RUSTOKORUN ITSE TEKO

joon

Ajattelin hommata rustoon korun... lävistäjällä se olisi aika kallista eli voisiko esim kun yksi ystäväni on lupautunut tekemään niin minkälaisia riskejä on kun ei tee lävistäjällä??? onko hoito samanlainen ja mistä saitte tarvikkeet ja paljonko maksoi??? kiitos vastaajille : DDDDDDDDDD
P.S sanokaa myös omia kokemuksia itse tekoisista : )

54

13731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blondi(ko)

      älä tee ite. oon kuullu et jos tekee ite ni ei pakosti tiiä et koska se menee oikeeseen kohtaan ja rusto voi myös levitä esim. poskiin. en usko et haluut sitä vai? tää oli sit vaan mun mielipide. ei se lävistäjä paljon maksa verraattuna siihen mitä voit joutuu käymään lääkärissä sen itse tehdyn takii. lävistäjällä se maksaa jotain n.50€ maksa mielummin siitä toi 50€ ku lääkäri maksut. ja jos se on sun korvassas koko sun loppuelämän niin on toi aika pieni hinta siitä.

      • jasssuu=]

        Älä missään nimessä tee ite! itse otin kultasepän liikkeessä ja se ammuttiin, mutta ihan hyvin on mennyt, eikä mitään ole tullut. Suosittelen kyllä tuota lävistäjää. Ja kyllä jostain saa halvemmallakin kuin 50€


      • Anonyymi

        mä oon tehny ite eikö oo kyllä käynyt mitään ja se on nyt puol vuotta ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä oon tehny ite eikö oo kyllä käynyt mitään ja se on nyt puol vuotta ollut

        mulla sama. Tein ompeluneulalla, vaikka riskejä on tiedän itsekkin otin riskin ja räväytin vain läpi😊 omalla vastuulla mutta hieno on


    • joopa89

      Älä tee ite. Tuskin joku 35e kovin paljoa kirpasee jos sen oikeesti haluu... Ja varmaan menis samoihin hintoihin jos ite ostaa lävistyksen teko välineet (mikä lie ruuttaneula ja sopiva koru). Mielummin ammattilaiselle.

      • vastaus123

        meillä myydään apteekeissa lävistys neuloja ja kaveri teki mulle:D
        se kirpas vähän mutta vaan pari sekunttii ni ei sit mitää "kauneudesta pitää kärsiä"
        no jos kaikki sanoo et ei kantti ni sehän on ihan sun oma päätös ja onx se sun kaveris ennen tehny ??


    • ms. pennington

      voi tehdä ite!
      rusto on omanlaísensa hoito.
      noi muut "mielipiteet" on vaan mainostamista.
      mä tein ite. eikä se ammuttuna oo sen kummempi.
      jälkihoito on tärkeintä. turhaa mystisoida tollasta juttua.

      • itse!!!

        poikakaverini teki mulle industrial lävistyksen (pitkä labret lävistää kaksi kohtaa rustosta).
        eikä oo ollu mitää ongelmia, tuota että rusto leviäsi poskiin en oo koskaan kuullutkaan mistä moinen???
        tottahan se on että pahimmillaan rustoon voi kehuttyä kleoidi, mutta se onkin jo erittäin harvinaista :)
        itselläni kuitenki korva kehitti kipeän kovan patin, puhkaisin sen kaksi kertaa ja mätää tms tuli sisältä, eikä se sen jälkeen ole vihoitellut, toisen (samassa korvassa) lävistyksen ampui kultaseppä, se oli kauan kipeänä, ja sain tehdä kovan työn ennenkuin sain sen paranemaan (kultasepällä huonot materiaalit/epähygieeniset välineet).
        Jos vain satut omistamaan tarpeeksi ison neulan (2mm) jos tahdot 1,6mm korun korvaan, ja 1,6mm tai 1,2mm neula riittää ihan normaaliin 1,2mm tai 1mm koruun... 1,2mm korua joutuu vähän toki sovittelemaan vastatehtyyn reikään, mutta kyllä se siitä luonnistuu nimim kokemusta on.... :)


    • Joo oon tehny jo kolme kertaa ite rustolävistyksen korvaan ihan hyvällä menestyksellä.

      Ekalla kerralla en vielä tiennyt mitä se on ja siksi varmaan vähän tulehtukin koska oli ainakin puol vuotta kipeenä. Korvalla ei voinut nukkua kunnolla moneen kuukauteen..

      Toisella kerralla tein toiseen korvaan mutta se oli niin kipeänä että otin pois kun en voinu nukkua oikeen kummallakaan korvalla.

      Kolmas lävistys tuli samaan korvaan kun eka. Se on parantunu hyvin nyt puolessa toista kuukaudessa. Nukkuessa joku asenta painaa korvaa, mutta ei niin ettei pystyisi nukkua.

      Eli jos teet ite ni toivon että tiedät mitä teet. :D Kaikki välineet pitää puhdistaa hyvin ennen käyttö yms. Se sattuu sitten ehkä paljonkin enemmän kun korvan pehmeeseen osaan tehtynä.
      Paras olis varmaan aina mennä lävistäjälle. En sit tiää mikä sulle on hyvä.
      ;D

    • krissezxcvbn

      kaverini teki mulle rustokorun korvaan hetken mielijohteesta se vaa otti hakaneulan ja tunki korvaani otti pois ja laitto korviksen tilalle hyvin meni ei se sattunu ku sekunnin desifioitiin se hyvin ja pari päivää sattu korvaa mut kyl se siitä sen jälkeen mä tein kans 3 kaverille hyvin meni ja nopeesti :) ei kannata maksaa siitä kovaa hintaa liikkeessä! :D

    • jepajeejeejeeeeeee

      Ihanhyvi voi ite tehä. Isoveljen tyttöystävä teki mulle kaks vuotta sitte eikä se oo vielkää tulehtunu. Mulla tehtii reikä sellasel isol ja paksul nahkaneulal (siis ei sitä kokonaa sinne tungettu) mut hakanneulaki käy varmaa iha hyvi ku sil tein korva lehtee. Muista desinfiointi.

      rusto voi levitä poskee? wtf :D

    • rustoon

      No minä en lukenu mistään mitään vaaroja, en edes kysellyt. Vähän paksummalla nuppineulalla sitten lävistin rustoni ja laitoin siihen hoitokorviksen. Itselläni tuo rusto oli päivän vähän arka ja punotti, mutta muuta ei ole tullut. En oikein aktiivisesti edes puhdistanut sitä.
      MUTTA älä ota mallia minusta. Jos saisin mennä ajassa taaksepäin, MENISIN LÄVISTÄJÄLLE :) Itselläni taisi olla tuuria matkassa kun tein itse tämän lävistyksen.

    • tipu0

      Yritin tänään tehdä rustoon, no läpihän se meni kun kaveri paino, (lähihoitaja puolella niin tietää piikeistä jos mitä) mutta neula kun oli 0,7 mm niin eihän siihen korvis menny heti. Nyt yritin tukkia mutta vihloo niin vietävästi että ei pysty tunkea. Ja en uskalla lävistää tuolla 1,2mm neulalla, mitähän teen? :D ja ei korvikset paljoa maksa, ite lyön aina uuteen vaan hopean tai kultasen muutaman euron korviksen ja ei oo koskaan tulehtunu nimim. oon tehny ite 5 reikää korvanlehteen. Mutta rusto varmasti ton puhistuksen kans eri juttu??
      käytiin ostamassa apteekista nuo lävistysneulat, 4 pötkö 1,2mm neuloja makso 0,60€ ja 4 pötkö 0,7mm neuloja makso 0,40 € , halpaaa sanoisinko!
      Kertokaa nyt joku että uskallanko painaa tuon isomman neulan läpi?? mulla on ilmeisesti joku neulakammo, menin ihan valkoseks ja tärisin ja rupes pyörryttämään kun neula meni läpi.. säikähin ilmeisesti niin. Ja huusin ku pikkukersa :D kaveri vaan hyssytteli että ihan rauhassa kun oltiin siinä sängyllä :D

      mutta ei vieläkää korua korvassa ://

      • Reijitetty

        Ei se 1.2mm satu yhtään sen enempää. Itse lävistänyt sillä useat reiät: korvat, huulen, kulman, korvaruston sekä nännit. On sen verran terävä, että menee hyvinkin helposti läpi..


    • tipu0

      Reijitetty // okei, eli siis tohin pistää? mutta eikö se reikä oo aika iso? sitä kipuahan mä varmaan eniten pelkäänki :D oon jotenki tosi kammonen, en tajua miten kaveri uskalti antaa mun lävistää sen navan, ite oisin ainaki kuollu varmasti!

    • pesemip0esel

      Kipu on kastelijan aiheuttama tulehdus joka alkaa teini-iässä, huonosta kunnosta johtuen. Voi tehdä sinustakin vaginan orjan. Mikä aiheuttaa supistuksia eturauhasessa mikä voi olla eritäin ihanaa ja mutkatonta. Itsestänsä luullaan aina liian paljon rekkoja voi olla monella tapaa lesboja. mikä tekee hyvää ja kaunista perverssiä paskaa. joka tulvii yli äyräiden ja ongelmana kuppa, hanskat joihin anus uppoaa!

    • mmmmmmmmmosdaifhgj

      Jo teillä on kallista !!! 50 e 25e 30 e ????? Minä kävin tänään Sodankyässä kellossa ja korussa magga oy ja maksoi 8 e aika halpaa mutta ihmettelen kovasti miten noin kallista o;

      • lol<

        öö ne ammutut paskat maksaa pari euroo, ammattilaisen käsityönä NEULALLA tehtynä maksaa just sen joku 30-50 €


      • Anonyymi
        lol< kirjoitti:

        öö ne ammutut paskat maksaa pari euroo, ammattilaisen käsityönä NEULALLA tehtynä maksaa just sen joku 30-50 €

        Ammuttu rustokoru ei parantunu mulla koskaan joten jouduin ottamaan sen pois


    • ÄLÄ !

      ÄLÄ TEE ITE ! mun kaveri teki ite ja se joutu leikkaukseen sillä otettiin kyljestä ihoa ja muotoiltiin uus korva ! vaikka teki apteekin läväri neuloil ja hoiti sitä yms. ! ite otin liikkees ja se on turvallista.ÄLKÄÄ MYÖS AMPUKO !

    • jasulovespiercing

      Oma mielipiteeni = tein itse, hyvin parantunut, 2mm neulalla, 1.6mm x 8mm koru siihe ja voila! hyvin parantunu, ollu n.puol vuotta. hinnaksi tuli koru (1e) ja neula (28snt). huomioi toki että yläasteen jälkeen lävistäjä-tatuoija alalle;)

    • hyvin onnistui!

      Tein itse rustokorun ompelukone neulalla, tais olla jotain 1.7mm neula. Laitoin tavallisen korviksen hoito korun siihen. Kahteen yöhön en pystynyt nukkumaan toisella kyljellä mutta sitten se ei enää sen jälkeen sattunut yhtään. Pidin hoitokorua n. viikon ja otin pois, vaikka korun pitäisi olla paljon paljon pidempään :D Tein sen noin 1kk sitten ja ei enää pitkäään aikaan ole ollut mitään, eikä punottanut kertaakaan tai ollut edes tulehtumaisillaan. Hyvin onnistui! ps. meinaan tehdä niitä vielä lisää;)

    • eise satu!!

      tein itelleni tossa seiskaluokan alussa vasempaan rustoon. eikä kyllä ees tulehtunu! siihen tuli ehkä kuukauden päästä sit semmonen pieni patti sen reiän viereen, mut lähti merisuolaliuoksella poies :> Ihan ongelmitta muuten oon selvi´nny siitä. tein kans yhelle kaverilleni ja ei sillekkää tullu mitään ongelmaa :)

      • rook

        Vasempaan rustoon?? Voisiko puhua asioista niiden oikeilla nimillä? Ensinnäkin rustolävistyksen voi tehdä aika moneen kohtaan korvassa ja ihan satavarmasti ei mene ampumalla kaikki läpi/ ei edes pysty ampumaan. Miettikää nyt kuitenkin niitä riskitekijöitä kun steriloimattomilla koneilla käsitellään asiakkaasta toiseen. On niitä sairauksia, jotka ei päällepäin näy. Plus että runnotaan kudosten läpi, ei hyvä. Ei tossa kuitenkaan tuhansista puhuta!


    • tohon äsköseen

      ite kyllä keitin neulan ennen lävistämistä -.-'

    • superwomen

      tein ite pariviikkoo sitte mua ei sattunu yhtää ja ei punottanu eikä särkeny ollekaa ! nuppineulalla pistelin ja normaali korvis siihe ...

    • ...

      mulle teki minun kaveri koulussa nuppineulalla, ja vasta illalla kotona vaihdoin korun. myönnettäköön, korua vaihtaessa teki mieli pyörtyä, se koski silloin, mutta mitään tulehdusta tai muita kipuja ei ole. Muistat vaan lävistystä tehdessä hyvän hygienian!

    • EiHyvääPäivää*

      öö.. HIV & hepatiitit ynnä muut vakavamman luokan sairaudet eivä kykene elämään kauaa kuivalla pinnalla, joka tarkoittaa sitä että ne eivät myöskään tartu lävistys ''pyssystä''/ korvakorusta joka otetaan sinetöidystä pakkauksesta. Väittäisin että kultasepän liikkeen ja lävistäjän välineet ovat molemmat aivan yhtä steriilejä. Sitä paitsi, jos kerran kultasepän liikkeen välineistä HIV:in saa, niin miksi sitten edes ottaa korvanlehteen korua? Yhtä lailla se siitäkin tarttuisi.. Tietenkin jos haluaa varmaa jälkeä niin lävistäjälle haluaa, mutta onhan tuo vähän liioiteltu juttu. Jos otat kultasepän liikkeestä, et siihen kuole.. Ite oon ottanu rustoon ihan kultasepän liikkeessä, johtuen pienen tuppukyläni huonosta liike tarjonnasta.. Muttajoo eipä tarkoitus mitenkään mollata ketään, jokaisella oma kantansa asiaan :3

    • hjknjh

      mut kylhä joku haavaki parantuu joon vaik vahingos lyöny korvan jjohonki ja rustos menny läpi joku juttu xDDDDD jooo tosi selkee tää selitys mut siis en tajuu mitä iha kauheet tos vois muka tapahtuu ? :O jajajja en tajunnu tota et rusto voi levii poskee vai mikä olikaa aika omituist kyl ... mut eihä sitä tiiä jos joku on alien

    • -joku-

      Ei siin mtn vaaraa oo tehä ite.! Oon tehny itelle 5 rustokorun reikää... Eilen oon tehny viimesimmän ja se ei ees oo kipee.! Saahan sitä omat rahat tuhlata siihen et teettää liikkeessä mut ihan samallaa se siel tekemänä on kipeä mitä ite tekemänä... Jos on puhtaa välineet millä tekee ni se on sama asia kun liikkeessä otettu !

    • Rustonhankkija

      Ei ehk rustoon kannata ite tehä, mut ei myöskään ottaa ampumalla:) Ollaan kaverin kans menos helmikuus tampereelle ottaan mulle koru oikeen puoleiseen rustoon ja sille napaan:D Itellä on viis tavallista korvista, kaikki on koruliikeissä otettuja. Ekat neljä otin lävistämällä ja viidennen ampumalla. Neljät ekat ei mitenkään tulehtunu tain mtn, mut nyt huomasin et toi viides on tulehtunu...

    • T JA K

      ei voi tehä rustoon itse jos ei ole läväri konetta :) 6 euroo maksoi ja oon tehny huuli korun ja korvakorun itse EI SATTUNU :d MUTTA JÄÄ IKUINEN ARPI! KANNATTAA KUITENKIN MIETTIÄ ENSIN ENNEKUN TEKEE ITSE ON OMAT RISKINSÄ !!!

    • ollenkllldfokdfk

      Tein ittelleni äsken anti-helix:in ja totean, että sen olisin ehkä mielummin ottanut lävistäjällä, koska meni 2h kun se teki niin pirskatin kipeää, ja olen ennen tehnyt 2 tavallista korvalävistystä itse. saa nähdä mitä tapahtuu

    • Hei älä usko kaikkea

      Hei ihan tosi, mitä ihmettä te täällä selitätte kaikista sairauksista yms... ? Ihan tavallisestakin korvisreiästä voi saada taudin, jos se on tullakseen! Itse en usko tuollaisia höpinöitä! Ihan rauhassa voit tehdä reiän ite! Itselleni kaveri teki pari viikkoa sitten ihan normaalin reiän korvalehteen, ei sattunut eikä ole tulehtunut. Kaikkea ei ihan kannata uskoa!

    • tyhmä(kö)

      Tää nyt on vähä tyhmä kysymys , mut ku yks sanoo toista ja toinen toista. Eli siis voiko rustoon laittaa ns. normaalin korviksen ?? Ku just äsken tein ite rustoon ja mulla on neulakin siinä viel. Mut sittenpä tulin tänne lukemaan ihmisten kokemuksia näistä enkä oo nyt ihan vakuuttunu et käykö siihen normaali korvis , vai täytyykö mun hankkia joku erikoinen ?! AUTTAKAA !

    • siitävaan

      mä tein rustoon korun pari päivää sitten, ja laitoin siihen heti korvakorun. se oli vähän kippee, mut nyt ei satu ennää yhtään!(: eli voisit kyllä laittaa! se kyllä sattuu aluks ku se pittää työntää kunnolla! ps. meinasin kyllä ostaa madushopista korun..

    • Piercign

      Liikkeeseen! Parempi hygienia ja ammattilaisen tekemänä aina kivempi! Rusto ku tulehtuu nii se o itku ja parku ja hoitaminen tosi tympeää. Kannattaa satsata terveyteen ennemmin kuin hankkii golfpallon kokoisen keloidin! http://www.undergroundstore.fi/ tuolla on halvat rustokorut ja ammattilais lävistäjät :)

    • älä nyt hullu

      en _koskaan_ tekisi itse / antaisi kaverin tms. tehdä itselleni lävistystä. kyse on kuitenkin omasta kehostasi, joten oletko valmis riskeeraamaan kehosi niin, että lävistys saattaa hyvinkin tulehtua helposti ja arpikudoksen/keloidin kasvuprosentti on huimasti suurempi itse tehdyissä lävistyksissä. joten, käy ammattilaisella, rupea vaikka vähän säästämään rahaa jos ei neljääkymppiä löydy.

    • u stupid ??

      mun mielest kyllä liian iso riski tehdä ite ... hyvällä lykyllä voi kai onnistuakin mut en ikinä menis ite puhkomaan rustooni mitenkää, enkä myöskää ampumalla. uskon ammattilävistäjien sanaan ja kyllähän nyt tyhmäkin tajuaa mitä voi käydä jos ite rupee sohimaan... ja undergroundissa maksaa rustokoru 20e, ei paha mun mielest ..........

    • Jos olisin sinä menisin lävistäjälle tai muuhun vastaavaa. Ite sain ampumalla 5eurolla. Mut omat on korvas, tee miten ite tykkäät.

    • Jaajaa..

      Älä missään nimessä tee itse, kävin itse ammuttamassa vasempaan rustooni korun, ja tekisin mitä vain että saisin sen tehtyä tekemättömäksi...

      Epähygienista ..

      Mutta sen ei ole mikään onneksi :)

    • JUSTINBIEBER6969

      ömmnnn ittelläni on rustokoru ja menin ottamaan se itiksest nii se makso 8€

    • lävistykset

      No siis mitähä vittua te jotkut selitätte täällä ?? tajuutteksete et se on ihan sama teet sä lävistäjällä vai ite sen yhtä suuri tulehtumis riski (en tarkota et paskasel neulal kannattais tehä) mut siis oon tehny ite kulmaa ja viis korvaa kaks rustooo ja voin sanoo et rustoon tekeminen sattuu mulla aiknaki vähemmän ku tohon mis ei oo rustooo mut kaikilla on oma kipukynnys ja nii kulma mulla meni umpeen ku ei ollu korua mut ei tulehtunu tänäää tein just rustoo uuden ja siis se on kipee korvis on siinä ja on kipee mut mä selviin :) eli älkää miettikö liikaa tulehtumisen riskejä ku se on ihan sama teetkö lävistäjällä vai himassa kunhan hoidat sitä :)

    • 05tyttö

      Voit tehdä itse rustoo korvakorun ja mitä te selitätte ettei voi ite tehä ku mää tein ainaki ite semmosel neulal rustoon mut pitää sul olla siihe itsevarmuutta ja voimaa et miläs siinä. Kannattaa kuitenkin eka puhistaa korva ennenkuin aloittaa tekemään ruostokorua tai muuta korvakorua, kannattaa myös puhistaa neula ja se kannattaa olla myös aika paksu. Ite tein niin että eka työnsin sitä vähän kuului pieni rusahdus ja se ei ole vakavaa. Itellä kuulu vissiin kolme tai neljä kertaa semmonen ja sitte tajusin et olin tehny rustokorun. Oon tehny ite frendillekki korvalehtee ja rustoo niin kokemusta on. Kannattaa myös laittaa hiukset kuriin etteivät ne tuu tielle. Se ei satu yhtään kun tunkee neulan mutta sen jälkeen saattaa sattua kun se tottuu siihen että siinä on reikä se korva. Joka päivä sitten kannattaa pyöritellä korva korua siinä rustossa tai josain ja sitten myös desinfioida. Itellä on nyt vasemmassa korvassa yks rustokoru ja kolme lehessä ja oikeassa kolme rustossa ja kaks lehessä. Näin pitäs ainaki päästä alkuun siin hommas :)

    • omenApylly

      mulle on tehty 2 rustokorua. kaveri teki. ei oo vielä parantunu ku tehtiin vast viikko sitte. kunnon kanyylineulat oli ja kunnon teräskorut. kaikki puhistettiin ja kaveri käytti hanskoja. kirpas vähän koska mulla rusto on tosi herkkä alue. parantumaan päin mun korva on kyllä, pystyn jopa maata tällä kyljellä jo. kyl rustokorun voi tehä ite mut ei todellakaan ompeluneulalla ja korviksella!?

    • Kokeilin tehdä itse, sattui todella paljon ja alkoi heikottaa joten en tehnyt loppuun ja oli muutenkin menossa väärään kohtaan. Kyllä voi tehdä itse jos vain kestää kivun ja tietää mitä tekee.

    • Anonyymi

      ei siinä mitään! oon itse tehnyt 2 ja nyt pian toiseen korvaan taas!! ei satu edes kauheasti, korvalehteen tehdessä sattui ehkä jopa enemmän! jos teet lue netistä tietoa ja muista puhdistaa kaikki moneen kertaan!!!!

    • Anonyymi

      Mä tein mun kaverin kanssa rustolävistykset ja oltiin tilattu netistä hyvät neulat ja korut hyvästä paikasta. Ei sattunut ollenkaan kun tehtiin. Se neula oli ainakin hyvin terävä. Ennen kun lävistettiin puhdistettiin kaikki ne välineet ja nyt ne on ollu jo aika pitkään eikä oo tähän mennessä vielä ainakaan tulehtuneet että jos haluat tehdä niin tee mutta kaikilla on erilaiset korvat ja tuntuu eriltä.🥰

    • Anonyymi

      Miten kerron äitille siitä että tein rustokorun ite koska se todennäköisesti huutaa ja heittää ulos talosta joudun piilottelemaan ettei pikkusiskokaan nää sitä koska se rollis äitille tuun niin kuolee kun en keksi syytä ettei huutas

      • Anonyymi

        Tein itse toiset reijät, mutta en rustokorua ole tehnyt. Piilottelin asiaa puoli vuotta kunnes isä huomasi ja kysyi vain miksen pyytänyt viemään lävistäjälle tai johonkin liikkeeseen ammattilaiselle.


    • Anonyymi

      Junttimaisia rustokorut! Halvan näköistä.

    • Anonyymi

      Mun kaveri teki ja kyllähän se sattuu

    • Anonyymi

      Kaverini teki mulle tänään kaksi rustokorua.. uskon että paranee kun on ennekin tehnyt itelleenn ja muille! On vielä kipeä! Aina kumminkin rahatilanteen mukaa suosittelen menee lävistäjälle

    • Anonyymi

      Tein itse rustokorun äskettäi, kunhan desinfioit, katsot oikean kohan ja puhistat oikein niin oot fine. Hyvib se menee eikä satu paljon jos jääpalalla sitä hetken hierot, muista laittaa koru heti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe