutta kun kumppania hakee pitää olla muitakin kriteereitä pelkkä pärstä ei riitä onneen:-)))).

      Ja ainahan kuvan voi laittaa maililla jos kiinnostaa enempi se toinen.Toisaalta herää kysymys hakeutuuko nettiin ne ihmiset jotka ei muuten löydä seuraa??ainakin 98%on niin.Eli kuvien valittajat on jotain kierrättäjiä ja muuta peliihmisiä.Niistä kannattaa pysyä naisten kaukana.Olevinana hyvännäköstä jne ja kissankuilut..omahyväsyyden tavottelua.Pitäskö sanoo olevinaan komeelle et mees saunan taa ja ..:-)))))jos viitsis.....heh hehehhe.......
      Jokainen päättää mielessään mikä on kaunista ja ei.

      • olen (m)..

        Koska mulla ei ole mitään hävettävää, jos oma pärstä on profiilissa. Enkä jaksa alkaa pelleilemään kuvien kanssa, siinäpähän heti näkee akat miellyttääkö vai ei? Enkä uskoisi että mun profiilia kävis noin 5 naista viikossa katsomassa, jos olisi kuvaton profiili!?!?


      • satojatuhansia

        "Rumia" ihmisiä, jotka ei ikinä saisi seuraa kuin netistä on sinun "logiikkaasi". Täällä on eronneita ihmisiä ja paljon, joilla jo ikää sen verran, ettei
        meistä kukaan voinut parikymppisenä edes ajatella, että joskus on joku "netti" jonka kautta voi tutustua naisiin/miehiin. Että eiköhän meistä aika
        moni ole sitä seuraa saanut ennenkin ja usein ihan muualta kuin netistä:) Tämä on vain yksi tapa seuranhakuun.
        Millaistakohan miestä etsit? Yhtä hyvin voi sanoa: akat ovat hirveitä. Olen tavannut molempia, ja kyllä ne isoimmat pettymykset on löytyneet kuvattomista. Tosin nykyään en enää suostuisi tapaamaan jos en kuvaa ole nähnyt.
        Eiköhän ne kuvattomat ole just niitä pelimiehiä ja
        vonkaajia ja liitoissa olevia suurin osa!
        Kuka liitosa olija uskaltaisi laittaa kuvansa näkyville??
        Outoa on logiikkasi!


    • ... otan kontaktia mieluummin kuvallisiin, koska tällöin ei sitten tule pettymyksiä tahi, tule kulutettua turhaa energiaa jos neiti ei satukkaan olemaan miellyttävän näköinen. On toki noista kuvattomistakin löytynyt nättejä tyttöjä.
      Kuulostan kauheen pinnalliselta. :|

    • Ex-nettideitti

      Tapailin aina kuvattomia miehiä. Noin viidestä miehestä kaksi oli varsinaisesti komeita, loput tavallisia joissa joku ulkoinen piirre häiritsi muttei vaikuttanut kuitenkaan lopulliseen valintaan.

      Makuasioista ei voi kiistellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe