onko sipilän autoliike rehellinen.

---------------------------...

onko sipilän autoliike rehellinen hyvinkäällä.
ostaja esiintyy yksityisenä,kun kyselee autoja.
olen itse myymässä autoani,mistä saisin hyvän hinnan.

42

10933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jmmkk

      Jos saat mielestäsi hyvät rahat autostasi niin mitä väliä onko autoliike rehellinen??

    • omastasi

      "hyvän hinnan " on todennäköistä, että auto, johon olet vaihtamassa on ylihinnoteltu. Näin saadaan asiakas luulemaan kauppaa hyväksi. Väliraha on pääasia-ei hinta !

      • swceed

        Kysyjähän on myymässä autoaan - ei vaihtamassa.


      • suomen kalleimmat romut
        swceed kirjoitti:

        Kysyjähän on myymässä autoaan - ei vaihtamassa.

        Ovat kyllä hienosti pestyjä. Huomion arvoista on se että kun asiakas erehtyy kerran ostamaan kolmen kympin auton 45 tuhannella eurolla ja siihen päälle siirretään vielä "vähän" ylihintaa että saadaan käsiraha kasaan (eli nostetaan molempien hinta esim 5 tonnia)asiakas palaa varmasti takaisin heille. Ai miksi ?

        Katsos, 30.n kympin auto lähti tälle asiakkaalle ALUSSA 50.n velalla ja vuoden maksettuaan jäljellä vielä 46000€. Todellisuudessa tavalliset liikkeet arvioivat sen 30---> 24/25 tonnin hintaiseksi, SIIS VUODEN PÄÄSTÄ kaksikymmentätuhatta euroa liikaa velkaa.

        Arvaas miten homma jatkuu......

        Minulla on tapana katsoa autoon sisään ja hymyillä kuskille kun näen liikenteessä auton takana rekkarikilven pohjassa lukevan: WWW.SIPILÄ.FI


        Terveisiä turkuun !


      • mieltä kanssasi.
        suomen kalleimmat romut kirjoitti:

        Ovat kyllä hienosti pestyjä. Huomion arvoista on se että kun asiakas erehtyy kerran ostamaan kolmen kympin auton 45 tuhannella eurolla ja siihen päälle siirretään vielä "vähän" ylihintaa että saadaan käsiraha kasaan (eli nostetaan molempien hinta esim 5 tonnia)asiakas palaa varmasti takaisin heille. Ai miksi ?

        Katsos, 30.n kympin auto lähti tälle asiakkaalle ALUSSA 50.n velalla ja vuoden maksettuaan jäljellä vielä 46000€. Todellisuudessa tavalliset liikkeet arvioivat sen 30---> 24/25 tonnin hintaiseksi, SIIS VUODEN PÄÄSTÄ kaksikymmentätuhatta euroa liikaa velkaa.

        Arvaas miten homma jatkuu......

        Minulla on tapana katsoa autoon sisään ja hymyillä kuskille kun näen liikenteessä auton takana rekkarikilven pohjassa lukevan: WWW.SIPILÄ.FI


        Terveisiä turkuun !

        Sipilän autot ylihintaisia. Kun asiakas on erehtynyt ostamaan yhden auton sieltä ei ole muuta vaihtopaikkaa enää olemassa. Tai on jos valmis kymmenientuhansien eurojen tappioon.


      • Nimetön
        suomen kalleimmat romut kirjoitti:

        Ovat kyllä hienosti pestyjä. Huomion arvoista on se että kun asiakas erehtyy kerran ostamaan kolmen kympin auton 45 tuhannella eurolla ja siihen päälle siirretään vielä "vähän" ylihintaa että saadaan käsiraha kasaan (eli nostetaan molempien hinta esim 5 tonnia)asiakas palaa varmasti takaisin heille. Ai miksi ?

        Katsos, 30.n kympin auto lähti tälle asiakkaalle ALUSSA 50.n velalla ja vuoden maksettuaan jäljellä vielä 46000€. Todellisuudessa tavalliset liikkeet arvioivat sen 30---> 24/25 tonnin hintaiseksi, SIIS VUODEN PÄÄSTÄ kaksikymmentätuhatta euroa liikaa velkaa.

        Arvaas miten homma jatkuu......

        Minulla on tapana katsoa autoon sisään ja hymyillä kuskille kun näen liikenteessä auton takana rekkarikilven pohjassa lukevan: WWW.SIPILÄ.FI


        Terveisiä turkuun !

        ...ole pääasiassa niitä, jotka eivät mitään rahoituksia tai välirahoja ostoksiinsa tarvitse.

        Mitä merkitsee muutaman kympin ylihinta 150 000 euron Ferrarissa sellaisen ostajalle ?


      • hevosella pääsee
        Nimetön kirjoitti:

        ...ole pääasiassa niitä, jotka eivät mitään rahoituksia tai välirahoja ostoksiinsa tarvitse.

        Mitä merkitsee muutaman kympin ylihinta 150 000 euron Ferrarissa sellaisen ostajalle ?

        Jos on rahaa ostaa ja haluaa jonkun tietyn erikoisauton niin miksi en ostaisi sipilästä ?

        Hienoja pelejä koko lafka täynnä, KELPAA AINAKIN MINULLE!

        niin... ja jos joku apina nauraa auton takana olevaa www.msipila.fi -kilpimainosta niin minä nauran takaisin kun näen www.toyota.fi -mainoksen :D

        Itse olen tyytyväinen palveluun ja autoihin. Yhteistyö tulee jatkumaan varmasti tulevaisuudessa minun osalta!

        Nyt vaan rahamiehet kukkaro käteen ja ostoksille... ;)


      • Pettynyt
        suomen kalleimmat romut kirjoitti:

        Ovat kyllä hienosti pestyjä. Huomion arvoista on se että kun asiakas erehtyy kerran ostamaan kolmen kympin auton 45 tuhannella eurolla ja siihen päälle siirretään vielä "vähän" ylihintaa että saadaan käsiraha kasaan (eli nostetaan molempien hinta esim 5 tonnia)asiakas palaa varmasti takaisin heille. Ai miksi ?

        Katsos, 30.n kympin auto lähti tälle asiakkaalle ALUSSA 50.n velalla ja vuoden maksettuaan jäljellä vielä 46000€. Todellisuudessa tavalliset liikkeet arvioivat sen 30---> 24/25 tonnin hintaiseksi, SIIS VUODEN PÄÄSTÄ kaksikymmentätuhatta euroa liikaa velkaa.

        Arvaas miten homma jatkuu......

        Minulla on tapana katsoa autoon sisään ja hymyillä kuskille kun näen liikenteessä auton takana rekkarikilven pohjassa lukevan: WWW.SIPILÄ.FI


        Terveisiä turkuun !

        Juuri näinhän tuo menee! Autot ylihinnoiteltuja ja tämä yleisesti tiedossa, kuten myös se että käyttävät täkynä juuri tuota oman vaihtoauton ylihinnoittelua, jolla saadaan ns. "käsiraha" hoitumaan vaikka kuinka kalliisiin vaihdokkeihin.

        Itse kapasahdin tuohon ansaan, myönnettäköön.
        Tästä ne todelliset vaikeudet kuitenkin vasta alkoivat! Kävi nimittäin niin, että ostamastani puoltoista vuotta vanhasta ja 30000km ajetusta autosta hajosi yllättäen moottori (valmistajan takuu oli tuolloin 1 vuotta). Auto oli ostettu muutama kuukausi aikaisemmin kyseisestä liikkeestä.

        Valmistaja suostui maksamaan osan moottorista,
        mutta kyseisen liike ei koko loppuosaa!
        No asiahan oli ihan selvä, mutta ei auttanut kuin viedä asia kuluttavalituslautakuntaan käsiteltäväksi.
        No ratkaisu nyt oli luonnollisesti minulle positiivinen ja eihän tuossa ollut heillä pienintäkään voittomahdollisuutta, mutta silti päästivät asian näin pitkälle.

        No päätöksen saatuani noin vuoden kuluttua tapahtuneesta soitin samantien liikkeeseen ja kerroin että jos ei rahoja ala kuulumaan, niin pistän asianajajan hoitamaan asian loppuun! No rahat tulivat tilille, mutta kaveri kehtasi vielä puhelimessä höpöttää jotain reilusta pelistä:) Sanoin että vedä se reilu peli p.......!

        Aikaisemmin asiaa hoitaessani ja yrittäessäni sitä sovitella, sain aivan käsittämätöntä palvelua! Tätä kuvastaa yksi heidän vastauksensa minulle puhelimessa, "jos minulla on Ferrari ja siitä hajoaa kytkin, niin en siitä kitisemään tule!
        Tähän lauseeseen kiteytyy hyvin heidän asiaan suhtautumisensa!

        Ja niille jotka asiaa epäilevät, näitähän aina löytyy, niin minulta löytyvät tallesta kuluttajavalituslautakunnan paperit!

        Tälläiset kokemukset minulla!


      • ???
        Nimetön kirjoitti:

        ...ole pääasiassa niitä, jotka eivät mitään rahoituksia tai välirahoja ostoksiinsa tarvitse.

        Mitä merkitsee muutaman kympin ylihinta 150 000 euron Ferrarissa sellaisen ostajalle ?

        Noitahan nimeomaan ostellaan rahoituksella. Tunnen mm. erään yrittäjän, jolla on ollut isoa Mersua, Ferraria, Maseratia, Hummeria jne. Ja ihan saatanasti velkaa. Autot aina Sipilältä.


      • fefe
        hevosella pääsee kirjoitti:

        Jos on rahaa ostaa ja haluaa jonkun tietyn erikoisauton niin miksi en ostaisi sipilästä ?

        Hienoja pelejä koko lafka täynnä, KELPAA AINAKIN MINULLE!

        niin... ja jos joku apina nauraa auton takana olevaa www.msipila.fi -kilpimainosta niin minä nauran takaisin kun näen www.toyota.fi -mainoksen :D

        Itse olen tyytyväinen palveluun ja autoihin. Yhteistyö tulee jatkumaan varmasti tulevaisuudessa minun osalta!

        Nyt vaan rahamiehet kukkaro käteen ja ostoksille... ;)

        ei kukaan täysjärkinen tule edes lähelle teidän putkaa


      • Clutch whore
        Pettynyt kirjoitti:

        Juuri näinhän tuo menee! Autot ylihinnoiteltuja ja tämä yleisesti tiedossa, kuten myös se että käyttävät täkynä juuri tuota oman vaihtoauton ylihinnoittelua, jolla saadaan ns. "käsiraha" hoitumaan vaikka kuinka kalliisiin vaihdokkeihin.

        Itse kapasahdin tuohon ansaan, myönnettäköön.
        Tästä ne todelliset vaikeudet kuitenkin vasta alkoivat! Kävi nimittäin niin, että ostamastani puoltoista vuotta vanhasta ja 30000km ajetusta autosta hajosi yllättäen moottori (valmistajan takuu oli tuolloin 1 vuotta). Auto oli ostettu muutama kuukausi aikaisemmin kyseisestä liikkeestä.

        Valmistaja suostui maksamaan osan moottorista,
        mutta kyseisen liike ei koko loppuosaa!
        No asiahan oli ihan selvä, mutta ei auttanut kuin viedä asia kuluttavalituslautakuntaan käsiteltäväksi.
        No ratkaisu nyt oli luonnollisesti minulle positiivinen ja eihän tuossa ollut heillä pienintäkään voittomahdollisuutta, mutta silti päästivät asian näin pitkälle.

        No päätöksen saatuani noin vuoden kuluttua tapahtuneesta soitin samantien liikkeeseen ja kerroin että jos ei rahoja ala kuulumaan, niin pistän asianajajan hoitamaan asian loppuun! No rahat tulivat tilille, mutta kaveri kehtasi vielä puhelimessä höpöttää jotain reilusta pelistä:) Sanoin että vedä se reilu peli p.......!

        Aikaisemmin asiaa hoitaessani ja yrittäessäni sitä sovitella, sain aivan käsittämätöntä palvelua! Tätä kuvastaa yksi heidän vastauksensa minulle puhelimessa, "jos minulla on Ferrari ja siitä hajoaa kytkin, niin en siitä kitisemään tule!
        Tähän lauseeseen kiteytyy hyvin heidän asiaan suhtautumisensa!

        Ja niille jotka asiaa epäilevät, näitähän aina löytyy, niin minulta löytyvät tallesta kuluttajavalituslautakunnan paperit!

        Tälläiset kokemukset minulla!

        On sellainen kuluva osa että siitä ei todellakaan tulla kitisemään.
        samoin pakoputket, pyöränlaakerit,jarrupalat..jne

        Tai voi tulla kitisemään mutta soitto kuluttaja asiamiehelle palauttaa maanpinnalle.


      • kimmo.glantz
        suomen kalleimmat romut kirjoitti:

        Ovat kyllä hienosti pestyjä. Huomion arvoista on se että kun asiakas erehtyy kerran ostamaan kolmen kympin auton 45 tuhannella eurolla ja siihen päälle siirretään vielä "vähän" ylihintaa että saadaan käsiraha kasaan (eli nostetaan molempien hinta esim 5 tonnia)asiakas palaa varmasti takaisin heille. Ai miksi ?

        Katsos, 30.n kympin auto lähti tälle asiakkaalle ALUSSA 50.n velalla ja vuoden maksettuaan jäljellä vielä 46000€. Todellisuudessa tavalliset liikkeet arvioivat sen 30---> 24/25 tonnin hintaiseksi, SIIS VUODEN PÄÄSTÄ kaksikymmentätuhatta euroa liikaa velkaa.

        Arvaas miten homma jatkuu......

        Minulla on tapana katsoa autoon sisään ja hymyillä kuskille kun näen liikenteessä auton takana rekkarikilven pohjassa lukevan: WWW.SIPILÄ.FI


        Terveisiä turkuun !

        .. vielä totta. Suurin osa asiakkaista ostaa velalla ja just tähän koukkuun ovat jäämässä, valitettavasti :-(


      • gfhgff
        suomen kalleimmat romut kirjoitti:

        Ovat kyllä hienosti pestyjä. Huomion arvoista on se että kun asiakas erehtyy kerran ostamaan kolmen kympin auton 45 tuhannella eurolla ja siihen päälle siirretään vielä "vähän" ylihintaa että saadaan käsiraha kasaan (eli nostetaan molempien hinta esim 5 tonnia)asiakas palaa varmasti takaisin heille. Ai miksi ?

        Katsos, 30.n kympin auto lähti tälle asiakkaalle ALUSSA 50.n velalla ja vuoden maksettuaan jäljellä vielä 46000€. Todellisuudessa tavalliset liikkeet arvioivat sen 30---> 24/25 tonnin hintaiseksi, SIIS VUODEN PÄÄSTÄ kaksikymmentätuhatta euroa liikaa velkaa.

        Arvaas miten homma jatkuu......

        Minulla on tapana katsoa autoon sisään ja hymyillä kuskille kun näen liikenteessä auton takana rekkarikilven pohjassa lukevan: WWW.SIPILÄ.FI


        Terveisiä turkuun !

        kateuttas virnuilet kun tiedät että sulla ei ole varaa ostaa niitä autoja mitä sipilä myy


    • samaa halvemmalla mu

      Rehellinen saattaa olla. Autot ovat vain TODELLA YLIHINTAISIA.

      • lännenlokari siljalt

        eivät saa kymppiä yli muiden, cowboypojat osaavat


      • kai kateellinen
        lännenlokari siljalt kirjoitti:

        eivät saa kymppiä yli muiden, cowboypojat osaavat

        Sipilä päässy kalleimpien listalle
        Korsu kyl oli siellä ??


      • tyytyväinenomistaja
        kai kateellinen kirjoitti:

        Sipilä päässy kalleimpien listalle
        Korsu kyl oli siellä ??

        Vaikka oli aika vanha threadi, halusin silti tuoda oman mielipiteeni esille. Itse olen Autoliike M. Sipilän asiakas ollut jo useamman auton ajan ja ei kyllä ole huonoa sanottavaa. Kuitenkin hintatietoisena ihmisenä tutkin varsin tarkkaan hintapyyntejä ja varsinkin noita vaihturin hyvityshintoja.

        Autot on Sipilällä hieman kalliimpia kuin muualla, mutta omalla kohdallani heillä on aina ollut pienimmät välirahat ihan sama mihin toiseen liikkeeseen on verrannut. Ja autot, mitä heillä on myynnissä, ovat aika hyvin valkattuja yksilöitä. Huonommat menee sitten jobbareille(tai mihin ikinä), itse eivät niihin sekaannu. Toki aina varmasti poikkeuksiakin löytyy, mutta käytetyn auton kauppaan liittyy aina omat kommervenkkinsä.
        Autot ovat myöskin hyvin taidokkaasti fiksattu (nahkasisustat uudenveroisia, maalipinnat kauniisti kiilloitettuja) mikä on mielestäni hyvä juttu. Jotkut voi tietty sanoa, että romut meikataan siistiksi, mutta siitä tuskin on kysymys. Huonosti pidetty auto on fiksattunakin väsyneen näköinen, tai esim. kurkistus auton pohjaan kertoo paljon. Itse olen pallistellut ko. liikkeessä paaaljon ja heidän autot on pääsääntöisesti todella siististi pidetyn oloisia. Pitäisin tähän syynä lähinnä sitä, että he ovat toimineet kauan ja heillä on hyvät kanavat, jonka kautta autot tulee heille.(kontakteja ulkomailla, autoistaan tarkka asiakaskunta jne.)

        Aina kun vanhoista autoista on kyse voi vikakin yllättää, mutta ei siinäkään ole ollut ongelmia. He ovat maksaneet ilman mutinoita ja lainanneet auton rempan ajaksi ja vielä tulleet kanssani noutamaan auton huollosta jne.

        Mielestäni miellyttävin autoliike, jossa olen koskaan asioinut ja tulen varmasti pysymään asiakkaana tulevaisuudessakin.

        Ja mitä tulee itselleen liian kalliin auton ostamiseen, niin jokaisen pitäisi tietää minkä hintaiseen autoon omat varat riittää ja jos ostaa liian kalliin auton, kyllä se on ihan oma vika, ei autoliikkeen. Se että rahoitusyhtiö myöntää lainan ei poista sitä tosiasiaa, että ostajan tulee itse huolehtia maksukyvystään.


      • itse kehumaan
        tyytyväinenomistaja kirjoitti:

        Vaikka oli aika vanha threadi, halusin silti tuoda oman mielipiteeni esille. Itse olen Autoliike M. Sipilän asiakas ollut jo useamman auton ajan ja ei kyllä ole huonoa sanottavaa. Kuitenkin hintatietoisena ihmisenä tutkin varsin tarkkaan hintapyyntejä ja varsinkin noita vaihturin hyvityshintoja.

        Autot on Sipilällä hieman kalliimpia kuin muualla, mutta omalla kohdallani heillä on aina ollut pienimmät välirahat ihan sama mihin toiseen liikkeeseen on verrannut. Ja autot, mitä heillä on myynnissä, ovat aika hyvin valkattuja yksilöitä. Huonommat menee sitten jobbareille(tai mihin ikinä), itse eivät niihin sekaannu. Toki aina varmasti poikkeuksiakin löytyy, mutta käytetyn auton kauppaan liittyy aina omat kommervenkkinsä.
        Autot ovat myöskin hyvin taidokkaasti fiksattu (nahkasisustat uudenveroisia, maalipinnat kauniisti kiilloitettuja) mikä on mielestäni hyvä juttu. Jotkut voi tietty sanoa, että romut meikataan siistiksi, mutta siitä tuskin on kysymys. Huonosti pidetty auto on fiksattunakin väsyneen näköinen, tai esim. kurkistus auton pohjaan kertoo paljon. Itse olen pallistellut ko. liikkeessä paaaljon ja heidän autot on pääsääntöisesti todella siististi pidetyn oloisia. Pitäisin tähän syynä lähinnä sitä, että he ovat toimineet kauan ja heillä on hyvät kanavat, jonka kautta autot tulee heille.(kontakteja ulkomailla, autoistaan tarkka asiakaskunta jne.)

        Aina kun vanhoista autoista on kyse voi vikakin yllättää, mutta ei siinäkään ole ollut ongelmia. He ovat maksaneet ilman mutinoita ja lainanneet auton rempan ajaksi ja vielä tulleet kanssani noutamaan auton huollosta jne.

        Mielestäni miellyttävin autoliike, jossa olen koskaan asioinut ja tulen varmasti pysymään asiakkaana tulevaisuudessakin.

        Ja mitä tulee itselleen liian kalliin auton ostamiseen, niin jokaisen pitäisi tietää minkä hintaiseen autoon omat varat riittää ja jos ostaa liian kalliin auton, kyllä se on ihan oma vika, ei autoliikkeen. Se että rahoitusyhtiö myöntää lainan ei poista sitä tosiasiaa, että ostajan tulee itse huolehtia maksukyvystään.

        Liikettäsi?.


      • hjuhjuhju

        sipilällä. todella kalliita jos vähän viitsi seurata hintatasoja.


      • Tasokasta sakkia
        hjuhjuhju kirjoitti:

        sipilällä. todella kalliita jos vähän viitsi seurata hintatasoja.

        Alkuperäinen kysyjä kyllä kirjoitti HYVINKÄÄN Sipilästä. :)

        Kohta jo tämän palstan supertietäjät,te urpot,jauhatte Turun M.Sipilästä.

        Olette te aika sakkia.


        Hah,ei edes ymmärretä lukemaansa :)


    • pitäisihän se tietää

      Autoliikkeet on aina autoliikkeitä. Pitäisihän se tietää.
      Varakkaat ostaa sieltä ja köyhät toisaalta.
      Itse en keksi mitään moitittavaa tästä TURUN M.Sipilästä.

      • on se hyvä

        googleta Rehellistä autokauppaa - Riemurasia


    • sieltä löytyy

      googleta Rehellistä autokauppaa - Riemurasia

    • kovasti on

      no mieti camaro kauppa huh huh Rehellistä autokauppaa - Riemurasia

    • huijattu

      Huijari liike.
      Ei pidä edes kirjallisesti luvattuja asioita.

      • ei enää

        niinpä ei enää koskaan kyseiseen paikkaan kokemusta on


    • sellaista se on

      elämä on kallista varsinkin tuolla

    • sieltä löytyy

      Rehellistä autokauppaa - Riemurasia

    • CLUBBER LANG.

      en astu jalallanikaan astu sipilöiden autoliikkeeseen... camaro tapaus oli piste iin päälle.. ennen sitä olin tekemässä tarjousta 430 Ferrarista luettani tapauksen haetutin itselleni ruotsista.

    • Myyntimies John Doe

      Matchbox ferrareita myydään mm toys r us kaupoissa, sipilällä ei taida olla kuin täysikokoisia.

      • Röyris

        Näyttää valitettavasti siltä, ettei täällä osata tehdä pienintäkään eroa eri autoliikkeiden välillä, vaan nimen perusteella heti ollaan teilaamassa kaikki...

        Niin populistista kuin vain voi olla...

        No, huomatkaa, että jo pelkästään Turun talousalueella on kaksi eri Sipilän autoliikettä, Autoliike M. Sipilä Oy Turussa Tuureporinkadulla sekä Autoliike Marko Sipilä Oy Raisiossa, nämähän ovat kaksi täysin eri autoliikkettä ja mitä joku selittää Markon Camaron ongelmista, ei pitäisi koskea millään tavalla toista autoliikettä.

        Mitä itse olen törmännyt Camaro-juttuun, niin ainakin kesällä 2014 törmäsin ns. "auton ostajan kaveriin", tiedä sitten onko totta tai muuta, mutta vaikutti sen verran ns. "amistollolta", että itse ainakin uskoisin tuossa olleen enemmän kyse totaalisesta asiakkaan kädettömyydestä ottaa asioita selvää, tai edes kyetä itse luetun ymmärtämiseen. Tämä kun tuntuu olevan Suomessa lähes aina kaikilla asiakaspalveluun edes millään tavoilla sidotun yrityksen kohdalla olevan totta, osa asiakkaista voisi ihan aidosti hankkia opashevosen päästäkseen edes vuokraslummistaan ulos ja ne vaatimukset.... Kun luullaan olevan jotain muka niin ainutkertaista ja hienoa, vaikka ei saada edes Legon Duplo-palikoita samaa väriä yhteen riviin ilman hitsipilliä tai pajavasaraa ja tuskin edes niidenkään avustuksella...

        Itse kohtasin kesällä 2014 erään noin 25:sen herran Turusta, joka ilmoitti olleensa tämän Camaron takia väärinkärsinyttä porukkaa ja haukkui liikkeen pystyyn, oli käymässä jopa päälle, eikä tahtonut uskoa, etten ole tähän liikkeeseen millään tavalla sidoksissa. Joten itselle vahvistui usko, että Marko Sipilää morkkaavat nämä "hävinneen" kaverit nyt sitten, joista puolet ei löydä tietään ulos kämpästä edes opashevosen avustuksella, vaikka niin väitetään juttua muka omakohtaiseksi.

        Menkää perkule itseenne ja valittakaa vasta sitten, kun on jotain omakohtaista sanottavaa asiaan. Itse olen valmis seuraavan autoni tuolta ostamaan, kun sen aika taas tulee keväällä.

        Miettikää, huudatte yrittäjiä huijareiksi, vaikka todellisuudessa suurin osa vinkujista on todellisuudessa niin peräkamaran vinkujia, että oksat pois, omaa turpaa ei liikkeessä uskalleta näyttää, mutta kuluttaja-asiamieheen otetaan yhteyttä heti kun tuntee itsensä muka petetyksi. - Otetaan ne peukut pois perseestä ja suusta, mutta ei vaihdeta päittäin!!
        Ja heti vingutaan, kun muka löytyy uudesta vika, vaikka omasta vaihdokista on jouset poikki ja laatikko huutaa, kun "en ole mitään huomannut" ja se liike, joka ei moista katiskaa huoli riesakseen on heti huijari...

        Miettikää hetki, ennen kuin yrittäjää huijariksi haukutte, keneltä ne romuautot ovat peräisin, - myyntihallista vai Saksasta tuotuja, vai peräkylä Enskan "luotto-loistoskeidoja"....

        T: Entinen autosihteeri


      • Kallista oli
        Röyris kirjoitti:

        Näyttää valitettavasti siltä, ettei täällä osata tehdä pienintäkään eroa eri autoliikkeiden välillä, vaan nimen perusteella heti ollaan teilaamassa kaikki...

        Niin populistista kuin vain voi olla...

        No, huomatkaa, että jo pelkästään Turun talousalueella on kaksi eri Sipilän autoliikettä, Autoliike M. Sipilä Oy Turussa Tuureporinkadulla sekä Autoliike Marko Sipilä Oy Raisiossa, nämähän ovat kaksi täysin eri autoliikkettä ja mitä joku selittää Markon Camaron ongelmista, ei pitäisi koskea millään tavalla toista autoliikettä.

        Mitä itse olen törmännyt Camaro-juttuun, niin ainakin kesällä 2014 törmäsin ns. "auton ostajan kaveriin", tiedä sitten onko totta tai muuta, mutta vaikutti sen verran ns. "amistollolta", että itse ainakin uskoisin tuossa olleen enemmän kyse totaalisesta asiakkaan kädettömyydestä ottaa asioita selvää, tai edes kyetä itse luetun ymmärtämiseen. Tämä kun tuntuu olevan Suomessa lähes aina kaikilla asiakaspalveluun edes millään tavoilla sidotun yrityksen kohdalla olevan totta, osa asiakkaista voisi ihan aidosti hankkia opashevosen päästäkseen edes vuokraslummistaan ulos ja ne vaatimukset.... Kun luullaan olevan jotain muka niin ainutkertaista ja hienoa, vaikka ei saada edes Legon Duplo-palikoita samaa väriä yhteen riviin ilman hitsipilliä tai pajavasaraa ja tuskin edes niidenkään avustuksella...

        Itse kohtasin kesällä 2014 erään noin 25:sen herran Turusta, joka ilmoitti olleensa tämän Camaron takia väärinkärsinyttä porukkaa ja haukkui liikkeen pystyyn, oli käymässä jopa päälle, eikä tahtonut uskoa, etten ole tähän liikkeeseen millään tavalla sidoksissa. Joten itselle vahvistui usko, että Marko Sipilää morkkaavat nämä "hävinneen" kaverit nyt sitten, joista puolet ei löydä tietään ulos kämpästä edes opashevosen avustuksella, vaikka niin väitetään juttua muka omakohtaiseksi.

        Menkää perkule itseenne ja valittakaa vasta sitten, kun on jotain omakohtaista sanottavaa asiaan. Itse olen valmis seuraavan autoni tuolta ostamaan, kun sen aika taas tulee keväällä.

        Miettikää, huudatte yrittäjiä huijareiksi, vaikka todellisuudessa suurin osa vinkujista on todellisuudessa niin peräkamaran vinkujia, että oksat pois, omaa turpaa ei liikkeessä uskalleta näyttää, mutta kuluttaja-asiamieheen otetaan yhteyttä heti kun tuntee itsensä muka petetyksi. - Otetaan ne peukut pois perseestä ja suusta, mutta ei vaihdeta päittäin!!
        Ja heti vingutaan, kun muka löytyy uudesta vika, vaikka omasta vaihdokista on jouset poikki ja laatikko huutaa, kun "en ole mitään huomannut" ja se liike, joka ei moista katiskaa huoli riesakseen on heti huijari...

        Miettikää hetki, ennen kuin yrittäjää huijariksi haukutte, keneltä ne romuautot ovat peräisin, - myyntihallista vai Saksasta tuotuja, vai peräkylä Enskan "luotto-loistoskeidoja"....

        T: Entinen autosihteeri

        Mieluummin ostan Romanian mustalaisilta kultakorun kuin Sipilältä auton.
        Harmittaa vähemmän jälkeenpäin.


      • Osamaksupelleille
        Kallista oli kirjoitti:

        Mieluummin ostan Romanian mustalaisilta kultakorun kuin Sipilältä auton.
        Harmittaa vähemmän jälkeenpäin.

        Minä olen ymmärtänyt kalliit hinnat näin:

        Asiakaskunta on näitä tappiin velkaantuneita osamaksupellejä. Sellaisilta ei käsirahaa löydy kerralla.
        Käsirahaksi käy Sipilällä nimellisesti ylihyvitetty vanha auto. Tämä käy osamaksu-oskareille.

        Juuri äsken töihin tullessani oli tuohon pihaan ( kielletty pysäköinti - merkin alueelle tietysti) pysäköitynä joku iso BMW, jossa oli M.Sipilän tarra takana. Kuskina joku nelikymppinen kuntoilualan yrittäjältä näyttänyt siilitukka.
        Antaa hyvän kuvan Sipilän asiakaskunnasta.


      • jehvke
        Kallista oli kirjoitti:

        Mieluummin ostan Romanian mustalaisilta kultakorun kuin Sipilältä auton.
        Harmittaa vähemmän jälkeenpäin.

        Samaa mieltä perävalot häviää pihasta häviää takuu myös lupailevat korjata ja maksattaa asiakkaalla todella törkeää
        Tämmöiset autoliikkeet loppumaan kokonaan ja rehellistä kauppaa tehdä


    • Röyris

      Mielenkiintoiseksi ketju meni, kun aloittaja kysyi jostakin hyvinkääläisestä Sipilä -nimisestä ostajasta, joka vaikuttaa yksityishenkilöltä ja jo neljäs vastaus kääntyi hyökkäykseksi samalla sukunimellä varustettua turkulaista autoliikettä kohtaan.

      Tosiaan, Turun alueella kaksi eri autoliikettä ja Salossa vielä Ari Sipilän autoliike olemassa. Ja tuo mainittu Camaro-tapaus aiheuttaa Somessa syyttömiin kohdistuvaa arvostelua, kuten itse aiemmin kerroin tuon turkulaisen "kaverin" kesäisestä uhkauksesta vetää turpaan ja huijariksi syyttämiset, vaikka kuinka yrittää rautalangasta vääntää, etten ole ollut töissä tuossa liikkeessä ikinä. Ja miksi hän jonkun kaverinsa puolesta muka asiaa hoitaa, eikös vahinkoa kärsinyt itse hoida asiansa liikkeen kanssa, mitäs se hänelle kuuluu? Että näin sitä asioita hoidetaan juu....
      Enpähän enää autoalalla vaikuta, mutta harmittaa vieläkin tämä tapa hyökätä yrittäjän kimppuun ja vieläpä toiselta paikkakunnalta olevaa täysin väärää liikettä vastaan.

      Kuten tuossa aiemmin on todettu, niin kyllähän hyvin usein kalliimpaa kalustoa ostetaan velaksi. Asiakkaan oma velvollisuushan on sitten huolehtia omasta maksukyvystään, että saadaan ne kuukausierät maksettua. Kun pitää saada kallis peli alle, vaikka ei olisi rahaa sitä maksaa. Kyllä tullut viime aikoina liikaa nähtyä, kuinka näitä velkaloukkuja yritetään tarjota väkisin vaihtoon, kun on otettu liian iso laina, viisi vuotta maksuaikaa ja viimeinen erä sitten 30 tai 40% kauppahinnasta ja on kohta laukemassa maksuun. Nyt sitten myyjien pitäisi olla oikein parhaita kalakavereita velkaloukkujen haltijoille ja ottaa moinen velkapommi sisälle ylihinnoiteltuna, että saadaan seuraava uusi laina tehtyä ja siitä maksettua vanha laina pois.

      Tosin, viime ajat suunta on ollut niin päin, että tyrkytetty raskaalla velkakuormalla olevaa autoa ostettavaksi ja pitäisi saada mahdollisimman kova hinta nyt velanmaksuun. Ja voi sitä kauppiasta, mikä huijari ja sydämetön koijari sitten onkaan, kun hän ei suostu maksamaan auton kuntoa ja reaaliarvoa selvästi kovempaa hyvityshintaa. Sittenhän asiaa sen jälkeen onkin hyvä tulla huutelemaan netin puolelle ja kerätä sympatiapisteitä, haukkua siinä yrittäjiä huijareiksi, kun ei saatu omaa tahtoa läpi. Syyllinen kyllä löytyy, kun peiliin katsoo. Mikään ihme että maksuhäiriöt yleistyvät, kun eletään yli varojen ja lainalla on mukava rällätä.

      Ja mitä tulee tuohon yhden liikeen mainittuun asiakaskuntaan, niin voihan jokainen asiasta kiinnostunut aina selvittää auton rekisterin perusteella Trafista, että onko auton omistaja rahoitusyhtiö vai yksityishenkilö. Onhan tässä maassa niitä, jotka pystyvät ostamaan kalliimpia autoja ilman rahoitusta ja sitten on näitä velkarahalla itsensä noidankehään järkänneitä.
      Valitettavasti vain hyvin usein nopeasti rikastuneet sekä turhat julkkikset ovat juuri näitä edellä kuvatun kaltaisia, joita ei muka säännöt koske. Näin kalliimpia autoja myyvä liike sitten joutuu kärsimään joidenkin asiakkaidensa käyttäytymisestä, kun muut "bongaavat" kilven alta autoliikkeen nimen.

      Muutama mätä omena tosiaan pilaa helposti mainetta, mutta eiköhän heilläkin suurin osa asiakkaista mahda olla ihan keskivertoasiakkaita. Ja jos tosiaan kiinnostaa, niin hakekaa tiedot sitten Trafista... Ainakin omalla kohdallani aikanaan suuri osa asiakkaista oli ihan mukavia, tavallisia autonostajia ja mukana sitten muutama pakollinen rähjä-Rolle sekä "mut ku mä haluun, siis ku mä haluun" - tyyppi kiukuttelemassa, kun rahoitushakemus ei mene läpi, ja sehän on autoliikkeen työntekijöiden vika sitten....

    • eki 2

      m sipilä kusetti itseäni kaupassa tahallaan saadakseen kaupan läpi ja juttu nyt paljastuttuaan oikeuteen menossa. Eli sellainen paja. Kun yritätte selvitää niin puhelin ei vastaa... Suosittelen kiertämään kaukaa ko liikkeen.

    • Ennenkinpidettyhauskaa

      Marko Sipilä, vieläkö teillä on piikkirenkaita jäljellä? ;)

      • tottakaion

        On. Hyllyt täynnä.


    • tottamoosestasentään

      Kaikki mitä sipilä tekee on rehellistä, niinku terrafame jne. kytkyt ... ;))

    • markomörkö

      Marko Sipilän entisissä tiloissa Raisiossa on nyt mikä lie Suomen Autokauppa tai joku ...myy tavallisia käyttöautoja.

      Onko Marko Sipilän luxusautokauppa uuvahtanut vai siirtynyt muualla?
      No harva kai liikettä kaipaa. Verottaja ehkä...vois kuvitella.

      • Anonyymi

        Helsingissä näyttää olevan Vaunulan kanssa samoissa tiloissa. Autoja ei enää montaa ole. Voihan se olla, että autot menneet hyvin kaupan ja siksi vähentyneet?


    • Anonyymi

      pahaenteinen nimi

      maahanmuutto 2015

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe