Silmälasit!!!

rillipäinen nainen

Mitäs miehet sanotte, jos naisella on silmälasit? Onko ihan täydellinen turn off vai haittaako edes paljon?

16

1862

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai..

      Muut seikat ratkaisee, Sarah Palinillakin on lasit :)

    • kummittelee...

      Henkilökohtaisesti en ymmärrä kysymystä ollenkaan. Toinen asia on että en pidä nykyisin suosiossa olevia(?) raskaita, "graafisia" kehysmalleja tyylikäinä. Olen havainnoinut monia nuoria naisia, jotka ovat "eri tavoin" lasit päässä ja ilman niitä, he selvästi kuvittelevat ja kokevat, että lasit vähentävät viehätystä ja (vain) SIKSI ne sitten tekevätkin niin. Argh!

      • vielä....

        että otin nuoret naiset esimerkiksi vain siksi, että noissa ikäryhmissä kai sentään ollaan keskimäärin epävarmempia, tai ainakin sen havitsee helpommin. Toisaalta epävarmuuskin vaikuttaa meikäläiseen pelkästään hellyttävästi, siksi en ole varma pitäsikö edes toivoa ilmiöiden kuten "ujous" poistumista ollenkaan.


    • M26_________

      Tärkempää on:

      - yleissivistys

      - kyky älylliseen keskusteluun tilanteen niin vaatiessa

      - naisellisuus

      - iloisuus ja kyky nauraa itselleen

      - hassutteleva luonne (ei tosikko)

      - molemmin puolinen seksuaalinen viehätys ja kipinä välillämme

      - sinulle ei ole yli 15 seksi kumppania

      - sinua ei ole pannut arabi tai afrikkalainen

      - sinulla ei ole lapsia

      - sinulla ei ole sukupuolitauteja

      - sinulla on saman suuntaiset tulevaisuuden suunnitelmat kanssani

      Kukaan tuskin lisäisi tuohon listaa että ei saa olla rillipää. :D Eli ei niin mitään merkitystä!

      • hyeeh hyeehh hyehheehheeheeee

        Lollero poikineen! "sinua ei ole pannut arabi tai afrikkalainen" Hähhähääää... Voi mikä vajakki oletkaan! Tiedätkös mikä olisi jumalattoman mukava käytännön pila? Tapaisit ihanan naisen, rakastuisit häneen, seurustelisitte onnellisesti jonkin aikaa... Kunnes ihanan naisen aviomies saapuisi lasten kanssa kotimaastaan Nigeriasta, jossa olivat sukuloimassa :D Olisi ihanaa nähdä ilmeesi...


      • muuten pelasti
        hyeeh hyeehh hyehheehheeheeee kirjoitti:

        Lollero poikineen! "sinua ei ole pannut arabi tai afrikkalainen" Hähhähääää... Voi mikä vajakki oletkaan! Tiedätkös mikä olisi jumalattoman mukava käytännön pila? Tapaisit ihanan naisen, rakastuisit häneen, seurustelisitte onnellisesti jonkin aikaa... Kunnes ihanan naisen aviomies saapuisi lasten kanssa kotimaastaan Nigeriasta, jossa olivat sukuloimassa :D Olisi ihanaa nähdä ilmeesi...

        meikäläisenkin päivän. Viesti kun alkoi ihan tolkullisena. Vaikka saahan tuotakin mieltä olla, sen kuin.


      • ymmärrät
        muuten pelasti kirjoitti:

        meikäläisenkin päivän. Viesti kun alkoi ihan tolkullisena. Vaikka saahan tuotakin mieltä olla, sen kuin.

        että haluan pitää tiettyä tasoa yllä. :)


    • ...

      Päin vastoin. Ihastuin keväällä naiseen jolla on silmälasit. Ne sopivat hänelle erinomaisesti. Vieläkin harmittaa, että asia ei edennyt.

      Mies 40

    • Tilastotieteilijä Käyrä

      Ei haittaa. Touhutessa ei paljon yläpäätä katsella ja aamulla hyvä jos yleensä muistaa minkänäköinen oli xD

    • Dicaprio___77

      Itse koen rillipäiset paljon seksikkäämpinä kuin "normaalit". Liekö sitten joku rillifetissi =) Eli meitä on moneen junaan..

    • Haittaa

      Sitten niin ollenkaan =)

    • oikea laitalinkki

      Jonka mukaan muistaakseni noin yli 90% miehistä ei pidä silmälaseja negtiivisena asiana naisella. Kai ne menee samalla "vauhdilla", kuin muutkin korut. Itse en ainakaan karsasta rillipäisiä naisia laínkaan.

    • Anonyymi

      Kuumilla kissoilla on silmälasit.👍 Tykkään

    • Anonyymi

      itse olen saanut lasit 6 vuotiaana,edelleenkin lasit,jos ei kelpaa mitä on,niin on katsomatta,sano miehet mitä haluaa,

    • Ei todellakaan haittaa, silmälasit on usein aika söpöt naisen kasvoilla. Ja sitä paitsi, siinä on se etu, että kun lasit ottaa leidin silmiltä, niin se ei näe kaikkia puutteita miehen ulkoasussa.

    • Anonyymi

      Suojaa silmiä, ei mene mällit silmiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe