Kertokaa

se minulle

Niin...jospa täältä saisin jotain jelppiä siihen miten toimisin.
Mieheni kanssa olemme ero aikeissa, mutta minä en tahdo, en halua, enkä missään tapauksessa toivo, että liittomme karahtaa kiville.
Tässä vähän taustaa... Petin miestäni parin vuoden ajan ja kärysin tästä. Ensi shokin ohi mentyä mieheni petti minua kostoksi. Päätimme jatkaa silti yhdessä, mutta nyt kuitenkin mieheni on tullut siihen tulokseen, että tästä ei tule mitään ja haluaa eron. Minä en pysty ajattelemaan kuinka selviän tästä kaikesta niin taloudellisesti kuin muutenkaan.
Tahtoisin että te palstan miehet kertoisitte että onko minulla mitään mahdollisuutta saada mieheni ajattelemaan asiaa siten että hän peruisi ero halunsa?
Mitkä on ne keinot ja onko niitä edes olemassa millä saisin hänet ajattelemaan että liittomme on arvokas ja että ero olisi turha?
Onko täällä ketään jolle on tapahtunut tälläistä ja jos niin kuinka teille kävi?

8

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä siinä on mielestäsi arvokasta parin vuooden ja molemminpuolisen pettämisen jälkeen? (Siis muu kuin taloudelliset arvot, tuttuus ja turvallisuus.)

    • jos sinä olet pettänyt häntä kahden vuoden ajan, niin eikö se ole merkki siitä että haluat eron itsekin.

      Voisitte muistella suhteenne alkuaikoja ja sitä kautta voisi tulla jotain mukavia asioita mieleen.


      "Siis sellaisia juttuja jonka takia päädyitte yhteen"


      MarttyyriMallari-TTt

    • tosissasi?

      Ettei vaan taloudellinen epävarmuus ajaisi sinua järjettömiin kyselyihin?

      Pettäjän tie on kivinen.

    • Papeete1

      Arvokasta!? Hahahahaa, kyllä pääsi räkänauru. Mulle välittyi vain kuva että sun mielestä siinä suhteessa on arvokasta se että voit hyötyä talaudellisesti toisesta. Mitään muuta arvokasta tuosta sotkusta tai sun toimistasi ei löydy.
      Ota ero ja anna miehelle mahdollisuus löytää itselleen hyvä nainen.

    • vänkyrä-nainen

      kahden vuoden pettäminen kertoo jo kaiken tarvittavan liittonne arvokkuudesta.

    • MMies

      Paska provo.

    • kaikkea sitä

      kysellään. Mene tyttö hyvä ihan nyt oikeesti peilin eteen. Et voi olla tosissas että kaiken tuon jälkeen voisit edes hurjimmissa unelmissa toivoa että saisit miehesi jatkamaan tuota farssia mitä elämänne on.
      Minä en ainakaan keksi mitään hyvää enkä edes huonoa syytä millä saisitte suhteenne toimimaan.
      Ja jos nyt rehellinen olet et sinä sitä oikeasti halua, taloudellinen epävarmuus on ainoa syy mikä saa siut epätoivoiseksi ja ehkä myös se että vastuun ottaminen omasta elämästä on sinulle ylivoimainen tehtävä.

    • titanic? Sen jälkeen ku se on osunu siihen jäävuoreen. Kapteeni ois voinu ajaa kiinni sen siihen jäävuoreen suoraan, mut se ois pitäny olla tiedossa jo etukäteen.

      Mies kokee ittensä loukatuks, sen ylpeyttä on loukattu miltei pahimmalla tavalla, kosto ei pelkästään riittäny tyydyttämään veren himoa, se varmaan tahtoo että kerjää matelet, kärsit ja anelet. Mut koska sen itsetunto on varmaan aika romuna, sekään ei tunnu riittävältä. Se sattuu liikaa. Ellei pysty luottamaan itseensä... toiseen luottaminen on mahdotonta, ellei pysty rakastamaan itseään. ei pysty rakastamaan toista.

      Miten sie saat ittes uskomaan että teistä tulee onnellisia, miten sie saat ittes uskomaan että te pysytte yhdessä. miksi sinusta teidän kannattaa pysyä yhdessä. Mitä lisäarvoa SINÄ tuot miehelles. Miten sie saat sen uskomaan että sinä oot se ainoo ja rakkain.

      Siun pitää saada miehes tajuamaan ettei selviä ilman sinua, mitä se saa susta jotain sellasta jota se ei voi saada keneltäkää muulta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe