Kattelinpa äsken Voicea

aytaaa

Tulin äsken himaan ja katoin tuleeko telkkarista mitään. Selailin kanavia ja osuin Voicen kohalle. Ja mitäs siellä muuta soi kuin Lil' Waynea. Biisin nimeä en tiedä enkä haluakaan tietää oli se vaan sen laatusta, mutta lollipopia hoettiin eikä rapille jääny sijaa ollenkaan. Jäin oikeen vähäks aikaa kattomaan sitä videota jossa ajettiin milläs muulla kuin hummerlimusiinilla vai mikäolikaan ja siellä sisällä Waynen kanssa mitäs muita kun vähäpukeisia naisia. Katoin sitä ja kuuntelin sitä mitäänsanomatonta biisiä ja mietin et mitä helvettiä??? Ajattelin vaan että toi jätkä pitäis ampua. Siis mitä hip hopille on tapahtunut, eikös Lil Wayne kumminkin luokitella räppäriks (vaikka ei ehkä pitäisi)? Ei ihme että monet pitävät räppiä paskana kun tuollasta kuulee sillä paskaa toi onkin. Tää oli siis ensimmäinen kerta kun voicea jäin tolleen kattomaan enkä kyllä uudestaan katso. Ja tää oli siis ensimmäinen kerta kun Lil Waynea kuulen enkä kyllä uudestaan kuuntele. Oon aiemminkin kuullut että Lil Wayne on shaittia mut nyt tiiän sen itekin.

9

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoppari likka

      nii melkeen jokases ulkomaalaisen räppärin musa videoilt löytyy puol alastomii naisii. Ja biisin nimi oli varmaa lollipop.

      • aytaaa

        Totta kai on niitä jenkkiläisiä KUNNON rap-videoita vielä mut tosiaan iso osa on just tuommosta kuraa ja tota kuraa on yleensä just ne jotka tienaa parhaiten. UG-rapille kunniaa!!!


      • tttttttttttt

        no jokases ulkomaalases videos löytyy puolalastomii muijii ehkä sillon jos kattelet justiin tommosten lil waynejen videoita. onhan toi kuitenkin vaa aika pieni osa.


      • martsa:)

        oon tullu nykyään useesti samaan tulokseen kun oon kattonu uusia videoita, tai kuunnellu niitä, et mitä on tapahtunu..useimmat kuullostaa nykyään ihan tavallisilta purkkapoppi ralleilta enemmän ku hopilta..


    • fsdfsdfsdfsddsf

      ne vitun runkkari hintit 50 centit on sellasta vitun bling bling kamaa mitä kaikki homot kuuntelee. ajaa justiinsa rumilla porvari autoilla musa videoissa. niinkuin NAS laulaa yhessä biisissä että HIP HOP IS DEAD.

      • tttttttttttttttttt

        vaan räppää!!!!


    • fsdfdsfdsf

      amerikkalaisista räppäreistä mutta kyl se 80-90 luku on parasta räppiä mut tää 2000 luku on 85 % paskaa.

      • Mäyn

        Niin teillä avuttomille tiedoksi, että lil wayne on aloittanut räppäilyt jo 90-luvun alussa, ja sekä 90-luvun lopulta että 2000-luvun alkupuolelta löytyy mieheltä hyvää materiaalia. Kuunnelkaapa hieman ennenkuin tuomitsette.


    • Nimetön

      no ei Lil Wayne kyl ihan PA oo jos se o kert tehny yhteistyöt Karl Kanin kaa ja sen biisi o Kanin sivuil

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe