mikä paras miesten tuoksu?

kyselijä..

oisko naisilla hyviä vinkkejä?

9

5614

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skolepoi

      nuorelle miehelle on lagerfeld classic, saa monen teinipimpsan sykkimään....

    • voi olla vain henkilokohtai...

      ... riippuu ihan jo ihon pH:sta mikä sopii kellekin.

      Tuoksu mikä tuoksuu jollakin miehellä ihastuttavalle ja charmantille...haisee taas toisen miehen iholla kuin "kissan pissi".

      Mars Stockalle tuoksuosastolle testaamaan sitä omalle iholle tai miehensä iholle parasta!

    • joopasunjoo

      Giorgio Armanin
      Acqua di Gio

      • a tilus

        eli lägerfelt klassikki.


    • .......................

      monien naisten suosikki on yves saint laurent L´Homme tuoksu, kuulemma kaikki naiset menee veteläksi tästä miehekkäästä tuoksusta.

    • Piparminttupipsa-59

      Armanin (Black) Code saa minun pääni kääntymään.
      Sopii monenikäisille miehille.

    • laadukasta pitää olla

      Laatua sen pitää olla, ehdottomasti paras tuoksu pitkästä aikaa on Serge Lutens'in Serge Noir. Tuoksuu poltetulta suitsukkelta, tuhkalta, laakerinlehdeltä ja mausteilta. Uskomaton kokemus!

    • mello7

      Ihan oikeasti. Olen haistellut varmasti satoja tuoksuja (miesten ja naisten) eikä mikään miesten tuoksu ole ollut lähellekään niin hyvä kuin Kenzo Power. Se on lähes androgyyni, mieto, raikas ja salaperäinen/kiinnostava. Sopii nuorelle miehelle tai leikkisän asenteen omaavalle miehelle.

      En suosittelisi mitään muuta. Olen 20-vuotias tyylitajuinen nainen ja kun uteliaisuuttani haistoin Poweria Stockmannilla, silmät pyörähti päässä ja punastuin. Jos vieressäni istuisi vaikka junassa mies, joka tuoksuisi siltä, olisin ihan kiinni.

    • riksuliini78

      Itse tykkään henkilökohtaisesti näistä kahdesta tuoksusta eniten....

      1. Jean-Paul Gaultier'n sininen "miehenvartalopullo" jossa rinnassa koristeellinen S-kirjain....tuoksun nimestä ei varmuutta,mutta sopii niin nuorelle kuin vähän vanhemmallekin miehelle. :)

      2. Chanelin "Allure Sport".... Löytyy ainakin Wiklundilta ja Stockmannilta. Siinä vasta tuoksu joka saa pään kääntymään ja naisen vaipumaan päiväunelmiin. ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe