Mun olis tarkoitus ottaa posliinilaminaatit hampaisiin. Olen katsellut hintoja ja huomasinl että Stardentin hinnat ovat melko huokeat (350e/hammas).
http://www.stardent.fi
Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Onko hinta pitävä? Tietysti hintaan vaikuttaa omat hampaat..mulla tulee aika paljon hiottavaa. Ennen kun otan yhteyttä sinne haluaisin tietää onko asiansa osaava paikka?
STARDENT/HALPA
18
8100
Vastaukset
- kalliita
Kuvista päätellen aivan moderni paikka laitteiden ja sisutuksen osalta. Henkilökunnan taidoista ei tietoa, todennäköisesti hyvää keskitasoa.
Ilmoituksessa kiinnitti huomiota puheluiden kova hinta. Soittaminen sinne maksaa asiakkaalle 2 euroa/minuutti. Minusta tuossa hinnoittelussa on reippaasti rahastuksen,jopa riiston makua. Itse en soittaisi tulla hinnalla. Jos hammaslääkärin työ on hinnoiteltu yhtä reipaasti,niin kalliiksi taitaa tulla.- Jakke_man
Itse menin kyseiseen paikkaan vknl:na kun hampaan juurta särki. Hammaslääkäri oli epäystävällinen ja epävarma ja joutui pyytämään kollegaa apuun. Olin siellä noin tunnin ja lasku oli 310 euroa ennen kelakorvausta. Sain mukaani myös antibiootteja. Toiminnasta jäi epävarma olo.
Koska hampaan juurta särki edelleen, pääsin vihdoin maanantaina omalle hammaslääkärilleni. Siellä selvisi, että Stardentin hammaslääkärit olivat tehneet useita alkeellisia virheitä, joten kaikki jouduttiin tekemään uudestaan. - HAMMAS222
Jakke_man kirjoitti:
Itse menin kyseiseen paikkaan vknl:na kun hampaan juurta särki. Hammaslääkäri oli epäystävällinen ja epävarma ja joutui pyytämään kollegaa apuun. Olin siellä noin tunnin ja lasku oli 310 euroa ennen kelakorvausta. Sain mukaani myös antibiootteja. Toiminnasta jäi epävarma olo.
Koska hampaan juurta särki edelleen, pääsin vihdoin maanantaina omalle hammaslääkärilleni. Siellä selvisi, että Stardentin hammaslääkärit olivat tehneet useita alkeellisia virheitä, joten kaikki jouduttiin tekemään uudestaan.muutama v sitten kävin eka kerran ko paikassa. hammaslääkäri ei löytänyt särkyyn mitään syytä. menin pari pvää myöhemmin näkinhampaaseen,jossa todettiin heti hammasmätä ja juurihoidon tarve. olisi kannattanut mennä ko. paikkaaan heti.
kalliiksi tuli käydä kaksi krt samasta asiasta. jatkoin loppuhoidon terveysasemalla. samassa stardentissa minulle Tehtiin nyt puolisen v sitten aika nopea juurihoito,.,yksi lääkepaikka ja seur täyttö. sama mies hoiti homman hienosti ja täytti hampaan uudella puolikkaalla hyvän näköiseksi.
minusta nuo hinnat ei kuitenkaan laskussa ole enää niin pieniä kun siihen tulee kaikenlaista.
helsingin kaupungilla on ko paikka ostopalvelulistallaan - en kyl tiedä - onko paikkoja milläänlailla tutkittu laadun osalta ennen valintaa.
vuosia sitten ihmettelin vähän sitä et reseptissäni oli ulkolainen lääkärinimi leimoineen,vaikka minua tuolloin hoitanut lääkäri oli supisuomalainen...olisiko puuttunut jnkinverran loppututkinnosta - hammaspaikkaus kuitenkin hoitui ok.
- Yksi hammas vähemmän
Stardent - Sörnäisten pisteessä olen juurihoidattanut kaksikin hammastani 2-3 vuotta sitten. Pari päivää sitten toisesta lohkesi pala ja kivun pahennuttua menin Helsingin kaupungin päivystykseen. Siellä hammaslääkäri totesi röntgenkuvat otettuaan, että juurihoito on suoritettu huonosti.
Lohkeamisen lisäksi koko hammas oli mennyt halki kuten juurihoidetuissa hampaissa yleensä käy. Mutta joka tapauksessa puolueettoman ulkopuolisen kommentti oli tuollainen, joten en voi Stardentiä suositella. Aikanaan palvelu oli asiallista ja suht nopeaa, ei valittamista, mutta nyt yhtä hammasta köyhempänä (niin, haljennut hammas poistettiin kokonaan) mielipiteeni muuttui. Pari vuotta siis kesti vain se juurihoidon jälkeen. Olisi nekin rahat voinut paremmin käyttää. T: Kolmekymppinen mies - hammaspeikko iskee
Kävin Stardentissä aika varman reikäepäilyn takia. Reikiä löytyi kolme ja irronnut paikka. Jokainen hammas korjattiin eri käyntikerralla, mikä vähän harmitti. Hinta ei tullut kovin halvaksi: perushammastutkimus, lohjennut paikka, ja kolme reikää = 240 €. Visa vinkumaan. MInua palveli kuitenkin ystävällinen henkilökunta, ja hammaslääkäri oli suomalainen. Kovin kiireisiltä tuntuivat - aikani olivat ennen päivystysaikoja (ennen kello 18) ja hivenen oli ruuhkaa.
- Hammaspeikko iskee..
..jälleen. Jatkan vielä luettuani kommentteja muista yksityisistä hammaslääkäreistä. Nyt on kyllä niin minun osaltani että olen onnistunut saamaan ihan hyvää hoitoa! Ja hinta on mitä on - yksityisellä. Paskemminkin on hoidettu ja ihan yhtä kalliiksi tai kalliimmaksikin olisi voinut tulla. Stardentissä nyt korjattu vanha reikä oli alunperin paikattu huonosti, joten reikä oli levinnyt ja "tarttunut" myös viereiseen hampaaseen. Nähtäväksi jää kuinka hyvin paikkaus on sitten tällä kertaa onnistunut. Keskustelupalstojen kommenttejen perusteella ei kyllä mikään paikka ikinä olisi hyvä tai edullinen.
- JussiNva
Jouduin odottamaan 45 minuuttia kadulla, kun henkilökuntaa ei ollut paikalla ja ovi oli lukossa. Poiskaan en uskaltanut lähteä, kun oli akuutti tilanne ja olin saanut ajan tänne. Lopulta soitin Stardentin palvelunumeroon ja kysyin mikä on kun ei lääkäri ole paikalla, vastaanottoaika jo meni ja ovi on lukossa. Lääkärille soitettiin ja hän tuli jonkin ajan kuluttua paikalle. Suhtautui todella töykeästi, kun ihmettelin palvelua. Lohjenneen hampaan kahden pinnan paikksus maksoi Kela-korvauksen jälkeen 198 euroa. Käsittämätön hinta! Vastaava lohjenneen hampaan paikkaus omassa hammaslääkärissäni(Cityhammas) maksoi 68 euroa. Ja siellä lääkäriä avusti hammashoitaja. Stsrdentissä lääkäri toimi yksin. Olkas vsrovausia tupn firmsn kanssa!!
- HYVÄJAHALPA
PAIKKA ON HYVÄ JA HALPA
- ei vast.ottoa
Ja koko vastaanottokin on myynnissä...
- hintaaaaaaaa
Missä on myynnissä, HINTA?????
- jejfkekd
Voisin ostaa pois kun. On noin hyvä business, missä tarjous löytyy.jrbfuk
- Rusketusraita
Epäystävällinen henkilökunta, ei suomalainen hammaslääkäri paikkasi lohjenneen hampaani ja laskutti siitä kolme pintaa. Hammaslääkäri jolla normaalisti käyn ei ollut silloin saatavilla mutta jälkeen päin totesi että 2 pintaa oli/si ollut tarve. Eli ylihintaa. Hammashoitajaa ei ollut, joten lääkäri teki kaiken yksin. Vastaanotossa työskenteli purkkaa jauhava pimu. Kela korttia ei ollut mukana, tähän asti apteekeista lähtien on voinut näyttää ajokorttia, jossa on sama viivakoodi. Täälläpä ei koska heillä ei ole uudenaikaista (!) lukijaa. Eli Kela- korvaus jäi laskusta vähentämättä. Vetosivat siihen ,että voi olla että en kuulu Suomen sairausvakuutuksen piiriin, jos olen asunut kauan ulkomailla. Taisi olla joulumatkan rusketus se syy. Älkää menkö sinne, joudutte katumaan. PS, Sörnäisten toimitiloissa haisee home. Mainoksen kuvat ovat kaukana todellisuudesta.
- jfkjkryjkrt
Halpaa ja hyvää etsivälle sopiva.
- jokunenvaan1234
Miksei sivuilla ole hammaslääkärien nimiä ja kuvia? Keitä he ovat?
- Gfffff
hinta ja laatu hyvä.
- rtue5ue5
OK paikka
- Anonyymi
Surkea paikka.
Töykeä lääkäri joka ilman hoitajaa yksin yritti räpiköidä paikkaa - Anonyymi
Miksi haluat halpaa? Laminaatit ovat hampaissasi joka päivä, joka yö, loppuelämäsi. Eikö siitä kannattaisi maksaa sellaiselle, joka osaa?
Ja mistä tietää, että kuka osaa?
Pyydä nähdä aiempia töitä. Onko niitä ja kuinka monta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013078GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831132
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511025Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32987- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24781