- kuukausipalkkani 2300€ bonukset
- Työkokemus 2v tässä tehtävässä (aloituspalkka oli n.2100€) 1v harjoittelua ennen valmistumista
- Ammattinimike: business analyst
- Työpaikan sijainti: pääkaupunkiseutu
luulen että olen palkkakuopassa, mitä te muut Tradenomit tai vertailtavissa olevat tienaatte??
Tradenomin palkka
23
14658
Vastaukset
- Pepe
Pahaan kuoppaan oot jääny ;)
- tekee
business analyst? Onko se vaativakin tehtävä?
- mulloli
Business analyst analysoi businesstä tietenkii!
- tekee
mulloli kirjoitti:
Business analyst analysoi businesstä tietenkii!
Sit varmaan oma KTM tutkinto voisi olla hyvä lähtökohta em. työlle...
- Hymyä huuleen
Kai tiedät, että nuo tittelit, business analyst sun muut, eivät ole mitään muuta kuin tyhjiä titteleitä. Nykyään vaan monessa firmassa on semmoinen tapa, että taloussihteerit sun muut ihan tavalliset merkonomipestit nimetään hienosti englanninkielellä.
- Typy
Koulutukseltani olen tradenomi ja toimin taloushallinnon tehtävissä (Kaakkois-Suomessa), nykyisessä työpaikassa n. 2 vuotta olleena kk-palkkani on n.1400 euroa..
Kaikkihan on suhteellista, mutta hyvältä tuo sinun tilanteesi minun silmiini vaikuttaa. :) - Tomppa III
Liksa 1531 e/kk keskon taloushallinnossa. Samassa työpaikassa merkonomi saisi 120 e enemmän. Jos ihmettelet miten tämä on mahdollista, niin selitys löytyy kaupan työehtosopimuksesta. Sopimuksessa merkonomille luvataan kolmen vuoden vuosilisät, mutta tradenomista ei puhuta sanaakaan. Kesko tulkitsee työehtosopimusta edukseen ja rankaisee liiasta kouluttautumisesta.
- BBA
Tuntuu lähteneen ihan kivasti liikkeelle. duuni on motivoivaa jne.. ei tuo liksaan nyt ihan poskettoman huono ole.. tosin kustannukset on pk-seudulla hieman korkeammat.
- tradenomi
Ihan kohtuullinen palkka kahden vuoden työkokemuksella. Itse työskentelen laskentatoimen tehtävissä ja palkka on 3000 euroa/kk viiden vuoden työkokemuksella.
- Mikko
On toi tradenomin palkaksi hyvä, ehkä jopa hieman yläkanttiin tuon kuolutuksen omaavalle, ole tyytyväinen:). Yleensä vasta inssillä tuon tason palkkaa.
- Myy
on palkka (Myyntineuvottelija pankissa)ja työssä oloa on 2,5 vuotta -enkä ole vielä edes valmistunut.
- tradenomi
Joo, palkankorotus on tulossa. Minä en viitsi sanoa kenellekään pelkän koulutuksen perusteella onko palkka ylä- vai alakanttiin. Koulutus ei ole kuitenkaan se ratkaisevin tekijä palkkaa arvioitaessa tai määritettäessä. Työntekijän muut ominaisuudet ratkaisee paljon. Jos yritysjohto on tyytyväinen panokseeni, niin miksipä he eivät maksaisi tuollaista palkkaa. En pidä palkkaani kovinkaan korkeana osaamiseeni nähden.
- just just
Eipä olisi inssillä paljon varaa elvistellä koulutuksella. Koulutus ja oppimäärä on lähestulkoon kuin tradenomilla painotus on vain enemmän tekninen.
Tietenkin riippuu tehtävästä työstä, tarvitaanko siihen teknistä osaamista vai muunlaista...
Meidän firmassa ainakin inssit ja tradenomit ovat palkkauksessa aika lailla samalla viivalla. Riippuen tietysti tehtävästä ja toimenkuvasta. On niinkin päin, että tradenomilla on parempi palkka kuin inssillä.
Mitäänhän ei ole kiveen hakattu. Eikä pidäkkään olla. - Inssi
just just kirjoitti:
Eipä olisi inssillä paljon varaa elvistellä koulutuksella. Koulutus ja oppimäärä on lähestulkoon kuin tradenomilla painotus on vain enemmän tekninen.
Tietenkin riippuu tehtävästä työstä, tarvitaanko siihen teknistä osaamista vai muunlaista...
Meidän firmassa ainakin inssit ja tradenomit ovat palkkauksessa aika lailla samalla viivalla. Riippuen tietysti tehtävästä ja toimenkuvasta. On niinkin päin, että tradenomilla on parempi palkka kuin inssillä.
Mitäänhän ei ole kiveen hakattu. Eikä pidäkkään olla.Meidän firmassa tradenomeilla lähtöpalkka 250€ alle inssin, firmana TietoEnator. Meidän osastolla monia tradenomeja/datanomeja, mutta tiettyihin hommiin vaaditaan inssin koulutus, inssin koulutuksen vaatimus taas nostaa palkkatasoa ryhmässä.
- asiantuntija
Markkinointiasiantuntija.
Työkokemus 3 v.
Palkka 2500,- bonus (150e - 400e)
Pääkaupunkiseutu.- Vertti
Kirjoitat olevasi "markkinointiasiantuntija", takana 3 vuoden työkokemus ja tradenomin tutkinto? Heppoisia titteleitä siellä teidän firmassa on tarjolla.
Minä olen KTM - markkinointi pääaineena. Viisi vuotta kv.työkokemusta, 6 vuotta kotoista vastaavaa. Vieläkään en voi kutsua itseäni "markkinointiasiantuntijaksi". On niin paljon opittavaa ja koettavaa ennen sitä.....
- Tradenomi / 99
eli systeemisuunnittelija, työkokemusta 3,5 vuotta. Liksa n.2800€/kk.
- Maarit
tradenomi,ikää 28v, 2 vuotta suuryhtiön ulkomaankaupassa, palkka nyt 3500 e/kk ja roima korotus ja bonukset tulossa. En valita enkä kitise!
- euro
tilintarkastja ja koulutus KTM 2 vuoden työkokemus palkka 4800 euroa edut
- toimistosihteeri 2v
euro kirjoitti:
tilintarkastja ja koulutus KTM 2 vuoden työkokemus palkka 4800 euroa edut
palkka on 5200eur/kk. koulutus merkonomi, tradenomit tienaa tässä firmassa vähemmän työehtosopimusehtojen takia.
- enusko
Puppua!!! Missä toimistosihteeri tienaa yli 5tonnia? Itse omaan 3 vuoden työkokemuksen ja palkka on 2000e/kk bruttona. Aion kyllä taas pyytää muutaman satasen lisää -ja tiedän jo nyt etten sitä saa, koska olen pyytänyt ennenkin enkä ole saanut.
Työkuviot muuttuu, vastuu kasvaa ja määräaikaisuuttani aina jatketaan. Kuitenkin palkka on ja pysyy... lähtisin jos voisin, mutta pikku kylässämme tai naapurikunnissa ei ole alan töitä tarjolla yhtään. Jos lopetan määräaikaisuuden loputtua heinäkuun lopulla -tiedän, että työnantaja ilmoittaa työkkäriin etten jatkanut vaikka työtä olisi taas jatkettu. Arvostan itseäni ja tiedän, että annan mielettömän hyvän panoksen, mutta miesvaltasella alalla naiset jää aina jalkoihin, vaikka kuinka yrittäisi ja perustelisi korotuksia.
Parempi palkka kuitenkin on kuin ansiosidonnainen. - Money talks
Provohan tuo oli =) Vain Prinssille morsian -elokuvan ruusun terälehtien heittäjä tienaa tuon verran =)) eli sihteeri siis Suomessa. No mutta hyvä jos tienaa, suotakoon se hänelle.
- silleen....
Itse BBA, myynnissä, työkokemusta 10 vuotta ja palkka 3350 eur/kk. En ole tyytyväinen. Työpaikka siis Uudellamaalla, ei Helsingissä. Bonuksia firma maksoi viime vuonna hyvästä tuloksesta työntekijöille keskimäärin 80 euroa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289